nou ik heb ze niet alleen op mijn neus ik zit gewoon helemaal onder lijk wel een kind van 13 die voor het eerst pukkels krijg....vriend lief zei vanavond tijdens het eten op elke mm zit gewoon een pukkel nou ben er weer lekker klaar mee :x nog 16 uur en dan heb ik mijn echo spannend
@Ellentje: erg is dat he? Ben je mooi klaar mee! Maar wel lekker dat jij bijna je echo hebt, dat maakt vast veel goed!
Heb gelukkig niet zo'n last van mijn huid, net wat meer plekjes op mijn kaak?!?... Wat die daar nou moeten? Vandaag mezelf getrakteerd op een hele mooie poeder+consealer+finishing van bareMinerals.... Duur!!! Nu spelen de hormonen weer op.... Wanneer heb ik daar nou tijd voor om me uitgebreid op te gaan maken?! Het was hartstikke duur... Ga ik het wel gebruiken?? Heerlijk die twijfel-hormonen. Ik heb het er met alle liefde voor over maar het is toch wel heel heftig zwanger zijn. En we beginnen pas net... Nog maar even niet denken aan de slapeloze nachten als die buik straks in de weg zit of het helemaal niet kunnen zitten na de bevalling omdat er 15 hechtingen in je zaakie zitten... Hihi! Ook dat heb ik er met liefde voor over, maar hoeveel mensen beleven deze tijd nou puur als een roze wolk? Had het er met mijn man over, er zijn echt mensen die nergens over nadenken. Vrouw bij ons uit het dorp vertelde iedereen dat ze zwanger was, nog geen echo of wat gehad. Was niet misselijk, voelde eigenlijk niks maar het zou wel goed zijn. En idd (gelukkig) alles is ook goed gegaan. Maar het is wel apart, stiekem ben ik daar wel een beetje jaloers op hoor... Ben ik dan maar een stresskip. Haren zijn inmiddels niet meer blauw, net halfuurtje in de antiroos shampoo laten weken en het is nu prachtig! Handige tip voor als t verven een keer zou mislukken, werkt echt geweldig. Het trekt de verf er gewoon uit! 't stinkt wel trouwens.... Nu nog even op de bank en over een uurtje ongeveer naar bed... Moet niet gekker worden.. Haha! @peetjuh; 8 dagen, dat is al aftellen @ellentje; 16 uur is nog beter, inmiddels alweer wat minder!!! @annekevdz; bij jou schiet het ook op! morgen is het zover, of krijg je geen echo?
Nee, geen echo, alleen intake en ze zullen wel mijn bloeddruk meten en voelen hoe hoog mijn baarmoeder zit... Ach, das ook al lekker!
Ja inderdaad, toch al een goede controle. Bij mij toch een echo omdat mijn baarmoeder onvindbaar was...!! Blijft toch een gek verhaal... Zelfs inwendig was mijn baarmoeder moeilijk te vinden, lag ergens links aan mijn rugkant?!.... Hopelijk kunnen ze hem bij jou gewoon vinden
Raw... das even schrikken meis als ze zeggen dat ze niets kunnen vinden Bij mij ligt mijn baarmoeder erg naar achteren gekanteld. Maar heb er voor de rest tijdens mijn eerst zwangerschap niets van gemerkt.. komt vanzelf goed.
haai meiden, Wat is het weer druk hier. Kan het even niet bijhouden. Allemaal mooie echo's hier. Leuk! @pukkels.. die heb ik gelukkig nooit! Maar vet haar absoluut! Zo irritant. Mijn haar gaat nog wel maar tijdens de zwangerschap wordt het steeds dikker dat vond ik wel minder. Gister lekker het dorp in geweest, was gezellig! En vandaag op mijn neefje gepast. Lekker over de kermis heb hem goed verwend. Hij ligt nu lekker te slapen. @romana zwaar werk hoor! Maar wel super knap. @raw.. is wel wat vreemd maar het zit vast wel goed! Ik ga wel eerst de draagdoek proberen. Is het niks dan toch maar op mp heb dan mijn zinnen gezet op een urban jungle of koelstra. Nieuw vind ik echt te duur. Ik hoop dat luc een beetje snel gaat lopen. Nou ik zoek mijn bedje zo op. Tot morgen!
