hai sjoelke!! goe dva nje dat je hulp heb ingeschakeld voor het stoppen met roken. ik had er vandaag ook erg veel trek in maar heb er niet aan toegegeven omdat ik dan vond dat al die andere rookvrije dagen in het niet zouden vallen. dus begon ik maar op manderijntjes te kauwen en heel erg maar ik heb een heel netje manderijntjes opgegeten in mn uppie alleen maar om niet te roken. vind het erg knap van je dat je hulo bent gaan zoeken en wij hier op zp zullen je ook steunen. raar he dat stoppen met zo een stomme verslaving zo moeilijk kan zijn. pff ikw ord nu al gek van dat geplas. moet zovaak plassen en aangezien mijn wcbril te vergelijken is met een kermisattractie is het helemaal feest op de wc. zo ene schroefje dat de bril op de pot vasthoudt is kapot dus dat ding swingt alle kanten op.
1 maart: Lindanna Gyn 1 juli - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 26 juli echo - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Mariska vk 7 juli (echo pas op 16 aug) - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 vk 4 augustus (echo 9 augustus)- 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: Sjoelke ? maart: lennylenn-vk 13 juli-2e kindje-zk-fv Ik was verdwenen van de lijst
jeetje zeg waar is iedereen jo. lijk wel alleen hier op zp. heb vandaag nog een teste gedaan..niet om weer een streepje te zien (ook wel) maar ik heb zo een clear blue hoelang ben ik zwanger test gedaan. hij geeft 3+ aan dus langer dan 5 weken. heb weer een rare cyclus gehad dus anders klopt er geen hol van. blijf er maar naar kijken. naar al die testen trouwens hihihih. ook heb ik nu weer honger maar ik heb al zoveel gegeten voor vandaag. denk dat ik zo maar aan de ben en jerrys coockie dough ga heeerlijk. nou dat was het dan. verveel me een beetje. maddi slaapt mannetje is niet thuis, en er is niks op de televisie.
1 maart: Lindanna Gyn 1 juli - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - vk 19 juli (26 juli echo) - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Mariska vk 7 juli (echo pas op 16 aug) - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 vk 4 augustus (echo 9 augustus)- 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: Sjoelke ? maart: lennylenn-vk 13 juli-2e kindje-zk-fv
Net met MvM gebeld en een afspraak voor 12 juli gemaakt. Is dat ook weer geregeld! Zijn jullie mannen ook allemaal voetbal aan het kijken....
hallo meiden... Jeetje wat een geklets!! hahaha moest 10 pagina's bijlezen... ben ook echt meer dan de helft weer vergeten!.. Las dat er al meiden gelijk cold turkey zijn gestopt met roken super knap! ik heb nog een paar peukjes in mijn pakkie zitten... nou die maak ik op en dan is het hier ook gelijk afgelopen!! hoop dat t mee zal vallen! want zo na t eten en sóchtends bij de koffie vind ik ze toch altijd wel errug lekker! moet zegge rook er maar 3 per dag hoor en de lichtste sigaretten die er zijn (kent infina) dus jah ik kan net zo goed maar gelijk stoppen want t slaat nergens op vanmorgen ook de verloskundige gebeld! 8 juli heb ik mijn 1e afspraak! super spannend!! hier gelukkig nog steeds geen klachten!... Wel elke nacht rond 2 uur wordt ik wakker om te plassen... en s'avonds natuurlijk een giga opgeblazen buik maar alle rare krampjes enzo die ik eerder had zijn helemaal weg! dus nu maar hopen dat t zo blijft! zonder misselijkheid enzo! want dit bevalt me wel! nou meiden ik ga mijn planten sproeien want ze zijn errug dorstig zo te zien!! Liefs!.. xx
yup ik zie niet anders tegenwoordig! Alleen maar voetbal en nabeschouwing en voorbeschouwing en tussenbeschouwing weeet ik veeel wat allemaal hij moet t allemaal zien
Die man van mij ook! Waardeloos! En dan begint volgende week de tour de France ook nog! Dan kan ik helemaal mijn lol op! Maar gelukkig heb ik het forum. Dus meiden, sorry maar ik zal hier veel te vinden zijn !
