Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ daisybunk1 veel sterkte meis......

2. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    bij mij kwam uit het rekensommetje een meisje uit en bij de chinese kalender komt er een jongentje uit dus ben benieuwd wat het gaat worden :D

@daisybunk sterkte meid

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb ook redelijk gevoelige borsten, en zonet behoorlijk misselijk! ik heb daar tijdens mijn eerste zwangerschap eigenlijk nauwelijks last van gehad.
    Ook heb ik al sinds zaterdag zo nu en dan pijn in mijn heup......daar begonnen de vorige keer mijn bekkenklachten mee.....hopen maar dat me dat bespaard blijft dit keer.

Maar ondanks de kwaaltjes lukt het me nog niet echt om te genieten. Ik heb de afgelopen dagen wat bruinverlies gehad, ik weet, dat zegt niets, maar het maakt me toch onzeker. Nou vanmiddag een ieniemienie sliertje bloed.....ik hoop maar dat dit kindje ons gegund is!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Uitgerekend

mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011

5. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Uitgerekend

Romana 20 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011

Mijn zoontje is 4 jaar. Dus die begrijpt het 'proces' al een beetje.
    Denk ook wel dat hij zn mond voorbij gaat praten, maar ja kan het altijd ontkennen ghehehehe. In ieder geval vind het heerlijk om mn zoontje hierbij te betrekken. Als hij een snoepje heeft of een smartie geeft hij eentje aan mij voor de baby, zo lief ;)

@ Daisy heel veel sterkte :(

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ romana ja dat is wel schattig! mijn zoontje is de laatste tijd helemaal gek van baby's dus ik denk dat als ik hem vertel dat mamma een baby in haar buik heeft, dat dat heel veel indruk op hem maakt. En het duurt nog zo lang voordat zijn brusje er is......dus we wachten nog maar een paar weekjes met vertellen ;)

7. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond allemaal!

Pff ook allemaal zo moe?? Ik ga zo al lekker naar bedje. De zwangerschapsklachten beginnen zich op te stapelen hier hihihi. Ben steeds vaker misselijk, moe en vieze smaak in de mond. Af en toe wat duizelig maar dat zal de warmte wel zijn. En steeds kleine beetjes willen eten.
    Verder heb ik af en toe vlagen van enorme opruimzin...daarna ben ik weer helemaal uitgeput hahaha.

Ik heb al in de gaten dat een zwangerschap terwijl er al een kleintje rondloopt heel wat meer van je vraagt! Dochterlief had vandaag koorts en was erg hangerig...
    Verklaar me maar voor gek maar morgen haal ik al het bed op waar ze straks in gaat slapen! Ze hadden er nog maar 1 en ik ken mezelf: ik baal als ik er straks geen vind die precies mijn smaak is!
    Ach ja heerlijk toch zo vooruit kijken :)

Grz.

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Mijn zoontje van 4 jaar heeft het trouwens constant erover dat hij een broertje en een zusje wil. Hij gaat dan aan mijn buik voelen en zegt maar jij hebt nu een baby in je buik he mam...
    Dat had hij in februari ook... toen was ik ook zwanger maar buitenbaarmoederlijk... vindt het toch wel bizar dat hij het toch aanvoelt.

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mamaantje inderdaad bizar dat hij dat aanvoelt!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Uitgerekend

mamaantje 8 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011

@ mamaantje ik heb effe de lijst opnieuw neergezet zodat de volgende hem weer kan quoten ;)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brasiliera tot nu toe nog niet veel last van moeheid. wel misselijk.....brrrr had ik de vorige keer helemaal niet zo erg! grappig dat dit kindje rond de verjaardag van je dochter verwacht wordt......hopelijk niet op dezelfde dag ;)

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ brasiliera.
    ik ben een maart 2009 mama.
    nikki is geboren op 3 maart
    en ik was destijds de 15e uitgerekend.
    als mijn berekeningen kloppen ben ik nu ook weer op die datum uitgerekend.
    dus hier ook kans dat brusje op dezelfde dag geboren word

