Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier nog een maart mama van deel 1 :)
    Het is hier stukken gezelliger merk ik!! Hahaha.

Nemo, we zijn even ver zo te lezen. Ik heb ook vandaag een echo gehad en ben 9 weken en 2 dagen zwanger. Het was heel erg beweeglijk! Zo lief.

Inge, gefeliciteerd met je zoontje!!!!

Vanavond heb ik geen tijd om bij te lezen en mee te kletsen, morgen vertrekken we naar België voor een festival en ik moet nog van alles doen. En uiteraard gezellig met manlief filmpjes kijken.
    Ik kom zondag weer meelezen!

Liefs Ellenore

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zo het dagje zp-en zit er voor mij weer op. morgen weer vroeg opstaan om te gaan werken.

slaap lekker dames en tot morgen!!!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo wat is er weer lekker gekletst zeg.
    alle dames uit het andere topic welkom hier :)

heel veel gelezen maar ben alles alweer kwijt,
    laten we het maar op zwangerschapsdementie gooien :)
    morgen komt er iemand naar onze laatste pup kijken.
    hoop dat die hem neemt.
    want een pup en dreumes corrigeren over de hele dag put me best uit moet ik zeggen.

morgen middag om half 4 naar de gyn.
    hopelijk krijg ik dan nog een echo.
    en als de echo goed is ga ik savonds een duowagen halen.

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hey meiden,
    Wat kletsen jullie veel hahaha
    Ben Unbreakable aan het kijken dus ff snel reageren in de pauze.
    Spannende film btw

Ingef: Gefeliciteerd alvast met je zoontje. Leuk hoor, nog jaartje en dan naar de basisschool!!! Fijne dag morgen

Ik vind dit weer eerlijk gezegt ook heerlijk. Behalve de regen als je naar buiten moet haha. Maar binnen zitten en regen is heeeerlijkkkkk

Heb trouwens de Belly talk geleend van mn vriendin. Heerlijk hoor om het hartje te horen van de kleine.... Zit onderin rechts in mn buik. Echt fijn!!!

Over kraamhotel: ik heb het echt als een rust ervaren. Heb van woensdag tot zondag in het kraamhotel doorgebracht. Was heerlijk, vader van mn kind bleef gewoon lekker bij me slapen en kon ook bezoek ontvangen. Met dit kindje weet ik nog niet wat ik ga doen. Heb nu natuurlijk een kleine erbij, en lijkt me niet fijn om hem te moeten missen. Aan de andere kant alle rust met je kleine babytje moet ook heerlijk zijn lijkt mij. Hmm toch eens bespreken binnekort met mn vriend.....

Heb die site bekeken van de retriever met slag in zn haren haha, wat een prachtig beestje. Echt hele mooie honden, ken best veel rassen maar dat ras had ik nooit gezien. Geweldig hoor!!!!
    Maar eerlijk gezegt moet ik er nu niet aan denken een pup, misselijkheid, futloos, kind rondlopen haha respect hoor ;)

Nou meiden zal vast het een en ander vergeten zijn, maare fijne avond nog verder!!!

Ga verder met film kijken ;)

5. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0

Hebben jullie puppys zo leuk!!!
    Ik ben altijd verliefd op puppies, trouwens alles wat klein en schattig is hahaa. Wat voor puppys hebben jullie? Of inmiddels nog eentje.

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nada83: oh, jij wel bij de vk? dan is je overgewicht vast niet erg veel? bij mij bmi van 35....ben weggekomen bij de 42...dus al wel heel wat gewicht kwijt...maargoed. Ik zal het morgen allemaal wel horen van de gyn..
    en bedankt voor de felicitaties! jij ook lennylenn!

lin80: wat een mooie hond zeg!

ellenore: hey meis!! hahah...alle maart 1 mama's komen hier heen..;) gezellig hoor! vond het in het andere topic zooo stil.... en het andere forum trok me niet..;) veel plezier in belgië!

