Hey meiden, Voel me vandaag alweer iets beter. Medicijnen beginnen aan te slaan. Voel me nog wel uitgeput, bah! Maar dat komt ook vast wel weer goed. Luc ligt nu even lekker te slapen dus heb ik even tijd. Huishouden heb ik toch geen puf voor nu @Ellentje.. Spannend vandaag de echo!! Hoe laat moet je? Leuk hoor! Stom he dat huishouden. Ik ben normaal heel netjes maar nu.. bleggh! Die ramen schreeuwen om een lap beurt. @ Zip.. die taart is echt leuk wat een super manier om het te vertellen! Ik heb vrijdag dus de echo dan gaan wij het vertellen! @nemo.. bah ziek! Heb je nog een beetje kunnen uitrusten? Ik heb al een wiegje gekocht! Hij was in de aanbieding. Verder heb ik een knuffeltje en sokjes gekregen. @joan.. welkom gezellig! @Anneke.. Yoehoe! dat begint er op te lijken! Gelukkig dat ze weer een beetje slaapt. Je kan je rust nu wel gebruiken. Voor jou nog 1 nachtje voor de echo. Hopen dat je vanavond dan wel slaapt. (van de spanning) Moet je vroeg of laat? Ik moet vrijdag om negen uur dat is wel prettig. Zit ik niet de hele dag in spanning. @charlie.. heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je naar toe geweest? @ingef.. een geslaagde verjaardag dus. Is altijd mooi de blijdschap op kindergezichtjes. Jij dus al iets minder misselijk en moe. Gelukkig maar. Ik heb af en toe ook al het idee dat ik de baby voel. Maar ik weet dat het nog niet kan. Ik ben benieuwd wanneer ik het eerste schopje voel. @Janine.. je kan de lijst gewoon kopiëren en dan jezelf er tussen zetten. Hier gaat het dus weer ietsje beter. Ik ben nog steeds wel gespannen voor de echo. Maar ja ik moet er maar niet teveel mee bezig zijn. Luc heeft volgens mij een sprongetje gemaakt. Hij was heel erg vervelend vorige week. En gister en vandaag echt zo lief. De hele tijd knuffelen en kusjes geven, lief spelen echt super gewoon. Ik ben nog steeds heel misselijk loop de hele dag door te kokhalzen. Mijn man was naar de etos geweest voor dat homeopathische middel maar hij kreeg het niet mee?? Het was pas voor na 3 mnd zwangerschap??? En ze mocht het alleen mee geven op dokters advies? Nou daar heb ik nog nooit van gehoord? Er waren hier toch ook meiden die het gebruiken? Ik eet nu steeds van die zoute stengels dat werkt ook wel vaak. Ik zal nu koffie zetten krijg zo bezoek.
