Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Nada wanneer ga jij het vertellen meid? Bij ons wist meteen iedereen het al ... of dat nu zo slim was? Maar dat hebben we bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan en iedereen wist ook dat we bezig waren voor een 2e. Wel knap hoor dat je het voor je kan houden ;)

@ Annekevdz Ik denk dat we allemaal moe zijn, ik heb ook weer es lekker geslapen vannacht maar vanmorgen toch doodmoe wakker worden, pff laten we inderdaad maar hopen dat dat over een paar weken over is! Nog ff doorzetten!
    Werkze trouwens :D

Het is wel lekker rustig hier trouwens, volgens mij heeft iedereen geen puf om de pc aan te zetten hihi

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    hallo meiden

heb beetje bijgelezen en zag allemaal BBQ's lekker hoor!!!

Gisteren totaal geen energie gehad, heb beetje hele dag op bed gelegen, wat was ik moe, misselijk en last van maagzuur!!!!
    Bij mn eerste kreeg ik dat pas rond 6 maanden of zo, maar bblijkt toch normaal te zijn als je dat nu al krijgt. Pff mn vriend blijft praten over hierna nog een baby,....... maar ik moet er nu niet aan denken ahahahha eerst deze maar!!! Ik vind zwanger zijn eerlijk gezegt niet zo leuk haha, zou gewoon 1 week zwanger willen zijn, met bollebuik rond willen lopen zonder kwalen en dan de achtste dag wakker worden met baby naast me in een bedje hahahahaha.... maar helaas, we moeten er heel wat voor over hebben, Zou blij zijn als deze weken snel voorbij gaan en ik me beter voel. Dan kan ik misschien weer een beetje positief tegenaan kijken. Ben beetje negatief op het moment. Ben ik de enige of hebben meer dit???? Weet dat elke zwangerschap anders is, maar deze valt me behoorlijk tegen!!!! Mn eerste was ik helemaal niet zo ziek en zo..... nou ja het is voor een goed doel!!!!!!

Brasi nog gefeliciteerd met je trouwdag! En vandaag de echo spannend!!!!!!

Meiden wens jullie fijne dag!!!

3. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Hey meiden, sorry heel druk weekend gehad!
    wel leuk weekend, maar vermoeiend!

Al mega-veel kado's gekregen! Echt niet normaal!!
    Wel super-leuk!

Alleen gister had ik stress!! Ik ging gister ochtend naar de toilet en veeg af, ( lekker detail,HA ) Zit er licht-roze/slijm achtig iets op het papier!

IK KON WEL JANKEN!

de rest van de dag niet meer gehad en vandaag ook nog niet.

Zal ik toch voor de zekerheid verloskundige bellen ?
    Of is het niets om me zorgen over te maken ?!

Liefs!

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Tja denk dat je je nergens zorgen over hoef te maken, maar als je toch ongerust maak zal ik voor de zeker de verloskundige bellen. Zij zal je wel geruststellen denk ik..... Je hebt een goede echo gehad toch vorige week? Gewoon ff in de gaten houden, denk dat je je nergens zorgen over hoef te maken!!!

Sterkte....

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    even een ik-ben-er-wel-maar-heb -geen-puf berichtje.....

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hahahaha, heerlijk we zitten allemaal in 'we delen het gevoel' fase. Wel fijn:D het komt vast allemaal goed.

@ roze slijm, niet erg hoor, heb ik ook gehad, als het zoveel is als je hier omschrijft is het niets is mij verteld (je klinkt hetzelfde als ik toen). Als het doorzet in helderrood, veel en kramp dan zou ik contact op nemen met je verloskundige.

7. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Gelukkig, ben ik toch een beetje gerust als jij dat ook hebt gehad Suenne.

Ik bel nog niet naar de verloskundige.. Heb geen krampen en geen verlies meer gehad....hopen dat het zo blijft....

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Charlie: volgens mij idd geen reden tot zorg, maar als je het toch niet vertrouwt, kun je altijd ter geruststelling de verloskundige bellen. Die is daar natuurlijk ook voor!

Ik geloof inderdaad dat we allemaal moe zijn! Ik heb vandaag wel lekker gewerkt, maar ben nu weer totaal uitgeblust. Zo lekker even pasta eten en vanavond komt de mevrouw van MvM. Hoop dat die wat sneller weer weggaat dan de vorige keer. Maar moet zo nog wel wat urine opvangen.

@Romana: ik vind er ook helemaal niks aan hoor, zwanger zijn. Maar wel aan het kindje. Dus ik heb het er voorover. Maar ook ik zou tekenen voor zo'n hele snelle, zonder bevalling!

