Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!!!

ik zie dat iedereen een vraag over leeftijd beantwoord heeft, komt ie van mij: ik ben 29 manlief is 33, dit is ons tweede kindje.

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant

Ik zou echt niet weten wie die vraag gesteld heeft. Is me helemaal ontgaan!!

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!

@Mamaloe, 90/45! Wow, neem maar lekker een heel pak autodrop :)
    Ik ben ook enorm duizelig, soms val ik bijna om van het draaien. Misschien moet ik ook maar eens mijn bloeddruk laten checken. Krijg meteen zin in drop ;)

@Ydnic. Welkom terug lieverd! Ik was al bang dat ik je vakantie vergeten was. Dus je hebt niet zo'n fijne week achter de rug? Misselijk, moe?

@Inge, fijne bbq vanmiddag!!! Hier waait het een beetje, hopelijk is het daar in het noorden wat beter!

@tweeling. Ik ben zelf 1 van een eeneiige tweeling. In de familie zitten ook nog 2 twee-eiige tweelingen, dus de kans zit er wel in hier. Dan zal ik toch even schrikken aangezien we een klein appartement hebben en nu al zitten te puzzelen waar we een extra kamer moeten creëren. 3 Kinderen op 100 vierkante meter is best heftig!
    We hebben afgelopen week een gesprek gehad bij de hypotheker en die adviseerde ons om toch nog even te blijven wonen waar we nu zitten om een kapitaal op te bouwen. Hij zegt dat je dan minder kans hebt op een schuld na je verkoop (als je verlies zou hebben). Nou, dat doen we dan ook maar braaf ;)

Spreek jullie later!!
    xxx

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!

ik heb nog niks bijgelezen dus kan ook nergens op reageren. ik lees morgen wel alles bij want ik hda gisteren en vanavond avonddienst en ben dan pas 02.30 thuis. of mischien vandaag wel veel eerder. de airco was weer eens kapot dus we stonden daar in 38 graden!!(geen frisse lucht naar binnen geen raampje dat openkan helemaal niks) werd er echt helemaal duizelig van en suf. heb besloten dat ik vandaag niet blijf als de airco niet gemaakt is.

hopo dat jullie een fijn weekend hebben en morgen zal ik op alles reageren. ik ga me nu klaarmaken want moet zo weg.

ajuuuuuu

5. he meiden...onee mama's..

hier ik ben 34 en manlief 29..

verder hier al druk aan de opruim hahah.. ik had nu beneden een ruimte waar k luiertaarten maak en verkoop maar dat moet naar zolder.. bij de computerkamer van manlief op.. dus we moeten even hier en daar wat opruimen.. groot voordeel.. ik smijt gewoon alles weg.. dan ben je het ook kwijt..
    Manlief vandaag gewoon maar eens aan het werk gezet hij houd niet zo van klussen maar hij moet soms gewoon even..
    en eerlijk gezegd ben er trots op wat we vandaag gedaan hebben..

Hebben jullie dat ook dat je zit te bedenken zo en zo wil ik het.. en dat je dat ook gewoon gelijk wil doen.. moet eerlijk zeggen vind het heerlijk..

liefs yippie

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey Yippie

Ik had precies hetzelfde plan. Kasten opruimen en gewoon alles weggooien. Volgend weekend is ons bureau en kledingkast aan de beurt. Vandaag ging het echter niet zoals gepland omdat mijn schoonzusje belde. Haar verkering is uit en wilde even bij ons uithuilen. Geen probleem, dus meteen chocotofs gehaald :)

Morgen maar weer verder met het opruimen :)
    Is het bij jullie ook zo lekker warm??

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo allemaal!!

@lennylyn; pff lijkt me slim om niet te blijven als het er zooo warm is!! gelukkig is het vandaag buiten wel beetje koeler!

@leeftijd: vraag kwam van mij sjoelke.. hihi ben nu eenmaal erg nieuwsgierig!