1 maart: Lindanna Gyn 1 juli - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - vk 19 juli (26 juli echo) - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Mariska vk 7 juli (echo pas op 16 aug) - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 vk 4 augustus (echo 9 augustus)- 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 6 maart: Sjoelke- ? -1e kindje- thuis-bv-? 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-vk 13 juli-2e kindje-zk-fv Ik heb zelf even toegevoegd
1 maart: Lindanna Gyn 1 juli - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - vk 19 juli (26 juli echo) - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Mariska vk 7 juli (echo pas op 16 aug) - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 vk 4 augustus (echo 9 augustus)- 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: FallenAngel - gyn 14 juli - 1e kindje 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 6 maart: Sjoelke- ? -1e kindje- thuis-bv-? 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-vk 13 juli-2e kindje-zk-fv Mezelf toegevoegd! En nou es even bijlezen, want er is hier al flink gekletst!
sorry heb niet alles gelezen, maar ik moet dit toch even kwijt ben toch vanaaf nog even naar het ziekenhuis geweest. had echt onwijze pijn in me onderbuik vandaag bij de gyn geweest. binnenwaartse echo gehad. maar ben ongeveer dus 4,5 week. vruchtje was te klein, dus konden nog niet echt wat zien. bloed geprikt. heb een hele hoge hormoon waarde dat ik dus zwanger ben. moet wel binnen een week terug komen om buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. dus ik vond dat toch allemaal heftig vanavond....
Mariska: knuffels voor jou! Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is en dat alles nog volgens plan verloopt! Zal even kort mijn achtergrond op tafel gooien: Ik gebruik sinds eind 2009 nieuwe medicijnen voor mijn reuma. Duidelijk met de arts gesproken over onze kinderwens voor de (nabije) toekomst, maar die meds waren geen probleem. ("Eerst kindjes maken, zien we daarna verder") Dus in mei gestopt met de pil en 2 weken daarna bij een controle even gedubbelcheckt bij de arts. En toen kon het ineens niet meer zomaar en moest ik eerst een paar maanden van de medicatie af zijn :x Dus gestopt met klussen... Maarrehhh... 2 weken later was ik misselijk en ontzettend emotioneel om niks, dus getest enne... ik had dus wel een positieve test in mijn handen he?! Omdat de kans zo klein was en ik me al op langer wachten ingesteld had, geloofde ik de test eerst niet. Forumdinnetje 'm hier op ZP gezet, bevestigende reacties en de nieuwe test de volgende dag was héél duidelijk Dus gelijk afspraak bij de ha (die ook verbaasd was, want hem had ik hier 2 weken eerder óók over gesproken!) en die gaf me een doorverwijzing voor de gyn. De medicijnen zijn nog niet voldoende getest icm zwangerschap. De eerste resultaten lijken geruststellend, maar ze mogen het nog niet met zekerheid zeggen. Dus zal ik de komende 9 maanden wel in een onderzoeksobject veranderen denk ik zo. Kom maar met die extra echo's! 8) (hoop ik dan stiekem he?!) Het is gewoon even afwachten of die meds invloed hebben op de zwangerschap en/of op het kindje. Ik kan nu niets dan duimen dat alles goed verloopt...
