ingef ik ben gelsaagd bij de miss etam.. ben zo verschrikkkelijke moe.. pffffffff. maar geeft niet.. ga nu even kijken met manlief bij de babydump!! gewoon even gevoel snuiven ihihih.. vanmorgen had ik een vriendin aan de telefoon.. ze zegt kom van de week even met een lege auto dan vul ik hem.. met babykleertjes.. ben aan het opruimen en jij kan het wel gebruiken straks.. zo lief..
Hey dames!!! Mamaloe gefeliciteerd met je echo!!! Wat fijn dat alles goed is. Ben zo blij dat het bij iedereen tot nu toe goed en gezond is! Ladypink wat vervelend van je darmen! Ik haat dat ook zo! Sinds kort drink ik roosvice laxo en dat helpt wel. Of 's ochtends twee kiwi's eten, voor het ontbijt werkt ook Sterkte!!! Inge, jij ook al zo moe. Hier nog 1. Ik kan me voorstellen dat je niet gaat sporten ook al is het nog zo gezond he . Yippie, wat een schat van een vriendin heb je! Heerlijk dat je zo wat krijgt aangeboden. En lekker shoppen bij de babydump, heerlijk. Ik heb nog helemaal niet geshopt, ook nog geen behoefte aan eigenlijk. Eerst maar de 1e echo afwachten. Vandaag hebben we gezwommen in tropicana, Rotterdam. Nou je kunt wel zien dat ze gaan sluiten. Wat een zootje daar zeg. Het hele gebouw ziet er afgeleefd uit en zo te zien wordt er niks meer schoongemaakt. Gelukkig was het zwemmen wel leuk hoor. Chris vond het heerlijk en sliep in de auto als een roosje. Helaas werd ik daarna helemaal niet lekker. Last van mijn fibromyalgie en een behoorlijke griep gevoel. Ik vroeg aan mijn vriend of hij heel misschien zijn werk wilde afbellen omdat ik niet in staat ben nog voor Chris te zorgen vanavond. Ik kon de hele middag en avond wel slapen. Wil hij dat niet!!!!! We hebben nu ruzie Ik werk fulltime, ben kostwinner thuis. Hij werkt in de horeca om ook iets in te brengen, maar is meer een bijbaan. Ik heb 4 vakantiedagen ingeleverd om zijn ziekte op te vangen dit jaar, maar voor mij een avondje opgeven ho maar! Ik ben zo boos! Ik ben er behoorlijk verdrietig om. Gelukkig wilde Christiaan lekker bij me op de bank zitten en hoefden we niet eerst een flinke wandeling maken om zijn energie kwijt te kunnen. Hij ligt nu heerlijk te slapen en ik lig languit op de bank met de laptop en een dekentje. Wat kan mijn vriend egoïstisch zijn zeg! Nou liefjes, ff het andere forum checken en dan weer mijn ogen dicht. Tot morgen!! xxx Ellenore
@ ellenore Wat vervelend dat je je zo voelt. Gelukkig ligt je zoontje lekker te slapen... Jammer dat je vriend zo reageert...
Wat vervelend Ellenore! Had er van de week ook ruzie met mijn man over. Oppas belde laat af en moesten eigenlijk alletwee werken. Ik werk thuis dus hij had zoiets van 'mooi jij zorgt voor F.'. Ik had echter zoiets van 'ho eens even, 11 uur met een peuter van bijna 3 en werken, dat trek ik niet', toen ook flinke woorden gehad. Uiteindelijk kwam hij 5 uur eerder thuis, dus zo opgelost. Die mannen af en toe he?! @ moeheid: lees dat de meeste van jullie er veel last van hebben. Ikzelf ook. Pff.. Even gewinkeld vandaag (3 uurtjes maar), maar echt helemaal kapot en erna zo 2 uur geslapen. Vreemd he hoe je lichaam zo snel verandert? Gelukkig wordt het straks allemaal weer wat beter, maar jemig.. @ besloten forum: kan iemand niet even de link plaatsen? Ik wil ook graag joinen, maar heb geen pb gehad..
ow leuk, ja, miss etam is inderdaad erg leuk! ga ik na de echo ook maar eens langs...heb nog één positiebroek van de vorige zw en die draag ik nu veel, verder harembroeken en leggings met tuniekjes... werkt nu ook nog wel even.. en wat leuk dat je allemaal kleertjes krijgt van je vriendin! super zeg!
pfff...belachelijke reactie van je vriend zeg!, ja ze kunnen er soms wat van he?... meestal als ik dan echt op mijn strepen ga staan luistert ie wel... maar oeh.. ze kunnen je het bloed onder de nagels vandaan halen he?.. hoe voel je je nu meis? liefs
o meiden, ik heb zo'n stress. Ik heb net veel bruin verlies gehad en ben zo bang dat het weer in een miskraam eindigt.
