ik sta dr weer bij nou meiden, ik kom nu niet meer op internet, ga vannacht weer terug naar nederland. en in de loop van de dag mag ik naar de vk, of alles goed is met de baby... spreek jullie later
dan heb je het nu toch opgelost? Je komt dus later op je werk omdat je langs de verloskundige moet! Of anders een paracetamolletje en het gewoon proberen.
heb het idd kunnen regelen ik hoef vandaag niet te werken...me leidinggevende had zowaar gevoel denk ik ze wou dat ik het rustig aan ging doen en niet kwam werken dus is prima opgelost dank je wel voor jullie tips
Nou, dat is wel het minste... dat ze gewoon zei dat je het maar binnen een uur op moest lossen... bijzonder! Doet je buik nu wel wat minder zeer?
he meiden, ik klets eigenlijk mee in het februari topic maar ben een paar dagen terug gezet dus wordt waarschijnlijk een maart moeder. 3 maart ben ik nu uitgerekend. net de combinatietest gehad! kleintje beweegt goed en is nu ruim 4,5 cm.
heey meiden even heel snel een berichtje van mij. druk gehad en eingelijk nog steeds. kom dit weekend denk ik wel even weer reageren. iedereen die ergens last van heeft. beterschap voor jullie!
Hai meiden, Ben ik ook weer eens. Ben afgelopen maandag plotseling midweekje weggeweest met me vriendin en de kids. In Brabant Prinsenmeer. Was erg leuk en gezellig maar ook heel inspannend. Zou eigelijk woensdag intake hebben maar ja is nu verzet natuurlijk. Heb ff bijgelezen maar nog geen tijd om op ieder te reageren. Wil wel de nieuwe dames welkom heten op ons gezellige forumpje!!! En hoop dat het goed gaat met de iedereen. Vandaag is mn mannetje jarig. Ik had hem een vliegles cadeau gedaan!! Ik heb hem er zelf naar toe laten rijden met tomtom en had niks gezegd. Moesten helemaal van rotterdam naar apeldoorn. Uiteindelijk zag hij het vliegveld en hij scheet 3 kleuren want hij was bang dat ik hem zou laten parachute springen hahahaah toen ik hem vertelde van de vliegles was hij blij als een klein kind! Ik zou eigelijk niet mee gaan omdat ik erg misselijk was maar dacht tja wat maak je dit nou mee, dus stapte toch in... Nou had ik dat maar nooit gedaan... Hele vlucht kots misselijk geweest en ik denk dat als ik 1 minuut langer erin had gezeten ik het hele vliegtuig ondergekotst zou hebben zoooo wat voelde ik me beroerd!!! Maar uitzicht was heel mooi en mn vriend vond het geweldig!!! Morgen naar me moeder, die is terug van vakantie dus zij krijgt morgen het nieuws te horen, ben benieuwd naar haar reactie!!! Nou meiden, probeer later nog wel weer op ieder te reageren maar ga nu ff liggen!! Fijne avond allemaal!!!
@anneke me buik doet nu wel minder zeer heb net even heerlijk onder de douche gestaan....nu ga ik in gevecht met me zoon die niet wilt slapen grrrrrrr
@Ellentje: Jammer he dat kleintjes geen rekening houden met moeders die zwanger zijn? Die jongedame van ons ook niet, maar inmiddels is haar humeur weer goed! Wel fijn dat je nu minder pijn hebt. Had de verloskundige nog een idee waar het door kwam? @Romana: wat gaaf die vliegles als cadeau, ik snap heel goed dat hij dat erg gaaf vond! Begrijp ik het goed dat het weer helemaal goed gaat tussen jullie? @Niki: welkom hier... het zal spannend worden uiteindelijk of je een februari of maart moeder wordt...