Mariska wat heftig meis.... kan me voorstellen dat jullie daar ontzettend van geschrokken zijn! heel veel sterkte! en dikke knuffel van mij! Dus binnen een week weet je meer? Fallen Angel , wat en verrassing!!!! van harte gefeliciteerd! ja lastig is dat he met medicatie.... hier ook een beetje twijfel... maar ja ik neem de medicatie nu niet meer en voel dat nu wel..... he maar wat leuk zeg dat je hier komt meeschrijven! gezellig! het wordt al een hele club! gezellig hoor! Nynke wat goed he dat alles is geregeld!!! en MvM en de echo! had je nog voldoende bereik op terschelling om dat allemaal te kunnen regelen? Sjoelke , ja moeilijk is dat he te stoppen... goed van je dat je er hulp bij krijgt! stoppen met roken@ meiden ik als ware rookster...... ben ineens gestopt!!! heb vorige week donderdag mn laatste sigaret gehad!!! heb het er soms wel lastig mee hoor.... maar over het algemeen gaat het wel goed! ik heb ook nog geen pakje weer gekocht.. mn man rookt shag en dat lust ik niet zo graag... dus dat scheelt! als hij nou filters had... tja dan werd het wat moeilijker! Hoop dat het jullie lukt meiden!!! en weet ook zekers dat het jullie gaat lukken! @ voetbal... nee hier wordt geen voetbal gekeken! alleen nederland! en als we kijken is het meestal dan door mij! had graag de wedstrijd van vanavond willen zien... maar ja ik was weer es aan het werk!
Goeiemorgen! Ik zag dat mijn naam weer van het lijstje af was. Heb hem dus weer ff bijgewerkt. Ik weet niet of die 5 maart klopt, maar ik hoop daar meer duidelijkheid in te krijgen op 12 juli als ik de eerste echo krijg. 1 maart: Lindanna Gyn 1 juli - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - vk 19 juli (26 juli echo) - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Mariska vk 7 juli (echo pas op 16 aug) - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 vk 4 augustus (echo 9 augustus)- 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: FallenAngel - gyn 14 juli - 1e kindje 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 5 maart: Waardevol-echo 12 juli- 1e kindje 6 maart: Sjoelke- ? -1e kindje- thuis-bv-? 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-vk 13 juli-2e kindje-zk-fv
Poeh ik heb weer een hoop bij te lezen zie ik al wel! Wat een boel zwangere dames. Mooi man! @ Ella, wat sneu voor je dat je schoonfamilie een beetje vreemd gereageerd heeft. Ze zouden hartstikke blij voor je moeten zijn. Jammer hoor, dat het zo moet. @ Lennylen, over het geslacht van de baby: ik ben altijd heel nieuwsgierig en ik houd het echt geen 8 maanden nog uit zonder te weten wat het word. Dus ja: ik wil dolgraag weten wat het word. Nog 15 weekjes wachten dus nog... *Dat duurt nog lang, zucht* Ik vind het ook leuk om de kamer een beetje in te richten op het geslacht. Stel het word een meisje: dan wil ik misschien wel veel met de kleur roze doen. (Ik spreek nu trouwens voor mezelf, geen idee wat mijn man daarvan vind...) Maar ik weet niet of we het dan ook rond gaan bazuinen aan de rest allemaal maar dat we het dan voor onszelf houden. @ Maera, iuk begrijp ook niet hoe mensen het geheim kunnen houden, het zwanger zijn. Wij hebben het gisteren aan de familie verteld. (Vertel er straks meer over). Als het aan mij lag dan ging ik op het dak staan en dan schreeuwde ik het van de daken. Maar laten we dat maar niet doen. Wat betreft borstvoeding/ flesvoeding: wat een ander doet dat moet ze zelf weten. Maar als het kan zou ik heel graag bv geven... Dit omdat dat het beter is dan fv. Plus: lekker goedkoop. En het lijkt me heel mooi, dat intieme tussen moeder en kind. Echt een bijzondere ervaring lijkt me. @ combi-test: nee, dat wil ik niet. Alles is welkom. Natuurlijk hoop je en ga je ervan uit dat je een gezond kind krijgt. Maar ik wil niet weten of het kind een handicap heeft. Het kind is meer dan welkom. Ik zou het kind al nooit om die reden weg laten halen. (en om geen enkele reden trouwens...)
