ik vind deel 2 een goed idee... kom er trouwens sinds vandaag bij! Maar het lijkt me gezellig mee te kletsen! Gefeliciteerd alle maart 2011 mama's !!
mag ik hier ook meekletsen? had lotte al een pb gestuurd of we een extra topic mochten maken. maar ik zie dat jij hem gewoon hebt geopend.
Ok dan klets ik hier ook mee, kijken of het dan bij te houden is haha allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!
Hoi meiden... Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap..... hoop dat we allemaal in maart 2011 een gezond kindje op de wereld mogen zetten. Ik hoop dat ik hier ook mee mag kletsen, want ik hou die andere echt niet bij....
zo hehe het is hier nu al een stuk rustiger dan in het andere topic gelukkig! Ik kon het ook echt niet meer bijhouden hoor Nu maar hopen dat dit wat overzichtelijker blijft! Hier heel erg moe de laatste dagen. En sinds gister echt een stuk misselijker. Even een vraagje aan degene die al een intake hebben gehad bij de verloskundige; Wat houd dat nou precies in? Krijg je veel info of juist vragen? Ben benieuwd, ik moet nog wachten tot 4 augustus en pas 9 augustus echo hahaha hoezo ongeduldig
Hoi, Ik wil ook graag komen meekletsen hier. We weten nu sinds een kleine week dat ik weer zwanger ben. Jippppiee!! De uitgerekende datum weet ik nog niet precies vanwege wat langere cyclus. Dat zal ik 9 augustus wel horen bij de eerste echo. Het ligt in ieder geval zeker rond de verjaardag van onze dochter hahaha hoe krijgen we het voor elkaar Fijn dat we hier kunnen vertellen over hoe we ons voelen enzo. grz.
Deze heb ik al vaker geplaatst maar ik blijf hem grappig vinden omdat hij tot nu toe bij iedereen klopte! Kijk maar eens, is leuke voorpret "Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3. Het wordt dus een jongen! Bij mij komt een meisje uit en dat zegt mijn gevoel ook...ben benieuwd.
@ikke Intake worden voornamelijk vragen aan jou en je partner gesteld en je krijgt info natuurlijk, duurt ongeveer 3 kwartier. Tja ik denk ik open maar een deel 2 dat zal toch wel mogen d8 ik zo @Brasileira jij ook de 9e na verlosk?? Toevallig zeg ik ook..
Vind het altijd leuk die 'testjes'. Ik heb het uitgerekend, bij mij komt ook een meisje uit. Aangezien ik al een jongen heb zal ik dat natuurlijk erg leuk vinden Je hebt ook die Chinese kalender. Daaruit kwam bij mijn zoontje idd een jongen uit. En nu een meisje. Dus ben benieuwd. Ik heb nog geen gevoel erbij wat het wordt. Dit had ik bij mijn zoontje wel. Eerste blauwe truitje toen gelijk met 6 weken zwangerschap gekocht..... Mijn zoontje wist trouwens nog eerder als wij dat ik zwanger ben. Hij vroeg me vorige week vanuit het niets ' mama heb jij een baby in je buik?"...... Heb trouwens 11 augustus mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend........
dat rekensommetje zegt bij mij een jongen. de chinese geslachtskalender zegt een jongen. mijn vriend zegt een jongen ik zelf denk een meisje dus het zal wel jongen worden bij mijn dochter was ik overtuigd van een jongen maar ze was toch echt een meid.
leuk zo'n dingen, bij mij komt er een jongen uit, lekker makkelijk 2 jongens haha maar eerst ma afwachten
Hey! Heb jullie gevonden! Pff wel zuur dat ze zo'n ander topic gewoon sluiten zonder pardon! maar goed,... Volgens het rekensommetje hier ook een jongen! 24-8 heb ik pas mijn intake bij verloskundige i.v.m vakantie. Ik mag gelukkig vóór mijn vakantie al een 7 weken echo laten maken ( jippie! ) Ik hoop dat er dan al hart-activiteit is, dan ga ik met een goed gevoel op vakantie ! Hoe is het met jullie kwaaltjes ? Ik ben nu al moe ( slaat nergens op ) en zere boobs ! WOW! (.)(.) pffff En een beetje raar gevoel in onderbuik, kan het niet echt omschrijven... Ik hoop echt dat het kleintje blijft 'hangen' Liefs,...
oh ff nagerekend met rekenmachine, komt 4 uit dus toch een meiske haha. oh fijn charlie een echo voor je op vakantie gaat! Rond mn tepels komt nu een donkere kring, vaag man had ik vorige keer niet maja een teken dat t goed zit denk ik dan maar
Ik krijg net ineens ongi-krampen....NIET LEUK ! Ook zeurende pijn in mijn rug.... Ik hoop echt niet dat het mis gaat.....
Niet te druk proberen te maken, had ik vorige week ook, was heilig overtuigd dat ik ongi zou worden. Maar het was zo'n frummeltje wat zich aankondigde. Hoort erbij zeggen ze...
dat had ik ook vorige week nog. ik denk dat het toch nog wat met innestelen te maken heeft. nu begint de bandenpijn hier alweer heel zachtjes te komen. had ik in mijn eerste zwangerschap ook al heel vroeg.
eummm dames.. Ik wil het rekensommetje ook wel uitrekenen maar was ten tijden van mijn laatste menstruatie nog jonger dan nu ((; welke leeftijd moet ik dan nemen?? Ach ja eerst maar zorgen dat het niet weer een miskraam word, ben daar soms toch nog bang voor al voelt het anders.. Ben echt zooooo moe, kan de hele dag wel slapen joh. Over zo een anderhalf uur komt moeder voor moeders, altijd leuk om weer een test te doen en kan ik weer gelijk wat bladeren in het tijdschrift wat ik dan krijg.. Ben een paar dagen niet zo veel geweest en zie dat er nog al wat geschreven en gezegd is over de drukte in het eerste forum. Een kleiner forum is natuurlijk makkelijker kletsen maar ja we zijn toch echt allemaal maart mama's.. lastig lastig
Ik heb ook wel last van kwaaltjes hoor. Wat buikpijn en steekjes en rugpijn. De week voor mijn test liep ik krom van de rugpijn, zat compleet op slot. Daarom dacht ik ook dat ik ongi ging worden maar dat was niet zo Mijn boobs zijn ook al groter geworden en erg gevoelig. Hoe zit het eigelijk met de sex bij jullie? Hihihi ik vind het nogal eng maar dat komt omdat ik bij onze dochter steeds bloedingen kreeg daarna Dat was schrikken. Vandaar dat ik nu zo bang ben maar eigelijk is het nergens voor nodig. Het rekensommetje is leuk he? Hihih ben benieuwd of we elkaar straks kunnen vertellen of ie ook echt klopt (voor degene die het willen weten) Grz.
Ik zou de leeftijd aanhouden van rond de conceptie (als je dat kunt terughalen wanneer het was hihihi) Dat is namelijk bij de chinese tabel ook. Succes ermee! En niet druk maken dat het misgaat