Ooo, geweldig nieuws meis. Hopenlijk morgen ook goed nieuws en dan proberen te genieten van deze zwangerschap.
@Mielenl: wat een naar nieuws voor je. Veel sterkte! @Shenoby: wat goed dat het bij jou er goed uit ziet. Succes met je echo. @Romana: blij dat we je wat hebben kunnen ondersteunen. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt! Hier alles goed, nog geen misselijkheid. Wel zo nu en dan een wat flauw gevoel. En een groeiende buik en borsten. Das ietsje minder, maar hoort er wel bij denk ik. Dan maar niet al te lang wachten met vertellen!
ik wil ook een echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat ik het vol kon houden, maar nu ik jullie allemaal zo hoor. Ik kan echt niet wachten tot de 20e. Ik wil baby zien ik wil hartje zien ik wil ik wil ik wil. Zo ff een echo moment. Tis weer over hoor
cindy, ik moet denk ik nog evenlang wachten als jij, kunnen we samen jaloers zijn op iedereen die al een echo heeft
Zo wil ik uit elkaar gaan met mn mannetje, en zo heb ik een super verjaardagscadeau voor hem Hij is 13 augustus jarig, ik heb net een vliegles voor hem geboekt. Hij is gek op vliegen en vliegtuigen.... dus denk dat hij het super zal vinden Wat zitten wij zwangere vrouwen toch raar in elkaar!!!
@ramona niet alleen zwangere vrouwen hoor gewoon alle @echo ik wil ook!!!!nog ander halve week wachten bij ons is het zo als je naar de vk gaat dan krijg je gelijk een echo dus ben benieuwd
@Mielenl... Balen meis.. hoop alleen dat het een gewone miskraam wordt en geen bbz... daar kan je wel even zoet mee zijn weet ik uit ervaring... @ Shenoby.. super zeg....toch een wondertje... @Romana... hoop dat de ogen van je vriend open zijn gegaan en dat jullie er uit komen en een mooi gezinnetje kunnen vormen. Echo...hoop dat jullie snel allemaal een mooie echo te zien krijgen... ik heb maandag 2 augustus om 10.30 uur mijn intake bij de vk.. en die doet ook meteen een echo... zij heeft eigen echo apparatuur dus bij bijna elke afspraak krijg je een echo... Ik ben trouwens wel super benieuwd of we een jongen of een meisje krijgen... hoop zelf op een meisje.... de Koningswens een jongen en een meisje.. maar een zoon is ook welkom hoor... ALS HET MAAR GEZOND IS, heel cliche maar o zo belangrijk. Vandaag kan ik me aansluiten bij de andere misselijke onder ons... vanochtend zelfs gespuugd....bah... hoop dat het snel over is. Dit ken ik niet van mijn eerste zwangerschap.
Meiden ff vraagje, stond net, ik denk iets te snel, op en kreeg echt felle steken onder in me buik, weet iemand wat dit is??
@ trubbel.. ik denk bandenpijn. Dat zijn echt scherpe steken. Had ik bij de eerste ook af en toe. @ shenoby.. super nieuws Gelukkig! Geniet morgen van je echo. Echo.. ik zou niet weten wanneer ik die krijg. Ik hoop met tien weken maar denk pas rond de twaalf. Echt balen. Ik hoop stiekem ook op een meisje! In gedachten is haar pip kamer al klaar Maar een jongen is net zo welkom! Lijkt me ook weer erg leuk. @ Romana.. dat is ook wat haha! Ik kan mijn man ook wel eens achter het behang plakken haha! En hij mij nu nog vaker denk ik @ anneke.. dat is toch leuk zo'n groeiende buik! Je bent zwanger dan zal je het weten ook!! @ mielen.. Ik hoop dat je het een beetje trekt. Sterkte! Ik ben nu 's ochtends wat misselijk en overdag wat raar gevoel maar verder niet. Alleen moe en lage rugpijn (nu al). Ik besef nog steeds niet goed dat ik toch echt zwanger ben en dat er een kindje komt. Zo vreemd! Was ook zo snel raak had ik echt niet verwacht. Heb vaak een lange cyclus van zo'n 7 weken en deze keer een cyclus van vier weken kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gehad.
