Dan moet je misschien toch nog eens proberen te vragen wat nu het probleem is en als hij niet met jou verder wil als je zwanger bent dan moet hij dat ook aangeven. en dan zou ik voor mn eigen geluk gaan hoe moeilijk dat ook zal gaan zijn.
jeetje tara wat zit jij nu in een rot situatie misschien is het hard wat ik zeg maar wat reageert hij kinderachtig zeg, hij heeft hier toch ook voor gekozen. Wil hij dit niet dan moet hij eerlijk tegen je zijn en zal je voor jezelf en de kleine moeten kiezen! Hoe moeilijk dit ook is, maar dit geeft jou en de kleine alleen maar stress... Maar ik snap heel goed dat je het graag goed zit komen, misschien dat jullie eens kunnen praten met een relatietherapeut? Wellicht kan hij/zij erachter komen waarom je vriend nu opeens zo reageert. Dikke knuffel voor je! Ik hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen en anders kies echt voor je zelf en de baby meis! Jullie redden het samen wel!!
@ Ladypink, ik ga me aanmelden bij mvm! @ Tara, jeetje meid wat een rot situatie. En wat hard dat hij zo tegen je doet. Denk goed na of dit echt de relatie is die je wilt. Dikke knuffel en veel sterkte!
Dit kindje is wel degelijk een gezamelijke keuze geweest en dat weet hij. Ik snap echt niet waarom hij nu zo doet tegen mij sinds ik zwanger ben... Ik weet niet of een relatietherapeut nog kan helpen, als hij de baby niet wilt dan valt daar weinig aan te doen... Ik heb al veel gepikt van hem, en het enige dat hij doet is wijzen naar mij terwijl ik de enige ben die aan dit kindje denkt en alles ervoor regelt en koopt.... Hij gaat niet mee naar echo's niks, hij betaalt niks mee, dit vond ik oke zolang het niet ging, maar wel op voorwaarde dat hij er op andere manieren voor mij en de baby zou zijn
tara wat heftig.... miss dat jullie idd eens met een relatie therapeut kunnen praten!? vreemd hoor want hij heeft er toch ook voor gekozen!? hoop echt dat jullie eruit komen hoor! Baylee wat vervelend zeg dat je daar ook last van hebt! ik heb er best wel erg last van , maar neem niet alles lactose-vrij hoor! wel fijn dat je kindje over zn koemelk allergie heen is! loop jij ook bij dietiste? ik wel. maar goed , aangezien ik me niet echt aan haar adviezen hou... is het miss wel es handig om dat op te zeggen
Lieve Tara Wat verschrikkelijk om te horen dat hij zo duidelijk roept geen kind te willen. Hij staat duidelijk niet stil bij de situatie waar jullie samen inzitten. Ik denk dat je het volgende ook van je vriendinnen zult horen, maar vind je niet dat jij veel meer verdiend dan dit soort praatjes? Je bent een jonge blom van 27? Met een klein spruitje in je buik. Hij toont geen respect voor jou en de baby dus waarom zou je hem nog wel met respect behandelen? Ik heb makkelijk praten zo van een afstandje, maar misschien is het toch goed als je even in je eigen toekomst droom gaat kijken. Dan zie jij jezelf heel gelukkig met kindjes en misschien een baan. Maar toch niet met een man die jou zonder respect behandeld. Als ik te ver ga moet je het zeggen, maar ik krijg waanzinnige jeuk van dit soort mannen. Ik heb zelf een relatie gehad met een narcist en die wist mij ook iedere keer te winnen met mooie praatjes en huilbuien als we weer eens ruzie hadden. Bekijk de situatie heel realistisch en denk aan je gezondheid en je geluk. Je leeft echt maar 1 keer Heel veel sterkte meid!! Knuffel van Ellenore
Lieve tara, misschien moet je hem nu voor de keuze stellen of een relatietherapeut (niet geschoten is altijd mis en misschien lukt het wel en zo niet heb jij er alles aangedaan en kan je jezelf en niemand anders jou iets verwijten) of je gaat bij hem weg en kiest voor je eigen geluk en het geluk voor je kleine! Het is heel hard maar je verdient zoveel beter dan een man die er niet voor jullie is en ook niet voor jullie zorgt! Echt waar, het is zo hard en het is ook zo moeilijk, maar kies echt voor je eigen gelukkig en het gelukkig voor de kleine! alleen jij kan jezelf gelukkig maken en met zo'n man wordt je alleen nog maar ongelukkiger..... dikke knuffel
Thnx Joan81 Ik weet het en je hebt ook gelijk. Het doet alleen pijn, ik hou van hem en ik dacht dat hij ook van mij hield en van de baby...