hoi, ik ben weer terug in nederland.... alleen belde de vk op of ik ook morgen kon komen omdat er iets tussen kwam ik ben ook gewoon zo benieuwd wat ze in nl opmeten en kunnen zien/horen @romana, kan je dat in apeldoorn doen? ik woon daar vlakbij en mijn vriend heeft ook nog een verjaardagscadeua tegoed hihi
Denk dat ze nog niet zo heel veel kunnen meten enzo Kartvelibaia... helaas. Alleen nog maar je bloeddruk en gewoon even je baarmoeder voelen. Wat is het hier vandaag rustig... is de laatste tijd ook wel anders geweest. Ik zou vandaag de zestien kilometer gaan lopen, maar heb me op het laatste moment bedacht en ben de halve marathon gaan doen. Die wilde ik eigenlijk over drie weken doen, maar dan is mijn buik ook weer een stukje dikker. Lijkt het me nu slimmer. Was erg zwaar, warm en benauwd, maar heb het toch volbracht. In twee uren en drieentwintig minuten. Dat mag dan geen toptijd zijn, maar het is sneller dan ik dacht te kunnen. Dus ben best trots op mezelf!
Geloof me, mijn energie is nu ook wel weg voor vandaag... maar ben wel erg blij dat ik dit heb gelopen. Wilde eigenlijk namelijk zwanger worden nadat ik de halve marathon had gelopen. Nu heb ik het omgewisseld... Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen...
Zozo Anneke echt respect voor jou hoor.... doe ik je niet na!!!! Lekker hoor dat je dat nog kan doen!!! Het gaat idd weer helemaal goed in mijn relatie. Was echt een grote dip toen, en nu zijn we weer helemaal gelukkig!!! Dus ja ben superblij natuurlijk!!! @ Kart: Is bij Teuge of zo???? Ik had het geboekt via www.vakantieveilingen.nl Maar er is ook zo site van, www.vliegvoorniks.nl volgens mij. En nog iets, moet je ff googelen, kan je het vast vinden. Maar via vakantieveilingen kan je met beetje geluk het goedkoper krijgen!!! Trouwens ik had me in week 5 ingeschreven voor Moeders voor Moeders. Al die tijd niks gehoord, vond het best raar. Omdat je normaal gesproken vanaf week 6 al kan beginnen. Daarbij had ik ruim 6 weken vakantie, dus wou lekker in de vakantie meedoen met potjes vol plassen. Maar ik had dus niks gehoord, k dacht nog zal maandag ff bellen, maar was er niet meer van gekomen. Dus toen ik van me vakantie terug kwam zat ik in de auto, toen mn telefoon ging. Dus ik neem op (uiteraard handsfree maar niet met me naam of zo, gewoon hallo..... Hoor ik een vrouw, ja met wie spreek ik? ALS IK ERGENS EEN HEKEL AAN HEB IS HET AAN MENSEN DIE MIJ BELLEN EN DAN VRAGEN MET WIE ZE SPREKEN!!!!!!!! Dus zo antwoordde ik ook: ja je belt mij toch, dan weet je toch met je wie je spreekt. nou heel helemaal geirriteerd gelijk, die vrouw ook. Toen pas zei ze, ja met blablabla van moeders voor moeders. Ik was al geirriteerd dus zei ik zit in de auto, kunt u me later terug bellen. Ze zei dat dat goed was, maar heb vervolgens geen reactie meer gehad. Toen keek ik op me mail, had ze me een mailtje gestuurd. Dat HELAAS geen mogelijkheid is voor deelname omdat ze de flessen niet ophalen in ROTTERDAM!!!!!!! Dus ze wilt beweren dat ze in een grote stad als Rotterdam met veeeeel zwangere vrouwen en veeel vrouwen die hier aan mee doen, dat er dan geen vervoer is???? Nou ja volgens mij lulde ze maar wat. In ieder geval, vind het heel jammer maar ben er klaar mee. Eerst bijna een maand niks laten horen, dan zo raar gesprek aan de telefoon en dan zomaar een mailtje met geen vervoer!!!! Ik wilde het doen voor andere vrouwen, maar op deze manier..... pffff jammer hoor...... Maar ja dat was ff mn frustratie over MVM!!!
