Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Owww ja en mijn schoonfamilie.. Omdat we geen leuke tekst konden verzinnen voor onze rebus en ze het anders toch al zouden weten als ze mochten puzzelen hebben we op internet in het logo van heineken een andere tekste gezet en dit op een paar bierflesjes geplakt. Deze heeft mijn man snel daar in de koelkast gezet en toen er bier besteld kwamen deze dus uit de koelkast. Hahah mijn zwanger had het gelijk door maar mijn schoonvader die geen bier had besteld maar wel een flesje kreeg zei wat moet ik hier mee, nou lezen!! haha. Iedereen was in ieder geval heel erg blij voor ons en zelfs mijn schoonvader gaf me een dikke knuffel, echt leuk!!

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ja maar dat is het juist, tussen ons is alles goed, we hebben een hele leuke relatie. Het enige punt is dus zoon-vriend verhouding. Kinderliefde is puur, je hebt het of niet. Er is geen cursus leer mij van de zoon van mijn vriendin houden. En dat zal tussen ons in blijven staan. Het is zo moeilijk :(

3. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Romana: meid wat een verhaal! Echt een lastige situatie maar IK zou in jouw geval echt volledig voor mijn zoon kiezen. Ik schrijf IK omdat ik hiermee niet wil zeggen dat je mijn advies gelijk moet aannemen want het is een persoonlijke mening...
    Als moeder zou ik bang zijn dat mijn zoontje vergeleken met de baby en de andere zoon aan het kortste eind zal trekken, en dat gun je niemand laat staan je eigen geliefde kind!

Ik zou niet bang zijn om er alleen voor te staan straks want een kind heeft meer aan een liefdevolle omgeving ookal is dat alleen met mama. Dan maar niet het 'perfecte' plaatje van papa, mama en kids.

Als praten met je vriend geen zin meer heeft...tja. En misschien heel hard maar mocht deze zwangerschap niet goed aflopen dan moest het misschien zo zijn zeg ik altijd....

Heel veel succes! Maar je lijkt me een sterke vrouw die hier wel uitkomt :)

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @ramona eerlijk gezegd ben IK het met BRAS eens.
    Gewoon puur door de manier hoe jou vriend met jou zoontje omgaat..ik word al boos als mijn vriend mijn zoon uitlacht als die valt (alhoewel ik moet zeggen dean is soms best lomp dus lach ik zelf ook wel eens) maar als zijn zoontje zo "perfect" is en hij over niets anders dan over de baby kan praten dan zou ik denk ik ook voor MIJN eigen zoon kiezen..en ja als dat dan zou betekenen dat ik alleenstaande moeder zou zijn met 2 kids van 2 verschillende vaders dan so be it....je moet gewoon goed nadenken wat je zelf wilt...maar IK zou voor MIJN zoontje kiezen no matter what!!!!!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ romana jeetje wat een vervelende situatie! ik vind het moeilijk om je hierin te adviseren, jij kunt de situatie het beste beoordelen en als hij echt zo tegen je zoontje doet, dan lijkt me dat geen gezonde vader-kind relatie, want het zou verschrikkelijk zijn als hij verschil maakt tussen jullie kind en jouw zoon. Dat voelen ze heel goed (en heel snel) aan, daar ben ik van overtuigd! Sterkte ermee, ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.

@ peetjuh haha dat is ook een grappige manier om het te vertellen (ik vind het ook wel errug grappig dat je het iedere keer over je zwanger hebt ;) )

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Romana: Toch zou misschien relatietherapie helemaal niet zo verkeerd zijn. Want als hij echt voor jou kiest, moet hij ook weten wat dat betekent in zijn relatie met jouw zoontje. De kans bestaat ook dat hij gewoon zich geen houding weet te geven en dat hij je zoontje eigenlijk wel gewoon heel lief vindt. Het lijkt me wel echt vreselijk om dat van dichtbij te zien. Als hij het niet kan of wil aanpassen is het wellicht ook gewoon het beste om uit elkaar te gaan. Maar dat besluit heb je inderdaad denk ik al genomen. Veel sterkte meid met deze vervelende situatie!

