Hoi dames!!! Ella, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo!!! Wie had er nog meer een echo vandaag?? Er waren er 3 toch? Ik heb net als Sjoelke ook heel veel fruit gehaald. Mandarijnen, appels, druiven en meloen. Ook radijsjes voor door de sla morgen en olijven voor 's avonds! Hmm lekker zeg. Ik was de afgelopen dagen ook erg ongezond bezig waardoor mijn pantalon vanochtend iets te strak zat. En dat terwijl ik net de laatste kilo's van mijn vorige zwangerschap kwijt was!! Balen hoor! @dreamer, wij laten dit keer een combinatietest doen. Mijn vriend zijn broertje heeft een verstandelijke beperking en hij heeft een oom met syndroom van down. Ik weet niet of we het vergoed krijgen, ik hoop stiekem van wel. Het kost toch 150 euro..
@ Dreamer, ik ga waarschijnlijk wel een combinatietest laten doen. @ Ella en Waardevol, wat fijn dat jullie een mooie echo hadden en alles goed is. Hier even errug moe naar een paar uurtjes huishouden
27 juli: Sjoelke vk 27 juli: Baylee 2e echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 30 juli: lennylenn echo 30 juli: Mamaloe26 echo+gyn 2 aug: Biancje termijn echo 2 aug: Ladypink 2e echo gyn 2 aug: LayD vk 2 aug: Joan81 vk 2 aug: Kalfje vk intake +2e echo 3 aug: Joan81 echo 3 aug: Tara26 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Ydnic gyn+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: LayDecho 9 aug: Flotsje gyn en echo 9 aug: Waardevol 3e echo 10 aug: Biancje vk +echo 10 aug: Tara26 Termijnecho 10 aug: Ingef vak-intake+echo 11 aug: Dreamer83 intake gyn+echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 13 aug: Dreamer83 3e echo 16 aug: mariska echo 17 aug: Ellenore echo 20 aug: Cindy1981 Termijnecho 01 sep: Ellenore vlk 01 sep: Tara26 echo zk
Hoi allemaal! En nu zal ik eens ff terug lezen. @ Moeheid: hier ook. Vooral 's middags ben ik soms even op... En 's nachts moet ik er ook wel één of twee keer uit om te plassen en ik kom daarna ook weer langzaam in slaap. Irritant... Maarja hoort erbij zullen we maar zeggen. @ Cindy1981, is dat echt zo dat als je niet slank bent, dat een 3D-echo niet veel zin heeft? Ik ben namelijk ook best dik. Naja ik zal het mijn gyn eens vragen. Ik zal er wel graag één willen. @ Baukje1985, gefeliciteerd en welkom. @ Dreamer83, ja best grote baby al he? De gyn dacht dat ik zelfs misschien wel korter zwanger ben, maar dat snap ik niet, want als ik de internetpagina's erop na sla, dan zie ik dat een baby aan het eind van week 8 al 2 cm is, dus ik denk dat ik dan eerder langer zou zijn dan 8 wk, 3 dg. Nouja we zien het wel tijdens de zwangerschap aan de hand van de grote van het vruchtje. @ Yippie, is het gelukt met zagen? @ Combinatietest, nee die laat ik niet doen. Daar heb ik zo mijn redenen voor. Wat het ook is, jongen/ meisje, gehandicapt of niet gehandicapt, het is meer dan welkom. Ik hoef het niet te weten van tevoren. Laat jij hem wel doen Dreamer? @ Sjoelke, wat leuk dat je op naailes zit. Is wel handig als je een beetje kunt naaien. Hier verder nu niet veel bijzonders. Ik ga zo even de tafel afruimen, en misschien ga ik dan nog even naast mijn man op bed liggen, die ligt boven te pitten.
Bekijk bijlage 88650 27 juli: Sjoelke vk 27 juli: Baylee 2e echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 30 juli: lennylenn echo 30 juli: Mamaloe26 echo+gyn 2 aug: Biancje termijn echo 2 aug: Ladypink 2e echo gyn 2 aug: LayD vk 2 aug: Joan81 vk 2 aug: Kalfje vk intake +2e echo 3 aug: Joan81 echo 3 aug: Tara26 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Ydnic gyn+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: LayDecho 9 aug: Flotsje gyn en echo 9 aug: Waardevol 3e echo 10 aug: Biancje vk +echo 10 aug: Tara26 Termijnecho 10 aug: Ingef vak-intake+echo 11 aug: Dreamer83 intake gyn+echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 13 aug: Dreamer83 3e echo 16 aug: mariska echo 17 aug: Ellenore echo 20 aug: Cindy1981 Termijnecho 01 sep: Ellenore vlk 01 sep: Tara26 echo zk
Goedenavond!! Zo, over een half uur vertrek ik naar de sportschool. Ik ben me nu aan het opladen @All we gaan na de combinatietest niet beslissen of we het kindje wel of niet houden hoor. Ik dacht bij de eerste dat we het niet moesten doen omdat je anders die keuze hebt. Maar het is een kansberekening en dan weet je eigenlijk nog niet heel veel. Als het echt ernstig is krijg je een vlokkentest geloof ik. In elk geval gaan ze het dan grondiger bekijken. Ik ben graag voorbereid op de dingen die komen en als blijkt dat we een hoger risico lopen, dan kunnen we ons er op voorbereiden. Ik zal nooit kiezen om dan het kindje weg te laten halen. Even ter verduidelijking
@ellenore Normaal sinds vorig jaar wordt de combintietest gewoon voor iedereen vergoed !Ik laat ook deze keer de combinatie test doen ! Bij mijn zoontje heb ik in 2008 115 euro moeten betalen voor de combinatie test !