Nou meiden ben ik ook weer even... Wat een dag, wat een dag!!!!! Begon al goed, mn ex zou mn zoontje vandaag op komen halen. Dit is al een zeldzaam iets, maar ja mn kleine is op een of andere manier toch gek op zn vader, dus dat kleine beetje contact dat er nog is wil ik wel proberen in stand te houden..... Zat er een beetje over in, want moest hem gaan vertellen over mijn zwangerschap. Als ik het zelf niet zou doen, was ik bang dat die kleine zich zou verspreken, en dan heb ik liever dat hij het van mij hoort als van hem. Dus zat me al voor te bereiden hoe ik het hem zou vertellen... maar afijn.... Kleine zal al helemaal klaar voor vertrek. Ex natuurlijk weer te laat zoals gewoonlijk. Maar na 20 minuten komt hij aangereden in zijn nieuwe auto..... MAAAAAAAR meneertje heeft geen RIJBEWIJS!!! En zogenaamd geen geld!!! Dus hij dacht dat ik kleine zomaar ff aan hem mee zou geven in zijn auto zonder rijbewijs etc.... En nog boos worden dat ik hem niet meegaf!! Heb een partij staan schreeuwen (heerlijk die zwangerschapshormonen) wat een ONVERANTWOORDELIJKE VADER HIJ WEL NIET IS BLABLABLABALA... WEL AUTO KOPEN MAAR GEEN EURO AAN JE ZOON BETALEN!!!!!! Maar ja meneertje is uiteindelijk boos weggegaan. Kleine huilen natuurlijk die wilde met zn vader mee. En nu weet mn ex nog niet dat ik zwanger ben pffff nou ja beter afwachten tot na de echo dan maar...... Leuk hoor exen hahahaha.....alleen jammer dat kind weer de dupe is...... Toen maar leuke middag met hem weggeweest naar Jeugdvakantieland hier in Rotterdam. Moet wel zeggen in Rotterdam is er altijd wel iets leuks te doen voor kinderen. Hij is nu bij een vriendje slapen, dus al met al heeft hij toch een leuke dag gehad gelukkig!!! Ik mag nog 2 nachtjes slapen voor de echo!!! Kan niet wachten.. Zat net idd ook met 2 vriendinnen herinneringen op te halen over de bevallingen... ahhahahaha word er eigelijk niet blij van, klisma, katheter, morfine, ruggenprik, scheuren, inknippingen, stuwingen etc etc wat moeten wij vrouwen een hoop doorstaan om een kind te krijgen damnnnnnn en wat hoeven die mannen nou eigelijk.... geen shitttttt ze mogen eerst vrolijk en blij hun pleziertje in ons lozen, vervolgens alleen onze kwaaltjes aan te horen, beetje handje vast houden tijdens bevalling... en verder grrrrrr Maar ja daarintegen heb ik wel een prachtig wonder gebaard... Is eigelijk best stoer om te zeggen, ik heb een kind gebaard hahahahaha Maar nu nummer 2 pfffff moet er nog niet aan denken. Ik denk dat ik het ga ontkennen, gewoon hopen dat op een dag er ineens een mooi lief babytje in een bedje ligt. Die van mij blijkt te zijn Ja dat vind ik wel een goed idee.... Ben nu trouwens gebakken aardappels met mayonaise aan het eten, vraag me niet waarom. Had ik ineens zin in hahahahah en dat om 22.30 uur savonds ghehehehe Nou meiden die morgen een echo moeten, veel succes en plezier natuurlijk gewenst..... Hoop weer goede berichten te horen. De rest succes met de bad hair days (kan ik helaas over meepraten), de pukkels, misselijkheidjes en wc knuffels...... Fijne avond
oh meiden, heb net een beetje bruinverlies gehad, ik ben enorm geschrokken. Heb niet echt krampen, maar al wel 2 dagen een bepaalde pijn in mijn buik. Vanmiddag eerste afspraak bij vk. Gadver, ben nu zo onzeker.
