@dreamer Maar mijn ei sprong was dus dag 17 volgens de berekening adhv calculators dus 8w6d dus ik heb het met 3 dagen vermindert... dus nu 8w3d Maar ellenore volgens dat ik begrijp heeft ze die 2 weken totaal niet meegerekend dus ipv van 6 weken is ze er nu 8 denk ik ?????? of snap ik er nu niets meer van
Op deze site kan je de dag van je eisprong/IUI/punctie invullen: IVF.ca - IVF Due Date and Fetal Development Calculator De site rekent dan je uitgerekende datum uit.
dreamer wat vroeg je ook al weer.. euh gatenkaas... nee joh heb ik geen last van.. ben gewoon een wandelend vergiet..tis verschrikkelijk.. weet niet meer wie het was maar kan je bodybalance gewoon blijven doen in de zwangerschap.. ik was altijd aan het pumpen maar dat durf ik niet meer.. dit ook omdat ik net whiplashklachten vrij ben..en nu in combi met zwanger zijn en hypermobiel leek me dat niet slim.. nou lieverds een goede dag gewenst!!
Ik heb de 2 gratis weken ook al mee gerekend. Het ligt aan de banner ook wat hij aangeeft aan termijn. Want ik weet dat mijn eisprong op 14 Juni was, op de 14e dag van mijn cyclus... Bij banners waar je de eisprongdag of gem. cyclus kan invoeren ben ik 1 dag verder dan nu... En bij mij komt dat ook overeen met de echo's, die gaven alle twee 1 dag verder aan Maar kan nog geen leuke banner vinden daarvan
Baylee; graag gedaan hoor! wilde dit zelf ook graag weten want ik wil niet dat mijn vriend straks bij de gemeente staat en hij onze kleintje niet kan aangeven... Ingef; wat leuk dat je dat er naast doet... nou ik was heel fanatiek voordat Sienna geboren was, deed aan bodypump en veel spinning en fitnes, maar fitnes was ik toen even een tijdje zat dus deed alleen nog pumpen en fietsen.. Ik kreeg last van mijn rug tijdens de zwangerschap van Sienna en ik vond de sportschool waar ik kwam vreselijk! Dus heb ik mijn abonnement opzegt... En nooit meer opgepakt.. maaaar ik heb met mezelf afgesproken dat ik na deze zwangerschap mijn lijf weer helemaal in shape wil trainen! Moet ook zeggen dat ik vooral het spinnen en pumpen erg mis, wat was dat lekker zeg om te frustraties er uit te fietsen geuren; pff ik kan ook niet meer overal tegen hoor! vreselijk sommige geuren, vooral gebakken ei Ellenore; hoe was het op het cb?? Dreamer; je kan het nu op een zwangerschapsdementie gooien!! Heb er nog niet zo heel veel last van, maar omdat ik zo moe ben telkens merk ik wel dat ik dingen sneller vergeet...
@ellenore te lang wachten met plassen is niet goed als je zwanger bent want dat verhoogt je kans op blaasontsteking. @ je kunt gewoon rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie zolang ben je zwanger +/- als je langer bent dan komt dat er wel uit met de echo's
Nog meer gaten kazen lees ik. Ik was boodschappen doen en betaal mijn boodschappen en loop zo de winkel uit. Werd nageroepen door de cassiere en een klant. Schaamde me kapot
meiden ben ik weer !!! Mijn ukje was dus echt goed gegroeid ! ons ukje is nu 16 mm en het kwam overeen met 8w0d !! Eeerst was ze aan het meten en ze kwam op 15mm toen zei hij 8w en toen zat ze nog eens te meten toen kwam ze op 16mm 8w2d en ze schrijft gewoon in de pc 8w0d:x Terwijl op me bloedprik formulier wel gewoon 16mm staat maar 8w0d ! Dus ik zeg is dit dus mijn termijnecho ?? zegt jaaaa:x kzeg is dat dan betrouwbaar jaa zeg ze maar je moet toch met de 12 weken voor de combinatie test dus dan gaan ze het nog wel een keer meten! Maar goed alles is goed je zag echt al een mini mensje !! armpjes beentjes hoofdje en rompje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Baylee, wat goed om te horen dat alles er op en aan zat. En ook nog goed gegroeid. Je beebje doet het goed Ik kon het niet laten en heb net nog even een testje kv 2v5 gedaan. Gewoon even voor mn plezier. Met middagurine die erg verdund was. De test spatte bijna van het schermpje zo duidelijk was ie Ik maak vanavond nog wel even een fotootje.
dat was ik... ja hoor, als je een sport voor je zw al deed kun je dat meestal zonder al te veel problemen blijven doen...behalve bv paardrijden (soms ook wel, ligt aan het paard) motercrossen etc... pump kun je zeker gewoon blijven doen hoor! alleen de buikspieren zul je op een gegeven moment moeten laten liggen... gewoon je instructeur vragen om vervangen oefeningen... ik doe bij balance nu alles nog gewoon fanatiek mee, zodra ik meer buik krijg zal ik bepaalde opties moeten aanpassen....gewoon blijven sporten hoor! is erg goed voor je lijf! en hypermobiel, was dat niet iets met je gewrichten die te beweegelijk zijn?...
ik sportte tijdens mijn vorige zw ook niet hoor... maar heb na de bevalling lang moeten trainen om weer een beetje in vorm te komen...hoop dat nu te voorkomen door zo lang mogelijk door te trainen...
