Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb net alles zitten lezen en weet gewoon nu al niet meer wat ik wilde reageren haha.

Vandaag een hoop nieuwe spullen gekocht voor in huis.
    Alles moet ineens af zijn.

Fijne zondag alvast!

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Waardevol, ik krijg maar 3 echo's bij de gyn (en eigenlijk is maar 1 standaard) ik mag 20 augustus weer (dan bijna 12 weken) 20 weken echo doen ze niet bij ons int ziekenhuis, dus moet daarna wel naar een vlk
    en banner verander ik niet, die 2 dagen is het verschil niet

leuk dat je al dingetjes hebt gekocht

@ Sjoelke, fijn dat ze zo reageerda :D

@ Duitsland, heb nog niks gehoord

Hier ook net thuis van verjaardag, daar ook vertelt dat we zwanger zijn en ze reageerde heel erg leuk :D
    Vanmiddag al een schatig shirtje en sokjes gekocht :D kon me niet meer inhouden ;)

zo maar gaan slapen ben best wel moe, slaap lekker en fijne zondag

Liefs Dina

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Hallo meiden,

gister even niet online geweest zeer vermoeiende dag gehad eerst thuis alles opgeruimd.
    en daarna met mn vader en man 200 km gereden om een diktad kinderkamer te kopen via marktplaats en uitteraard ook weer 200 km terug poeh wat wordt je daar moe van ik hoefde alleen maar een beetje om me heen te kijken;):D
    verder heb ik niet alles bij gelezen jullie kletsen zoooveeel..hihi

Maarre ik las dat iedereen even had verteld hoe oud hij/zij was ik ben 26 (aug wordt ik 27) en mn mannetje is 33.

@duitsland had ik nog niks van meegekregen niet te geloven wat verschrikkelijk..

@alle meiden die van de week hun echo's hebben veel succes.

verder weet ik het eventjes niet...

groetjes Anita

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mij ook..hahaha...maar zag steeds de antwoorden voorbij komen...;) wel leuk om te weten toch?

5. Meara

Meara Niet meer actief

Goeie morgen allemaal.

Zo te lezen gaat het allemaal goed met jullie. Ik ben er niet zo veel de laatste dagen. Een van de dec mama's moet vandaag van een overleden kindje bevallen ( mijn schoonzusje). We zijn allemaal vreselijk geschrokken en er gaat de hele dag niets anders door je hoofd. Onze band is niet sterk maar op zo een moment veranderd er veel qua gevoel. Voelt heel dubbel om blij te zijn met boontje nu.

Heb last van ongi pijn al 3 dagen. Volgens mij is het flink aan het oprekken

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennylenn: jemig da's toch niet te doen, 38 graden! waar werkte je ook al weer? staat er niet iets over in de cao?.. bij ons max 26 graden meen ik?..anders inderdaad gewoon weer naar huis...pfff...

yippiejajee: hier precies hetzelfde....heb nu al zin om de babykamer te doen, maar houd me in....hahaha...eerst de zolder opruimen, ga ik strakkies ook maar es doen..;)

ellenore: chocotofs, waar die dingen al niet goed voor zijn...;)

flotsje: ik heb volgens mij nonstopp nesteldrang....hahaha...komt volgens mij vanaf het moment dat ik zwanger ben...;)

waardevol: was een heerlijke vakantie en nu nog 1,5 week thuis....wanneer ga jij? enneeuh, mooie bak hoor!!!

dreamer: gek is dat he, dat je alles ineens netjes wilt hebben...;) hier ook hoor, evenals nog meer dames hier las ik...

dina: leuk om nu wat dingetjes te kunnen kopen he?.. hier wacht ik nog even, aangezien ik al te kust en te keur heb aan jongensspullen...mocht het een meisje worden dan ga ik los na de 20 weken echo..hahah

ladypink: zo da's inderdaad een eind rijden! maar de babykamer was het vast waard!

meara: wat heftig meis... kan me voorstellen dat je er behoorlijk van geschrokken bent! pff..sterkte..

hier: gisteren een gezellige dag bij familie gehad, lekker weer en een bbq... was wel moe! hahah.. verder niemand wat verteld, en het is volgens mij ook niet opgevallen, aangezien ik gewoon de bob was..;) vanochtend weer behoorlijk misselijk, hormomen nemen lekker toe, ben er blij mee hoor! voelt als een beetje zekerheid he?

fijne dag allemaal en misschien tot later!