Goedemiddag, vannacht weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen.. Hihi inge, schattig he die kleintjes, alleen maar goed dat hij zo van fruit houd toch!! Hier valt het de laatste dagen lijkt wel mee met de moeheid, nu helaas wel een misselijkheidsaanval en het is augustus!! de 12e de eerste echo, jippie!!
oo meis, wat vreselijk... kan me voorstellen dat je bang bent na je eerdere ervaringen.. maar oud bloed mag.. en als je het niet vertrouwd, bel je de vk?....rustig blijven meis, ik denk aan je! dikke knuff...
@mamaloe: oooww jee!!! snap dat je erg van geschrokken bent maar ik heb geleerd dat bruin bloed 9 van de 10 gevallen niet erg is. vooralsnog zou ik wel even de v.k bellen maar mischien dat dit je een beetje geruststelt. hoop echt dat er niks aan de hand is
Zo daar was ik ook weer eens, De reden dat ik niet zo vaak aanwezig ben is dat er vorige week een jonge persoon uit mijn omgeveng is verongelukt en dat mijn partner op dit moment hele drukke werk weken heeft. En hele lange dagen draaid. Ik daardoor veel tijd met mijn kleine meid doorbreng en daarbij het ook nodig vond om het huis te gaan verranderen. Dus alle binnen muren geschilderd, nieuwe meubels, kinderkamer voor mijn dochter gemaakt en tsja dan ben je s'avonds wel eens moe Maar ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat het steeds zwaarder gaat worden en dacht wat klaar is is maar klaar. En ik mag graag klussen dus dat scheeld weer. Ook vind ik het wachten best moeilijk en ben dan ook erg blij dat we donderdag naar de gyn kunnen. Zo dat was dat. Ik heb net bijgelezen maar zoals meerderen hier ben ik zo vergeetachtig als een deur en dus alleen even bijgelezen. Ik heb me btw ook aangemeld bij de speenclub maar zag daar verder nog geen kletsforum. Klopt dat? Of kijk ik weer eens niet verder dan mijn neus lang is. Heeft iemand toevallig nog de link naar de afspraken lijst en ze zwangerschapslijst? Of weet iemand op welke pagina deze staat? Groetjes Ydnic
@ydnic: heb je al bij je priveberichten gekeken? zou leuk zijn als je ook mee komt kletsen! Verder even geen tijd om hier bij te lezen sorry!!
hey maart mama's, ik kom even weer een kijkje nemen hier, is al een poosje geleden. het gaat hard he, voor je het weet zit je alweer op de 12 weken..... Dina, hoe is het meid? de 9 weken voorbij las ik, gaat hard hard hard.... en las dat jullie een tweeling in de lijst hadden, gefeliciteerd yippieajee, geniet ervan. mamaloe, hoe gaat het bij jou??
oke wie heeft voor mij de link nog een keer van dat andere forum?? en ik ben vandaag weer voor een echo geweest alles was goed hij/zij is nu 2,8 cm heb ook de eerste afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis gehad. bloedprikken,bloeddruk enz enz. O jaa het hartje kloptte goed en we ZAGEN de kleine wapperen met zn armpjes en drukken tegen het echoapparaat hij/zij vondt het niet zo leuk gestoord te worden je zag nu duidelijk al een hoofdje en armpjes enzo en het lag helemaal opgekruld dus was hyet moeilijk te meten maar ongeveer 2,8 cm.. Ik ben blij blij blij ik geloof het nu echt....
@ ladypink: super hoor dat de echo goed was Lijkt me geweldig om de armpjes en beentjes al te kunnen zien.
Ingef; hoe gaat het nu met je?? Voel je je alweer iets beter?? Yippieajee; en leuke kleertjes gekregen van je vriendin??? of ben je nog niet geweest?? zw kleding; ik ga ook maar weer even neuzen tussen de kleding van mijn vorige zwangerschap... al is het wel veel zomerkleding, dus moet wel nieuwe dingen kopen.. Maar ik draag ook veel jurkjes en tuniekjes en die kon ik de vorige keer heel lang blijven dragen hopelijk nu weer!! mamaloe; hoe gaat het nu??????? Ydnic; wat een vreselijk nieuws... gecondoleerd nog... heerlijk he zo'n nieuw ingericht huis!! Wij, nou lees mijn vriend, gaat hier ook alles weer verven... en we zijn op zoek naar een nieuwe bank.. zo lekker om weer eens alles te veranderen!! Je hebt als het goed is een pb ontvangen met een link naar een gesloten topic??? Ladypink; heb je een pb gestuurd! Wat fijn en goed dat je weer zo'n goede echo hebt gehad!! hier; vanavond de eerste afspraak met de vk en morgen de eerste echo!! vind het zoooo spannend..... Verder gaat het allemaal goed, ben alleen steeds zo moe... en als ik niet op tijd iets eet wordt ik misselijk.. Bij Sienna was dat met 12 weken over, dus hopen dat het nu weer zo is!! Fijne middag meiden!!