charlie, doordat het je allemaal zoveel verdriet doet, zou je misschien een programmaatje erop kunnen zetten dat hij niet meer kan kijken, in overleg met je man uiteraard. Dat soort sites bekijken lijkt me sowieso niet erg gezond oor je relatie.
@Romana.. dat meen je niet meid! Ik hoop echt dat het niks is. Veel sterkte en laat je snel de uitslag weten!? Toi, toi, toi! @Charlie..Mijn man en ik zijn nu ongeveer 9 jaar bij elkaar. Na twee jaar ontdekte ik dat mijn vriend het dus ook wel eens deed nou helemaal over mijn toeren en onbegrijpelijk vond ik het. Net als jou. Maar nu niet meer hoor. Hij doet het nog wel eens geloof ik vind het niet super ofzo maar kan me er niet druk om maken. Ik geloof echt dat het voor mannen niks betekend. Ik wil alleen geen gelieg erover. Ik vergelijk het maar met een romantische film. Als ik zo'n film heb gezien zo als de holiday bijvb. raak ik ook in de mood en wil ik lekker tegen mijn man aan kruipen en vrijen. Nou ja bij mannen werkt dat dan weer net iets anders. Ik zou het niet teveel op jezelf betrekken hoor. Het heeft bij mij wel wat jaartjes geduurd voordat ik er zo overdacht. Het moet niet zo zijn dat hij liever achter de comp zit dan bij jou zijn. Maar verder is het echt onschuldig denk ik. Ik weet niet of dit de reactie is die je wilt maar zo is het bij ons. En ik weet 100% zeker dat we in een goede relatie zitten. Oh meid laat dit alsjeblieft niet je huwelijk kosten dat is echt niet nodig!!! Vanavond uit eten en een goed gesprek zodat hij kan uitleggen.
Oei mijn mening is wel heel anders dan de rest! Zo'n programmaatje heb ik dus ook gedaan een paar jaar geleden. Het werkt wel maar wil je echt die kant op?
@ charlie: Ik denk dat ik er een beetje tussenin zit qua mening in vergelijk tot de andere dames...Ik zou er niet TE zwaar aan tillen meid. Als ik het zo hoor is jouw ventje echt stapelgek op jou en moet je dit soort acties er echt los van zien! Ik zou ook zeker niet zijn pogingen om het goed te maken helemaal gaan blokken want dat is al helemaaaal niet goed voor de relatie! Laat m maar ff zweten en weten dat ie jou hiermee kwetst. Maar ik denk dat hem dat wel duidelijk is En bij dat standpunt mag je gerust blijven. Nogmaals: laat het niet het moois verpesten wat nog in jullie toekomst ligt. En ga lekker uit eten. Dat ie zo tegenover jou durft te zitten aan tafel vergt heel wat lef dat is toch ook al iets? ps: voorbeeldje hier is dat mijn man op straat altijd naar blonde vrouwen kijkt terwijl ik dus zuid-amerikaans ben hahaha! Ik kan daar dus echt om lachen en zie het niet als een belediging...mja dat ben ik
@ charlie, tja tis even schrikken en je zult even je weg erin moeten vinden maar ja. dat zijn mannen. ik vind het niet erg als mijn mannetje dit doet/zou doen maar..... niet achter mijn rug om. hij moet er dan wel gewoon open en eerlijk voor uitkomen. misschien schaamt je man zich en weet hij niet hoe hij aan jou duidelijk moet maken dat het niets is om je druk over te maken. laat dit zeker niet je huwelijk kosten want dat is het gewoon niet waard. echt waar meid ik ben ook bang dat je er te zwaar aan tilt. dit is een mannen iets. hetzelfde als met zichzelf "spelen" ze zullen nooit toegeven dat ze het doen. tenzij je ze betrapt. maar zeker weten hoor dat ze het wel eens doen. en ik denk dat er ook ruimte moet zijn voor dat soort dingen. wat dat betreft ben ik best vrij.zolang hij naar andere (fictieve) vrouwen kijkt heb ik er geen problemen mee. zodra hij eraan zou komen dan breekt de hel los!
Waarschijnlijk is het inderdaad iets dat niets met jou en jullie relatie te maken heeft, maar is het meer zoiets als even lekker aan seks denken. Toch zou ik het ook vervelend vinden en ik denk dat je man dat ook wel van je begrijpt. Maar als ik jou was zou ik wel met hem uit eten gaan. Misschien eens met hem kijken naar wat voor sites het dan zijn, want misschien maak je het in je hoofd ook wel veel erger dan het is... dat zou namelijk ook net wat voor mij zijn!
mijn mening verschilt inderdaad wel met dat van jullie. Dat geeft natuurlijk helemaal niet. Wanneer het bij zou gebeuren zou ik het gewoon helemaal niet willen. In mijn ogen hoort het gewoon niet. En verslaving ligt heel gauw op de loer.....al is het maar om even aan seks te denken
Oh meiden jeetje wat ben ik moe. Ik weet niet wat me overkomt. Krijg zo visite en moet Luc ophalen van het kdvb. Leren lukt zo toch niet dus dan maar gezelligheid. @charlie.. Zo zie je maar zoveel verschillende relaties en meningen. Maar we zijn het allemaal eens over 1 ding en dat is praten. Zo kunnen jullie er samen uit komen. Succes ermee en lekker hier je hart luchten daar zijn we tenslotte voor. Nou een hele dikke knuffel van mij. Romana.. is er al nieuws?