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hallow

vandaag onze kleine man naar opa en oma gebracht, hij gaat een nachie logeren!! Wat een rust hier zeg....
    Heb ook de hele dag al last van mijn darmen/onderbuik. echt ook een pijnlijk gevoel met lopen, niet zo fijn, maar het zal wel weer overgaan.

@romana, sterkte met de situatie.

fijne avond allemaal!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    weet iemand waar die roosvicee laxo te koop is? was vanmiddag bij de ap, daar kon ik het niet vinden????

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ zip lekker, een rustig avondje......mijn zoontje gaat volgende week een hele week logeren bij opa en oma!!!

10. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Hey meiden,

Bleghh, ik heb echt last van mijn hormonen. Voel me echt super chagrijnig! Hopen dat het snel een beetje weg trekt. Vandaag naar de kinderboerderij geweest en wat aangerommeld in huis.

Hebben jullie ook al last van nare dromen? Ik droom echt de meest vreselijke dingen bah! Dat beinvloed mijn humeur overdag ook wel.

@ Romana.. het is lastig he meid. Ik denk wel dat de band tussen je vriend en je zoontje kan groeien. Maar ten koste van wat is nu de vraag denk ik? Lijkt me heel lastig hoor. Ook wel een beetje flauw dat hij ontkent beetje dokter phil maar je kunt niet veranderen wat je niet bekend. Als je vriend het weer doet zou ik zeggen.. juist dit bedoel ik nou! Dat kun je toch niet zeggen tegen een klein jongetje!! Kijken hoe hij dan reageert? Mijn stiefvader en broertje boterde ook niet echt hij was destijds negen. Zij hebben toen voor een latrelatie gekozen. Maar dat is misschien ook niet echt wat je wilt als je jong bent. Moeilijk, moeilijk, moeilijk!! Ik hoop dat je er uit komt. Sterkte!!

Mielen.. Spannend morgen! Ik hoop echt dat het goed nieuws is. Laat je het snel weten? Mijn duimen draaien morgen voor je! Die laxo staat hier wel gewoon in de supermarkt. Ik zou het verder niet weten dus even een andere super proberen?

Zip.. ja ik heb nu ook wat last van mijn onderbuik. vervelend! De kleine even uit logeren! Heerlijk! Maar ik vind dat ook altijd weer heel raar.

Peetje.. Ha ha.. dat is echt een leuke manier! Iedereen blij. Goed nieuws is altijd leuk om te brengen.

Pesten.. Flauw he als ze pesten. Helemaal bij die kleintjes. Grr! Zou ik ook wat van zeggen.
    Fijne avond!
    xx

11. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond,

Mijn misselijkheid is vandaag een stuk minder! Ik hoop dat het zo blijft :)
    Verder zit/loop ik 's avonds echt veel met mijn broek open..pff ben ik de enige bij wie de gewone kleding al irriteert?? Maar mijn zwangerschapsrokje zat gister wel heerlijk! Hahaha.

Bij ons is de laxo in de supermarkt en drogist te krijgen (kruidvat, etos, da) Heb m gelukkig niet nodig! Zo zie je maar dat iedereen ergens anders last van heeft ;)

Nou ik ga eens een lekker theetje drinken daar is t nu wel weer voor.

Fijne avond!

12. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    haha lekker dan he mielen, waar het hart vol van is... Ik duim ook voor een goede uitslag voor je voor morgen. Ik zou niet weten waar de roosvisee te koop is, heb het nog niet nodig.

dromen: ik droom idd ook de raarste dinken snachts maar niet echt eng, nou ja een week geleden over bloedverlies dat was echt niet fijn.. Volgens mij is raar dromen ook een zwangerschapsverschijnsel.

nou ik duik zo mijn bedje maar eens in.. trusten allemaal

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi meiden! hier ook een maart 2011 , aanstaande mama!

van harte gefeliciteerd!!! *ik was namelijk op vakantie :) *

en hoop dat jullie zwangerschap voorspoedig mag verlopen!!!

14. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hai meiden,

Wil jullie bedanken voor jullie adviezen en dat jullie zo meeleven. Is toch een onderwerp waar ik niet met iedereen over kan praten, aangezien weinig mensen nog weten dat ik zwanger ben.
    Vind het ook fijn om van ieder een eigen mening te horen.

