Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    @peetjuh,

ik heb me gisteren ook opgegeven voor moeders voor moeders, ben benieuwd of ze ook echt gaan bellen, want bij een vriendin van me hebben ze niks laten horen. Vreemd he.

2. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0

:D ja dat kan ik wel.. alleen is het probleem dat waarschijnlijk het ei op mijn verjaardag is geweest haha om het nog even extra makkelijk te maken.. Ik zie het wel. Ik vond het in ieder geval een heel mooi verjaardagscadeautje ;)

3. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hebben jullie ook last van zo'n opgeblazen buik??

Bij mij is het al zo opgezet, je ziet echt dat ik al een buikje heb.
    Maar ben nog zo pril zwanger.

Is mn tweede zwangerschap, dus hoor overal wel dat een tweede sneller gaat qua buik en zo, maar eej ik kan niet eens mn buik meer inhouden.... En ik wil het nog niet aan iedereen bekend maken pffff maar je ziet ze echt zo kijken van hmmmm

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi meiden mag ik me hier bij mengen?!?!

wij verwachten in maart 2011 ons 2e kindje...

Mijn vriend en ik wonen samen in ijsselstein wonen daar met onze kleine man en onze 2 katten :D
    verder ben ik werkzaam als verzorgende in een verpleeghuis
    in nieuwegein ben benieuwd hoe dat zal gaan als ik wat verder in me zwangerschap zit :D

5. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    @trubbel, ik hoor dat vaker ja maar bij mij hebben ze iedere keer binnen een paar dagen terug gebeld en kwamen ze langs.. Anders gewoon een keer bellen. Jippie, heb weer een mooie posi test naast me liggen!! en een serviesje en een fotolijstje, voel me echt verwend..

@ellentje, ik heb nog niets van een opgezette buik. Het zijn je darmen maar aangezien dat bij mij juist soepeler gaat denk ik dat ik daar niet zo een last van heb. Nu wel soms steken aan de zijkant van mijn buik?? anderen daar ook last van??

groet maar weer, nu weer verder met de schoonmaak!

6. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik lijk ook wel opgebalzen buik te hebben. Ben voor mijn zwangerschap bijna 10 kg kwijt geraakt en had weer plat buikkie, niet dat ik het vervelend vind hoor heb er lang genoeg na uitgekeken.
    Merk t ook wel aan me nieuwe broeken, die zitten alweer wat strakker, had t bij mn 1e zwangerschap ook vrij snel maja ff afwachten eerst ma hopen dat t lekker in me buikie blijft zitten,

7. Meara

Meara Niet meer actief

Dit is niet erg handig meiden. Als de eerste topic meer al 500 pagina's heeft word dat deel 2 daarna. Misschien handig om de naam aan te passen naar iets anders

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook last van een opgezette buik, eerst alleen 's avonds na het eten, maar nu ook overdag wat meer, wel leuk :)

@ sex; durf hier ook niet zo goed op de een of andere manier 8). Maar ben ook zo moe dat ik al vroeg op bed lig en snel slaap :)

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

wat een grappige theorie met die getallen... er komt 3 uit... een jongen dus. Ook bij de chinese geslachtskalender komt een jongen, ben heel benieuwd!

Wanneer hebben jullie verteld aan je ouders en omgeving dat je zwanger bent... of wanneer ga je dat doen? zelf zit ik erg in dubio

10. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    oh nou gelukkig dat jullie dat ook hadden meiden!
    Nu hoop ik maar dat het erbij hoort..... ;)

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

weet niet meer wie het vroeg maar bij mij begin je ook een buikje te zien hoor, is ook mijn 2e en gaat veel sneller dan bij de eerste.
    ik denk echt niet dat ik het nog 7 weken geheim kan houden.
    alleen mijn schoonouders weten het nog maar. voor de rest nog niemand.
    de 21e weer voor een echo en hopelijk krijg ik dan mijn officiele uitgerekende datum. heb er nu al helemaal zin in.

wat sex betreft no problem hier :D
    maar nu ben ik ook niet bang dat het niet kan ofzo

12. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    dorst dorst dorst en moeeeee(der)
    Heb het mijn ouders al gelijk van het weekend verteld en ook me beste vriendin, stel dat t fout gaat heb je toch mensen waar je op terug kan vallen.

