Jeetje meiden wat zijn er veel misselijk! Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook wel soms misselijk, alhoewel ik nooit de neiging heb gehad om te kokhalzen, nu bij de 2e zw helemaal niet misselijk, voel me wel gezegend zeg!!
Hoi meiden, Ik heb even gewacht met posten omdat ik 1 juni een vmk heb gehad, maar vandaag hebben we een hartje zien kloppen op een vroege echo en we zijn 6 weken en 1 dag ver. Ik hoop hier gezellig over onze ervaringen te kunnen kletsen, ik zal alvast wat bij lezen
1 maart Anja89 3 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje 24 maart Salsabielaa 24 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje Ik heb de lijst even vernieuwd. Leuk te zien dat 19 maart een "populaire" datum is! Zijn jullie al in omvang gegroeid? Ik pas mijn broeken nu al niet meer. Ik ben ruim 3 kilo aangekomen. Wel een goede reden om even mijn kledingkast op te ruimen en te kleine kleding apart te leggen. Ik heb liever niet dat collega's het al zien, want we hebben het verder nog niemand verteld. Het viel collega's wel al op dat ik veel eet op een doordeweekse dag. Tja, of ik zorg voor een gevulde maag, of ik voel me misselijk, maar dat weten zij niet!
@Nemo: welkom! Dat gaat dan wel snel met jouw buik. Bij mij zie je het ook al wel hoor, maar mijn broeken kunnen nog wel dicht. Dus met kleren aan valt het nog niet op. Gelukkig maar, want het is nu nog wel heel vroeg in de zwangerschap! Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Manlief, dochter en ik gaan morgen even de Ikea en een paar babywinkels onveilig maken. Wil vast een idee krijgen van duo wagens en over het inrichten van het babykamertje... verder geen plannen. Misschien nog even naar de kinderboerderij of naar het zwembad met de kleine.
Ben ik dan de enige die nog helemaal geen buikje heeft.. Nu moet ik wel zeggen dat mijn darmen het nu juist beter doen dan voor mijn zwangerschap en dus waarschijnlijk nog niet zo opzetten. debski, ik ben nu juist blij met de misselijkheid, moeheid en hoofdpijn, de vorige keer had ik dit niet en was het mis dus nu meer vertrouwen en al verder gekomen dan de vorige keer zonder bruinverlies!! Ik heb morgenmiddag een feestje en zondag doe ik lekker helemaal niets!!
het is weer zaterdag!!! niet zo mooi weer hier. Ook moe van een gebroken nacht. Dus een lekker rustig dagje vandaag!! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen meiden, Welkom Nemo Manlief en zoontje hebben het geweldig gehad gisteren, ben erg blij ze zijn nu samen met de treintjes aan het spelen. Ik lig misselijk in bed behhhh wilde graag naar zomercarnaval maar denk niet dat het doorgaat!!! Morgen alweer 7 weken, gaat best snel, volgende week echo!!! En mijn darmen blijven opgezet lijk echt 4-5 maanden zwanger echt erg kan voor niemand verborgen houden!!!! Ik probeer later wel foto te plaatsen. Ben nu op blackberry dus gaat niet.. Fijne dag verder meiden
Hoi meiden, Ik heb slecht geslapen vannacht. Om 5 uur voelde ik mij al behoorlijk misselijk, gelukkig heb ik een box crackers naast mijn bed gezet omdat ik las dat als je die smorgens voor het opstaan eet, je misselijkheid wat wegtrekt en inderdaad, het helpt bij mij. Ik ben redelijk moe en hoop dat ik 4x9 uur kan werken binnenkort, zodat ik op woensdag bij kan komen en weer genoeg energie heb voor de rest van de week. Vanmorgen heb ik even een wandeling gemaakt en bij een kledingwinkel een blouse gekocht. Ik heb eigenlijk alleen maar strakke kleding in mijn kast. Ik heb nu een wijd shirt gekocht, dat nu in de mode is, zodat je niet direct een buikje ziet. We willen nog even wachten met vertellen tot 17 augustus, dan hebben we onze tweede echo. Dan zijn we 8 weken en 5 dagen zwanger. Als dan het hartje nog klopt, hoop ik dat dat het voldoende is om echt blij te kunnen zijn zeg maar. En mijn buik tot nu toe is denk ik wel gegroeid vanwege mijn darmen. Net als Romana zal ik snel een foto plaatsen. Wie van jullie houdt een zwangerschapsdagboek bij? Ik wil er een kopen, maar weet nog niet welke. Vandaag moeten we nog boodschappen doen en wat poetsen in huis. Dan kunnen we volgende week weer met een schoon huis beginnen. Verder nog even geen plannen.
