Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ingef, tuurlijk meid welkom!!

2. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    uit de bijbel ;)

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
  4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heey een bekende...haai ingef!!! ik moet eerlijk bekennen dat ik hier op zp ook veel gezelliger vind..dus aan de mama's hier in dit topic....mag ikmischien ook met jullie meekletsen?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaah...lief! dank je..;)

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    toch leuker he zo.... ik mis het anders toch en het andere forum vind ik zelf een beetje 'verraad' ten opzichte van zp...;) hier ken je ook al zoveel mensen als je een tijd mee typt!

all: mooi filmpje trouwens zeg! inderdaad echt ontroerend die teksten en de bewegingen van het kleintje...onvoorstelbaar dat dat allemaal in je buik gebeurt he? en dat voor de tweede keer bij ons...:D

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ingef en Lennylenn welkom!

8. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Welkom meiden :)

Vanmorgen op kraamvisite geweest bij me vriendin.
    Gisteren bevallen van haar tweede zoontje. Heel snel gegaan.
    14.00 begonnen de weeen en om 17.00 uur na 3 persweeen was hij er. Hmmm zo'n bevalling wil ik nu ook wel hahahahah
    Maar wat was hij klein, kan me niet meer voorstellen dat Romano ook zo klein was, en die priegelvingertjes en die nog kleinere nageltjes zo liefffffff..... Nu wil ik ook hahahah en ik moet nog zo lang :(

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nieuwe dames welkom!

Hier alles goed, maar wel weer errug moe! Vandaag maar weer even erg vroeg naar bed. Maar zo eerst lekker even eten. Die lieve man van mij gaat friet bakken en een hamburger. Zo fout, maar zo lekker!!!

10. lennylenn

bednakt meiden dat ik er ook bij mag!!

@romana: jeetje wat een turbo bevalling zeg!! hoop dat het hier ook zo mag gaan. eerste bevalling duurde bijna 2 dagen.

@annekevdz: hmmmmmm lekker hoor zo een bordje patat en hamburger!! heb vandaag voor 2 dagen gekookt maar als dit op is denk ik ook dat we maar weer eens aan de patat gaan.

nou ik ga ff zoontje in bad doen.
    *heerlijk he die regen:D (ik meen het echt) het heeft echt zn charmes...zo lekker knus thuis voor de buis, kaarsjes straks aan

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Welkom meiden van maartmama's deel 1...
    tuurlijk kunnen jullie gezellig mee komen kletsen... daar is dit forum toch voor....

12. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Ooh meiden, even een echo berichtje van ons.

We hebben weer een goede echo gehad, kloppend hartje en... 9 weken zwanger, dus 2 dagen vooruit gezet! Ons kindje is nu 2,2 cm. groot.

We hebben de toekomstige opa's en oma's ingelicht. Gewoon verteld! En wat zijn ze blij voor ons. Vooral mijn ouders!! Het is hun eerste kleinkind en ze hebben gedeeld in het verdriet van onze miskraam op 1 juni.

We hebben meteen cadeautjes gehad, een flessenwarmer met hoesje en een fleecedoek om de baby in te wikkelen om goed warm te houden met vasthouden. Mn moeder zag ons daar al mee zitten, maar ook 3 rompertjes en een paar boeken over zwangerschap.

Mijn moeder "voelde" al iets toen ze zondag deze spulletjes zag liggen en kocht het.

... Zucht...

Daarna direct naar onze beste vriendin geweest die ook zwanger is van hun eerste en oorspronkelijk op dezelfde datum uitgerekend zou zijn als ons eerste kindje. Ook zij was blij voor ons.

Ik begin het nu zo langzamerhand te geloven.

Morgen op mijn werk vertellen en van het weekend met de echo foto's bij onze zwagers en schoonzussen langs.

Die misselijkheid neem ik voor lief, evenals die stemmingswisselingen en mijn man, ik knijp in mijn handjes omdat hij zo zorgzaam voor ons is, ook al is hij ook zeker zwanger! (heeft alleen ons kindje niet in zijn buik) ;)

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Welkom dames uit maart 2011 deel 1. Tuurlijk mogen jullie hier gezellig meekletsen.

