@ zip zooo gaaf hoor. mag ik vragen waar die 30 voor staat? @ ellenore beterschap en als je wat minder eet is niet erg hoor. de baby neemt wel van jou wat ie nodig heeft. @ hier gaat alles eingelijk nog zijn gangetje. weinig te vertellen. niet echt ziek ofzo. alleen nog heel erg moe. maar het word gelukkig beter. ik ben mvm gestopt mijn dochter zat steeds bij de flessen en vond ik toch een beetje gevaarlijk. onze laatste puppy is eingelijk weg. goh wat een rust weer in huis. tja dat was het dan wel weer
hier gaat ook alles zijn gangetje heerlijk nu 3 dagen vrij en over 2 uurtjes komt zoonlief weer thuis van het logeren bij opa en oma voor de rest niet ergens last van ja heb nergens zin in maar dat had ik ook wel eens toen ik niet zwanger was en morgen natuurlijk de echo!!!!ben zo benieuwd nou ga even snel boodschappen doen en het huis aan kant maken zodat het weer schoon is als dean thuis komt.... (weet dat ik nergens zin in heb maar ja het moet toch gebeuren )
Nou meiden, ik ben vandaag maar ziek thuis gebleven. Voelde mij zo beroerd vanmorgen en was al moe bij de gedachte van traplopen naar beneden. Manlief heeft gelukkig erop aangedrongen dat ik thuis bleef, want ja, eigenlijk wilde ik later toch maar gaan proberen te werken. Nu heb ik nog meer geslapen dan in het weekend en hoop ik morgen weer fitter te zijn. Het is echt slecht weer hier buiten, maar in dat geval dus wel lekker, in bed blijf weer. En wat een onwijs leuke taart zeg! Weet zo niet meer van wie die was. Maar erg mooi geworden. Verder weinig nieuws hier. De mensen die we verteld hebben dat we zwanger zijn reageerden erg positief. Van mijn schoonouders hebben we ook al een rompertje gekregen. Erg leuk. Morgen bloed prikken voor de combitest. vrijdag 10 september hebben we dan de nekplooi meting (misschien diezelfde dag al een uitslag) en 20 september weer controle bij de vk. Dan zijn we alweer een paar weken verder. Wat hebben jullie al voor dit komende kindje gekocht?
Hey meiden, Mag ik hier ook met jullie mee kletsen?? Ik klets mee in deel 1 en met het groepje wat naar een ander geslotenforum is gegaan.. Maar in deel 1 is het heel rustig nu en ik vind het toch ook heel gezellig om op zp te blijven kletsen...
Wat een super mooie taart en volgens mij was hij onwijs lekker. En indd ik ben ook wel benieuwd waar die 30 voor staat. Ben je 30 geworden of je vriend/man. vertel vertel.... hahaha. Hier ligt dochterlief lekker te slapen na een gezellig dagje spelen met de hond. Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan stofzuigen. Is echt nodig, maar ik heb zo geen zin.
ja ja de taart was echt heeeeerlijk!!!!! We vertelden ons blije nieuws inderdaad tijdens de 30ste verjaardag van mijn man.....en nog 30 weken te gaan!!
@Zip: superleuke taart! En gefeliciteerd met de verjaardag van je man! @Ellenore: ik neem onze kleine ook wel eens mee naar een honkbalwedstrijd hoor. Maar als ze het zat is, dan gaan we gewoon weer naar huis. Heb dus ook nog geen volledige wedstrijd gezien dit seizoen , maar vindt het wel leuk dat ze meekrijgt wat papa in zijn vrije tijd doet. @joan: welkom! @all: het viel vandaag mee met mijn energievoorziening. Ben alleen zo benieuwd hoe het nu vannacht zal gaan met slapen... zit niet te wachten op nog zo'n nacht. Nog twee nachtjes slapen...
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 9 x BV baby 1 x Kraamhotel 9 x Ziekenhuis 3 x Thuis
Hey Meiden, Weer 10 pagina's terug gelezen i.v.m vakantie lang niet op het forum geweest! Gelukkig nog veel bekende namen! Hoop weer een beetje actief mee te kletsen. Hier alles onder controle, alleen word misselijk van de geur van eten :s ...erg vervelend! Maar verder niets te klagen ! Fijne avond allemaal!