@ charlie je relatie moet je er niet kapot door laten gaan dat is het zeker niet waard.en zoals sommige meiden al zeggen het is een mannen ding het heeft niets met jou te maken. en ik snap ook echt wel dat je geschrokken bent toen je er achter kwam.maar til er niet te zwaar aan meid volgens mij doen alle mannen het ze zullen er alleen niet allemaal voor uitkomen...en ja die van mij doet het ook maar ja zolang het bij kijken blijft vind ik het prima....zodra die andere dingen gaat doen is die de mijne en niet op een positieve manier dus ga lekker uit eten met je mannetje en zeg wat het met jou heeft gedaan... @anneke mag hopen dat het een meisje word...zou het helemaal geweldig vinden
Hallo meiden, Ik heb om 16.50 uur een afspraak in het Sofia Kinderziekenhuis. Ik krijg daar een echo. Erg spannend dus!!! Jullie horen later meer van me... En over dat internetten, hier met me ex heel veel problemen mee gehad, voor hem stelde het niks voor, maar voor mij wel. Hij ging dan ook wat verder, sex chatten, webcammen etc etc. Ik vond dat geen respect naar mij toe!!! Ik heb zelfs code op de computer toen gezet, en ging alles controleren op internet wat hij deed. Had er heel veel stress van en voelde me erg ongemakkelijk als hij achter de computer zat. Ik wilde niet alles gaan controleren want zo ben ik helemaal niet, maar ja van een chat ga je makkelijk om switchen naar real life!! Het was echt zijn verslaving geworden om met 'virtuele' vrouwen te chatten. Ik vond het vreselijk en kon er niet aan wennen, desondanks hij zei dat het niks voorstelde!! uit eindelijk een punt achter de relatie gezet, niet alleen vanwege dit, maar dit speelde wel heel hoog mee!!!
@charlie, Ik heb mijn man hier ook mee 'betrapt' een paar jaar terug, en het kwetste mij ook super en deed ook niks als huilen, dreigde zelfs om van hem weg te gaan, want tja in mijn ogen had hij niet genoeg aan mij. Na lang en open te praten,begrijp nou ja snap ik het een beetje. T is meestal gewoon de nieuwschierigheid en ze vinden die poses van die wijven wel erg leuk om te zien. etc. Ik kan je ook vertellen dat het altijd erger kan. Heb het bij 2 vriendinnen meegemaakt dat zij hun man meerdere keren betrapt hadden maar die zaten zich dr op af te rukken, waarvan 1 achter de webcam.
Dag meiden, Helaas heb ik een miskraam... Vanochtend bruinig bloed verlies, en vanmiddag ging dit over in helse krampen en helderrood bloedverlies... Dus meiden haal me maar van de lijst... Hoop dat het voor jullie allemaal goed mag gaan en jullie allemaak hele lieve kleine beebs in jullie handen mogen houden, voor ons hopelijk binnenkort weer meer geluk... Liefs en dikke knuff MArooz
1 maart anja89 3 maart ikke85 08 maart mamaantje 12 maart peetjuhh 15 maart Trubbel 16 maart ellentje23 19 maart Charlie2006 19 maart Cindy1981 19 maart Zip 20 maart Romana 21 maart wianhalu 21 maart Imsala 22 maart mielenl 22 maart Nada 83 23 maart Raw 23 maart Annekevdz 24 maart Salsabielaa 24 maart Noa Heb mezelf er even af gehaald!
ach lieve marooz......heel veel sterkte meis! zijn de krampen weer iets afgenomen inmiddels? * knuffie *
@ romana ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt zometeen! @ charlie hier ook een man die wel ns wat filmpjes opzoekt op internet.......toen ik erachter kwam, was ik vooral boos dat hij het stiekum deed. Mijn ding is het ook niet, en ik sta ook niet te juichen dat hij het doet. Maar hij is er nu in elk geval open over tegen mij.
mielenl: ja de krampen zijn iets te doen nu, maar vooral mijn rug joh... pfoeh... Hoop dat maandag jij heel goed nieuws krijgt... ga zo duimen voor je! Filmpjes: mijn man en ik kijken zelfs samen wel eens een filmpje... ik doe er niet zo moeilijk over, ben namelijk ook helemaal geen jaloers type, en voel me er niet vervelend bij als hij alleen kijkt. MAAR mocht het een obsessie worden, dan zou ik er ook wel problemen mee hebben hoor!.. en als je je er echt heel naar bij voelt... dan zou ik er wel wat van zeggen en er een oplossing voor proberen te vinden.. ik kruip weer op bed!..
@ marooz ik hoop ook op goed nieuws, maar ik kan me niet voorstellen dat er nog iets zit na alle smurrie die ik de afgelopen weken ben verloren, dus ik ben me zachtjes aan het voorbereiden op slecht nieuws. Lief dat je voor me duimt, veel sterkte en ik hoop dat IUI nummer 2 het geluk voor jullie gaat brengen.
@Marooz: ik vind het heel erg voor je! En ga voor je duimen dat het snel weer raak is en dan goed gaat! Sterkte! @Mielenl: misschien valt het heel erg mee. Ook voor jou duim ik.
Hier alles goed. Komt zo een vriendinnetje eten die het nog niet weet, dus heb voor mezelf alcohol vrije wijn gehaald. Hoop dat haar niet opvalt dat mijn wijn net iets anders is van kleur dan de hare. Maar als je daar niet op let, dan zie je het niet denk ik. Man is vanmorgen naar het ziekenhuis geweest met zijn duim. Sport blessure, vijf weken geleden heeft hij er al een bal op gehad. Nu blijkt hij gebroken en dat het belachelijk is dat de huisarts hem niet gelijk heeft doorgestuurd. En moet hij aankomende dinsdag eraan geopereerd, want het is een gecompliceerde breuk die zsm moet worden aangepakt!