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    1 maart Anja89
    3 maart Ikke85
    08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje
    12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje
    15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje
    16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje
    19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje
    19 maart Cindy1981
    19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje
    19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv

19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje
    20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje
    21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje
    21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje
    22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje
    23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje
    23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje
    24 maart Salsabielaa

heb eens even de lijst geupper-de-upt!!!
    ben wel benieuwd of julie in het ziekenhuis of thuis willen bevallen en of jullie borst- of flesvoeding zouden willen??

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    1 maart Anja89
    3 maart Ikke85
    19 maart Cindy1981

23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv
    24 maart Salsabielaa

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat een hoop uitgerekend op de 19e trouwens...

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    afgelopen week hadden ze de 17e maart gemeten, wacht even de volgende echo af, dus denk dat het wel een andere datum wordt ;)

13. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Nou Solar was zeer geslaagd. Wat een gave muziek. Ben wel trots op mezelf want ik heb het volgehouden van 13u tot 23u :$ Veel gestaan en niet heel veel gegeten. Nou ja een broodje hamburger en een frietje mayo hihihi.

Vandaag de echo gehad en alles is goed met ons kleine frummeltje. Hartje klopte mooi. Ik kwam uit op 8wk 4 d en de uitgerekende datum is precies de verjaardag van onze dochter hahaha! Ach we zien het wel.

Zo ik ga nog ff op de bank en dan optijd naar bed.

Grz.

14. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden, ik mag me hier ook melden.. ben nu op vakantie in georgie en 3 weken geleden deed ik hier een positieve test!!
    hiervoor heb ik een miskraam gehad... een paar weken daarna deed ik wat tests omdat ik wou weten of er nog hcg in m'n bloed zat. dat bleek dus het geval... ik ben nog 2 keer naar het ziekenhuis geweest om te kijken of er niet wat was achtergebleven van de vorige zwangerschap maar dat was niet het geval. ze konden ook geen nieuwe zwangerschap vaststellen: ' we zien alleen wat slijm' ......

nou hier op vakantie bleek dus dat ik toen (wel heel kort) maar toch opnieuw zwanger bleek!

en weet je wat voor'n goeie apparatuur ze hier hebben. ik heb alleen maar uitwendige echo's gehad en zelfs met 4 weken konden ze al een vruchtzakje zien!! en ik heb afgelopen vrijdag zelfs het hartje al gehoord met 6w6d....

nu gaan we zaterdag terug naar nedreland en bel dan gelijk met de verloskundige. kijken of alles goed is gegaan met het vliegen en kijken wat hun zeggen hoe ver ik ben...
    ik weet nl ook niet of ze hier de zogenaamde 2 wken erbij tellen of niet...

nou een heel verhaal:D:D maar goed, ben ook zo blij dat ik weer zwanger ben en kijk vooruit naar de gezellige kletspraatjes hier op het forum!!

xxx

15. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps; door wie word de lijst bijgehouden?
    ik wil er wel graag bij als dat kan!
    ik ben 22, 23 als baby er is... en het word dan ja hoe moet je dat dan noemen, je 1e of 2e kindje? eigenlijk word het de 2e...
    maar het word de eerst geborenne, dus ons eerste kindje;)

16. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    1 maart Anja89
    3 maart Ikke85
    19 maart Cindy1981

24 maart Salsabielaa
    25 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis - bv

17. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Welkom Kartvelibaia en gefeliciteerd me je zwangerschap. Ook ik heb hiervoor een miskraam gehad en bleek weer zwanger tijdens onze vakantie.

Maar oooh, wat een dag heb ik toch weer gehad zeg!!

Mijn ogen vielen gewoon echt een aantal keer dicht op mijn werk, kon ze niet meer open houden.

Eenmaal thuis ben ik in bed gedoken. Manlief was zo lief om de pizza (morgen doet hij boodschappen) in de oven te doen en mij te laten liggen.

Ik had de seabands om, maar heb ze thuis weer af gedaan. Maar nu voel ik me beroerd!! Misselijk en zooo moe!! Ik heb net een bakje aardbeien met slagroom gepakt, ik hoop dat ik daar zo misselijk van wordt, dat ik het er even uit kan gooien, zover is het nog niet. Maar ik weet eigenlijk niet of je je daarna weer beter voelt. Anders houdt ik het maar liever binnen denk ik.

Verder even geen update van mijn kant, ik ga slapen, hopen dat ik morgen weer een beetje doorkom en dan woensdagmiddag kijken bij een kinderdagverblijf en daarna intake bij de vk.

18. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    1 maart Anja89
    3 maart Ikke85
    16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv.
    19 maart Cindy1981

24 maart Salsabielaa

19. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    verder even geen puf om te reageren hoop morgen te kunnen reageren op jullie...ben moe en misselijk

20. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hey, hoe is het ermee? Is wel zo hoor, als je je ongerust maakt kan je gewoon de verloskundige even bellen. Heb ik ook gedaan toen, het is toch spannend zulke dingen.

Deel Deze Pagina