jeetje meiden ik moest wel heeeel veel terug lezen... kon de afgelopen 2 dagen niet veel lezen omdat de oplader van de laptop kapot was en dus niet elke keer kon kijken maar de nieuwe is binnen dus zijn we weer van de partij @misselijk nu valt het wel mee de eerste paar weken was het echt erg maar word het nu alleen als ik niet eet of als ik opeens veelste veel eet dus hopen dat het zo blijft....me (.)(.) doen ook niet zeer meer dus gaat de goeie kant op alleen het enige wat ik nog heb is dat ik zo onwijs moe ben....ooow ja en dat ik nogal onder de pukkels zit @echo nog heel even wachten voor het donderdag is....dan kunnen wij ons kindje zien als het goed is...(blijf toch nog wat voorzichtig) @leuke dingen doen....we zijn vandaag naar de apenheul geweest...was wel leuk hou er alleen niet zo van dat die beesten over je heen lopen....en dat ze de speen van zoonlief af hebben gepakt...dus op de terugweg een huilend kind op de achterbank omdat hij niet kon slapen zonder speen en ze daar geen nieuwe verkochten.... verder vanavond hoop ik rustig te doen en morgen gaan we naar mijn ouders in lelystad en dan blijft dean daar slapen tot donderdag... @nieuwe welkom meiden @buik nee geloof ook niet dat je bij mij al een buikje ziet....alhoewel er wel mensen tegen me zeggen dat ik dikker word maar geloof het toch niet als er iets te zien is zal ook ik een foto plaatsen geloof dat ik alles nu heb gehad
Hey meiden. Hier alles goed krijg nu wat pijnlijke borsten en iets meer misselijk maar het belemmert me niet gelukkig. Die moeheid wel! Ik moet 's middags slapen. Ik heb ook een langzaam werkende schildklier dus dat zal ook niet mee werken. Ik heb me ook opgegevn voor moeders voor moeders er komt dinsdag iemand langs. Maar bedenk met net of dat wel mag met medicijnen? Zo maar eens googelen. Verder niet zoveel plannen dit weekend. Weer is ook niet super dat scheelt. Volgende week feestweek hier met skutsje silen dus ik moet ook even opladen Ellentje.. jaa gaat snel he hier! Maar wel gezellig. Spannend donderdag! Ik krijg nog lang geen echo helaas Nemo.. zo'n zwdagboek heb ik vorige keer gedaan maar hield het echt niet bij. Ik gebruik hem nog wel om plaatjes te kijken haha. Ja mijn buik is ook al behoorlijk opgezet. Pff.. maar pas gelukkig nog wel in mijn kleren. Romana.. blij dat ze het leuk hebben gehad! Een goed gesprek kan veel helpen. Peetjuh.. jouw buikje komt vast nog wel! Die van mij zijn echt opgeblazen darmen, voelt niet echt lekker. Anneke.. Heerlijk is dat he door die babywinkels banjeren. Je gaat vast naar Groningen. Ik heb daar ook heel veel geshopt voor Luc. Veel plezier!! Willen jullie allemaal weten wat het wordt? En houden jullie het geheim of niet? Ik heb het de vorige keer verteld en dat ga ik deze keer ook doen. Manlief is nu met Luc op de fiets een visje halen. Straks lekker met wat gebakken patat opeten, hmmm! doeg!