@echo: heerlijk al die goede echo's!! Gefeliciteerd!! Ben wel benieuwd naar de foto's!! @combinatietest: nee gaan wij niet doen.. bij onze beide families komt het niet voor en we zijn allebei nog jong dus volgens vk vorige keer hadden we sowieso al weinig kans... als het anders was zou ik het denk ik ook wel van tevoren willen weten... dus snap wat je bedoelt ellenore.. @eten: hihi net kentucky op... hmmm heerlijk.. haha en idd erg ongezond weer. ben vorige zwangerschap ook 20 kilo aangekomen en is er allemaal weer af.. zelfs mijn stoppen met roken kilo's van eerder zijn er weer af... dus ga deze zwangerschap weer heerlijk eten waar ik zin in heb hihi... @moeheid.. ja hier ook nog steeds.. heb wel ook veel gedaan vandaag... mijn man is vanavond lekker thuis dus weet niet of ik nog langskom.... Fijne avond allemaal!
hoooiii!! hier ben ik weer na een tijdje. vandaag lekker wezen uiteten met mijn zus. heerlijk na het werk naar de japanner gegaan. krijg nu alweer trek in sushi. @allemaal die een echo hebben gehad: gefelilciteerd met de mooie echootjes en kloppende hartjes. @baukje: hello you en welkom @fruit: de 3 stuks per dag haal ik niet. begin de dag wel met een appel @vitamientjes: ik gebruik sowieso gewoon de foliumzuur en daarnaast de puur mama lalala van vsm. best grote capsules dus moeilijk slikken voor mij. @geslacht vertellen: ik wil het niet weten maar mijn vriend wel. en deze keer wil ik hte geheim houden. de naam ook. @pretecho: rond de 16 weken wil ik weer een pretecho maken. dan kunnen ze vaak ook al het geslacht zien. en daarna rond de 24-25 weken een 3d echo. wij gaan weer naar wereldkind. was me erg goed bevallen. @combinatietest: nope..ga ik niet doen @moeheid..pfffffff ben niet vooruit te branden als ik op het werk ben. moet dan ook lucifer stokjes tussen mn oogleden plaatsen. en thuis heb ik ook mn oververmoeide periodes. @misselikjheid(volgens mij verzin ik die zelf): heel weinig last van..eventjes met vlagen en dan is het weer over. zolang alles maar goed is ben ik er superblij mee dat het niet zo extreem is. ik heb nu sinds vanochtend een soort rare pijn. net alsof het botje net boven mn kont..beetje bij mn onderrug ergens kapot knakt als ik loop of buk. aan de linkerkant van mn rug. wat is dat?
@Waardevol: als ik naar Ella kijk ( 2cm = 8.4 weken) dan zou jij ongeveer 8 weken en 1 dag zijn nu. Bij 4 maart uitgerekend ben je vandaag 8 weken en 2 dagen, dus die ene dag is het verschil niet. Zou me er niet druk om maken meis! Enne .. de boeken rekenen de beentjes mee, dus daar kan je niet vanuit gaan. @Combi test: wij gaan hem wel doen. Het komt in mijn familie helaas veel voor. @Lenny: geen idee wat dat is.
@ Ellenore, ik begrijp jouw reden ook wel hoor, waarom je wel kiest voor de combi-test. @ Lennylen, ik vind de vitamines van Puur mama ook behoorlijk groot. Ik zat er één keer in te kokhalzen toen die half bleef teken in mijn keel tijdens het doorslikken met water. Dat was minder... Maar ik blijf ze toch maar gewoon slikken. Over dat botje onderaan je rug: dat is denk ik je stuitje, je staartbeentje. Misschien door de zwangerschap een beetje geirriteerd? Ik weet ook niet.. @ Dreamer, bedankt voor de uitleg... Nouja dat ene dagje maakt opzich niet veel verschil. Je weet het natuurlijk nooit helemaal exact. Ik hou het eerst maar zo.
nou dames, vandaag niet zoveel meegekletst ben nu erg moe dus ik ga maar slapen. morgen weer een werkdagje! slaap lekker allemaal en tot morgen
Fijn dat er weer goede echo's zijn. Altijd fijn om te horen he. Ik heb ook vreselijke last van mijn stuitje. Heeft met het verweken te maken. In het vlindertuin staat het verhaal van mijn schoonzusje die vanmorgen bevallen is van de kleine *Isabella.
@Waardevol: bij ons was de beeb ook iets kleiner dan zou horen. Wij weten de dag van de bevruchting namelijk. Maar de gyn zei dat het heel normaal is om 4 dagen minder of 4 dagen verder te zijn met dit termijn. Dat is niets om je zorgen om te maken. Lekker je banner aanhouden. En wat mag je weer heerlijk snel voor een volgende echo zeg! Waarom krijg jij er zoveel? @Meara: ik durf het niet te lezen, maar wil je heel veel sterkte wensen, vooral ook voor je schoonzusje.
He dames, Ik heb nog even gelezen , maar ik ben veel weer kwijt. @meare: Ik durf ook niet zo goed te lezen. Vind het zo erg!! Wens haar veel sterkte. Ik ga morgen om half negen naar de vk. Ben benieuwd. Daarna ga ik meteen bellen voor een afspraak echo!!! Slaap lekker!!! XXX