he meisjes.....niet zulk goed nieuws hier. hcg was gestegen naar 636, niet goed dus. Op de echo was niet veel te zien, er leek iets in de baarmoeder te zitten maar ze kon een bbz toch niet uitsluiten. Dus vrijdag weer bloedprikken + echo. Ze zei dat ik rekening moest houden met een miskraam, de reden dat ze me nog goed in de gaten willen houden, is het vermoeden op een bbz.
hey, fijn! Het is niet hetzelfde geworden hoor, maar zonder Tygo hadden we deze naam niet gevonden. Ik laat het nog wel weten tzt.
Owww meis wat vervelend, geen woorden voor!! veel sterkte de komende tijd!! of op een wonder vrijdag!!
Oohjeeh op hoeveel weken zou je nu zitten dan? En op hoeveel hcg zou je eigelijk moeten zitten nu dan??? Ik heb natuurlijk ook een echo gehad vorige week vrijdag, en daar was ook wel iets van een vruchtzakje te zien, maar ook vocht in de eileiders. Mij blijven ze dus ook ff in de gaten houden. Vrijdag duurt wel lang hoor, kon het niet eerder Sterkte meid, ik leef met je mee
@mielenl: jeetje meis. heel veel sterkte. wat een zware tijd ga je tegemoed. Indd vrijdag duurt wel erg lang.
he jakkes mielen, wat duurt een week dan lang. Hopelijk kunnen we je hier een beetje ondersteunen deze week. Sterkte
Thanks (allemaal trouwens, voor de lieve reacties) Ik ben nu 5w6d, ze zagen alleen een ring, geen vruchtzakje nog. En ach, vrijdag is prima. Ik weet in nu elk geval ongeveer waar ik aan toe ben (dat het niet goed zit). Ik hoop maar dat de mk snel op gang komt, ben er klaar mee ook nu. Ik laat het wel weten als het definitief is, maar voor nu neem ik afscheid van jullie. Fijne zwangerschap meiden, hopelijk houden jullie over een maandje of 7/8 allemaal een gezonde baby in je armen!
@mielenl jeetje zeg ook al zo oneerlijk nieuws!!!!heel veel sterkte meid en hoop voor jou dat het snel op gang komt allemaal (en ik hoop ook op een wonder dat het toch allemaal goed zit vrijdag) we blijven positief..*knuffel*
@mielen: heel veel sterkte voor jullie! wat een oneerlijk nieuws! hoop voor je dat je het snel achter de rug hebt, liefs
@ mielen. heel veel sterkte meid. hier komt met een half uurtje waarschijnlijk ook de hcg uitslag binnen. erg spannend hoor.
@ Mielen veel sterkte, ik denk aan je @ Shenoby ook veel sterkte, intussen de uitslag al binnen??? ik duim voor je
Goede middag, @ mielenl: Meid wat erg! Sterkte deze week en de komende tijd... @ Romana: wat goed dat je gepraat hebt. Hoop op een mooie afloop voor jullie gezin! @ shenoby: duim duim duim! @ alle misselijke: Erg is dat he! Ik moet zeggen dat ik het redelijk goed doe nu met die korrels. Zo ik heb nog energie over dus ik ga ff strijken. Fijne dag nog! Doeiiii
@shenoby: En? En ik altijd maar denken hoe meer hcg hoe beter. Dacht dat alleen dalende hcg slecht was.
jaaaa bij mij leek het goed. was een hele goede stijging te zien. morgen mag ik om 4 uur voor een echo om te kijken of ze al meer kunnen zien. dus als morgen alles goed is,kom ik lekker weer meekletsen.