@Nemo 81: Gefeliciteerd met je mooie echo. En wat heerlijk om het aan iedereen te vertellen hè???

@lennylenn: Ik vind dit weer ook erg lekker (al moet het niet te lang duren natuurlijk) We zijn vanmiddag even wezen wandelen in het bos met de kleine meid en onze pup en kwamen helemaal doorweekt thuis. Daar heb ik meteen ons dochtertje in bad gedaan en ben zelf onder de douche gesprongen. Heb de kleine daarna meteen maar in haar pyjama gestopt en een badjas erover aan gedaan. En daarna zijn we heerlijk samen op de bank gedoken onder een fleecedeken. Heerlijk!!!!

@annekevdz: Brrr, friet!!! Haha, heb deze zwangerschap echt helemaal geen trek in eten. Eet alleen maar kippensoep en spaanse maaltijdcrackers. Maar vanavond had ik ineens zo'n enorme zin in yoghurt met een mandarijntje erdoor. Bleek dat we geen mandarijnen meer hadden. Mijn mannetje is nu dus naar de winkel gestuurd om die te gaan halen. En neemt dan gelukkig ook meteen de rest van de boodschappen mee zodat dat deze week niet meer hoeft. Haha, heb hem de vorige zwangerschap nooit ergens om uit gestuurd, maar moest nu echt die mandarijnen hebben. (moet helaas nog even geduld hebben, maar ik wil ze nu!!!!!!!!!)

@Romana: Ooo, zo heerlijk die hele kleine frummeltjes. Die kleine handjes en vingertjes, voetjes en teentjes. Over een dik half jaar houden wij ook zo'n kleintje vast.

Ik ga er weer vandoor, de pup wil even aandacht geloof ik.;) Dus even lekker spelen en dan languit op de bank voor de buis.

Fijne avond iedereen!!!!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    debski: dank je!

romana: klinkt goed zo'n bevalling inderdaad..;) daar teken ik ook voor! die van mij was de eerste keer opzich ook al best goed te doen...lang weeën (24 uur) en toen 3 kwartier persen.

annekevdz: hey! ook uit leeuwarden ... ik ook..;) en oe lekker een hamburger!! wij hebben hier stokbrood met soep gegeten...zo geen zin in koken..

lennylenn: een beetje regen is inderdaad wel knus...maar een beetje zon zou ik binnenkort ook wel weer lekker vinden..;) vandaag was het hier een binnenspeeldag met veel duplo etc.. ook wel gezellig he?

mamaantje: Leuk! dacht ik vraag het toch even, jullie typen al een tijdje samen, val je niet zomaar binnen met de deur in huis..;) maar gezellig hoor!

nemo81: wat fijn een goede echo! en wat heerlijk dat je ouders zo leuk reageerden! de misselijkheid is ook wel weer een beetje geruststellend he?.;)

morgen is ons zoontje 3 jaar! dus groot feest..hij heeft net zijn cadeau al gehad... was zo vies weer dat we dachten, wel leuk wat afleiding. Een duplohuis... hij heeft er al heerlijk mee gespeeld.. kindjes in bad en naar bedje brengen etc... hij doet ons echt na.. morgen ook voor het eerst naar de gyn in het zk. Omdat ik overgewicht heb, moet ik onder controle in het zk en daar ook bevallen.. wel jammer, want de eerste is heerlijk thuis geboren.. maargoed, ze hebben het protocol aangescherpt. Ach.. als de baby maar gezond ter wereld komt, daar gaat het uiteindelijk om he? Nog meer dames die in het ziekenhuis willen of moeten bevallen?

liefs

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

hoi, jou net gemist in mijn opsomming! bedankt voor je welkom... wat lief een puppie... wat voor soort?

hier ook lekker op de bank voor de buis zo!..eerst kleine mannetje in bed, chaos opruimen, de boel versieren voor zijn verjaardag even stofzuigen en dan niets!

jij ook een fijne avond!

16. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Ohh.. ik baal best dat ik nog even moet wachten op de echo! Maar goed doe ik niks aan.

@ ingef.. Alvast gefeliciteerd met je zoon! En welkom! Ik heb ook overgewicht maar mag nog wel onder begl van de vk. Ik moet nu wel in het ziekenhuis bevallen maar dat kwam door de vorige bevalling.

@lin.. wat leuk een pup! Maar wel druk zeg! Wat voor pup hebben jullie?
    @nemo.. gefeliciteerd met je mooie echo. En wat lief van je moeder. Wat fijn he zo'n lieve man. Die van mij slikt ook veel op het moment. Nou geniet maar lekker van het vertellen.
    @lennylen.. Ik vind het ook heerlijk die regen. Lekker huiselijk. Maar vanmiddag vond ik het even wat minder toen onze partytent bij de buren in de toon vloog!
    @anneke.. mag ook wel eens toch lekker frietjes! Ik moet er de laatste dagen niet aan denken! Doe mij maar een soepje. Slaap lekker straks.
    @ Romana.. ahhh zo'n bevalling wil ik ook wel! Klein he die baby's! Zal denk ik ook wel weer even wennen zijn.

Nou ik zal lekker voor de buis!

17. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Dat is grappig wij waren exact het zelfde van plan. Alleen dan met grote broer! :)

18. lennylenn

@ingef: leuk!!! alvast van harte gefeliciteerd met je zoontje!!

@regen: oow dus de meeste vinden het ook wel lekker zo.. ik mis diue vreselijke hete 30 graden hittegolf echt totaal niet. zonnetje ok maar dat was een beetje overdreven.

@nemo81: gefeliciteerd met de mooie echo! leuk toch dat je 2 daagjes vooruit bent gezet. handig al die kadootjes die je nu al hebt gehad hihihi..
    ik heb het met 10 weken op het werk verteld want ze keken me al vreemd aan als ik ze afkatte..eerder blafte. en mn eetbuien vielen ook erg op.

@lin80: ooow lekker hoor zo met je kleine meid knus op de bank! mijn ventje is niet zo van dat lekker knus rustig op de bank zitten. een knuffeltje kan er nog wel vanaf maar dan is hij ook klaar met je..tenzij je eten hebt hihihihihi.

@bevallen: ik wilde eerst thuis bevallen maar goed dat gaat over want mijn vriend valt al flauw bij de gedachten aan een thuisbevalling.(watje)
    nu twijfel ik tussen een kraamhotel of gewoon het ziekenhuis.
    voordeel kraamhotel: je kunt er echt ff tot rust komen en je hebt verzorging om je heen
    nadeel: ik kan mijn mannetjes niet zo lang missen.(je moet er minimaal 3 dagen blijven) en dat kost ook wat natuurlijk. eten enz moet ook betaald worden.

voordeel ziekenhuis: geen idee... beviel me goed de eerste keer maar denk dat ik ook wel erg veel geluk had met de gyn. die ik toen had.
    nadeel: je moet weer gelijk naar huis. niet dat dat zo erg is hoor maar ik zou de rust wel echt goed kunnen gebruiken. mijn vriend zal me ontzettend goed helpen en er is natuurlijk ook de kraamhulp maar goed maddi die begrijpt het allemaal nog niet (hij is dan net 20 maanden) dus hij gaat gewoon lekker verder druk bezig zijn met van alles.

ach het is nog ver ik zie het allemaal wel. hmm toch lijkt het kraamhotel me erg lekker..ik zal er eens goed over nadenken mischien doe ik het wel. maddi is dol op papa dus die 3 dagen dat ik er niet ben vermaakt hij zich ook prima.

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
  20. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Wat leuk Lin! Wij hebben een sta(me)bij en het is echt de liefste hond ooit! Gelukkig zijn we nu klaar met de opvoeding.
    Jullie gaan vast cursus doen enzo. Wel leuk maar gaat wel veel tijd in zitten.

Deel Deze Pagina