shenoby: bedankt voor het welkom! en spannend morgen naar de gyn! leuk als je weer een echo kunt krijgen.. de aparatuur staat er allemaal klaar voor he..;) en een duo wagen i.v.m. je andere kindje? of begrijp ik het verkeerd?

romana: dank je! ja gaat hard dan zeg... volgend jaar basisschool en grote broer...-smelt-.. gelukkig kan ie af en toe ook nog heerlijk bij je liggen als een grote baby...genieten is dat! filmkijkze!

zo, weer helemaal bij;) hier is het hele huis netjes en inmiddels versierd..manlief heeft me net nog een bakkie thee ingeschonken en dus lekker met de beentjes omhoog...heerlijk!

tot morgen meiden! heb om 13:50 uur mijn eerste afspraak in het ziekenhuis..

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ Romana
    de moeder is een jack russel en de vader een chihuahua

@ingef
    ja er zit dan waarschijnlijk precies 2 jaar tussen en ik wil er ook alleen tussenuit kunnen met de kindjes.
    dus maar voor een klein poosje een duowagen gebruiken.
    kan hem echt voor een prikkie kopen dus zelfs als ik het niet zou gebruiken voor dezelfde prijs kan ik hem vast en zeker wel weer kwijt.

alvast gefeliciteerd met je zoontje.
    maak er een mooie dag van met elkaar.

zo als mannetje voetballen heeft afgekeken zetten we nog even angels and demons op (bernini misterie)
    gister da vinci code gekregen. en heb besloten dat ik ooit in milaan het orgineel "the last supper"wil bekijken of in belgie de replica welke gemaakt is door een leerling van hem.

ha het eindsignaal.
    thats my que to go,
    tot morgen

8. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, nu snap ik het... maar omdat het engels was snapte ik het even niet:)

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie weer lekker geslapen? Ik wel, maar werd net ineens wakker, terwijl ik al een half uur eerder had gemoeten om een stukje te joggen. Nou, vanavond heb ik daar toch geen energie voor, dus dan maar morgen.

Wat is het hier nu druk he? Maar wel gezellig en je kunt merken dat iedereen wel met dezelfde soort dingen bezig is. Dat is leuk! Gelukkig ben ik niet de enige die hartstikke moe is.

Nou, zo maar even ontbijten en de hond uitlaten... en dan weer lekker aan het werk!

10. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    *breekt even in:)*

Ahw wat lief zeg, heb echt een zwak voor Jack Russells ;)

*Gaat er weer stilletjes van door :p*

11. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Goedemorgen meiden...

Nou vanmorgen weer de wcpot een dikke knuffel gegeven.
    Kwam echt vanuit het niets pfffff
    Nou nog paar weekjes en dan hoop ik af te zijn van die misselijkheid...

heb niet zoveel te melden. Romano is naar school. En ik kan nog een weekje genieten van het vrij zijn. Daarna begint het ook weer voor mij pffff...

Nou meiden fijne dag en ik kom later wel weer eens kijken

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Shenoby: dank je! alweer 3... echt al een grote vent..;) en een duowagen inderdaad wel handig dan! Die van mij is dan al ruim 3,5 en kan wel flink wandelen.. misschien nog zo'n stepje voor onder de wagen, maar dat zien we wel..

annekevdz: Joggen, wat goed zeg! lukt dat nog wat? ik probeer nog twee keer in de week te sporten in de sportschool... de ene keer yoga en de andere keer fitness... gisteren alleen veel te moe..;) dus inderdaad hel herkenbaar die vermoeidheid..;)! werk ze!

romana: wat vervelend zeg dat je zulke goede vriendjes met de wc bent...pfff...hoop inderdaad dat dat snel over is voor je! ik ben ook wel misselijk, maar gelukkig nog niet overgegeven... hopelijk blijft dat zo!

zo...weer bij. Vandaag een beetje thuis werken en dan feestje van zoonlief vieren. vanmiddag naar het zk naar de gyn dus genoeg te doen! Fijne dag allemaal,

liefs

13. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Vandaag eindelijk weer eens lekker geslapen. Het weer is ook iets beter dus straks even het dorp in voor wat spulletjes om het huis gezellig te maken.