Hallo allemaal! Vandaag inderdaad heerlijk in Groningen door alle babywinkels en de Ikea gebanjerd. Je kunt daar heerlijk shoppen! Heb alleen dingetjes voor Ronja gehaald, maar wel ook vast georienteerd voor de kleine. En een shirtje voor haar gekocht met daarop: geef me een kus, want ik word een grote zus. Vervolgens met Ronja in dat shirtje naar schoonouders en ouders geweest. Die waren allen zeer verbaasd (het is natuurlijk ook wel snel), maar ook heel blij! @Romana: wat goed dat het zo gezellig was met je vriend en je zoontje. Er is dus zeker nog hoop! @Nada: wat vervelend dat je zo ontzettend moe bent. Ik ben ook vermoeider dan anders, maar had dat tijdens de vorige zwangerschap nog veel sterker. Toen was het gelukkig na een week of vijftien wel over, maar ja dat duurt nog wel even. @Ellentje: mijn buik gaat denk ik ook sneller groeien doordat ie nog wat is opgerekt van de vorige keer. Het is nog niet zo dat ik ben aangekomen en mijn darmen waren alleen vorige week wat opgezet, maar dat is nu ook weer over. Morgen gaan we lekker met de kleine meid zwemmen. Normaal hebben we op zaterdag babyzwemmen, maar dat gaat in de vakantieperiode niet door. Dan maar lekker even vrijzwemmen, is ook helemaal niets mis mee!
hey dames, even een kort berichtje van mij. kom morgen denk ik weer bijlezen. vandaag de hele dag op bed gelegen. heb gisteren waarschijnlijk te zwaar getild. heel erg last van een samentrekkende buik en bekkenbodemspier waardoor ik haast niet kan zitten. dus ik ga weer lekker liggen. fijn weekend allemaal.
@Shenoby: dat klinkt erg vervelend, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter! Hier alles goed, alleen heeft Ronja ineens drie rode vlekjes aan de zijkanten van haar hoofd. Zou er een kinderziekte aan komen?
Morgen dames! Pfff wat heb ik slecht geslapen vannacht!! Mijn vriend had de tv op de slaapkamer aan laten staan dus ik werd rond 4:00 uur vannacht wakker, snel ff gaan plassen en terug in bed, maar helaas ik kwam dus niet meer in slaap! En misselijk dat ik me voelde! Dat was echt de 1e keer, alsof mijn avondeten tot boven tegen zat zeg maar! Bah! Pff ik ga nu maar es ontbijten want ik ben al een tijdje op .. hoop dat het dan wat zakt!! Fijne zondag dames!
Hallo dames, hier ook even een kort berichtje van mij. We gaan vnvnd bbq-en...en alleen al bij de gedachte word ik misselijk! HA ! Ik had eergister op een feestje hier thuis dubbel-fris (appel-perzik) in een wijnglas gedaan met ijs. Ging goed totdat een vriendinnetje het glas per ongeluk pakte. HA! Toen viel ik door de mand natuurlijk ! Fijne dag nog !
@Charlie: je hebt ook alcoholvrije wijn bij de Super De Boer, dat valt minder op. En ook als iemand per ongeluk een slok neemt. Als je beter proeft dan proef je het echt wel, maar de eerste slok kan je wel even foppen! @Debski: hoop dat je je inmiddels wat beter voelt, dit klinkt niet leuk.