@ Tara, natuurlijk doet dat pijn. Als je van iemand houd wil je niets liever dan dat de ander net zoveel van jou terug houdt. Maar wat de andere meiden al zeggen, je verdient echt veel beter. Sterkte! Even een ego berichtje, want ik ben een beetje ongerust. Ik heb vandaag echt onwijs zere onderrug en krampen in mijn onderbuik. Het voelt een beetje als menstruatiekrampen. Kan dit kwaad?
@tara: Meid wat moeilijk voor jou. Ik zou al sik jou was echt even afstand van hem nemen. Ook al is dat lastig. Het is erg onaardig wat hij zegt en dat mag hij best voelen. Ik zou nu even voor jezelf kiezen en natuurlijk voor de baby. Als hij echt de ware is voor jou dan komt het wel weer op zijn pootjes terecht. En niet voor het kind gekozen zegt hij dan. Sorry, maar als hij al een kind heeft en al op zon leeftijd is dan moet hij toch weten dat je door onveilige seks zwanger kan raken. En ik neem aan dat hij daar zelf ook bij was!!!! Sorry, maar ik wordt hier zo boos van. Ik vind het zo erg voor je Tara!!! @mamaloe26: Misschien een stomme vraag maar kun je gewoon goed poepen?? Ik had dit namelijk ook en toen bleek ik al dagen niet te hebben kunnen poepen en dat zat in de weg.
Dan is het dat in ieder geval niet! hihhihihii. Ik zou het echt niet weten. Misschien dat een van de andere dames je kan helpen. Liefs
Hey meiden, @ Tara, wat erg dat je vriend zo doet zeg ik zou idd ook even afstand nemen, dikke knuf meis @ Meara, succes met de voorbereiding op jullie huwelijk @ Allegie, wat vervelend dat oveel mensen allergieën hebben, ik heb gelukkig geen allegie, behalve voor huisstofmijt (astma) Vannacht slecht geslapen, nou ja heel licht tot helemaal niet Dus vanmiddag weer even geslapen, maar ben nog kapot En ik kan 's ochtends weer gewoon eten heb vanmorgen een tosti gegeten, terwijl ik juist de afgelopen weken geen ham en geen kaas naar binnen kreeg Liefs Dina
Tara; dat is heel logisch dat het pijn doet, je houdt van hem en je wilt dat hij ook van jullie houdt... Probeer even afstand van hem te nemen en laat hem even in zijn eigen sop gaar koken.. Zodat jij je je hoofd en je hart op 1 lijn kan krijgen rationeel weet je wat je moet doen maar emotioneel is dit heel moeilijk.... Wonen jullie samen?? Misschien dat je anders even op adem kunt komen bij een vriendin?? Heel veel sterkte en een dikke knuffel Mamaloe; ben je te druk geweest vandaag??? misschien dat de krampen daar vandaan komen?? Maar als je je ongerust maakt gewoon even de vk bellen!! Hopelijk is het niets en heb je je gewoon een beetje te druk gemaakt.... Dina; heb je er erg veel last van je astma??? oja dat mag er ook nog bij op mijn lijstje ik heb beginnende astma, heb er gelukkig weinig tot geen last van.. Behalve als ik kleren ga passen en in een stoffig kleedhokje sta waar de vlokken overal liggen.. Gelukkig dat je weer kunt ontbijten!! Ik ga even eten maken, mijn lief komt zo weer thuis! Vanavond eten we mexicaanse tortilla's.. Daar had ik zo'n trek in Meiden eet smakelijk en miss tot vanavond en anders tot morgen!! Knuffel voor iedereen die een knuffel nodig heeft......
