Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Debski.. jij ook al zo'n grote stoere bink uit 2006.. mijn zoontje is uit juni 2006.

Cindy... wat een gave foto zeg van je dochtertje...

Buik... hier trouwens ook een enorme buik hoor... is ook erg moeilijk om het te verbergen... maar moet nog wel even op mijn werk. Zie wel steeds van de schuine blikken naar mijn buik, hihihi

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Nou ja twijfel jij aan de accuratesse van mijn zoontje :$????
    Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan, en daaruit is gebleken dat mijn zoontje het elke keer voor 50% goed had :D

@ mamaantje: ben blij voor je dat de echo goed was en dat het hartje goed klopt :) Is toch weer een hele geruststelling lijkt mij :)

3. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Haha.. altijd leuk om hier even te lezen. Heb niet zoveel tijd om op iedereen te reageren dat doe ik morgen. Ohh ik heb echt last van mijn rug pff! Misschien moet ik een nieuw matras hebben want vooral als ik uit bed kom doet het zeer.

Nu net gewerkt. Zal blij zijn als ik mijn diploma heb hoef ik niet meer schoon te maken. Ik doe trouwens de pabo. Wat voor werk doen jullie? Leuk om de kindjes met mama's te zien! Ik kan me weer niet voorstellen hoe dit kindje zal zijn.

Morgen reageer ik even op jullie!!

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    @romana: mooi darmenbuikje heb je al.;) Die gaat alleen nog maar groter worden hoor.

@tine: Ik ben 2 weken lang erg misselijk geweest, maar dat is nu ook al een paar dagen wat minder hoor. Geeft helemaal niks, geniet er maar van dat ze even weg zijn er komen er waarschijnlijk nog genoeg voor terug.:D

@mamaantje: Wat super dat je de intake vandaag hebt gehad en de eerste echo. Oooo, ik mag morgen en begin het nu toch wel spannend te vinden. Zo maar snel mijn bedje in, des te eerder is het zo ver. En het is natuurlijk ook al laat en ben enorm moe, dus ook dat is een goede reden. De afgelopen weken lig ik er vaak om 9 uur echt al wel in.

@nada83: Ik hoop dat je morgen wat minder last van je rug hebt, niks is zo vervelend als dat. Lig je 's nachts wel lekker, anders is een voedingskussen vaak DE oplossing. Die heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook al erg vroeg in gebruik genomen. Hij ligt nu nog op zolder, maar denk dat hij er 1 dezer dagen toch af gaat komen.

@all: morgen dus onze eerste echo. 10 over 10 is het zover, dus hoef gelukkig niet meer de hele dag te wachten. Man en dochter gaan mee, is ook wel leuk voor de verloskundige, dan zien ze mijn dochter ook weer eens na ongeveer 1,5 jaar.
    Ik ga dus snel slapen.

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hahaha, wat leuk, onze octopus, zou het ook werken met een foto van mij erbij:D??? Of gaat je kind dan raar kijken, zo van, waarom moet ik dat allemaal weten???:p

@ buik, je bent niet de enige las ik, misschien ga ik dat ooit bij een 2e ook wel krijgen. Je darmen zijn er gewoon al aan gewend om goed ruimte te maken voor je kind;)

6. Kwekijzer

@ Debski, Mooie foto van jou en je zoontje! Lief mannetje hoor!!!

@ Cindy, oooooh je hebt echt zo'n baby met veel babyvet hihihihihi, super!

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Romana: als hij voor 50% juist voorspelt dan vind ik dat inderdaad heel knap ;)

Hier goede nacht gedraaid. Kleine meid heeft ook eindelijk eens een hele nacht doorgeslapen. Net een stukje hardgelopen, maar kreeg een enorme plensbui over me heen. Zo dus maar even douchen.

@Nada: ik werk als supervisor op een callcenter. Heb dus ontzettend veel collega's en dat is wel heel leuk want er zijn er heel veel zwanger. En omdat ik in december net bevallen ben, heeft niemand bij mij door dat ik ook wel eens zwanger zou kunnen zijn!

8. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Poeh, ik moest weer veel terug lezen :) Ik moet toch eens vaker
    komen op het forum.

