Wij willen ook graag weten wat het wordt. Wij willen een pretecho met 17 weken want dan kan volgens die echopraktijk het geslacht gezien worden En beiden is welkom, als het maar gezond is...
mn man wil het graag weten , ik ook altijd! maar nu weet ik het eigenlijk niet eens zo zeker of ik het wel wil weten!!! he maarre is die lijst er nog??
Yep, dreamer schrijft hier ook mee... En als je twijfelt over wel of niet het geslacht zien, dan zou ik het gewoon niet doen. Dan is de verrassing misschien wel des te leuker...
Ik wil ook echt wel weten wat het wordt! Veel te nieuwsgierig om 9 maanden te wachten! We denken dat het weer een jongetje is.
Pff het is pas 21:00 uur maar het voelt alsof het al tegen middennacht is zo moe ben ik..... Hoe zit het met jullie moeheid? Zijn jullie ook zo snel moe?
Tara ik was 2 weken geleden ontzettend snel moe! maar dat kwam miss ook van de warmte.. moet zeggen dat ik savonds wel wat duffer ben , maar niet echt heel moe. Ben nu wel de hele dag door misselijk.... op mn vrije dag niet zo erg.. maar morgen beginnen mn late diensten weer.... heb wel medicatie ervoor gekregen... maar nog niet genomen! Ellenore , leuk jullie hebben ook al een zoontje! ja spannend he! Waardevol , ja idd dat dacht ik ook al! maar ik ken mezelf... als het dan zover is , dan wil ik het vast heel graag weten! hahaa!
Welkom terug Ella Morgen 1e echo, spannendddddddd! Waardevol morgen al 2e echo. Ben benieuwd hoeveel de beeb is gegroeid. Enne .. ze kunnen het soms met de 12 weken echo al zien Geslacht, wij willen het zeker wel weten! Ben veeeeelste nieuwsgierig haha. En hou helemaal niet van verassingen, dus wij gaan met 16 weken een geslachtsecho laten doen als we het dan nog niet weten. @Haagse hoeâh: haha erg he sommige mensen Ik weet niet of ik me in had kunnen houden. Hormonen vieren hoogtij haha. Tara: hier ook heel moe. Nu het niet zo warm meer is wel minder gelukkig, maar merk het wel als ik smiddags niet even rustig op de bank heb gelegen.
@ Tara, hier ook moeheid. Maar heb na het eten nog even lekker 3 kwartier boven op bed met mijn man geslapen. Heerlijk... En dat helpt wel, even een dutje tussendoor... @ Ella, jammer zeker dat je vakantie alweer voorbij is... Niks aan om dan weer aan het werk te moeten. Ben je zo misselijk dat je ook moet overgeven? Ik zou ook niet graag allerlei medicatie slikken. Tenzij het echt niet te doen is zo. Mijn banner is op zich wel handig, maar je ziet eigenlijk de hele week hetzelfde zinnetje staan. Misschien dat ik over een tijdje eens van banner verander. Hier geen flauw idee wat het zal worden.
@ Dreamer, is het met 12 weken niet heel vroeg dat ze het al zouden kunnen zien. In het begin lijken de geslachtsdelen ook nog erg op elkaar he, alsof zowel jongens als meisjes een klein 'uitstulpseltje' hebben. Maar ik kan het zeker vragen met 12 weken. Dan kunnen ze alvast hun vermoedens uitspreken, ook al weten ze het niet 100% zeker... En als jullie het allemaal weten dames, vertellen jullie het dan ook overal en ook hier op ZP? Of houden jullie het voor jezelf?
@tara: ik ben ook zo moe ja.. slaap heel slecht 's nachts en overdag geen tijd om te slapen... of werken of met bram bezig.... @Geslacht: wauw op de 12 weken echo al... heb trouwens wel pas van dichtbij meegemaakt dat ze zich vergist hadden! Dat lijkt me vervelend! Ik denk zelf dat het een jongetje word maar wissel nog wel eens qua gevoel...
wij vertellen het dan overal!! hihi kan dat echt niet voor me houden en wil lekker kunnen shoppen en showen!!
Als wij het geslacht weten vertel ik het hier direct En denk ook dat al snel de rest van de familie en vrienden het te horen krijgen hoor.........
Ja die moeheid is echt wennen... Heb vandaag niet veel bijzonders gedaan, beetje computeren, huishouden en zo....maar het voelt alsof ik de marathon heb gelopen Mss moet ik overdag ook maar gewoon eens ee uurtje gaan liggen
als het goed is gaat de moeheid banaf week twaalf een beetje weg.... bij mij vorige keer in ieder geval wel..
Wij vertellen het wel aan iedereen. De naam houden we wel geheim. Ik denk dat wij een meisje krijgen en manlief denkt een jongen. De gyn bij de 1e echo zei meisje Geslacht kunnen ze trouwens nooit met 100% zekerheid zeggen met enkel een echo. Heb wel meegemaakt dat het 100% zeker een jongen zou zijn en er bij de geboorte toch echt een meisje uit kwam! Daar sta je dan met je jongenskleding en naam en kamer enz...
als wij het weten dan vertel ik het alleen hier op ZP en aan 3 vriendinnen!! maar niet aan onze families!! waardevol , ja ik moet echt veel overgeven.. soms doet alleen het overgeven pijn omdat ik dan niks meer in mn maag heb. na ja het zal er wel bij horen! moet alleen wel genoeg drinken van de dokter , maar dat doe ik dus ook niet echt... zal zo even wat water gaan halen! Dreamer , rustig aan meid! enne jij hebt ook al zo leuke banner waar je over je baby kunt lezen! Flotsje , ja leuk is dat he! leuk dat je het dan ook gaat vertellen!!!