Maart 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door trubbel, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Uitgerekend

ikke85 3 maart 2011

mamaantje 8 maart 2011
    peetjuhh 12 maart 2011
    ellentje23 16 maart 2011
    Charlie2006 19 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011
    Salsabielaa 24 maart 2011
    Marooz 28 maart 2011

2. Raw

Raw Niet meer actief

Welkom Marooz, spannend hoor!

En meiden, zijn we al aan het nadenken over namen???

Hier wel volop (één van de leukste dingen!!).

Voor een jongen hebben we nu Luuk, Lucas of Thijs.
    Voor een meisje Jette, Norah en nog 10 andere... Haha!

Wat voor namen hebben jullie in je hoofd?

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Raw: dank je wel voor het welkom! haha

Namen: ja we zijn er voor een jongen al uit! Onze zoon heet Mees en we vinden daar Sil wel goed bij passen. Voor een meisje zijn er zoveel leuke! Maar Suus vinden we erg leuk, en Lotte hahaha en nog 20! Op 1 of andere manier zijn we het over de jongensnaam altijd zo eens! hahaha

4. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    van harte marooz!!

Met namen zijn we helemaal nog niet bezig, eerst maar eens een goede echo en dan gaan we ons vergapen aan alle leuke dingen die met zwangerschap te maken hebben!

5. Raw

Raw Niet meer actief

Ja peetjuh dat kan ook. Maar ik ben nu zwanger en ga er toch met volle teugen van genieten. Na eerst een mk heb ik me de zwangerschap die volgde toch drukgemaakt... En waarvoor?!? Achteraf nergens voor nodig. Ik ben zelfs niet op zwangerschapsgym gegaan omdat ik dacht, als het nou misgaat heb ik me aangemeld... Dat had ik ook niet moeten doen.
    Ik heb me voorgenomen dat nu anders te doen.
    Dus al lekker aan het kijken naar een duowagen en fantaseren over de namen!! :)
    Marooz: Sil en Mees klinkt ook erg leuk. Je meidennamen zijn ook erg leuk. Wij vonden voor een meisje Silke ook helemaal geweldig. Suus en Lotte zijn ook leuk, een beetje in dezelfde stijl is Saar. Ook zo'n lieve/stoere naam! :D

6. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Ik geniet ook erg van mijn zwangerschap hoor en ga ook zeker op zwangerschapsgym maar daar heb ik straks ook nog alle tijd voor. Het is wel waar hoor wat je zegt, geniet van ieder moment maar gek genoeg werkt het bij mij toch net even anders, prima toch!!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marooz van harte gefeliciteerd meid! hoe oud is je zoontje?

8. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Uitgerekend

ikke85 3 maart 2011
    mamaantje 8 maart 2011
    peetjuhh 12 maart 2011
    Trubbel 15 maart 2011
    ellentje23 16 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011
    Marooz 28 maart 2011

Heb me voorlopig ma op de 15e gezet tot aan de 1e echo.

Jongens naam word Nick of Dylan.
    Meisjes naam uh helllllup,... Demi?? ik weet t echt niet meiden namen echt een ramp hiero

9. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    wij zijn ook niet met namen bezig hoor eerst maar even de eerste echo afwachten :D

en over een naam eens worden dat is altijd zo moeilijk...toen ik zwanger was van dean wisten we gelijk een meisjes naam dat zou tara worden maar voor en jongetje wisten we pas toen ik 7 maanden zwanger was toen werd het dean...
    ben benieuwd wat het nu gaat worden....

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden:

@Raw: ja Saar is ook helemaal leuk! Zet ik op het lijsje! haha

@ mielenl: Mees is nu 14 bijna 15 maanden. Dus nog geen 2 als de volgende erbij komt! Wij hebben hier heel bewust voor gekozen omdat wij dus niet vanzelf zwanger kunnen worden.

Ik ben zelf ook van ik ga gewoon vanaf nu genieten, en ben niet helemaal van het voorzichtig de 3 maanden afwachten. Ik ben nu zwanger en het kan ook nog mis gaan met 36 weken... dus wil gewoon genieten van het kleintje wat in mij groeit, en niet teveel denken aan wat er allemaal mis kan gaan...

Maar iedereen is daar natuurlijk anders in!