Hallo meiden ben ik ook weer eens.... Heb alles even teruggelezen, maar kan het niet allemaal meer bijhouden, zijn veel meiden bijgekomen Trouwens welkom nieuwe meiden Zag een prachtige taart voorbijkomen.... Zonde om op te eten haha, heel leuk en origineel!! Ook wat irritaties tegen de andere kindjes, kan hier over meepraten pffff.... gelukkig zit die van mij op school, dus overdag kan ik lekker me eigen ding doen. tenminste dat houdt in, misselijk zijn, slapen, luieren, telefoontjes plegen. En vooral NIET opruimen/schoonmaken/gezellig zijn etc etc Gisteren intake bij verloskundige. We waren beetje aan de late kant omdat ik 2 weken geleden plotseling weekje weg waren en ik de afspraak moest verzetten. Was vergeten dat ik 4 buizen bloed moest prikken heerlijk pffffff.... Ze heeft wel hartje kunnen vinden Klonk prachtig!!! Wij hebben 14 september pas weer een echo... Kan niet wachten.... Verder kan ik echt geen avondeten op, vlees moet ik van kotsen. Het wordt zwart voor me ogen als ik langer dan 5 minuten sta. Pff tis echt afzien deze zwangerschap hoor!!! Maar ja gelukkig is het voor een prachtig kindje dat ik over ongeveer 30 weken hopelijk in mn armen kan houden...... Eet nu drop, heerlijk terwijl ik er nogmaal niet van hou. Bloeddruk was goed, dus mogen nog wel wat dropjes bij Hey meiden wens jullie een fijne dag.... Ik lees later weer bij
annekevdz: fijn meid dat je kon doorslapen! hier ook een kuchende peuter twee nachten,..steeds wakker.. vanacht een zetpil gegeven en hier ook heerlijk geslapen! janine h: je kunt de lijst quoten, dan de quotes boven en onder weghalen, jezelf er bij zetten en dan plaatsen! ellentje: spannen meid je echo! veel plezier!! joan: gezellih hier he? en ja, ben al weer aardig bijgekomen van de verjaardag! nog wat walletjes...hahaha...wat vervelend dat je kleine niet wilde slapen zeg! pff..hopelijk kom je wat bij vandaag.. nada: wat raar dat je die medicijnen niet mee kreeg... en dat gewoon bij de drogist? echt vaag...je hebt toch juist de eerste drie maanden last?..pff..hopelijk wordt het snel minder erg bij je!! romana: wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord!! toch fijn iedere leer weer he?..en wat naar dat je zo beroerd bent zeg! hopelijk voel jij je ook weer snel wat beter!! hier: gaat goed! ik voel me steeds iets minder beroerd.. op een gegeven moment weet je ook een beetje wat je beter wel en wat niet kunt doen he...sinasappelsap is echt geen aanrader hier!men wat een maagzuur zeg..bleeh....drink nu vooral water en karnemelk...hahah o ja en thee natuurlijk.. verder echt al een bolletje qua buik...iedereen ziet het..echt leuk! veel sneller dan bij de eerste! liefs
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 08 maart Trui - 27 jaar - derde kindje - thuis - bv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv 18 maart Joan81 - 29 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 13 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 5 x Thuis Heb mezelf er ook even tussen gezet na eindelijk een groep te hebben gevonden...hihi. Kleuren kom ik niet uit hoe en wat. Hoop dat het zo goed is?
Kom me ook even aanmelden hier, had jullie nog niet gevonden. Heb me al tussen de lijst gezet als dat goed is
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 08 maart Trui - 27 jaar - derde kindje - thuis - bv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv 18 maart Joan81 - 29 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 19 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV/FV 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 13 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 5 x Thuis [/QUOTE]
nada; wat raar zeg dat je man die druppels niet mee kreeg en op doktersrecept ze zijn toch geen apotheek??????? Hopelijk voel je je snel weer beter! irritaties; van mijn meisje kan ik echt alles hebben! maar van mijn lief.. pfff daar kan ik op het moment echt niet alles van hebben... Romana; wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!! mmmmm drop krijg er gelijk trek in!!! Strakjes maar meenemen bij het boodschappen doen Ingef; ja vind het gezellig als het wat drukker is in een topic!! hahahah ach die walletjes trekken vanzelf wel weg joh gelukkig voel ik me nu wel veel fitter dan vanmorgen, maar doe alles op de relaxmodus en dat werkt goed! En het scheelt dat ik nu lekker thuis werk en alles op mijn eigen gemak kan doen (en wat nu niet lukt doe ik vanavond als Sienna slaapt).... Sinasappelsap kon ik bij Sienna ook een periode niet drinken.. heb het al even niet op maar krijg er wel gelijk trek in!! Had bij haar ook veel last van maagzuur en nu helemaal niet.... Trui; welkom!!
hoi meiden Ik zie dat er veel nieuwe berichten zijn, reageer vanavond even uitgebreid. Hier de echo gehad vanmorgen. De kleine uk bewoog mooi en we hebben alles heel goed kunnen zien. Geweldig! Ook hebben we de definitieve datum nu en mag weer een paar dagen vooruit Ben nu uitgerekend op 15 maart en dus al 11 weken vandaag! Zal het even allemaal aanpassen.