Ik heb het inmiddels besproken met mijn vriend. Hij is heel erg geschrokken en had het totaal niet verwacht. Hij is zich er niet bewust van. Dingen waar hij zich wel bewust van is, het pesten (wat hij plagen noemt) het schreeuwen etc heeft hij zijn excuses voor aangeboden. Hij geeft aan juist wel veel om mijn kind te geven en hem soms zelfs als zijn eigen kind ziet. HIj heeft overal wel een mooi antwoord op. Maar ja woorden zijn gaan daden. Ik heb nagedacht en denk eraan om hem nog 1 kans te geven. En dat zal de laatste zijn. Als ik merk dat de situatie niet veranderd, of dat hij op ten duur weer terug valt in zijn oude patroon is het afgelopen!!! Dan kies ik voor mijn zoon en voor mijn baby.

Bedankt meiden voor het aanhoren en advies geven, heb er veel aan gehad!!!!

@ Mielen veel succes morgen, ik duim voor je!!!
    @ Brasie, hier lekker legging aan dus geen strakke banden aan mn buik
    @ laxo: heb ik niet nodig, ik poep nog vaker als een hond
    @ dromen, hmm ik droom altijd raar, dus is niks nieuws voor me hahahaha

Meiden fijne avond!!!

Liefs van mij

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Bras: mijn broek knelt nog niet echt, maar mijn buik begint al wel te groeien, zie het al wel echt. En dat terwijl ik nog geen zes weken zwanger ben!

@Romana: wat goed dat je het met je vriend hebt besproken. En ook echt goed dat hij zich rot geschrokken is, waarschijnlijk was hij het zich echt niet bewust.

@Mielenl: veel succes vandaag!

Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Ik moet gewoon werken en de kleine meid gaat vandaag weer naar de kinderopvang. Morgen moet mijn man geopereerd worden aan zijn duim, dus dat is wel even spannend!

@Ella: jij ook gefeliciteerd! Je bent al wat verder zie ik, begin maart uitgerekend denk ik? Heb je een lekkere vakantie gehad?

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O Ella ik zie ineens dat je vandaag de eerste echo hebt. Veel plezier daarmee!

17. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Je weet heel goed wat je wil. Volgens mij heb je heel duidelijk je beslissing al genomen. Waar kunnen wij je hier nog meer bij helpen? Het is een nare situatie, die kan je goed praten, maar het blijft in de kern een nare situatie die volgens mij gewoon heel verdrietig is. Volgens mij moet je daarmee leven. Maar dat is niet het einde van de wereld. Je weet waar het fout is gegaan, misschien beschermd je dat voor een eventuele volgende keer.

Ik wens je heel veel sterkte toe! En een goede zwangerschap.

18. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @ramona wat goed dat je gepraat hebt...

@echo veel plezier meiden die een echo hebben geniet er van...

@mijn lijf jeetje wat heb ik nu al een kut dag zeg voel me niet lekker hoofdpijn misselijk last van me maag en me salaris is nog niet gestort :xmaar goed nog even wachen en hoop dat mijn zoontje zo wil gaan slapen zodat ik ook nog even kan liggen ben echt onwijs moe....
    owtewel een baaldag....

ga maar op zoek naar een vakantie naar egypte in september en hoop er 1 te vinden die binnen ons budget past :D

19. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Goedemorgen ladys,

@ suenne thx voor je reactie, ik geef hem een laatste kans, en anders is het dag vriend, welkom kindje ;')

Zowiezo allemaal bedankt voor jullie reacties en adviezen. Zag het gisteren echt niet meer zitten, en jullie hebben mij er echt ff door heen geholpen

@ Ellen: hier ook een fysieke baaldag, ik heb vooral last van verstopte neus dat helemaal doorstraalt naar mijn voorhoofd.... is geen fijn gevoel. Ook beetje slap gevoel, niet echt misselijk maar wel iets in die trant.... hmm wat is een zwangerschap toch geweldig voor je lichaam hahahaha

Nou meiden, wens jullie een fijne dag, kom af en toe weer ff spieken hier....

@ Mielen laat je weten wat de uitslag was, veel sterkte en succes, denk aan je

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    oke, hier heeft de misselijkheid ook zijn intrede gedaan....bleh....
    heb het de vorige zwangerschap niet gehad, dus alles is nu ff nieuw.

Deel Deze Pagina