He dames, Sorry even een ego berichtje. Ik voel me sinds vanmiddag helemaal niet happy. Ik heb het gevoel dat ik om alles kan huilen. Zelfs in de prenatal was ik niet blij. Ik wilde niets van de positiekleding weten. Het enige waar ik me goed bij voelde was het kopen van een speen Papa is the best, een slabbetje voor mijn vriend en twee namen boekjes. Hebben jullie ook zo'n dag gehad. Ik ben zo verdrietig en ik kan het niet eens verklaren. Liefs Sjoelke
@ Sjoelke Wat rot dat je je zo verdrietig voelt vandaag. Ik heb zulke momenten ook, dat het gewoon even teveel is en ik gewoon niet blij kan zijn. Ik ben vandaag de hele dag enorm emotioneel, kan om alles wel huilen... Gelukkig huil ik ook om de leuke dingen haha, het is alleen dat elke emotie er nu met huilen uitkomt Ik zat vandaag Oprah te kijken en Kenny Rogers en Dolly Parton gingen samen optreden en ik werd direct emotioneel haha, vond het prachtig om te zien Ik heb nog steeds moeite met Prenatal, de enige keren dat ik er wat koop is als mijn moeder mee is, want die is dan enthousiast genoeg voor ons 2en Ik voel me er nog steeds niet op m'n gemak, voel me gewoon niet blij en zwanger als ik daar rondkijk....maar misschien komt dat nog Ik ben natuurlijk wel hartstikke blij met mijn beeb maar het voelt nog te onwerkelijk...
@Baylee, meid wat fijn dat de echo goed was!!! En je beebje al zo groot! Wat raar dat ze er zo luchtig over deed zeg! @Sjoelke, oh ik herken het heel goed hoor. Ik voelde me laatst ook erg verdrietig. Dan zie ik mezelf in de spiegel en kan ik wel huilen! Ik was eindelijk weer helemaal in shape. Mijn oude figuur terug wat ik voor de zwangerschap had en ik ben nog geen 6 weken zwanger of ik heb alweer een pens! Dan kan ik de hele dag huilen. En inderdaad, ook gewoon sip zijn zonder dat je weet waar het vandaan komt. Hopelijk voel je je gauw weer wat gelukkiger.
Hoi Hoi! Daar ben ik weer! Heb weer zo'n 3 of 4 pagina's te lezen zie ik. @ Maera, niet schuldig voelen hoor dat jij zwanger bent. Ik snap je gevoel wel, maar het is jou net als ieder ander gegund. Het is heel triest dat het bij je schoonzus anders gelopen is. Probeer er lekker van te genieten. Ben je dan ook bij de begrafenis van je nichtje of begraven de ouders haar samen? Wat gaaf dat jullie over twee weken gaan trouwen. Heb je alles voorbereid voor de grote dag? @ Baylee, krijg jij een keizersnede als het kindje meer dan 5 pond is? Waarom mag je niet vaginaal bevallen als ik vragen mag? @ Joan81, nee het is niet gelukt om de auto te ruilen, we moeten 1500 euro bijbetalen. Nouja... is ook nog wel te doen... @ Allergieen: lijkt me lastig als je allergisch bent voor zoveel dingen. Vooral als je bijv. uit eten gaat of bij iemand gaat eten. Is het een beetje te doen, om mee om te gaan? @ Sjoelke, wat jammer dat je pas zo laat een echo krijgt. Das minder. Als je de echo op cd wilt hebben, moet je die dan zelf meenemen? Ik vraag het de volgende keer anders wel ff aan de gyn... En mooie foto he? Ik heb zelf ook het idee dat je kleine armpjes al ziet en kleine beentjes. De gyn zei zelfs dat hij hem of haar zag bewegen.... Daar heb ik zelf helaas niet van mee kunnen genieten, want ik zag het niet. Heb je lekker geshopt bij de Prenatal, Sjoelke? @ Maart: onze baby komt in een gunstige maand, want dan is alleen mijn schoonzus jarig. De vele verjaardagen zijn bij ons in oktober/ november: komen ze: 24 okt. 28 okt. 1 nov. 4 nov. 5 nov. 13 nov. 27 nov. Sinterklaas - Kerst - Oud en nieuw. De laatste drie maanden van het jaar zijn hier altijd dure maanden... @ Baylee, hier is het plassen ook heel erg. Ik heb vannacht ook wel 4 x geplast. En ik plas ook best veel per keer. Ik had gisteren de maatbeker van MvM bijna helemaal volgeplast, dus bijna een liter. Niet normaal... @ Ellenore, hoe ging het bij het CB? Christiaan te licht? @ Dreamer83, leuk toch, zoveel echo's. Heb er geen problemen mee hoor. @ Sjoelke, denk dat je emoties een kwaaltje zijn. Ik heb het zelfs overigens nog niet gehad. Hopelijk voel je je snel weer happy de peppie. Dat speentje van "Papa is the best" heb ik ook voor mijn schatje (man) gekocht, en een slabbetje met een papatekst. Echt leuk.. Fijne avond allemaal! Liefs Waardevol!