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 08 maart Trui - 27 jaar - derde kindje - thuis - bv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 15 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv 18 maart Joan81 - 29 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV/FV 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 23 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-fv/bv?? 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 13 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 5 x Thuis
oe...hahaha...jij dus ook de sinsappelsap eerst niet en nu wel? bij mijn zoontje nergens last van..toen dronk ik het iedere ochtend... nu gaat het echt niet!!
01 maart Anja89 03 maart Ikke85 08 maart Mamaantje - 36 jaar - tweede kindje- ziekenhuis-bv 08 maart lin80 - 30 jaar - tweede kindje - thuis - fv 08 maart Trui - 27 jaar - derde kindje - thuis - bv 12 maart Peetjuhh - 31 jaar - eerste kindje 14 maart Ingef-29 jaar-tweede kindje-ziekenhuis-bv 14 maart shenoby-24 jaar tweede kindje-ziekenhuis-bv 15 maart Zip - 30 jaar - tweede kindje - thuis - bv 16 maart Trubbel - 29 jaar - tweede kindje 16 maart Ellentje23 - 25 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - fv 18 maart Joan81 - 29 jaar - tweede kindje - thuis - bv 19 maart Charlie2006 - 26 jaar - eerste kindje 19 maart Cindy1981 19 maart Suënne- 29 jaar- eerste kindje 20 maart Romana - 23 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV/FV 20 maart Daphne B - 31 jaar - tweede kindje - kraamhotel - BV 20 maart Kartvelibaia - 22 jaar- eerste kindje- ziekenhuis-bv 21 maart Debski - 28 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - BV 21 maart Wianhalu - 24 jaar - eerste kindje 21 maart Imsala - 30 jaar - derde kindje - Thuis- BV 22 maart Nada83 - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis - bv 22 maart Nemo81 - 29 jaar - eerste kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Raw - 26 jaar - tweede kindje - ziekenhuis -bv 23 maart Annekevdz - 32 jaar- tweede kindje- ziekenhuis-bv 24 maart Salsabielaa 3 x FV baby 14 x BV baby 1 x Kraamhotel 11 x Ziekenhuis 5 x Thuis
ik zag dat ik nog op 23 maart stond, maar dat moet 20 maart zijn... dus ff aangepast. en ik ben er over uit qua voeding. ik ga borstvoeding geven. en als ik weer aan het werk ga dan proberen over te stappen naar fles. verder vandaag naar de vk geweest voor een intake gesprek. kreeg zo'n leuk tasje mee met lekkere zwitsal ruikertjes en natuurlijk mocht ik een lief knuffeltje uitzoeken.. volgende week wo weer een echo. fijn zip dat jou echo ook goed was!! heerlijk om te horen al die gezonde bewegende beebjes ik dacht dat je geen drop mocht? als dat wel zo is dan trek ik die zak die beneden in de kast ligt meteen open
@ zip super dat je echo goed was vandaag. @ kart..... (vind je naam zo moeilijk ) je mag niet te veel zoute drop ivm de bloeddruk maar je mag rustig wat drop eten hoor. doe ik wel. hier. vandaag een duowagen gekocht. nikki vind hem helemaal super. ze zit er steeds in tv te kijken, maar je raadt het al.... natuurlijk in het achterste zitje. haha gelukkig duurt het nog even en kan ik haar tegen die tijd wel uitleggen dat de baby daar in moet. ik heb al een paar keer geprobeerd om hem naar zolder op te ruimen. maar dan word ze me toch boos!!!! dus als ze straks op bed ligt verhuist ie direct naar de zolder. tjonge moet wel zeggen dat deze zwangerschap snel gaat zeg. volgende week alweer 12 weken! bij mijn dochter leek het echt veel langzamer te gaan. 6 sept weer een echo. heb er al helemaal zin in. en ik hoop dat onze NUB expert in het ZH al kan zien wat het is. maar..... ga er niet vanuit dan valt het altijd mee. tot nu toe heeft hij iedereen die ik ken goed gehad op dat termijn dus wel even spannend.
