Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    *Inbraak* :D

Dina heel veel succes en plezier bij de echo zometeen !
    Hopelijk zie je een prachtig knippertje !
    Laat je mij ook even weten hoe het ging?

Liefs !

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    heb net het ziekenhuis gebeld en ik moet komen

3. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Hallo allemaal!

Mag ik me hier ook aansluiten? Afgelopen dinsdag heb ik een positieve test gehad. Volgens de berekeningen zal ik uitgerekend zijn op 9 maart 2011. Omdat niet helemaal zeker is hoe en wat, heb ik volgende week vrijdag een echo in het ziekenhuis, zodat ze kunnen bekijken hoever ik werkelijk ben. Ben errug benieuwd natuurlijk!!

Ik hoop gezellig te kunnen kletsen met iedereen de komende maanden!

Groetjes,
    Henriët

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

Succes ladypink!!! Zal vast niks zijn.. ben bij de eerste ook een druppel bloed verloren!! heel veel succes!!! Ik duim voor je!!!!

@jetjuh: WELKOM!!

5. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Succes meis en ik duim heel hard dat alles gewoon goed is :)

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Welkom Jetjuh en gefeliciteerd :D

7. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Succes meiden :D

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemorgen maart-mama's!:D

Hebben jullie lekker geslapen? Ik op zich wel. Heb alleen een uur wakker gelegen vannacht nadat ik moest plassen. ;)

@ Tara26,
    Wel herkenbaar wat je zegt trouwens over dikke buiken in de babywinkels. Zo liepen wij er ook van de week rond en ook inderdaad vrouwen met dikke buiken en aan mij was nog niet te zien dat ik zwanger was... Maarja boeien. Met een dikke buik kom je vast ook nog wel een keer in de Prenatal.

@ Flotsje, ik had die vraag heel wat pagina's terug ook al gesteld. :D Maar dat kun jij niet weten.
    Ik ben 26 jaar en op 5 november 27. En mijn man is nu 33 en op 4 november 34. (1 dag na elkaar jarig dus.):D

@ Ladypink, ik begrijp dat je je een beetje zorgen maakt. Ik heb ook wat bloedverlies gehad, wat waarschijnlijk te maken had met een betere doorbloeding van je vaginawand. Of het is nog bloed van de innestelling. Als je je te veel zorgen maakt zou ik even de VK bellen. Sterkte!
    Ik zie nu dat je mag komen naar het ZH! Sterkte! Ik duim voor je dat het niks is.

@ Dina88, veel succes met je echo.

@ Jetjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. Wat leuk, nog een Groninger. Ik kom ook uit de provincie.:D

@ De andere dames, ook veel succes met de echo. Dat er allemaal mooi kloppende hartjes te zien zijn...

Ik mag maandag voor de tweede echo! Spannend! :D Kijken hoe ons beebje gegroeid is.

Ik ben er een dagje niet. Want we zijn een nachtje logeren bij mij ouders in Gelderland. We gaan kijken voor een auto. Het is een Mercedes A140. Blauw metallic kleur. Hoop dat het wat word. :D

Goed weekend allemaal! En morgen als ik weer lees, dan wil ik allemaal goede berichten lezen. ;)

Veel liefs, mij!

9. Meara

Meara Niet meer actief

Succes met de echo's vandaag.

Ik kan het allemaal even niet meer bijhouden pfffffffff

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.361
    238
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Ladypink, heel veel succes meis

@ Waardevol, mijn man heeft al 2 dochters ;)

@ Fallenangel, succes bij de echo :)

@ Brigit, succes bij de gyn

@ Melmel, tuurlijk laat ik het je even weten :)

@ Jetjuh, gefeliciteerd en geniet ervan

@ Leeftijd, ik ben 22 (23 als ik beval) en mijn mannetje is 55 :p (volgende maand 56) we waren in mei 4 jaar samen en in augustus 3 jaar getrouwd ;)

Nog 3 uurtjes tot de echo, ben best wel zenuwachtig :)

Liefs Dina

11. flotsje

flotsje Niet meer actief

@waardevol: de tweede echo alweer!! wauw gaat snel! Ik moet nog zo lang wachten op de eerse echo... hihi ben beetje jaloers op je....

@afspraken: Veel succes vandaag allemaal!!

@meara: doe maar lekker rustig aan!!

Ik heb vandaag lekker vrij.. over half uurtje die kleine op bed en dan lekker douchen... even relaxen.. ik ben nog zoooo moe ik word gewoon moe wakker.. heb vandaag wel al hele huis gestofuigt en gestoft!