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Uitgerekend

ikke85 3 maart 2011
    mamaantje 8 maart 2011
    peetjuhh 12 maart 2011
    Trubbel 15 maart 2011
    ellentje23 16 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    wianhalu 21 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011
    Marooz 28 maart 2011

12. Raw

Raw Niet meer actief

Ja tuurlijk, iedereen is anders en dat is maar goed ook!
    Stiekem maak ik me natuurlijk ook wel zorgen, maar door lekker vooruit te kijken en met de leuke dingen als namen en wagen bezig te zijn gaat het zorgen maken wat naar de achtergrond! :D Ik houd me stoer!
    Nu het onze tweede is vind ik het wel veel moeilijker om het stil te houden omdat iedereen het ongeveer wel van ons verwacht dat we er mee bezig zijn/waren.
    Tot nu toe weten alleen mijn ouders en een vriendin het, maar zou het het liefst van de daken schreeuwen.
    Als ik een miskraam zou krijgen kan ik ook alle hulp van de wereld gebruiken en dan komt het tenminste niet uit het niks. Maar op mijn werk en verdere familie als oma's en tantes enzo hoop ik het te vertellen na 2 prachtige echo's!! Eerst hopelijk een heel mooi kloppend hartje en dan de termijnecho met 12 weken! Oh wat zal het weer genieten zijn als het allemaal goed is. Als het misgaat is er nog tijd genoeg om te huilen!
    Iemand een idee waar je een mooie donkere skinny spijkerbroek kan krijgen? Op internet aan het zoeken geweest en er is bar weinig...

13. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hihi we gaan gewoon allemaal naar de 40 weken en een gezonde beeb. Onzekerheid, blijdschap het hoort er allemaal bij. Iedereen zit er bij ons ook wel op te wachten in verband met de miskraam in januari. Van het weekend zijn mijn ouders die het eerst het blijde nieuws te horen krijgen, heb er nu al zin in!!!! Die week erop de familie van mijn man en mijn broers en hun kinderen na de echo. Hiervoor kiezen we omdat mijn nichtjes vorige keer het al wisten toen het mis ging en dat wil ik ze niet nog eens aan doen.. Na de echo gaan we daar dan ook gelijk naar toe..

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    dames, ik wil graag uitproberen of ik het hier beter bij kan houden dan op het andere maart......ben er niet zo vaak per dag, dus misschien is het hier makkelijker!!

Ik ben maar zo vrij dat ik mezelf even toevoeg aan het lijstje!

15. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Gaat hier een stuk rusiger zip, ben vandaag ook de hele dag aan t werk geweest en kan t ook bij houden haha

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Uitgerekend

ikke85 3 maart 2011
    mamaantje 8 maart 2011
    peetjuhh 12 maart 2011
    Trubbel 15 maart 2011
    ellentje23 16 maart 2011
    Zip 19 maart 2011
    Romana 20 maart 2011
    wianhalu 21 maart 2011
    mielenl 22 maart 2011
    Raw 23 maart 2011
    Marooz 28 maart 2011

17. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    iemand hier ook bij de 1e last gehad van B.I???

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja RAW ik hou me ook heel stoer.... maar ondertussen denk ik ook wel... please blijf zitten! hihi Maar heb al een 9 maanden dagboek gekocht vandaag! hahaha Heb ik bij Mees ook bijgehouden dus wil ik graag weer doen!

Peetjuh: ik hoop dat we het gewoon allemaal gaan halen! Hier weet ook niet iedereen het... maar denk wel dat veel mensen het verwachten! We wachten eerst de eerste echo even af, dat hartje moet ik eerst zien kloppen en dan voel ik me gerust om het te vertellen!

ZIP: welkom hier! Meestal dunt de groep gedurende de 9 maanden wel wat uit en blijf je met een vaste kliek hangen... maar het begin is heel vaak erg heftig qua kwebbelen! hier is het gelukkig nu nog rustig! ;)

TRUBBEL: ik heb idd ook BI gehad, zat met 12 weken al thuis! En vanaf 26 weken kreeg ik om de zoveel tijd last van nierstenen... :( Hoop echt dat het deze keer veel beter mag verlopen!

Ik lees tussen de regels door en in onderschriften dat er hier veel dames zijn die een tweede kindje krijgen? Vertel dames! :-D

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    ik ga vanavond even bijlezen en reageren.
    zometeen eerst 60 baby's per uur kijken op sbs6
    lijkt me leuk!

20. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    hey da lijkt me ook wel wat dalijk ok ma ff achter tv, wel moeilijker om wakker te blijven haha.

@marooz, 12 weken al thuis pff heftig ik met 5 maanden. Maar ik geloof dat ik het nu ook alweer begin te voelen zo op/rond me schaambot/been. Is wel heel vroeg he?!

Deel Deze Pagina