Zip; wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd met jullie goed echo!! Ingef; haha grappig he, misschien dat je het strakjes weer kunt drinken??? Op een gegeven moment kon ik het ook weer hebben! Heb net met de boodschappen weer sinasappelsap gekocht, ben benieuwd morgenochtend hiihihihi Kartvelibaia; jeetje wat heb jij een moeilijke naam zeg Wat leuk dat je een tasje met zwitsalspulletjes meekreeg! Wij kregen 2 knuffeltjes (1 voor sienna en 1 voor de baby) en heel veel boekjes.. Zolang je niet te veel zoute drop eet is het niet erg, maar alleen zolang je geen hoge bloeddruk hebt... Drop; heb net tijdens de boodschappen een zakje drop meegenomen.. en in de auto gelijk een paar op... oohhh wat was het weer lekker!! Shenoby; haha ik moest wel lachen hoor toen ik het las van je dochtertje!! Ik zie het al helemaal voor me Wat voor wagen heb je gekocht?? Ik vind de zwangerschap ook erg snel gaan, ben eind volgende week ook 12 weken en 7 sept de termijnecho... Maar bij Sienna leek het allemaal veel langer te duren.. Spannend ben benieuwd of hij het goed heeft!!! Vertellen jullie het of houden jullie het voor je?? hier; ik had de straks tijdens het boodschappen doen iets stoms! ik geef Sienna vast een stukje eierkoek, zodat ze die rustig in de winkelwagen kon opeten en dacht opeens ach ik heb nog wel wat contant bij me voor het geval ik geen pinpas bij me heb, opeens schrik ik; heb ik wel de juiste pinpas bij me???? NEE DUS ik snel met Sienna naar de auto (en de winkelwagen bij de klantenservice laten staan) want daar lag me telefoon nog en mijn vriend gebeld of hij geld wilde overboeken naar de andere rekening anders kon ik niet afrekenen.. Hij lag helemaal dubbel... gelukkig is het goed gekomen en kon ik rustig mijn rondje afmaken......
Hallo allemaal! @Zip: gefeliciteerd met je goede echo. En wat lekker dat je alweer een beetje verder bent dan je dacht. @Nada: ik moet morgen tussen de middag, half één. Dus valt op zich mee. Ga 's ochtends even hardlopen ter afleiding denk ik. Voet doet het ook eindelijk weer goed. @Ellentje: hoe ging jouw echo? @Inge: jij hebt de kleine verdoofd met een zetpil? haha! als het werkt is het de moeite waard. Onze kleine heeft vandaag twee keurige dutjes gedaan, maar mijn moeder heeft haar steeds op tijd gewekt, dus dat moet ook goed komen weer vannacht... hoop het zo! Ben echt heel moe, blij dat ik morgen vrij ben. En blij dat ik het na de echo eindelijk aan de wereld kan vertellen!!!
@ joan ik heb een graco tandemwagen gekocht. gewoon 2e hands hoor. haha dat bij die winkel heb je nog geluk dat je snel wat overgemaakt kon worden.vandaag hier ook nikki snel wat in de hand gedrukt tijdens het winkelen. een stroopwafel... normaal doe ik dat echt nooit!! maar ik was bij de aldi en daar stond me toch een rij!!! 2 kanten op de paden in en maar 1 kassa open en ook geen 1 erbij roepen. grrrr dan erger ik me rot. nikki werd niet vrolijker dus ik : hier heb je een koek. gelukkig hielp het over het geslacht. wil het hier best laten weten maar in onze omgeving houden we het lekker even geheim