@yippie: ik ken het ja.. heb gvorige week in een bevlieging een nieuw bed/salontafel en kleed gekocht.. en gisteren mijn nieuwe koelkast besteld.. Normaal gezien zou ik daar eerst weken over nadenken en uitzoeken hihi...

Heb ook al echt het idee een beetje nesteldrang te hebben..ik wil alles schoon en dan ook direct goed schoon.... had ik vorige keer pas toen ik 32 weken was ofzo... hebben jullie dit ook?

8. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He Lennylen,

Ik zou ook naar huis komen als ik jou was. Erg ongezond zo.

Liefs

9. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He Yippie en Ellenore,

Ik heb dat gevoel ook wel dat ik op wil ruimen, maar ik heb er echt totaal de puf niet voor. Ik heb vanmiddag weer een paar uur in bed gelegen. Wat een lam wijf ben ik toch! hihiiihihihi
    Jullie zijn twee van die actieve dames!!

Liefs Sjoelke

10. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant

HIhihihi! Je mag alles van me weten. Behalve mijn pincode:D:D!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedenavond dames!

Poeh hee wat een hoop getypt weer...

@ Flotsje, ik heb alweer de tweede echo maandag omdat ik heel lang bij de gyn heb gelopen. Bijna 1 jaar. Om zwanger te worden. En ik blijf onder behandeling van de gyn en niet van de VK. En bij de gyn krijg je altijd lekker veel echo's. :D

@ Ladypink, ik ben blij voor je dat alles goed was. Nu weer lekker genieten. :) ;)

@ Trouwen, jammer dames dat jullie het voor de kosten moeten/ willen laten.... Ik had de mazzel dat mijn man een grote spaarrekening had, toen ik hem leerde kennen, omdat hij tot zijn 29e nog bij zijn ouders woonde en al 10 jaar had gewerkt toen.... Maar we zijn niet zo heel duur getrouwd hoor. Denk zo'n 6 a 7000 euro...

@ Dina88, wat fijn dat alles goed was. En wat een mooie echofoto... :) Wanneer mag je weer voor de derde afspraak/ echo? Ben ik wel benieuwd naar omdat ik ook bij de gyn loop. En ik moet maandag heen.
    Ps. volgens mij moet je nog je banner veranderen. ;)

@ FallenAngel, gaaf hoor dat jij ook zo'n gave echo had. Nu zijn we dus niet meer gelijk zwanger. ;) Maar als je toch een februari-mama blijkt te zijn, dan geeft dat toch niks. Ik bedoel: je mag hier toch gewoon lekker blijven kletsen? :D

@ Yippie, hier heb ik idd ook wat meer afscheiding van onderen. Ik draag altijd inlegkruisjes, maar soms is dat inlegkruisje helemaal nat. :) Geen idee hoe dat kan.

@ Jetjuh, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo. :D

@ Ingef, heb je een lekkere vakantie gehad?
    Hier begint mijn buik idd ook steeds meer op te zetten. Vooral de laatste dagen merk ik het. Ben natuurlijk ook al 8 wk en 1 dg.

@ Sjoelke, veel plezier met vertellen zondag. ;)
    En over die scheten: ik merkte gisteren ineens dat ik me heel opgeblazen voelde en mijn darmen maakten me toch een herrie. We waren bij mijn ouders op bezoek en ik liet elke keer in dat hoekje waar ik zat wat lucht ontsnappen. :) Het luchtte wel op iig. :D En ja ik voel me nu dus ook wat meer opgeblazen waardoor ik wat meer windjes moet laten. Heb de laatste dagen ook wat last van een obstipatiegevoel. Moeten poepen maar het lukt niet makkelijk. :) En uiteindelijk valt het met een harde plons in het toilet. :):):):):) (sorry, ik hou al op... niet echt smakelijk he?):D:D:D

@ Ellenore, wat leuk dat jij er één bent van een 1-eiige tweeling. Lijk je erg op je zus? (misschien is dat ook wel een erg domme vraag.;)) Meestal zo he...

