Dat weet ik dus nog niet. Daar twijfel ik over. Maar ik ben denk ik zo in de wolken als ik hoor of het een jongetje of meisje is, dat ik het niet voor me kan houden.
@Ella, wat naar dat je zo moet overgeven! Ik vind alleen de vermoeidheid al erg. Vergeleken met jou moet ik me echt niet aanstellen. Ik hoop voor je dat het heel gauw voorbij is. Wij vertellen het denk ik alleen hier en aan mijn 2 beste vriendinnen. Misschien dat mijn vriend het niet geheim wil houden omdat hij het heel moeilijk vind, dan gaan we het wel met iedereen delen. Hij versprak zich bij onze eerste. Toen wisten zijn ouders vrij snel dat het een jongen genaamd Christiaan zou worden.
Ik heb zelf geen idee wat het wordt, maar merk wel dat als ik het over de baby heb dat ik "hij" gebruik en niet " zij"
oei ook versproken in de naam! dat is wel vervelend... als het een meisje word weten mijn ouders waarschijnlijk ook de naam al hihi we hadden vorige keer namelijk ook een leuke meisjesnaam... och ik vind het niet zo erg als ze het weten.. maar als het even kan hou ik de naam nog voor onszelf.. Is lastig omdat je in gedachten en onder elkaar de naam al gebruikt en dan kun je je ook makkelijker verspreken...
@ Dreamer, ik wil voordat ik beval wel zeker weten wat het word. Anders doen we ook nog wel een pretecho een keer, dan kunnen we het zelf ook goed zien. @ Ella, verschrikkelijk lijkt me dat als je zoveel moet overgeven. Das niet fijn. Ik mag afkloppen dat ik geen last heb van misselijkheid of overgeven. Ik heb wel vaak last van brandend maagzuur, nu op dit moment ook trouwens. Even een ander vraagje aan jullie allemaal: hoeveel stuks fruit eten jullie op een dag? In het begin begon ik zo goed namelijk door elke dag 3 stuks te eten, maar de laatste dagen schiet het fruit eten er nogal bij in en eet ik één stuk. Das eigenlijk niet de bedoeling. Maar slik wel keurig iedere dag vitamientjes. En we eten ook bij elke maaltijd goed groente.
ik eet ook niet altijd even gezond... probeer er wel op te letten en ik slik de davitamon fem natal heet ie geloof ik.. zitten ook alle vitamientjes is..
@ waardevol: Tja normaal ben ik echt geen fruiteter en nu zit ik elke dag aan het fruit. Handje druiven, aalbesjes, appel erbij Maar ik slik ook zwangerschaps vitamine erbij dus ik ga er vanuit dat ik hoe dan ook genoeg binnenkrijg van alles... ik denk dat het bij jou ook wel goed zit hoor
Ik kom ook echt niet elke dag aan 3 stuks. 2 Stuks is gewenst toch? Elke ochtend neem ik tabletten in van Etos. Mama en baby geloof ik met foliumzuur.
