goedemorgen! jeeeej 12 weken vandaag! wat nikki betreft gaat het hartstikke goed. ik zie er niks van op haar handje. @ suenne haha dat heb ik niet hoor zo'n plek. maar mijn vader hij heeft wel vaker van de aparte beesten. als je in mijn album kijkt staat er ook een foto van nikki met een drommedaar.
kart: wat vervelend meis, hopelijk blijft het bij één keer spugen... niet leuk zeg! ellenore: het hartje horen, ik weet het niet precies..ligt er ook een beetje aan hoe ver je kindje wegkruipt zeg maar... bij mij lukte het wel met 11 weken, maar duurde lang voordat ze het hartje had gevonden... schenoby: ben ook benieuwd of mijn zoontje gelijk krijgt... we zullen moeten afwachten he?.. hoe is het nu met het handje van je dochter? mickey: vermoeiend he? zw en werken.. pff..hopelijk wordt dat snel minder! nemo: breek maarlekker in hoor!! alles verder goed? linn: wat vervelend die bekken klachten, maar wel beter dat het wat minder erg lijkt te worden.. en een blaasonsteking dus waarschijnlijk?
shenoby: gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken! En wat een koppie heeft Nikki zeg!! smelt smelt.... bloesem welkom!! hier gaat het goed, vandaag iets te fanatiek geweest in huis, dus ben nu wel erg moe...pfff..maargoed, zal zien dat ik me toch nog naar de sportschool sleep....probeer maar gewoon mijn verstand op nul te zetten en gaan met die banaan.... buikje groeit gestaag door.. binnenkort eens een foto maken... jullie al een buikje? liefs
@ shenoby, ja echt zwijmel hoor! Wat een schatje @ ingef, Wel fijn he, een opgeruimd schoon huis! Ik vind het altijd heerlijk genieten als ik het weer opgeruimd en netjes heb...bosje bloemen drbij Zijn er al meer mensen die ineens zoveel zin hebben om bloemen neer te zetten en het knus te krijgen?? Ik heb het veel meer dan normaal. Enne, zijn er al mensen met pijn in de rug enzo? Ik heb sinds vorige week pijn onderin mijn rug wat uitstraald naar mijn bil/been. Vooral als ik buk is het vervelend. Dit heb ik nog nooit gehad. Kan dat al met de zwangerschap te maken hebben? Bij mij nog steeds amper een buik te zien.... Vind het wel jammer! Had er graag mee willen showen!! Ik zal geduld moeten hebben denk ik. Inmiddels merk ik dat ik weer wat meer energie krijg en minder (vaak) misselijk ben HOERAAA!!! Ik ben blij dat het erop lijkt dat het achter me ligt. Vandaag zowaar het gras gemaaid, het huis gepoets, appeltaart aan het bakken, echte tomatensaus en groentesoep aan het maken. Ik krijg ook weer meer trek en heb ineens zin in dingen zoals slagroom (blijf af, blijf af, blijf af).
hey meiden een tijdje afwezig geweest maar goed ik ben er nog steeds ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik het gevoel heb of dat ik net zwanger ben....oneens weer onwijs misselijk en beroerd nergens zin in en onwijs moe...terwijl het juist de goeie kant op ging...(word en zo chaggie van) maar goed nog even door bijten want bijna vakantie nog 6 dagen werken... verder is zoonlief een stuk liever (of ik kan meer hebben) en is heerlijk aan het slapen..hopen dat het zo blijft... morgen is de magische grens van 12 weken bereikt en vrijdag mogen we ons kleine wondertje weer bekijken hoop dat ik nu weer gewoon met jullie mee kan kletsen
@ ingef. nikki zijn handje ziet er super uit. je ziet er niks van. is gelukkig dus met een sisser afgelopen. @ suenne en ingef. dankje ben ook helemaal weg van mijn kleine meid. maar krijg inderdaad vaak te horen dat het zon mooi kindje is. @ suenne gisteren alleen iets krampen onder in de rug. maar verder niet. wat jij hebt klinkt me een beetje als BI in de oren. wel fijn dat je meer energie krijgt. dat van dat bloemetje ik vind het heel erg leuk hoor. maar mijn katten slopen het direct dus ik begin er zelf niet meer aan. @ buikje hier nog weinig te zien eingelijk. alleen savonds een beetje.en mensen die me goed kennen die zien het wel denk ik. de ander zullen denken dat ik iets te veel pondjes meedraag. @ ellentje he wat vervelend die misselijkheid enzo. hier ook net sinds een paar dagen weer. morgen de eerste mijlpaal bereikt dus. leuk hoor!en vrijdag weer je kleintje kijken. ik mag maandag weer. heb er nu al helemaal zin in. @ hier, vandaag even met dochter naar ballorig geweest. ze had voor haar verjaardag een 10x spelen kaart gekregen. maar de eerste keer vond ze het doodeng! en nu..... ze was al weg voor ze de schoenen amper uit had. en maar roepen! spring spring spring klim klim klim. echt geweldig was het!
