Jeetje ellenore Sommige mensen pff... Ik kom zelf ook uit Den Haag maar zo zou ik nooit reageren... Ik vind het nog knap dat jij je zo hebt ingehouden hoor
thanks Tara!!! enne Nynke en Waardevol , jullie ook heeeeeeeeeeeeel veel succes meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ellanore , wat erg zeg... niet normaal toch! nou kan me voorstellen dat je niet wist wat je moest zeggen zeg!
dankje Dina! zou jij willen weten wat het gaat worden!? mn man en ik denken beiden een jongetje! He maar waarom zijn er nu 2 topics over maart 2011?????????????????
Hey Ella, Nee we wilen niet weten wat het word, dus we zitten nog even in spanning Willen jullie weten wat het word? en er zijn 2 maart 2011, omdat sommige het hier te druk vonden en naar de andere zijn gegaan
@ella.. er zijn twee topics omdat een groep het hier te druk vond en die zich heeft afgezonderd hihi.. maar is volgens mij voor meer mensen niet duidelijk....
@ Ella, welcome back! Wat is er een hoop gekwebbeld he in twee weken tijd. Lekkere vakantie gehad? @ Tara, thanx! @ Ellenore, gelukkig ben je niet ingestort na het eten.... Kan me voorstellen dat het gelijk extra zwaar is met de zwangerschap als je al meerdere kinderen hebt... Pfff wat een verhaal zeg wat je schrijft. Wat een asociale muts. Nou ik geef jullie helemaal gelijk hoor in alles en hoe jullie deden. Zoals die vrouw deed is ronduit kinderachtig. Sommige mensen. @ Ella, thanx, en jij ook heel veel succes morgen. Was het nou jouw eerste echo morgen? Ik heb dan mijn 2e alweer. Ben je zenuwachtig? Ik vind het wel weer spannend. Al was de eerste keer alles goed en een mooi kloppend hartje... Er zijn nu idd twee maart topics omdat het erg druk werd met steeds meer maart-mama's. Daarom is het opgesplitst en kletsen daar andere maart-mama's.
ooh ok! nou ja , ik ken sommige dames idd ook niet waardevol , het is mn eerste echo! vind het echt zo spannend hoor. hoop dat ik kan slapen!! wat spannend dat je morgen je 2e echo hebt!!!! succes meid! hoop dat alles goed gaat! Weet je ook hoe het met Nynke gaat???
Wij willen graag weten wat het word. Niet dat het ons uitmaakt welk geslacht het is, maar uit pure nieuwsgierigheid. Wanneer is het geslacht te zien? Met 20 weken of al wel eerder? Ben zo benieuwd he.... het is nu al bekend eigenlijk wat er in onze buiken groeit..... Leuk!
Nynke weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.... Heb haar ook al ff niet meer gezien. Is ze niet op vakantie of zo?
geslacht is bij sommig al vanaf 16 weken te zien.. maar meestal hoor je het tijdens de 20 weken echo!! Wij willen het ook weer weten!
ja dat klopt! heel aan het begin was ze op terschelling geloof ik! maar neem aan dat ze al wel weer terug is... ik pb haar wel even anders!
Ja echt wel. Maar met 16 weken al? Oh dat is nog eerder dan ik dacht. Ik zal anders morgen eens precies vragen hoe of wat. Ik zal wel gelijk melden morgen dat we het geslacht willen weten. Dan hoor ik het wel.