ik heb de davitamon compleet! verder eet ik 2 stuks fruit per dag! maar ben ook echt een ''fruit monstertje'' ik eet daarentegen weer te weinig groente... al vind ik dat wel erg lekker! ach ik mag niet klagen hoor! ik heb het er zekers voor over! die misselijkheid gaat hopelijk wel weg..... tenminste wel als ik aan het werk ben Waardevol wat vervelend zeg brandend maagzuur! meiden ik ga even naar beneden! ik denk dat ik morgen weer kom! dan laat ik weten hoe de echo was! XX
@ Waardevol, ik eet meestal ook maar 1 stuk fruit. Wel de vitaminepilletjes en soms een verse fruitsmootie om te compenseren. Succes en veel plezier morgen bij je echo. @ Meara, wat verschrikkelijk voor je schoonzusje. Sterkte. @ Tara, ik ben ook snel moe. Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik veel dutjes doen @ Ellenora, wat een muts bij de supermarkt. Daar zakt je broek toch vanaf. @ Nynke, veel plezier morgen bij de echo. @ Ella, rot dat je zo over moet geven. Wel veel plezier gewenst morgen voor de echo. @ Geslacht willen weten. Zeker weten! Ik ben veel te nieuwsgierig. En we vertellen het dan ook gewoon. (Kan mn mond niet houden denk ik). We zijn vanavond met mijn ouders uit eten geweest. Super gezellig. Maar ik heb er nooit bij stil gestaan hoe moeilijk het is om wat uit te kiezen van de kaart als je zwanger bent. Het is vis geworden met een spaatje erbij. Van mijn ouders het allereerste kadootje gekregen, super leuk. Behalve wat moe en soms wat krampjes heb ik geen enkel kwaaltje. Aan de ene kant natuurlijk heerlijk en heb ik niets te klagen, maar ik ben daardoor ook soms wel een klein beetje ongerust. Liefs Mamaloe
Ik hoop voor je dat je gewoon zo de zwangerschap door vliegt. In het begin dacht ik ook dat ik klachtenvrij zou blijven, maar sinds afgelopen week is het begonnen. Wel geruststellend, want ik was ook erg bang dat het niet goed zou zitten.
@ Ella, Tara en Flotsje: slaap lekker dames! IK kijk de Smaakpolitie nog ff af. En daarna komt volgens mij nog Hart van NL. Maar ff zien, ben nog niet moe. Ben dus niet de enige dat ik niet zo'n 'fruitmens' ben. Ach het scheelt al een hoop als je vitamientjes slikt natuurlijk. Brandend maagzuur is ook niet lekker idd. Succes Ella morgen. Ik mag eerder dan jou. Namelijk om 8:15. Heb nu alleen vreselijk last van mijn darmen, dus hopelijk is dat morgenvroeg over. Anders lig ik daar met mijn benen wijd bij de gyn en dan ineens: "Prrrrt....." dat is niet zo fris, hihi. @ Mamaloe, ja jammer he dat je niet meer al het eten kan bestellen in restaurants wat je maar wil. Leuk he al die cadeautjes. Wij hebben van mijn vader en stiefmoeder ook een babypakje gekregen vorige week en van mijn zus een schattig rompertje van het weekend. Echt leuk om zo verwend te worden.. En kwaaltjes, ik heb er ook niet zo heel veel. Lekker toch? Wanneer heb jij je echo?
@meare: Bah dit is toch de angst voor elke aanstaande moeder!! Verschrikkelijk. Sterkte meid!!! @Ellenore: Niet normaal hoe asociaal sommige mensen zijn he! Echt belachelijk. @Ella: poeh wat lastig dat je zo moet overgeven. Ik heb dat gelukkig niet. Ben er panisch voor. @fruit: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook veel gezonder starten dan dat ik nu ben. Morgen ga ik het maar weer eens oppakken. @ geslacht: Nu zeg ik dat ik het niet wil weten, maar ik zeg dit niet met zekerheid. Wie weet bedenken we ons nog. Wij hebben het vandaag verteld aan mijn zus (waar ik zo tegenop zag). Gelukkig nam ze het heel goed op. Verder zijn we het bij mijn schoonouders/ schoonzus/ vriend en vriendin gaan vertellen. Iedereen is erg blij voor ons. Ik ben blij dat het eruit is. Vond het toch zo spannend. Ik ga slapen. Tot morgen dames en slaap lekker. Liefs Sjoelke
@ Sjoelke, leuk zeg, dat jullie het verteld hebben. Hoe was je zus er verder onder? En bedankt, morgen inderdaad echo... Spannend.... Welterusten.
@tara Naar welk echobureau gaan jullie voor een geslachtsbepaling ? @geslachtsbepaling Bij mijn zoon zijn we met 17 weken naar Delft geweest en dan was het gelijk te zien... Nu heb ik een echobureau gevonden in Amsterdam die het al doet met 15 weken dus ik denk dat ik er maar voor naar Amsterdam rij ... hoe gek kan je zijn he @echo Iedereen die morgen een echo heeft succes morgen !!!!!! Ik moet nog tot dinsdag wachten