Goedemorgen meiden, hebben jullie lekker geslapen? Ik niet, veel wakker geweest. Net 7,2 kilometer gelopen. Dat ging wel erg lekker, nu zo weer naar het werk. Krom he? Dat ik wel makkelijk drie kwartier kan hardlopen, maar dat een werkdag me eigenlijk wat te lang is? Ik zou eigenlijk ook op het werk een dutje moeten kunnen doen ! Vanavond komt er een vriendinnetje eten, mijn man heeft avonddienst, dus zo wordt het toch heel gezellig. Heb lekker makkelijk eten in huis gehaald, roerbakmie, groente en kip en een roerbaksausje. Gemak dient de mens! @Charlie: hoe is het nu met jou? En met je zorgen?
O en Kartvelibia: welkom! Wat naar van je miskraam, maar ook lekker dat je nu weer zwanger bent. Hoe ver was je al in je zwangerschap? We houden de lijst allemaal zelf bij, dus je kunt hem gewoon kopieren en plakken en dan aanvullen met je eigen gegevens. En sinds kort vullen we ook in waar we willen bevallen en of we borst of flesvoeding willen geven.
1 maart Anja89 3 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa
Hai meiden, Weer even geleden dat ik heb gereageerd, heb wel meegelezen maar wat voel ik me beroerd zeg.... Zo ontzettend moe en misselijk, bijna elke dag wel spugen... Zoonlief gaat ook net door een lastige fase... Schrikt 's nachts elke keer wakker en lijkt dan bang want hij schreeuwt alles bij elkaar.. We hebben zijn ledikant vannacht bij ons op de kamer gezet en eindelijk weer geslapen? Herkenbaar? Hij is nu 12 maanden, hebben degene met een kindje dit ook doorgemaakt en gaat het over?? Verder heb ik voor mijn gevoel echt al een megabuik!!.... Mijn vel is ook nog zo soepel na de vorige zwangerschap. Mijn borsten zijn wel groter maar helemaal niet gevoelig omdat het vel (klinkt sexy) al zo is opgerekt van zwangerschap en borstvoeding. Over de lijst: bevallen wil ik zeker in het ziekenhuis. Na vorige keer (weeën die wegvielen, uiteindelijk weeënopwekkers, ingeknipt en vacuüm) wil ik het maar niet thuis doen... Stel je voor!!! Borstvoeding heb ik bij mijn zoon 7 maanden gegeven, weet niet of ik het zolang vol ga houden.... Als ik eraan terug denk.... Borstontsteking en spruw.... Oef, wat deed dat zeer!!.... Morgen alweer 8 weken!!! Jippie!!!
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 1 x FV baby 4 x BV baby 3 x Ziekenhuis 2 x Thuis
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 1 x FV baby 5 x BV baby 4 x Ziekenhuis 2 x Thuis
Hoi allemaal, als jullie het leuk vinden kom ik hier gezellig mee lezen, ik had me eigenlijk al voorgesteld in de andere maart-mama's topic maar daar gebeurt niet zo veel meer. Ik ben in ieder geval Daphne, ben bijna 31 en woon in t schone Brabant met m'n vriend en ons zoontje Sid van 13,5 maand. We zijn superblij dat hij een broertje of zusje krijgt! Als het goed is ben ik nu tussen de 8 en 9 weken zwanger, m'n cyclus was nogal onregelmatig dus ik weet pas de echte uitgerekende datum na de termijnecho. Die zal waarschijnlijk ergens tussen 17 en 22 maart liggen. Gisteren heb ik de intake bij de vk gehad en de eerste echo staat gepland op 31 augustus, mijn verjaardag dus hopelijk een leuk cadeau! Wel grappig, voor Sid hadden we de eerste echo op de verjaardag van vriendlief. Leuk dat er hier ook zo veel zijn die hun tweede kindje krijgen! Ik ben toch wel benieuwd of de kwaaltjes verschillen per zwangerschap. Hier is de moeheid wel behoorlijk toegeslagen, ook flink misselijk maar gelukkig niet zo erg als van Sid. De wc heeft in ieder geval nog geen knuffel gehad. Ik ben ook niet afgevallen zoals toen, waarschijnlijk omdat bezig zijn met Sid me wel dwingt om te eten omdat je het anders niet trekt. Hopelijk is het ergste weer voorbij met 14 weken. Ik zal het lijstje nog even aanvullen, tot later allemaal!
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 1 x FV baby 6 x BV baby 1 x Kraamhotel 4 x Ziekenhuis 2 x Thuis
annekevdz, ik was al 11 weken.. ben echt nu heel erg bezorgd bij elk pijntje.... en ook irri dat ik op vakantie ben... ik heb toch het gevoel dat ze in nederland er wat meer vanaf weten ik zal me naam er ook ff bij zetten.
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 26 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje -zkh- bv/fv?? 1 x FV baby 6 x BV baby 1 x Kraamhotel 5 x Ziekenhuis 2 x Thuis nog onder voorbehoud hahah... ben nog op vakantione hopelijk weet ik zaterdag meer!
ellentje23, ik weet nog niet of ik borst of fles wil... sta nog in dubio.. borstvoeding vind ik wel heel mooi, maar zeer onpraktisch wanneer je weer gaat werken, ik hou niet van gekolf fles, is heel handig, kan papa ook geven, maar dat geeft weer niet zo'n band... gelukkig heb ik nog een aantal maanden om er over na te denken
Hey meiden, Hier echt geen puf! Super druk geweest en dat eist nu zijn tol. 01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 26 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje -zkh- bv/fv?? 1 x FV baby 7 x BV baby 1 x Kraamhotel 6 x Ziekenhuis 2 x Thuis Luc kreeg fv maar nu wil ik toch weer bv proberen. Ik mag niet meer thuis bevallen dus vandaar ziekenhuis. IK kom vanavond of morgen weer even gezellig doen! xx
Nee hoor, je bent niet de enige (nu nog wel op het lijstje, zal mijzelf er ook even op zetten) ik wil ook flesvoeding gaan geven. Bij mijn dochtertje heb ik het 6 dagen geprobeerd, maar ik had helaas geen voeding en het werd een strijd voor moeder en dochter. Nu zou ik het graag weer proberen, maar aangezien ik chronisch ziek ben (lichamelijk) neemt borstvoeding veel te veel erergie van mij en krijg ik daardoor te weinig rust. Vandaar dat ik nu al weet dat ik flesvoeding zal gaan geven.
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 15 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 2 x FV baby 7 x BV baby 1 x Kraamhotel 5 x Ziekenhuis 3 x Thuis
Mooi buikje Debski, zijn het je darmen? Ik maak donderdag een foto, als we 8 weken zijn. Vandaag vielen mijn ogen rond een uur of 2 weer dicht achter mijn beeldscherm! Daarna kon ik mij niet meer concentreren. Ben nog steeds misselijk en merk dat mijn eetlust verminderd. Zojuist wel al wat salade gegeten, want ook al ben ik super moe, ik wil toch sporten, hopen dat ik daar energie van krijg. Daarna dan maar voor pampus in bed liggen. Lig er nu ook even in Ik droomde vannacht dat ik wederom een miskraam kreeg. Vorige keer had ik die droom ook en helaas werd die droom werkelijkheid. Morgen naar de verloskundige, misschien wil ze toch alvast nog even kijken of het hartje klopt. Anders gebeurd dat dinsdag volgende week. Ik ben blij dat ik morgenmiddag weer even vrij heb. Fijne avond allemaal!