@ Anneke.. ik vind het ook gezellig zo. Ik denk voral op het einde is het leuk. Met die laatste loodjes kunnen we nog meer klagen.;) En natuurlijk de kleintjes die geboren worden.
    @shenoby.. ik zit nog steeds te twijfelen of ik zo'n duo wagen koop. Ik wacht tot het eind met mijn beslissing.
    @ingef.. nou volgens mij is mijn bmi ook wel erg hoog. Ik geloof dat je tot een bmi van 40 onder begleiding van vk mag blijven hier. Je mag boven de 35 niet meer thuis bevallen. Maar de richtlijnen zijn overal anders. Ik moest nog twee kilo van mijn vorige zwangerschap. Ga nu wel proberen niet teveel aan te komen. Nou veel plezier vandaag! Krijg je vanmiddag dan ook een echo?
    @romana.. jij kan het hartje dus al horen, leuk! Ik mag de angelsound van een vriendin lenen. Ik ga het ook snel proberen.
    @ellenore..welkom!

Ik ga buienradar even raadplegen en dan lekker het dorp in.

14. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    ja het hartje kan ik idd al horen. Is dan wel met de BellyTalk he, volgens mij kan het met de Angelsound pas later.
    Maar het is echt op 1 plek in mn buik. Als ik hm ergens anders zet hoor ik niks..... dus ga ervan uit dat dat de kleine is :)

Doet me wel goed in ieder geval, wat meer zekerheid :)

15. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    met 8w5d heb ik het hartje al gehoord met de angelsound! Dus het kan wel!

16. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ooh joh, ja heb er zelf geen ervaring mee met de Angelsound, maar had dat begrepen dat je het pas later hoorde.
    Maar wel fijn he om het te horen..... :)

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

net weer terug van het zkh en alles is weer goed met de kleine! flink gegroeid en lekker aan het bewegen! daarna 6 (!) buisjes bloed af laten nemen...pff.. ook weer klaar..;)

liefs

18. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ooh dat is fijn om te horen :)

bahh bloed prikken

19. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey meiden hier ben ik ook weer jeetje wat was er veel om terug te lezen zeg als je er 2 dagen niet bent geweest....We waren tijdelijk afgesloten van de buitenwereld...we hadden geen internet en geen tv en geen huis telefoon meer....was iets fout gegaan met het aansluiten van de nieuwe computer dus toen deed niets het meer :$

@nieuwe meiden welkom hier en gezellig dat jullie mee komen kletsen...

@echo ik wil ook!!!!!volgende week dinsdag mogen wij weer dus hoop dat alles dan goed is..hoop soms ook het gevoel of dat er van alles mis is gewoon omdat ik dan helemaal niets voel en geen kwaaltjes heb (waarschijnlijk gewoon erg bang)

@ verder morgen weer 1e dag werken na vrij "ziek" te zijn geweest na bijna 6 dagen dus ben benieuwd hoe het gaat moet gelijk 4 dagen na elkaar...
    voor de rest is me kleine mannetje ziek en die is verkouden dus die wilt niet slapen heel vermoeiend dus is die naar opa en oma wat heerlijk toch zulke lieve ouders...
    want ik ben weer behoorlijk misselijk en onwijs moe en heel emotioneel kan om alles huilen...verder heb ik ook geen zin om te koken :D nog 2 weekjes en dan hebben wij de ook de magische 12 weken bereikt...

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo even snel een berichtje van mij.
    ben bij de gyn geweest.
    ook hier 5 buisjes bloed afgenomen en een mooi beebje gezien.
    hij/zij bewoog goed.
    en ben 5 dagen vooruit gezet.
    dus ben nu de 14e maart uitgerekend.
    ga later even de banner aanpassen.
    met 12 wkn weer een echo
    met 15 wkn en 20 wkn weer.

Deel Deze Pagina