@Tine; Ik moet zeggen dat ik nu ook bijna geen kwaaltjes heb hoor. Alleen s morgens wat moeite met eten.
    En zere boobs !

Vrijdag heb ik mijn eerste termijn-echo! Erg spannend!
    Ik heb toch maar besloten om het dan te vertellen tegen iedereen als alles goed is.

Ik weet dat ik er waarschijnlijk een hoop commentaar op krijg in de vriendengroep, omdat iedereen het bij ons pas rond de 10/12 weken verteld, maar ik kan echt mijn mond niet meer dicht houden.
    Ook omdat ik bij 1 vriendin al door de mand ben gevallen :)

Ik ga dadelijk lekker shoppen in Eindhoven met een vriendinnetje die het wél weet!
    Zeker ff de prenatal binnen :)

Ik kan niet wachten tot het vrijdag is...ZO SPANNEND!
    Ik hoop zo erg dat alles goed is !!

9. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    #649 Pippa2, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    Aaah nee had ik net een verhaal voor jullie allemaal is het weg grrr!
    Ik moest alleen nog op debski reageren.. bij deze Wat een lekker kereltje! En leuke mama hoor ;)

Echo.. gefeliciteerd die een mooie echo hebben gehad! ?Een volle embryo klinkt iig positief. En Anja nu lekker naar de vk. Je hebt ook al een heel traject achter de rug.

charlie spannend die echo! En als jij het wil vertellen vertel je het toch gewoon! We gaan tenslotte van het beste uit.

@ cindy mooi meisje hoor! En lastig he die flessen afbouwen. Gaat dan opeens ook wel snel. Gelukkig zijn we daar nu klaar mee hier.

@romana tja als je zoontje meisjes stom vindt... begin ik nu toch te twijfelen hihi!
    @bras.. en hoe reageerde je schoonouders?
    @ anneke ja hier vanmorgen ook een lekkere bui. Het betrekt hier alweer moet zo 4 km fietsen met luc dus hoop dat het nog even droog blijft. Heb je trouwens nog gekeken voor een duowagen? Wij gaan nu eerst voor een fatsoenlijke buggy en kinderwagen. Ik ga een draagdoek aanschaffen als ik dan alleen ga wandelen kan de baby daar in.

Zijn er hier ervaringen met een draagdoek?
    Nou sorry voor de korte reacties volgende keer beter!
    xx

10. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi meiden hier ben ik ook weer een keertje :D

jeetje zeg wat ben ik moe de misselijkheid valt wel mee als ik op tijd eet dan verder af en toe wat duizelig maar verder gaat het goed.
    onze kleine man is bij opa en oma logeren zodat ik uit kan slapen en dat heb ik ook wel nodig heb ik in de gaten ben zo ontzettend moe :(

@echo wat fijn meiden dat jullie echo`s goed zijn ik moet nog even wachten...donderdag is de grote dag voor ons ben benieuwd :D

@buik me collega`s weten het toch al toen ik gisteren kwam zag je ze kijken zelfs 2 collega vroeg of ze al me buik mocht voelen hahaha;)

@foto hier bij een foto van mij en me mooie kleine mannetje:
    Bekijk bijlage 90742

@voorspelen mijn zoontje zegt dat die een zusje krijgt...nou ja als je het aan hem vraagt of die een zusje krijgt knikt die ja en als je vraagt of die een broertje krijgt schud die heel hard nee...dus ja een meisje zou super zijn natuurlijk maar ja een jongentje maakt ook niet uit zolang het maar gezond is...

@vandaag ga zo maar even knijpers kopen om de was op te hangen buiten heb eindelijk een droogmolen gekocht:p maar nog geen knijpers en verder vanavond weer werken (werk in een verpleeghuis als zuster) maar merk al wel dat het iets zwaarder begint te worden :$

11. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hai meiden goedemorgen

Jullie praten echt snel zeg....hahaha

Vind het leuk om fotoos van jullie te zien :) en van jullie mooie kindjes :)

Veel plezier bij de echo's!!! Ben benieuwd :)
    Die van ons vrijdag, kan niet wachten!!