13. Raw

Raw Niet meer actief

Dat is ook wat op dezelfde dag! Wel makkelijk! ;) Alleen voor de kindjes niet zo leuk..
    Heb al een zoontje van 11 maanden dus die schelen straks maar 17 maanden, zullen drukke tijden worden maar heb er erg veel zin in.
    Ik lees bij meer van jullie dat jullie moe zijn, bij mij is het gewoon niet normaal... Dan doe ik even wat en dan zit ik gewoon te hijgen!!...
    Doordat ik een keer een miskraam heb gehad vind ik het wel spannend. Hoe komen jullie de eerste weken door?
    We gaan van het weekend op vakantie en dat brengt de nodige stress met zich mee, dan heb ik zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik waarvan ik bang ben dat het schadelijk is voor mijn kleintje.
    Ik weet dat het onzin is... Maar wat doe je eraan.
    Hopelijk over een paar weken een mooi kloppend hartje bij de echo.
    Ik hoor graag of jullie relax eronder zijn of stiekem ook wel een beetje zorgen maken? En als je relax kan blijven, hoe doe je dat? :D
    xxx

14. Raw

Raw Niet meer actief

oeps, 17 moet natuurlijk 19 zijn... gaat de zwangerschapsdementie nu al beginnen!!....

15. Raw

Raw Niet meer actief

Ik heb trouwens al 4 testen gedaan en denk dat ik er nog een paar mee ga nemen op vakantie... Hihi! Kijken of de streep steeds duidelijker wordt, dan moet het goed zitten!!
    Aaaaaaah, ik ben weer helemaal aan het doordraaien.. ;)

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ raw ik heb bij nikki ook ontiegelijk veel testen gedaan.
    nu nog maar 2.
    vond ik wel goed van mezelf :)

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Goedemorgen meiden....
    Ik ben gelukkkig niet zo moe, maar heb wel een misselijk weeig gevoel. En ik kan minder goed tegen de hitte, normaal heb ik het altijd koud en nu altijd warm, hihihhihi;)

@ Brasilera... geef mij een beetje van die opruimwoede, ik heb juist nergens zin in, hihihihi

@Raw... ik had dat bij de vorige zwangerschap ook hoor, had 15 testen gedaan. Maar bij mij werden ze lichter en lichter... uiteindelijk bleek het ook buitenbaarmoederlijk te zijn. Je kan jezelf er ook helemaal gek mee maken he.

@Mielenl.... ik had nog geen test gedaan en hij begon al mam.. er zit een baby in jouw buik ???? Misschien toeval, maar hij had wel gelijk.
    Ik heb het hem nog niet verteld hoor, wachten we nog even mee.
    Hij is er nu al zo mee bezig...

@Shenoby...wel makkelijk ben je met een verjaardag klaar...
    Mijn nichtje en neefje zijn ook op de zelfde dag geboren en die schelen 2 jaar.... maar vieren het altijd samen.

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Uitgerekend

ikke85 3 maart 2011
    mamaantje 8 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011

Hier ook steeds zo moe, ben net wakker en wil nu alweer slapen!
    Net ook voor de eerste keer mijn koffie weggegooit, vond hem echt niet lekker meer 8)

Hier weten schoonouders en mijn moeder het al en ook de broers en zussen. Ook ivm vakantie, want mijn schoonouders en schoonbroer zijn maandag 5 weken in Italie en vond het niet leuk om het daarna pas te vertellen. De rest van de familie en vrienden vertellen we het waarschijnlijk pas na de echo als alles goed is.

Ohh ben nu al zenuwachtig voor het weer vandaag..... Ze geven weer een weerallarm af ivm onweer en zware windstoten en ik ben zó bang voor onweer :(

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb nog maar 1 test gedaan.......heb er nog twee liggen dus die gaan er ook nog wel aan denk ik. De vorige keer ben ik eigenlijk ook gestopt met testen toen de streep duidelijk zichtbaar was. Ohja ik heb er nog een gedaan de avond voor de mevrouw van mvm langs kwam :D

hier weinig kans dat deze op de verjaardag van mijn zoontje geboren wordt......dan zou ik toch ruim 3 weken overtijd moeten lopen :$
    Het is trouwens wel een HEEEEERLIJKE tijd om te bevallen......het verlof valt precies in het voorjaar.

pfff hier het ontbijt net een uurtje achter de kiezen en alweer misselijk......heb het idee dat het nu al erger is dan het de vorige keer ooit geweest is :$

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Uitgerekend:

mamaantje 8 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    wianhalu 21 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011

Deel Deze Pagina