Nou hier gaat het goed! Wel veel lage rugpijn. En ik ben nog steeds zo blij dat ik niet zo erg misselijk ben! Wat een drama is dat. Maar meiden ik voel met jullie mee. Vanmorgen lekker het dorp in gelopen een terrasje gepakt. Heerlijk genieten. Heerlijk weer vandaag. Ik ga straks maar eens even de kinderwagen poetsen. @ charlie.. ha ha dus door de mand gevallen. Ik denk dat mensen het hier ook wel gaan vermoeden als ik in de feestweek niets drink. We zullen zien. @debski.. balen zeg! Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje beter voelt? @Anneke.. ik hoop geen kinderziekte! Sommige zijn gevaarlijk voor jou namelijk. Leuk dat shirt! Bij jullie is het wel snel idd. Ik denk dat mensen het bij ons ook nog niet verwachten. Ik vind het juist wel fijn twee kindjes snel achter elkaar maar vind het ook wel een beetje spannend! Die vermoeidheid vind ik wel heel vervelend hoop dat het snel over is! @Shenoby.. wat vervelend zeg! Ik hoop dat jij je snel beter voelt. Hoe voel je je nu? Ik ga nog even lui doen. Straks maar weer in actie.
@nada waarom krijg jij nog lang geen echo dan? @mijn lijf gaat het prima niet misselijk blijf alleen de hele dag eten...en dan alleen lekker dingen zoals bolletjes chips koekjes stroopwafels...lijkt wel een verslaving hahaha ach moet het er toch een x van nemen want die misselijkheid is ook niets.... verder zijn wij bij mijn ouders op bezoek en onze kleine man blijft daar slapen en komt donderdag terug...heerlijk even uitslapen maar ga hem wel super missen...en donderdag natuurlijk de grote dag ben benieuwd fijne zondag meiden
Hoi meiden Hier gisteren mijn schoonmoeder en haar man verteld! We hadden een pakje roze en blauwe muisjes als cadeautje ingepakt! Het was een groot succes! anneke, hopelijk geen enge dingen, hoe gaat het nu? nada, lekker de stad in. wij gaan zo even bij het strand kijken. charlie, oeps da's ook een manier om het te vertellen shenoby, doe maar rustig aan! Vannacht bijzonder slecht geslapen door een hond die telkens blafte. Nadat hij stil was, duurde het 2 uur voordat ik weer sliep, zwaar balen dus. Ook misselijk vandaag, maar niet tot een wc-omhelzend moment gelukkig! Fijne dag verder!
@ anneke hopelijk inderdaad geen kinderziekte. @ debski vervelend joh zon slechte nachtrust. @ charlie hahahaha vind em goed bedacht van je,maar vind het enerzijds ook wel grappig dat je op die manier door de mand viel. @ nada. poetse en doe verder maar lekker lui hoor. daar is het zondag voor. @ ellentje oh dat eten... dat had ik mijn eerste zwangerschap ook zo erg! alleen was het meer vreten! ik at alles wat los en vast zat. maar volgens mij was dat slim van mijn lichaam want vanaf 12 wkn hield ik niks meer binnen. @zip leuk dat de reactie geslaagd was. ook al een slechte nachtrust dus. nou ja hopelijk vannacht beter. @ hier ook een slechte nachtrust gehad. de buren hadden visite tot een uur 2. net voor ze naar bed gingen schopten ze nog even flink lawaai waardoor nikki wakker werd. dus die bij ons gepakt maar dat was ook geen succes. om 4 uur lag ik nog wakker. toen bleek dat nikki haar poeh wekker aan had gezet dus die begon te lawaaien om half 5 terwijl ik net sliep. nikki natuurlijk ook weer wakker en krijsen. om 5 uur naar haar eigen bed gebracht maar dat wilde ze ook niet. dus toen waren we om 6 uur eruit. heb haar om half 9 weer in bed gelegd. en ben toen zelf ook weer gegaan. dat mocht ook wel met maar 1,5 uur slaap. om 11 uur werd ze weer wakker en is mijn vriend eruit gegaan kon ik even blijven liggen. verder is het hier wel een stuk beter. gister was echt drama. maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het ook best een beetje lekker vond om de hele dag in bed door te brengen. lekker boekje lezen slapen wanneer ik moe was. was wel heeeel erg ontspannend.