@Tara: jeetje wat vervelend weer meis. Hij mag zich wel eens naar zn leeftijd gaan gedragen! Hij lijkt wel een puber. @Meara: trouwen is zoooo leuk Geniet maar van de laatste voorbereidingen! @Mamaloe: dat is een teken dat je baarmoeder groeit. Ik heb de hele zwangerschap al last van mn onderrug en (flinke) krampen, alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Ik weet niet of je dun bent en/of strakke buikspieren hebt? Want dan kan het oprekken allemaal iets pijnlijker zijn. @slapen: ik slaap de laatste dagen zooooo ontzettend slecht. Kan snachts bijna niet slapen, duurt wel een uur voordat ik in slaap val. En dan moet ik er gemiddeld 2x uit om te plassen en ben dan dus weer 1-1,5 uur bezig met in slaap vallen. Plus dat manlief er om half 5 uit moet waar ik weer wakker van wordt... Als ik 4 uurtjes slaap per nacht is het echt veel. En overdag slapen lukt ook niet. Ach ja, als dit het ergste is mag ik niet klagen!
Hey Joan, Ik heb er met mdicijnen niet veel last van, ik mag eigenlijk m'n medicijnen nu niet meer, omdat ze niet weten hoe het werkt ivm zwangerschap (of het schadelijk is of niet) maar dat ging niet lukken, heb het een weekend geprobeerd, maar was na 2 dagen zo aan het piepen dat ik weer ben begonnen, (andere vrouw mocht die medicatie ook tijdens zwangerschap, dus waarom ik niet ) ik gebruik trouwens Atrovent Liefs Dina
Hoi dames! @ Mamaloe, hier breng ik zelf de bussen van MvM weg. Dus dat gaat heel discreet. @ Sjoelke, gelukkig voel je je vandaag weer wat beter. @ Ladypink, pffff... ik wist helemaal niet dat er miljoenen liters urine nodig zijn voor 1 mg. Wat zo 'stom' was: ik had voor de derde IUI de Pregnyl al in huis. Maar toen kon de IUI niet doorgaan wegens geen follikelgroei in mijn eierstokken. Maar toch werd ik spontaan zwanger in juni (verklaar dat maar eens) en had ik dus niks meer aan die pregnyl die in de koelkast lag. Dus ik dacht: ik lever het maar weer in bij de apotheek... Dus ik kom bij de apotheek en zei tegen de apotheker: deze heb ik niet meer nodig, met een dikke knipoog erachteraan. En die vrouw zei op een hele chagrijnige toon: "Ok, dan gooi ik hem weg!" Nou zonde zeg, dat ze dat weggooien. Daar had een andere vrouw mooi mee kunnen spuiten. (Jammer dat die vrouw zo onenthousiast reageerde.) @ Joan81, zaterdag halen we de auto op. @ Tara26, wat ontzettend moeilijk hoe jouw vriend doet tegenover jou. En wat erg dat hij min of meer zegt dat het kind voor hem niet gewenst is. Ik hoop voor je dat hij er anders over gaat denken. Want dit gaat wel erg ver zo.... Veel sterkte ermee. @ Mamaloe, ik denk dat die menstruatie-achtige krampen komen door de groei van je baarmoeder. Heb ik ook wel gevoeld toen ik net zo lang als jou was.. Zolang je niet bloed is er niks aan de hand denk ik. Hier niet zoveel bijzonders voor vandaag. Alleen een beetje moe. Groetjes!
Hey Waardevol, ik heb idd ook de hormonen nog in de koelkast liggen, de vrouw van mvm zei tegen mij dat je het beter naar het ziekenhuis kan brengen want de apotheek moet het idd vernieteigen. nou had ik het mee naar het ziekenhuis en toen zei de gyn, van bewaar nog maar even tot je de 12 weken heb bereikt, stel dat enz. Liefs Dina
Hey dames! @all, wij eten Moussaka vanavond Lijkt me heerlijk!!! @Dina, ik werk toevallig met astma medicatie, dus als je vragen hebt, stel ze Vandaag een stuk minder misselijk!! Hopelijk blijft het zo. Wel nog extreem moe. Soms vraag ik me af of het een tweeling is. Lijkt me toch stiekem wel leuk. Maar kan een tweeling een tweeling krijgen??
Daar wil ik liever helemaal niet aan denken, dat het weleens mis zou kunnen gaan... Maar in het zkh gooien ze het niet weg? Hmmm... stom dat ik het dan naar de apotheek heb gebracht.