Moeders v moeders hebben net gebelt en komen maandag.

13. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik heb het 2 vriendinnen en een paar collega's verteld.
    Collega's merkten het zelf aan mij dat er wat was, en tja zagen een opgeblazen buikje haha en die 2 vriendinnen tja dat is gewoon normaal voor mij om het hun te vertellen!!!

Ooja mijn zoontje heb ik het ook al verteld, hij merkte dat er 'iets' is met mama. Ik heb het hem ook verteld omdat ik hem er zo veel mogelijk bij wil betrekken. En ook als het mis zal gaan, dan nog vind ik het belangrijk dat hij leert hoe het leven in elkaar zit. Enne zoontje is superblij dat hij grote broer wordt ;)

Verder heb ik nog niemand verteld.... eerst maar zekerheid...
    Maar aan mn buik te zien zal ik het niet lang meer geheim kunnen houden ;)

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ romana hoe oud is je zoontje? Mijn zoontje is in april 2 geworden, ik wil het hem pas later vertellen; veel te bang dat hij zijn mond voorbij praat!

@ mvm ik heb me ook aangemeld via de site gisteren maar ben nog niet teruggebeld. Ik wacht nog wel een paar dagen af....

@ buik.....tsja.....ik had nog wat "over" van zwangerschap nr 1 (en gewoon omdat ik een verschrikkelijke snaaikont ben ;) ) dus ik kan het nog wel even verborgen houden hoor hahaha!

@ sex.....lag bij ons een beetje stil vanwege het warme weer.....gisteravond was het gelukkig iets koeler :D alleen ik was....ahum....kurk- en kurkdroog! Had ik volgens mij bij de eerste zwangerschap echt geen last van....

@ rekensommetje: een jongen. chinese kalender zegt een jongen. Zei vorige keer een meisje, rekensommetje vorige keer ook een jongen. Dus het ziet er naar uit dat het rekensommetje betrouwbaarder is hahaha!

15. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Helaas word ik geen maart 2011 mama meer. Snik snik. Succes maart2011 mamas

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ daisybunk1

he wat vervelend meid.
    heel veel sterkte

17. Raw

Raw Niet meer actief

Haai meiden,
    Allemaal van harte gefeliciteerd!!
    Daisybunk, wat rot.. Veel sterkte, ik weet hoe het is en hoop het nooit meer mee te maken.

Hier vooral erg gelukkig met de zwangerschap, maar het is nog zo pril. Het is stiekem toch best wel weer spannend.
    Morgen ga ik de verloskundige bellen en dan na onze vakantie hopelijk een echo om een mooi kloppend hartje te zien.

Hier ook al wat kwaaltjes, zere boobies en moe!!!
    Net ook even het rekensommetje gedaan, komt uit op een meisje. Ik heb al een zoon dus kan alleen maar dromen van een koningskoppel.

Zullen we een lijstje maken??

Uitgerekend
    Raw

18. Raw

Raw Niet meer actief

Uitgerekend

Raw 23 maart 2011

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Daisybunk Sterkte meis... ik weet helaas wat je doormaakt.

Hier ook zwanger van de tweede en ik heb ook een mega opgezette buik. Heb dan ook al twee keer de vraag gehad of ik zwanger was.. en hou dan je gezicht maar in de plooi.
    Mijn boobies zijn trouwens ook mega gevoelig... en als ik erin knijpt komt er al melkachtige vloeistof uit????
    Zijn er meer meiden die hier last van hebben?
    Bij de eerste had ik dat echt niet... ze zijn ook echt gegroeid.
    Vrijdag voor de eerste echo... ben zooooo benieuwd.

Bij mij kwam er trouwens een meisje uit het rekensommetje, ook uit de chinese kalender kwam een meisje...
    We hebben al een jongen, dus zou wel super zijn.
    Maar ach... als het maar gezond is.

20. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    bij mij kwam er een meisje uit het rekensommetje dus als dat zo is dan zou het helemaal super zijn natuurlijk!!!bij de chinese kalender zou het een jochie worden dus ben heel erg benieuwd wie er gelijk gaat hebben!!!

@daisybunk Sterkte meid...

Deel Deze Pagina