Heb vandaag ook weer erge steken/krampen gehad. Ze zeggen dat het bandenpijn is, maar lijkt mij nog veel te vroeg, herken het niet van mn eerste zo vroeg!!! Ik hoop ook op een meid, koningskoppel lijkt me heerlijk. Maar iets zegt me dat dit weer een jongen is haha, geeft niet, dan hoop ik ooit op een kleindochter of zo hahahah Ben beetje ongerust of er nu wel of niet een vruchtje in mn vruchtzak zit. Er was nog niks van te zien met de echo van 5w5. Maar als ik zo op internet rondlees is er wel al vaak een vruchtje te zien. Ik weet internet kan je gek maken, maar ik word er toch wel onrustig door pffffff
Aaaaaaaah wordt gek van mezelf, lig al de hele nacht te woelen en te draaien, weet me totaal geen houding te geven in bed!!! Heb ook een vieze smaak in mn mond en af en toe steken in mn buik.... Maar het wel willen maar niet kunnen slapen is wel erggggg heeelppppp hahahahahah
Goedemorgen allemaal! @Romana: heb je toch nog een beetje kunnen slapen na je laatste berichtje? Ik denk dat ik mijn echo ook pas krijg met 11 of 12 weken. Ze zijn hier meestal wat later mee. Dan kun je er meer op zien zeggen ze. En bij de verloskundige zelf hebben ze niet zo'n ding. Maar ik hoop wel dat als ik volgende week donderdag mijn eerste afspraak daar heb, dat we al naar het hartje kunnen luisteren. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer van je klachten af zijn. Bij mij valt het nog steeds wel mee. Net weer 6,5 km hardgelopen, dus dat zegt wel genoeg over hoe fit ik ben... maar hopen dat dat zo blijft. O ja en wat het wordt: ik hoop het ene moment op een meisje, want dan kunnen we alle kleertjes weer gebruiken en het is zo schattig. Het andere moment lijkt het me ook wel heel leuk om een jongetje te krijgen. En van de jongensnaam zijn we al zeker, daar hebben we echt een hele leuke voor gekozen!
Wij hebben juist al een meisjes naam! Dus het moet eigenlijk wel een meisje worden haha! Romana.. bah zeg! Vieze smaak heb ik nu ook steeds. Stink ook steeds behoorlijk uit mijn mond. Weet je ook 100% zeker dat je 5 weken en 5 dagen zwanger bent? Misschien ben je wel minder lang? En banden pijn kan zeker al vroeg hoor. Ik heb nu steeds ook buikpijn mijn darmen en mijn baarmoeder voel het heel duidelijk! Ik ben vannacht helemaal lek geprikt door die rot neven bah! Ik ga vanavond lekker mosselen maken! Heb ik zo'n zin in! Jammie.
Ga er niet vanuit dat ze het hartje gaan luisteren volgende week, want er is nu met een dopler nog niks te horen. Bij mijn vorige zwangerschap probeerden ze het vanaf 10 weken en toen had ik erg veel geluk dat ze het wel hoorden, maar meestal horen ze het pas na 12 weken en sommigen zelfs nog later. Ik krijg volgende week mijn eerste echo, vind het wel spannend hoor. Heb het allemaal al eens meegemaakt, maar het lijkt wel op ik juist nu nog meer besef wat voor wonder het is allemaal. Dus nog een weekje nagelsbijten en dat op naar een mooie echo.
Na 1 weekend kan ik jullie al niet meer bijhouden Hier alles eigenlijk rustig. Ik las vluchtig ergens dat er een taboe lijkt te heersen als je het voor de 12 weken verteld. Ik twijfel ook, want 6 augustus is mijn vader jarig en DIE dag krijg ik mijn eerste termijn-echo. Ik ben dan geloof ik 8 weken. Zal ik het vertellen of wachten ????!
@ Charlie: het is natuurlijk wel een giga mooi cadeau voor de verjaardag van je vader, je kan altijd vragen of ze een extra printje maken van de echo en die in een foto lijstje doen Nou meiden ik ga zo weer aan het klussen in me huisje, sterf zowat van de rugpijn momenteel heb eigenlijk echt teveel gedaan de afgelopen week, maar ik zal toch nog even door moeten...
Goedemorgen! @ imsala: doe rustig aan meid. maar wat is t fijn dat straks je eigen plekje klaar is @ echo: ik krijg zeker de 9e een echo. Bij de vorige zwangerschap had ik er voor de 9 wk al 2 gehad maar dat kwam door bloedverlies en zorgen van mij uit...Dit keer kan ik gewoon wachten dus. Toen ik met 12wk werd doorgestuurd naar t ziekenhuis kreeg ik bij elke controle een echo, maar dat kwam omdat er een vleesboom groeide. Ben zeer benieuwd of het dit keer ook gebeurt! @vertellen: wij beginnen het na de echo van 9 aug. aan familie en vrienden te vertellen. Overige mensen op mijn hyves en msn pas vanaf 12wk. Verder voel ik me best prima vandaag. Ik ga weer eens poetsen hahaha. Fijne dag allemaal! Grz.