hahaha..herkenbaar hoor!! ik ben echt nu al slachtoffer van mijn eigen nesteldrang.. en rugpijn had ik ook vorige week... goed door de knieën met bukken meis, dat wil helpen.. verder doe ik ook, nu het nog mag, wat extra buikspieroefeningen... dat helpt bij mij ook.. zal waarschijnlijk al wel door de zw komen neem ik aan hoor!
oo ballorig! dat lijkt me helemaal geweldig voor de kleine... misschien hier ook maar eens gaan doen.. inderdaad lekker springen en hossen..hahah... en fijn dat je niets aan haar handje ziet! toch altijd schrikken he?
pff ja man! was echt schrikken en savonds moest ik eingelijk de oven weer aanhebben. maar wilde eingelijk niet. zegt mijn vriend: ja dan moeten we nu gewoon goed opletten. nou ik kon wel janken kan ik je zeggen. ik was gewoon niet op tijd om haar te grijpen. gelukkig bedoelde hij het anders dan dat hij het zei. maar kwam wel even heel hard over
@ shenoby, wat is een emesafene? en gelukkig viel het nog mee, maar kan me voorstellen dat je hart een paar tikken oversloeg.. gisteravond geslapen als een beer in winterslaap maar vanochtend weer misselijk, bah bah bah.. morgen bloed prikken (moet nog steeds) en daarna naar de kleine kijken!! joepie! hier nog geen buik te bekennen, nou niet te bekennen, die had ik al hahaha zal wel even duren voordat het een echt zwangerschapsbuikje zal worden.. en er was een vraag over hartje horen.. ik denk dat verloskundigen verschillende apparatuur ook gebruiken. in georgië had ik het met 8weken al gehoord! hier in nederland met 9 weken!! slaap lekker
@ kart emesafene is een middel tegen zwangerschapsmisselijkheid en overgeven. maar is alleen op doktersrecept
ow ja jakkes... kan er dan nog even extra inhakken zo'n opmerking... is hier ook wel eens gebeurt.. en dan jank ik ook snel hoor! feit is gewoon dat je overal tegelijkertijd moet zijn met kids en dat kan gewoon niet... hopelijk weet ze het nu?.. maar vaak herhalen... oven = heet! liefs
veel plezier bij de vk vandaag!! hier: moe....pff...sporten van gisteren heeft er toch wel ingehakt... ben helemaal wiebelig en trillerig.... heb alleen nog geen zin in eten terwijl dat wel moet natuurlijk...pff..nou ja.. glaasje karnemelk met roosvice zit er in! fijne dag vandaag allemaal!!
nou de misselijkheid is vandaag een stuk minder heb gemerkt dat ik niet al te vet moet eten want dan gaat het fout.... nou zo meteen weer werken dan heerlijk 1 dagje vrij...ben er ook echt aan toe dean en ik hebben net geslapen van kwart voor 12 tot half 3...ach we hadden het nodig denk ik.... nou meiden een hele fijne avond en tot morgen