@ Yippie, wat een leuke hobby: luiertaarten maken... Loopt het een beetje met de verkoop ervan?

@ Hier, gisteren hebben we lekker gehopt en ook een beetje gebabyshopt. Wat voelt het heerlijk om met al die 'baby-tasjes' te lopen. Ik had er één van oa Lief! en Prenatal. Het liefst hef ik midden in de stad mijn armen met tasjes omhoog en roep ik: "Kijk mensen, ik ben zwanger!":D Zo trots ben ik om mama te mogen worden. :D
    En we hebben de auto waar we voor gingen kijken, gekocht! Joehoe!!!!!!!!!!!!!! We gaan hem volgende week zaterdag ophalen. We konden onze auto inruilen en de man van de garage zei dat we dan 3500 euro moesten bijleggen. Maar voor dat bedrag ging het voor ons mooi niet door. Uiteindelijk hebben we er nog 2000 euro vanaf weten te troggelen en betalen we nu nog maar 1500 bij. :D:D:D:D:D Wij zijn blij! :)
    Ik zal zo eens ff kieken of ik nog een plaatje heb van de auto. Dan zal ik hem ff plaatsen. ;)

Fijne avond iedereen!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bekijk bijlage 88110

Zo (ongeveer) ziet onze 'nieuwe' auto eruit. Moet wel lukken he, qua grote, met een kleintje. :D

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Zo zeg, dramatisch nieuws uit Duitsland :( vreselijk...

@Sjoelke, ik ben echt niet actief hoor hahahaha. Ik sleep mezelf soms echt voort! Maar goed, ik zal wel moeten want mijn zoontje heeft toch af en toe wat eten en aandacht nodig ;) Mijn vriend ontziet me wel hoor, maar die is al weer aan het werk.

@Waardevol. Wat heerlijk dat je lekker hebt geshopt!!! Wat heb je van lief en prenatal gekocht? Ik vind babyshoppen nog steeds leuk!
    Die auto, wat voor merk is het? Hij is gaaf zeg, lekker hoog. Zolang de buggy maar achterin past :) Dat is namelijk niet het geval bij mijn leon.

Ik lijk qua uiterlijk als twee druppels water op mijn zus. We hebben dezelfde stem en lach. Ze is ietsje kleiner en slanker dan ik, maar als je ons ziet, kun je het verschil niet zo snel ontdekken. We hadden als klein kind een A of een S (voorletters) op onze kleding zodat de leraren ons uit elkaar konden houden.
    We hebben 1 keer misbruik gemaakt van het gegeven. Mijn zus en ik hebben elkaars examen gemaakt. Zij mijn duits en ik haar scheikunde :)
    Dat was heel spannend om te doen omdat onze klasgenoten het wel door kregen. Maar we zijn niet betrapt.
    Onze persoonlijkheid is heel anders, maar dat is wel fijn. Zo zijn we elk een individu. We zijn beste vriendinnen en bellen elke dag!

Ik vind het heerlijk om tweeling te zijn. Ik ben echt nog nooit van mijn leven alleen geweest.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Was ff nieuwsgierig wat er in Duitsland gebeurd was, had het nog niet gehoord. Ik lees op de Telegraaf 15 doden op de Loveparade? Zo, heftig hoor! Zal vast nog wel meer van in het nieuws komen vanavond.

Bij Prenatal hebben we een traphekje gekocht. En mijn vader was ook mee en daar kregen we 4 badeendjes van, voor de kleine.
    Bij Lief! hebben we een rompertje gekocht met de tekst "PUUR". :)

De auto is een Mercedes A140 uit 2002. Helemaal blij mee.:) En daar past een heleboel achterin. :)

Vroeger leek het mij ook erg leuk om tweeling te zijn. Ik zong het liedje van Kinderen voor Kinderen dan ook altijd uit volle borst mee. :D Je kunt er idd misbruik mee maken. En zeker een hoop geintjes uitgehaald met je zus altijd, of nog steeds....???? ;)
    En heb je dan ook nog meer broers/ zussen? En voelden zij zich nooit buitengesloten omdat jullie zo hecht waren/ zijn?

15. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ja die loveparade, vreselijk!

Ik heb nog twee oudere broers. Ze konden het af en toe niet uit staan dat we als zusjes een "front" vormden, maar verder viel het allemaal wel mee hoor :)
    Oh de mercedes, die rijdt echt zo lekker!! Fijne wagen!!

Pfff, mijn buik staat op ontploffen vanavond. Zou het door de chocotofs komen??? :p

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    oke dus het kan nog goedkomen met mij !
    Het vruchtje bij mij (6w3d) was ook veel te klein voor die weken wel toen hartactie! Nu dinsdag terug met 8w3d dus ben benieuwd hoever ik nu volgens hun ben !!!
    Maar jou verhaal lijkt dus duidelijk op de mijne en zeker toen ik je mm van het vruchtje zag staan ! dus was ff nieuwsgierig !
    thx voor je reactie!

17. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hihi, veel met opruim-woede hier lees ik!
    Ik heb vandaag ook maar even grote schoonmaak gehouden om de vakantie te starten. Alles ruikt heerlijk nu in huis.

@ leeftijd, ik ben 26 en mijn vriend 28.

@ vroege echo en naar de vk. Ik heb eerder meerdere miskramen gehad. Vandaar dat ik al wat vroeg mocht komen. Ik krijg als het goed is vier keer een echo, met 5, 7, 9 en 11 weken.

Ik heb nu zo nu en dan krampjes en steekjes in mijn bm. Volgens de vk komt dat van het groeien van mijn bm.

@ Ellenore, heerlijk chocotofs :)

@ Waardevol, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!

Liefs Mamaloe

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @waardevol: Hihihihihi. Ik moet altijd wel lachen om poep en plas praat. Kan er wel tegen. Werk in de zorg hihihihi. Misschien moet je echt eens roosvice laxo proberen. Elke dag een glas van deze ranja. Smaakt best lekker en bij mij werkt het goed!!!
    Wat een gave nieuwe auto!! Daar kan makkelijk een kinderwagen in!

@duitsland: Poeh inderdaad heftig. Ik had er ook nog niets van gehoord. Vreselijk!!!

@ellenore: Hihihihii ik denk inderdaad dat het door de chocotof komt! Hihihihi. Ik vind die altijd heerlijk, ben alleen altijd bang dat ik mijn vullingen er mee uit mij kiezen trek.

@mamaloe: Ook al zo lekker actief jij. Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden.

Ik was net even bij mijn ouders en nu heb ik het perongeluk al verteld. Vind het zo lullig voor mijn vriend, maar ja. We kregen het over roken en toen vroeg ons mam hoe het met het stoppen ging. Ik zei toen dat ik er helemaal geen moeite meer mee had en dat ik het zelfs zo vies vond dat ik er misselijk van werd. Toen zei mam: “Ben je zwanger?”Ik antwoorde van niet maar ze zag dat ik loog! Hihihihi!! Nog geen seconde later moesten we allebei huilen. Mijn vader had nog niets mee gekregen en die vroeg wat er was. Toen heb ik het hem ook verteld. Ze waren wel erg blij!!!

Liefs Sjoelke

19. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hoi allemaal.

Geen idee of er nog dames actief zijn op dit tijdstip :D

Ik ben gezellig met een vriendin naar de film geweest. We hebben Inception gekeken, goeie film...

Ben nu echt kapot, merk dat ik veel sneller moe ben dan normaal...

Slaap lekker iedereen :)

20. hah tara ja wij zijn net thuis dacht gauw nog effe lezen..

nou ik ga ook te bed..

slaaplekker allemaal!!!

kusje van yippie en ????

Deel Deze Pagina