Ik heb trouwens vorige maand mijn diploma SPW4 gehaald.
    Ik begin in september met de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Daarnaast werk ik bij het Leger des Heils, als groepsleidster met een groep jongens (16-23 jaar) met een psychische achtergrond/detentie verleden en (ernstige) gedragsproblemen :)

heb nu lekker vakantie, en dat is paar goed ook, zal nu echt niet met deze klachten op mn werk kunnen zitten pffff
    respect voor jullie hoor die lekker zwangerschapskwaaltjes hebben en nog werken behhh moet er niet aan denken!!!!

12. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hahaha ik heb te vroeg gereageerd....net me knuffel je wcpot momentje gehad....jakkes jakkes jakkes en waar het nou van gekomen is ik heb geen idee!!!!

@romana volgens mij heb jij echt leuk werk ik heb nog altijd de droom om te werken met jongeren die uit huis zijn geplaatst maar goed ik blijf nog even dromen

13. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Nou je wcpot wilde ook gewoon beetje aandacht ;)

hahahaha leuk is het woord niet denk ik.
    Het is interessant, boeiend, afwisselend maar ook geestelijk heel zwaar. De achtergrond van deze jongens is soms erg verdrietig. Vaak zijn deze jongens hun hele leven al afgedankt, en daardoor in allerlei situaties gekomen waar ze ook niet zomaar meer uitkomen.

In deze doelgroep krijg je regelmatig te maken met: bedreiging, verslavingen, zelfmoordpogingen, vechtpartijen, fysieke en verbale agressie. etc etc....
    Ze zeggen vaak je kan dit werk niet langer als 2 jaar doen, want je gaat eraan onderdoor. Werk er in december een jaar, en moet zeggen dat het geestelijk heel veel van me vergt. Daar in tegen is het wel werk waar ik me fijn bij voel en waar ik voldoening uit kan halen als ik een klein stapje vooruit ben gegaan met zo'n jongen.....
    Maar je moet het zo zien, 1 stap vooruit zijn 3 stappen achteruit.... Dus je moet je kunnen focussen op die ene stap vooruit, en dat is vaak moeilijk....... JE MOET VEEL GEDULD KUNNEN HEBBEN!!!

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo hier voelt de wcpot zich ook niet meer verwaarloosd.
    heb hem net een hele dikke knuffel gegeven :)

@ romana,
    poeh lijkt me heftig werk zeg.
    weet niet of ik het zou kunnen.

zo nu zal ik ook nog maar even spammen.
    met mijn mooie meisje.(is wel alweer een foto van een tijdje terug)

15. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    ahhhhhhhhhhh wat een schatjuhhhh

Ik wil ook een meisje hahahahahha

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Kom net terug van de verloskundige en alles was goed!!!
    We hebben een kloppend hartje gezien, maar ze kan de termijn in de praktijk niet opmeten, dus mag over 2 weken in het ziekenhuis voor de termijnecho. Ze vond de grote van de kleine wel overeenkomen met ongeveer 9 weken, dus veel zal het niet schelen.
    Heb ook meteen de afspraak voor de 20-weken echo gemaakt, want anders zit de praktijk vol en kun je er niet meer tussen. En ik wil graag bij dit ene echoburo, want die man is echt geweldig met echo's.

Zo, nu snel even een broodje eten en dan even rusten.

17. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Gefeliciteerd, ben blij voor je!!!

Echt fijn al die goede verhalen hier over goede echoos :)

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ik wilde even laten weten dat ik wel meelees, maar totaal geen puf heb om te reageren, tis een beetje op nu!

iedereen met een mooie echo: gefeliciteerd!!

19. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow wat fijn zeg een goeie echo....nog even en dan mag ik jeeeej!!!

nou meiden ik ga me klaar maken voor weer een avondje aan de arbeid...spreek jullie morgen

20. Kwekijzer

Volgens mij moet je daarvan houden. Wat ik van mijn zussen hoor dat het warm is en vermoeiend, hun schoven dat ding toen af naar hun man. Maar het ligt eraan wat je zelf prettig vind natuurlijk.

Deel Deze Pagina