Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ yippieajee: succes met de echo vandaag :D

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Goedemorgen dames!!!

Tara, wat heerlijk dat je nog steeds je eigen huis hebt! Goed om te lezen dat je achter je keuze staat.

@Yippie, spannend!!! Veel plezier vanmiddag en hopelijk tot zo snel mogelijk met goed nieuws.

@All, is Ydnic op vakantie? Die heb ik al zo lang niet voorbij zien komen? Zal der anders ff een pb sturen..

Ik ga weer aan het werk. Voel me bijzonder fit vandaag! Ik zou bijna denken dat de kwaaltjes minder worden, maar dat lijkt me nogal vroeg.

Tot later vandaag!!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Yippie heeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!!

4. whahahah ik mag vandaag voor de echo!!!!!

heb er zin in!!!

5. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Spannend :D

hoe laat moet je?

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morning!!!

!yippie!! oow leuk jij vandaag de echo! heel veel plezier meid hoelaat moet je?

nog meer meiden die vandaag een afspraak hebben? jullie ook dan heel veel plezier toegewenst.

gisteren uiteindelijk heerlijk kunnen slapen. lag op bed en voelde zo een pijn in mijn rug. wist niet meer hoe ik moest liggen. heb toen maar een kussen tegen mijn vriend's zij gedrukt en ben er met mn rug tegenaan gaan liggen. dat hielp wel. straks met mn zus nar de stad ff winkelen. verder niks bijzonders. heb eindelijk zelf uitgevonden hoe ik muziek op mn blackberry krijg. jippie jeeeyy

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ahhaha..nee, dat niet, tenminste, dat weten we nog niet...maar het komt dus al wel twee generaties bij mijn man's familie voor..;) vandaar dat we het er over kregen...

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, lastig ja... wel fijn dat je je eigen huis dus nog had...dan ging het misschien langere tijd al niet goed? alleen vervelend dat je hem dan steeds tegenkomt...

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat reageerde je oma leuk! en je mannetje is inderdaad verwent zeg!...hahaha...dat mag die van mij toch echt zelf doen hoor!! ik heb al een kind...;)

10. Meara

Meara Niet meer actief

succes bij de echo

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oe...spannend meis!!! ben heel benieuwd!! geniet ervan,

liefs

12. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Iedereen al lid van de club :D

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Welke club? Van de maart mama's?

Heb je nog geen privemail gekregen van Baylee? ;)

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @waardevol klopt wat dina zegt ik neem ze ook mee naar de gyn als ik 9 weken ben trouwens maar inderdaad daar leggen ze het in de koelkast en wordt het hergebruikt.
    Zonde he dat ze het anders weggooien.
    Heb jij geen folder van mvm gekregen daar staat het namelijk in van die miljoenen liters voor een mg hcg.
    En die vrouw vertelde ook doordat 1 op de 5/6 stellen tegenwoordig die medicijnen nodig heeft er een te kort dreigt te komen in de voorraden en dat het daarom extra belangrijk is.

onze gyn heeft wel eens dat vrouwen 1 tekort komen bijvoorbeeld en de maand erna met andere medicijnen gaan proberen en dan hoeft diegene niet weer 5 menopur ofzo te halen dat zou ook zonde zijn.
    @ingef ik heb ook al mn kinderkamer via marktplaats gekocht staat hier al hihi....

@dreamjer nee ziekenhuis vernietigt het niet bij ons
    @lennylen even de mvm vrouw bellen over hoe dit kan ik denk dat ze dan niet goed gereinigd zijn en vraag me af of ze dan de urine wel mogen gebruiken.

@ellenore als je denkt dat je een tweeling hebt dan heb je ook eerder recht op een echo ivm meer risico op complicatie's met een tweeling zwangerschap zou gewoon even bellen met de vlk of de gyn.

@tara heel veel sterkte en als we iets kunnen doen...

@yippie we wachten met smart

@hier alles gaat zn gangetje wel slaap alleen bar slecht steeds...
    mannetje was vandaag vrij dus dacht lekker uitslapen belt mn moeder me wakker dat ik het konijn niet vergeet eten te geven ze gaan een weekendje weg...pfff

o ja en zoals beloofd al een week te laat inmiddels mn echo van vorige week vrijdag..

15. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Goedemorgen deze morgen!!!

Ik ben lekker afbakbroodjes aan het maken met Pindakaas!!! MMMMMMMMMMMMMMM HEERLIJK!!!!

Yippie; Gaaf zeg een echo vandaag!! en hou ons inderdaad maar even in spanning. Ouders en schoonouders mogen als eerste aanschouwen!!

Slapen: Ik wordt echt 100x per nacht wakker en daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee! hihihihi. Dan ligt mijn vriend te snurken. Zo iri! hihihihi.

Ik ben lid van de club der wijzen! hihihihi

Oeps weer helemaal vergeten wat er nou allemaal getypt was.
    Inderdaad wel dat we kletskouse zijn. Mara dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig!! Toch!!

Even mijnbroodjes uit de over halen.

Liefs Sjoelke

16. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Ladypink: Trouwens een pratchtige echo meid!!!

17. he meiden ik ga zo richting een vriendinnetje..

en dan hebben van om 16.15 de echo....

dan weten we het.. of het hartje klopt!!! zijn wesley en dirk nog met zijn 2en of is robben er bij gekomen!!
    hahaha...

dus meiden doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en tot sprekens.. misschien probeer ik nog wel even snel wat neer te zetten..

liefs yippie

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    yippie spannend !!!!!!!
    succes !

En ons niet te lang laten wachten he ;)

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Yippie wat spannend! heel veel succes meid!

20. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!!!

Oh yippie ik hoop zo dat je Dirkie en Wesley nog hebt!!! Leuk zeg!!!

Ik heb vandaag enorme steken links in mijn buik. Vanochtend voelde ik daar een harde bobbel. Rechts voelde ik niks. Wel vreemd, maar zal waarschijnlijk niks zijn.
    Ik voel me verder helemaal top vandaag. Nog wel wat moe, maar het is goed vol te houden.

@Ladyroze, wat een mooie echo!!!!! Leuk zeg!!!

@Sjoelke, warme broodjes pindakaas, hmmmmmmmmmmmmmm lekker!! Wat een heerlijkheid zeg!

Ik word ook heel vaak wakker 's nachts. Gelukkig wonen we in een klein appartement en hoef ik niet eerst naar beneden voor het toilet. Ik loop mijn kamer uit met de ogen nog dicht bij wijze van spreken en ben binnen 2min weer terug. Wel irritant dat mijn vriend dan alle dekens heeft ingepikt!

Deel Deze Pagina