@Romana: belachelijk dat ze zo doen in Rotterdam. En bij ons halen ze de flessen ook niet op, maar door Leeuwarden verspreid zijn er verschillende depots waar je ze af kunt leveren. En dat is eigenlijk altijd wel zo dichtbij dat het op loop of fiets afstand is.
Dat doe ik ook altijd. Als ik vanuit mijn werk een vreemd nummer moet bellen omdat ik één of ander 1e contactpersoon van iemand aan de lijn moet hebben, controleer ik altijd eerst of ik wel goed zit. Het is me namelijk ooit eens overkomen dat ik een heel verhaal over iemand afstak tegen de verkeerde en dan gaat het wel om vertrouwelijke informatie. En daarbij als iemand bij mij de telefoon opneemt zonder zijn naam te noemen (wat ik persoonlijk ook niet zo heel netjes vind), dan vraag ik ook met wie ik te maken heb. Lijkt me logisch, je wil toch weten of je de juiste persoon aan de lijn hebt? Of ben ik nou zo gek?? Ik zou wel mijn beklag doen bij MvM als ik jou was. Dat ophalen is natuurlijk echt onzin he, kan ik me niet voorstellen. Geloof er niets van dat ze dat niet doen daar. Dat er zo'n slechte ambassadrice op gezet wordt vind ik wel jammer.
pfff die anneke, halloww zeg.....mijn diep respect Gisteren te horen gekregen dat mijn nichtje helaas een leeg vruchtzakje heeft. Ze was 7 weken zwanger. Het was wel speciaal. Ik ben haar tante en we zouden bijna gelijk op gaan. Ze heeft me alleen een smsje gestuurd, maar ik kan haar verder niet bereikken. Ze zal er wel even geen behoefte aan hebben. Vind het wel verdrietig. Even afwachten dus. Hier is eergisteren een bom gebarsten. Hans is boer en altijd aan het werk. De enige momenten dat hij eens een paar uur vrij heeft is op zondag en die worden zelfs 9 van de 10 keer door anderen ingevuld. Hij heeft een superlieve familie, maar ze hebben wel teveel vingers in de pap. En ik was het zat. Dat is wel zo verschrikkelijk uit de hand gelopen, ik ben er helemaal stil van. Nu gaan we in therapie. Weet je het stomme is, niet omdat wij niet goed met elkaar overweg kunnen. Want we zijn écht dol op elkaar. Dat is het probleem niet, we gaan in therapie voor de rest van zijn familie....ach ja, we zullen maar zeggen, ieder huis zn kruis en iedere gek zn gebrek...
@ suenne: als ik wil controleren met wie ik spreek vraag ik naar de naam van de contactpersoon. Spreek ik met mevrouw blablabla dat komt heel anders over dan met wie spreek ik!!! Maar ja zo denk ik erover. Ik ga het idd eens controleren of het waar is van die logistieke problemen vind het maar vreemd.. Wel heel naar van je nichtje, dat wens je niemand toe. Hoop dat ze er een beetje doorheen komt!!! Wel bizar dat jullie in therapie gaan voor ZIJN familie??? Hoop dat jullie er goed uit kunnen komen, familie kan idd een groot beslag leggen op een relatie. Veel sterkte en succes. Laat je niet gek maken!!!
Dat is ook wat Suenne dat jullie nu samen in therapie gaan omdat zijn familie zoveel beslag op je vriend legt. Nou ja, waarschijnlijk ook omdat hij dat laat gebeuren en jij dat niet pikt, maar vervelend is het wel. Ik zou daar denk ik ook niet tegen kunnen...
Hm, ja dat kan natuurlijk ook nog. Op die manier sta ik er niet bij stil. Ja nou, zijn familie, eigenlijk voor onszelf, wij moeten de grenzen stellen he. Ik heb last van springende hormonen. Hoop niet dat het zo de hele zwangerschap blijft. Ik vind hier echt niets aan. Nog meer mensen die dit zo extreem voelen?