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Meara, heel veel sterkte voor jou en je fam, lijkt me echt erg

@ Inge, Fijn dat je een leuke avond heb gehad :) en knap van je da je niks hebt gezegt ;)
    Snap dat je blij bent met de kwaaltjes, heb ik ook ;)

Hier 2 buikfoto's ;)

5 weken:

8,1 weken:

Lijkt wel boller te worden :D en dat terwijl ik nog steeds afval, begon bij 75,1 en weeg nu 72,8 (ben 1,71m)

fijne zondag :)

Liefs Dina

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, echt een bolletje al he? super!!!

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @meara heel veel sterkte voor jou en je familie
    er zijn geen woorden voor..

10. Meara

Meara Niet meer actief

Bedankt alle sterkte stuur ik naar ze door. Ze hebben het heel erg hard nodig

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaiii allemaal.

getverdemme wat een luie zondag is dit en ik voel me zo e energieloos!

@nesteldrang: nee hier absoluut geen last van..helaas. bij de eerste wel gehad maar dat was pas veel later in de zwangerschap.

eten: wat schaft de \pot bij jullie vandaag? wij gaan zo boodschappen halen en ik heb geen ideeeee van wat we moeten eten vandaag.

nou ik typ zo wel weer verder voel me niet zo lekker en een frisse neus zal me nu erg goed doen.

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh meid, wat vreselijk voor je schoonzus! Heel veel sterkte!!!

xxx

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Lenny, ik heb ook zo'n vreselijke dag. Enorm vermoeid, ziekelijk gevoel en ik vraag me af hoe lang dit gaat duren want ik heb nog geen vakantie. Ik moet me morgen echt vooruit slepen vrees ik.

Ik had tot een week geleden ook enorme nesteldrang. Nu nog wel, maar ik heb geen energie meer.
    Hoe gaan jullie om met die vermoeidheid? Ik zie nu al op tegen vanavond als manlief werkt en ik alleen ben met mijn zoontje. Het liefst duik ik meteen in bed!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij eten brood....niet echt crea, maar heb na het huishouden echt even geen puf meer voor koken....slecht he?.. morgen maar weer een megaverantwoorde maaltijd op tafel zetten!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    beetje doseren,.. als je puf hebt iets meer doen en als de puf er niet is, nou dan zet je het toch een tandje lager...je zoontje is het belangrijkste, de rest kan blijven liggen toch?.. hier ook niet altijd puf om iets te doen, ga nu wat vaker even tegelijk met de kleine een dutje doen.. en als ik zo'n dip heb eet ik wel eens wat extra fruit, dat helpt ook goed!

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb ook nergens puf voor :( slaap ook veel.

en wij eten andijvie stampot :p

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi allemaal!

@ Dina88, zou ik dan ook maar 3 echo's krijgen? Wel weinig hoor. Nouja... ik zal het morgen horen.
    En wat heb jij al een zwangerschapsbuikje zeg. ;)

@ Ladypink, grappig, dan schelen jouw man en mijn man evenveel. Ik ben ook 26 en manlief 33.

@ Maera, wat verschrikkelijk voor je schoonzusje dat het kindje overleden is. Veel sterkte voor jou, en de rest van de familie. :(

@ Ingef, thanx. Wij zijn al op vakantie geweest, weekje Ameland. Verder gaan we niet meer dit jaar...

@ Lennylen, wat hebben jullie uiteindelijk gegeten? Hier Chineeskliekjes uit de diepvries. Maar is toch niet zo lekker als dat het vers is...

Hier is het weer spannend. Morgenvroeg om 8:15 hebben we de tweede echo. Lekker vroeg, dan kan ik mijn man daarna gelijk afzetten bij zijn werk..... Duimen jullie weer voor me? Ik neem aan dat alles wel goed zit. Mijn buikje zet echt al iets uit, dus het beebje is lekker in groei. Maar toch is het weer even lekker om daar zekerheid over te hebben...

Fijne avond!

18. flotsje

flotsje Niet meer actief

@meara: heel veel sterkte aan nullie allemaal!! lijkt me voor jou ook niet makkelijk!

@eten: Mijn man is ook werken en ik ben nog niet zo heel lang thuis dus voor bram een potje en ik heb net lekker doner en bifteki besteld hihi...

@moe: hier ook erg moe maar slaap ook erg slecht.. lig hele nachten wakker echt super vervelend!

@waardevol: super alweer de tweede echo!!

pff verder even geen puf.. bram kruipt door de kamer en wil aandacht maar ik ben zo moe.... pff is nu al zwaar hihi wat moet hier nog van komen??....

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai meiden!

ik ben er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meara wat verschrikkelijk! heel veel sterkte meid!

hier gaat alles goed! heb morgen echo!!!!!!!!!!!!!!!! oooh vind het zo spannend!

20. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Succes morgen meiden :D

Deel Deze Pagina