@ opgezette buik, ik voel het wel een piepklein beetje. Maar ik heb van mezelf al overgewicht en dus al een vetrol aan mijn buik hangen. Maar het voelt daar wel iets anders en boller dan normaal. @ Sjoelke, echt super van je om er voor te gaan om te stoppen met roken. Ik wens je veel succes. Want het valt niet mee om te stoppen, weet ik uit eigen ervaring. (maar gelukkig ben ik er zelf al 2 jaar vanaf...) @ plassen, ja hier ook ineens meer als anders. En het voelt als een volle blaas. En als ik dan op de wc zit om te plassen, is het uiteindelijk maar een beetje wat eruit komt. Zou de baarmoeder nu al zo op de blaas drukken dan? @ Nynke1980, jij ook 12 juli een afspraak? Voor 1e echo bedoel je? Ik ook. En wel om 13:15. Spannend... @ voetbal, ik word er gek van. Mijn man kijkt zo'n beetje naar elke wedstrijd. Vind er geen BAL aan. @ misselijkheid, gelukkig (nog) geen last van. * klopt af* @ Mariska, poeh heftig zeg. Ik duim voor jou dat je gewoon in blijde verwachting zult zijn en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Sterkte ermee... @ FallenAngel, gefeliciteerd. @ ella, respect joh dat je gestopt bent met roken. Erg knap van je. *applaus* We hebben het nu de ouders verteld en mijn broers en zus. Alle reactie's waren leuk en iedereen was blij verrast. Niemand had het verwacht.... Nu moeten we het nog vertellen aan de broer en zus van manlief. Dat doen we denk ik morgen. Nou ik kijk nog effe hier rond op de site en duik dan lekker weer het bed in. 3,5 uur slapen is toch wel erg kort.
Goeimorgen dames! Ik had gister echt geen puf om te reageren hier ben om 21.15uur naar bed gegaan, vanacht natuurlijk weer een paar keer eruit om te plassen haha. 's avonds ook een opgezette buik en 's ochtends steeds wat misselijker. Hier zitten we een beetje met een dilemma... We wilden het ouders en zussen na de 1e echo vertellen, maar schoonouders en schoonbroer gaan eind juli voor 5 weken op vakantie. Dus nu aan het denken om het toch maar daarvoor te vertellen. Vind het zo lullig om het pas tegen hun te zeggen als ze terug zijn ( vooral schoonouders). Nouja we zien wel. Als ik me weer wat fitter voel zal ik wat meer op iedereen reageren sorry! Fijne dag allemaal!
Hoi Dames, Hier ook weer ff berichtje, gaat wel hard hier met al die berichten. Heb helaas geen tijd om overal op te reageren. Hier is de misselijkheid niet minder aan het worden. Pfff. Verder wel een opgezette buik. Morgen mag ik naar de gyn, ik hoop dat ik dan misschien al een inwendige echo zal krijgen. Lijkt me zo leuk om al iets te zien zitten. Heb het gister zelfs al op mijn werk verteld. Ze hadden het al weken over dat ik zwanger zou zijn en zou gaan worden en gister had ik de hele dag niet gerookt op het werk en toen begonnen ze weer. Ik moest de hele tijd zoo lachen dat ik dacht laat ik het maar vertellen, dan is het ook klaar. ook omdat ik onder controle van de gyn sta en dus regelmatig daar heen zal moeten en ik niet iedere keer iets kan verzinnen. Ach ja het lucht wel op. We werken hier ook maar met ons drietjes, dus als er iets is hebben we dat meteen door. Dit hadden ze dus ook al door. Werkse en geniet van het weer. Liefs Linda
Mariska wat een verhaal meid hopelijk is er niks aan de hand Fallenangel van harte Misselijk heel klein beetje Verder veel gelezen weinig blijven hangen Word hier een onderuit gehaald door familie. Heel erg jammer en kinderachtig