annekevdz: half 4 jeetje, da's wel errug vroeg zeg!! nu iets beter geslapen? janineh: fijn dat je je zo goed voelt! en dat minder kunnen hebben dat herken ik hoor! je bent gewoon sneller moe he?minder geduld etc! lin80: wat vervelend meis.. voel je je al weer iets beter? mamaantje: vermoeiend nu he werken...hopelijk voelen we ons allemaal vanaf 12 weken een stuk beter... nada83: wat vervelend meis dat je het idee hebt dat het niet goed zit...hopelijk bewijst de echo vrijdag het tegendeel..ik duim in elk geval! zip: wat fijn dat iedereen zo leuk reageerde! het is natuurlijk ook fantastisch nieuws! En lekker inderdaad een uurtje slapen 's middags... helaas lukt dat hier vaak niet, aangezien de kleine man niet altijd meer slaapt... heel af en toe doet ie dat nog...helaas.. maar dan slaapt ie 's nachts in elk geval goed! originele manier om te vertellen ook! zelf gemaakt? en waar staat de 30 voor? ellenore: wat naar meis dat je zo ziek bent! en aften..auwie...vreselijk zeg... misschien een smootie laten maken door mannetje? lekker koel en het fruitzuur schijnt goed te zijn tegen de aften... shenoby: wat fijn dat de laatste pup ook een huisje heeft, dat scheeld vast heel veel werk in huis.. ellentje23: lekker zeg de kleine bij opa en oma..*krijgt ineens een goed idee* en morgen je echo!! spannend meis!! nemo81: goed van je dat een dagje rustig aan hebt gedaan...je lijf geeft het niet voor niets aan he? en wat leuk, de eerste cadeautjes voor de kleine super! Hier nog niets gekocht, wel een schattig rompertje en sokjes gekregen...lief!! wij wachten met kopen tot we weten wat het wordt.. als het een jongetje wordt hebben we te kust en te keur aan spullen van onze zoon.. wordt het een meiske, dan ga ik los!! hahaha joan81: welkom meis!! zelfde idee als ik dus? vind dit toch veel gezelliger hoor!! hoe is het met je? cindy1981: fijn is dat he? het huishouden... tot nu toe weet ik me er nog aardig uit te draaien...manlief is nog vrij en doet dus veel... heerlijk! zip: ik weet inmiddels waar de 30 voorstaat.. charlie2006: fijne vakantie gehad? hier: zo weer helemaal bij! vandaag voor het eerst een buikband over mijn spijkerbroek gehad...lijkt al een heus bolletje!! echt leuk...verder van 't weekend een supergezellige, maar enorm vermoeiende verjaardag van zoonlief gehad... was 3 geworden de 18 e augustus. Was moe de dag erna! heb nog nooit geweten dat je een kater kunt hebben van een kinderverjaardag.. maar de kleine heeft genoten! Verder iets minder moe en misselijk, da's erg fijn...ben heel erg benieuwd wanneer ik de kleine voor het eerst kan voelen...bij de eerste was dat met 18 weken.. nu pruttelt er al wel eens wat, maar dat zijn vast nog mijn darmen.. liefs!
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Shenoby - 24 jaar - tweede kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 10 x BV baby 1 x Kraamhotel 10 x Ziekenhuis 3 x Thuis
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv. 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 11 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 3 x Thuis zo even de lijst aangepast en mijn nieuwe bevallingsdatum erin gezet.
Jippie!!! Er is weer een goede nacht geweest in Leeuwarden! Ze is één keer wakker geweest om 5.15 uur, maar sliep daarna met speen weer lekker verder. Ik heb zo vast geslapen dat ik er nu een beetje hoofdpijn van heb. Maar dat maakt niet uit. Het was een feest! Nog één nachtje slapen en dan is het zover... Zip: voor jou vandaag al! Veel plezier, geniet ervan!
@iedereen: hallo, ik ben er nog,maar gisteren en vandaag tot 6 uur werken... Dus even geen tijd om te reageren! Zie in ieder geval wat afspraken voor echo's langskomen....VEEL PLEZIER!!! Ook lees ik dat mama's met al een dreumesje/peutertje het herkennen dat ze iets minder geduld hebben....pppfff...gelukkig niet de enige. Zou iemand me kunnen vertellen of ik mezelf er op de lijst bij kan zetten, en hoe?? Ik probeer vanavond ff wat uitgebreider langs te komen..... Fijne dag allemaal!
vandaag hierook een spannende dag.....vanmiddag om kwart voor 3 naar het consultatiebureau en om half 5 de echo!!!!! heb er zin in...heb op dit moment nergens last van...niet misselijk niet moe niets alleen weer wat last van me (.)(.) maar goed dat gaat ook wel weer over.... heb trouwens echt last van me buik als ik aan het werk ben...en weet niet zo goed wat het is..zal het straks maar aan de vk vragen...
Goedemorgen meiden, Leuk dat ik met jullie mee mag komen kletsen! En ik zie hier ook een paar bekenden gezichten gezellig!!! Zip; mooie taart!!! En nog gefeliciteerd met je mannetje! Shenoby; ik lees dat je een nestje met puppy's hebt gehad, wat leuk!! Wat voor puppy's waren het?? Ja kan me voorstellen dat het dan gelijk heel rustig is in huis.... Nemo; gelijk heb je hoor dat je dan lekker een dagje thuis blijft! Voel je je vandaag alweer wat beter?? Charlie; heb je een fijne vakantie gehad?? Ingef; ja idd! in deel 1 is het nu zo rustig en ik vind het ook leuk om op zp te blijven kletsen! Er zijn ook een aantal meiden weg gegaan bij het gesloten forum en vind het ook leuk om met hun te blijven kletsen... En hier wordt meer gekletst Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine man!! Al een beetje bijgekomen van zijn verjaardag???? Annekevdz; ooohh lees dat jij ook al slechte nachten hebt met je kleine meid??? Hier ook de laatste 4 weken wordt ze elke nacht standaard 2 keer wakker en pas nadat ze melk heeft gedronken wilt ze weer verder slapen... maar gelukkig gaat de het laatste 3 nachten aardig goed en hoef ik er maar 1 keer uit rond 24.00 om haar speentje terug te geven... Gelukkig dat jij ook een goede nacht hebt gehad!!! Meiden die vandaag een echo hebben heel veel plezier!! Hier; vandaag ben ik al moe opgestaan, ondanks dat ik vannacht mocht doorslapen van onze kleine meid... Ik wilde gisteravond vroeg naar bed, maar helaas besloot zij om maar even heel de avond wakker te blijven en gewoon niet te willen gaan slapen 22.30 sliep ze pas!!! Vandaag werk ik dus maar thuis, dan kan ik even wat relaxer doen en hopelijk vanmiddag nog even wat slapen.. Ik krijg al een klein buikje maar nog niet iedereen weet het en het wordt steeds moeilijker om het te verbergen.... hihihi
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv 18 maart Joan81 - 29 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 12 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 4 x Thuis Ik heb mezelf ook op de lijst erbij gezet... Ik zie verschillende kleuren, is dat voor de verschillende datums?????