Oh zip jakkes!! Oh ik hoop echt dat het niks is! Vast niet bruin verlies komt vaak voor. Nou ik duim voor je meid! Dikke knuffel! @Romana.. ja ik zou ook boos zijn in de auto zonder rijbewijs. Daar heb ik geen hormonen voor nodig. Wel sneu voor je zoontje. Maar gelukkig heb je er nog wel een leuke dag van gemaakt. Ohh geb aardappels daar heb ik ook wel zin in hmm. Ik heb net een loempia op hihi! Ik vind het altijd heel leuk om in de stad te zijn maar ben ook blij als ik weer in Friesland ben. Ruimte, lucht en water heerlijk! Ik woon gelukkig niet in een heel klein dorp eerder een klein stadje dus je kan hier nog wel wat winkelen. En heel veel toeristen das ook wel gezellig. Mijn neefje is weer naar huis. Heeft het gelukkig wel leuk gehad. Hij wilde niet met mijn broer mee naar huis dat zegt genoeg. Zaterdag slaapt luc daar dan gaan wij weer eens lekker uit eten en op stap. Misschien zelfs nog een romantisch ritje in het reuzenrad xx
nou meiden, heb om half 1 een echo. Ze willen de onzekerheid geruststellen. Ben er wel blij om, maar zit ook helemaal te trillen en voel me nu echt een enorme emotionele doos.....
@zip: maak je niet te druk meid! Ik had het bij mijn dochter wel 5x voor en rond de 12 weken...En 2 weken terug had ik het weer. Mijn verloskundige zei dat het bij 1 op de 5 vrouwen voorkomt. Bij ons kwam het waarschijnlijk door de sex omdat manlief een blaasje (die extra doorbloed zijn nu) had geraakt. Dat kan absoluut geen kwaad! Of het is een restantje innestelbloed en aangezien dat al een tijdje geleden is, is dat dus bruin. Dus blijf kalm meid en succes bij de echo straks! Gr.
heerlijk!!! ze zette het echo apparaat erop en zei meteen: "ik zie een hartje". haha, ik zag alleen maar zwart! Het zit dus allemaal goed! Helemaal gerustgesteld. Nu vanmiddag de intake!
@zip gelukkig dat alles goed is ok hier was alles goed krijg alleen over 2 weken nog een echo omdat ze dan precies kunnen zien hoelang ik al ben....en dat konden ze nu nog niet zeggen!!!nou beter toch weer een extra echo
@Zip: wat fijn dat het er goed uit zag. Zelfs al is bruin verlies niet echt verontrustend, je gaat je automatisch toch zorgen maken! @Ellentje: ook lekker dat het er bij jou goed uit zag en een extra echo is natuurlijk ook nooit verkeerd. Mijn afspraak bij de VK verliep voorspoedig. Ze kende me nog van de vorige keer, bijna alles was hetzelfde gebleven, baarmoeder en bloeddruk waren goed. Spullen meegekregen voor echo in het ziekenhuis en bloedprikken en volgende afspraak over vijf weken. Morgenochtend even een afspraak maken voor de echo. Ik hoop zo dat het redelijk snel kan!
@Zip; super zeg, wat kun je dan in de rats zitten he!! @ellentje; heerlijk over twee weken weer, en de standaard van 12 weken slaan ze ook niet zomaar over. dus heerlijke echo's in het vooruitzicht! @annekevdz; zou heerlijk zijn als je snel even naar de kleine kan kijken! dan ga je er toch meer in 'geloven'
@nada83 @annekevdz; zie dat we alledrie even lang zijn, ziet er toch wel erg bijzonder uit zo onder elkaar. wat een toeval, nu moeten er bij mij misschien wat dagen af maar eerst maar eens de volgende afwachten, misschien kunnen we het dan beter zien en is de beeb gewoon goed gegroeid! vorige keer heeft zoonlief alle schema's ingehaald en is de uitgerekende datum een week vervroegd! (dat heb je dan nu ook gewoon in je hoofd, terwijl ik ook wel snap dat dit niet precies hetzelfde gaat lopen)
Nou meiden hoor weer over goede echoos altijd goed om te horen.... en bruinverlies kan volgens mij niet zo kwaad. alleen die helderrode.... en dat is het niet toch?? ik mag morgen.... pfff wat duren die dagen lang zeg cant waith Ben kapot, zijn met 2 vriendinnen en 4 kids lekker naar Euromast gegaan en daarna rondvaart in Spido.... heerlijk.... maar nu moeeeee Krijg vanavond al die kinderen hier te slapen dus word lekker druk hahahah nu maar ff rusten fijne avond nog