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @ladypink sterkte vandaag lieverd!!! Hopelijk is alles goed met je buikmuisje ;)

@dina, wouwie wat een verschil in leeftijd. En getrouwd, gaaf zeg. Toch veel meiden hier die getrouwd zijn, ik helaas nog niet. Zie enorm tegen de kosten op. Ik wil namelijk wel "goed" trouwen dan :)

@Jetjuh, gefeliciteerd en welkom! Afgelopen dinsdag positief getest en 9 maart uitgerekend. Heb je heel lang gewacht met testen?

Hier beginnen eindelijk de kwaaltjes te komen!!! \o/ Ik ben enorm moe, terwijl ik de voorgaande weken nog zo energiek was en het lamlendige gevoel is ook niet meer weg te denken. Bah!

13. Meara

Meara Niet meer actief

Ben van alles aan het regelen en dan ook nog die pagina's lezen is veeeeeeeeeeeeeeeeeel hahahahah.

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    meiden ben ik weer ... alles is goed en ons buikmuisje is het dubbele gegroeid het is namelijk nu 1,6 centimeter een goed teken en het hartje klopte goed...het bloeden is ook gestopt ze vondt het een onduidelijke bloeding/bloedafscheiding maar verder zag alles er goed uit dus moest me proberen niet teveel zorgen te maken.
    ze kon geen garantie's geven maar het zag er nu goed uit.

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

goedemorgen allemaal!! eindleijk eens uit mn bed gerold want ik kreeg enorme honger.(had gisteren avonddienst vandara ok dat ik nu pas wakker ben)

@joan: nee hoor hoeft niet meer aangegeven te worden, dat ze de vk. ook. als de beide kindjes van dezelfde vader zijn en de een draagt al zijn achternaam gaat het automatisch. je kunt niet 2 kids hebben van dezelfde vader maar beiden met een andere achternaam.

@waardevol: hihihihi hmmmmm.....het zal maar eens wel zo zijn. maar nee ik denk het niet. zij is niet iemand van het forummen en computeren.

@bevallen: goh..ik heb een superbevalling gehad. verdoving na verdoving gekregen.van het uitpersen heb ik letterlijk niks gevoeld.

@ladypink: succes meid ik duim voor je mee dat er niks ernstigs aan de hand is.

@leeftijd: ik 24 hij 24. in oktober wordt ik 25 en hij in april

@ellenore: hier ook nog niet getrouwd hoor. wil idd ook echt GOED trouwen en helaas gaat dat gepaard met ontzettende hoge kosten. dus voorlopig nog niet.

@ladypink: gelukkig dat alles goed is meid!!

@echos: meidne heel erg veel plezier vandaag bij de echo. nog 7 dagen dan mag ik

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.361
    238
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Fijn dat alles goed was Ladypink

17. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh ladypink, wat een opluchting!!! Gelukkig maar!
    Geniet er van vandaag!!!!

18. flotsje

flotsje Niet meer actief

Ladypink: SUPER!!!!

@lennnylyn: voor o'n bevalling ga ik deze keer hihi..

pff wilde net bram in wagen stoppen om te wandelen maar de lucht is toch ineens donker... pff hoop dat het snel optrekt!

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ ladypink: fijn dat alles er goed uitzag! :)

@ trouwen: wij zijn lekker goedkoop getrouwd, 3 jaar terug. Willen het een keertje 'overdoen' als we bijv. 5 of 12,5 jaar getrouwd zijn. Dan echt met trouwjurk, taart, groot feest etc. Was 3 jaar terug ook zwanger en vond het eerlijk gezegd zonde een trouwjurk te kopen met m'n dikke buik, op het feestje geen alcohol te kunnen drinken, en ontzettend snel moe te zijn, maar we wilden toch graag trouwen.. Dus vandaar ;)

@ flotsje: oh.. jammer! Hier is het echt heerlijk weer. Mooie blauwe lucht, klein beetje wind. Helaas zit ik binnen wat te werken ;)

@ vertellen: mijn schoonmoeder weet het. Niet omdat we het verteld hebben, maar ze heeft het aangevoeld toen ik langskwam en vertelde dat ik niet lekker was en of ze daar iets voor had (ze is homeopatisch genezer). Haha. Toen kon ik het moeilijk ontkennen.

20. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.361
    238
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

Alles was goed met ons hummeltje, we hebben een hartje gezien :) we zijn 7,4 dagen zwanger ipv 7,6 dagen, dus dat maakt niet uit, laat het mooi zo :D
    Ze wou nog wel gegevens uit deventer ziekenhuis hebben, ivm longembolie 5 jaar geleden, volgende afspraak is 20 augustus. eigenlijk is dat niet standaard nog een echo, maar ivm bloed verlies en het feit dat ze nog wat bloed zag (ze kon niet zeggen of dat mk verhogend was) maar dan ben ik ook bijna 12 weken.
    20 weken echo deden ze sowieso niet, dus daarvoor moest ik ergens anders heen (heb papiertje mee gekregen)
    maar we zijn helemaal happy :D

Liefs Dina

Deel Deze Pagina