Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Draag je al een zwangerschapsbroek met een band?? Ik merkte dat ik het heel prettig vond als ik last had van mijn banden om een zwangerschapsbroek met een band aan te hebben.. toch iets extra stevigheid.... Ik weet het niet of het al zinvol is om een speciale buikband aan te schaffen... Misschien dat anderen het weten?? Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap nooit gedaan....

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He meiden,

Ladypink: wat een geweldig filmpje!!! Ik kreeg kippevel en tranen. Mooi hoor!!!!

Ik heb de afspraken lijst al een hele tijd niet meer voorbij zien komen, maar ik moet ook zeggen dat ik in mijn vakantie ook niet zo actief ben geweest. Moeten we anders even een nieuwe maken????

Ik heb dinsdag mijn eerste echo. Ik heb er zoveel zin in. Ik hoop ook echt op een duidelijke echo met armpjes, beentjes enz. Hihihi
    Maar als alles goed is dan zien we dat ook na 12 weken en 2 dagen.

Liefs Sjoelke

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    geweldig meid! van harte!!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat mooi meis!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat balen van je contract meid.. pfff..

gyn was erg aardig, leuke jonge vrouw.. ben inmiddels een beetje aan het idee gewend..;)

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooi meis! helemaal super!!

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat naar meid... beterschap!! en doe maar rustig aan hoor!

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik wil nog graag even via deze weg vragen om een andere buddy iemand die 2 weken later als mij is uitegerekend ik had dit ook aal aangegeven op het andere forum maar ze hebben me gelinkt aan iemand die 1 dag na mij uitgerekend is en waarschijnlijk wordt ik opgenomen dus kan niet met diegene buddy'en...!!

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties..het gaat gelukkig al wat beter met me. Heb al weer 2 dagen gewerkt maar moet daarna goed uitrusten..buikje begint nu wel te groeien..echt leuk..

10. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Hoi meiden,

Het is een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik ging lekker op vakantie en daar ging het achteruit met mijn rug. Paar dagen eerder naar huis ook, daar leek het eerst beter te gaan, tot ik ineens bijna niet meer kon lopen van de pijn. Er bleek een fikse ontsteking in mijn heup te zitten (ben bekend met reuma/bechterew) en ik werd opgenomen in het ziekenhuis.

Ivm de zwangerschap mocht ik mijn medicatie niet nemen, waardoor dit kon gebeuren. En vervolgens konden ze mij natuurlijk maar beperkt behandelen.
    Voor de opname heeft de gyn mij nog met spoed ingelast voor een echo (die spartelend geweldig was), echt super! De baby heeft dus weinig last van mijn klachten.

De medicijnen zijn niet goed voor 'm, maar de artsen moesten een keuze maken en hiermee is volgens hen best te leven. Ik hoef me niet druk te maken, maar mag ze ook niet te lang gebruiken.

Inmiddels ben ik weer thuis, het vocht in mijn heup is afgenomen maar nog wel teveel en ik moet iig een weekje rustig aan doen voordat ik weer mag gaan werken. Ik merk dat ik heel hard conditie moet gaan opbouwen, want in het ziekenhuis mocht ik op de kamer lopen, maar verder werd ik in een rolstoel gezet.

Pfff... de verpleegkundigen waren super hoor, maar ik duim toch heel hard dat ik er niet meer terug hoef. Afwachten wat mijn lichaam tijdens de rest van de zwangerschap gaat doen....

Ik hoop dat het met jullie een stuk beter gaat. Ben ik trouwens nog welkom hier? Want ons ukkie groeit zo hard dat mijn uitgerekende datum inmiddels op 24-2-2011 ligt...

11. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hey fallenangel

Wat vervelend van je rug zeg, hoop dat het snel beter gaat.
    Wat mij betreft ben je hier gewoon welkom hoor :D

Is je vakantie wel goed bevallen? Beetje kunnen genieten?

12. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ja hoor, vakantie was lekker, maar wel erg rustig aan gedaan voor ons doen. En nog nooit zo vaak vroeg in bed gelegen haha!
    Enne.... toen ik thuis kwam kon ik verschillende broeken niet meer dicht en dat is alleen maar erger geworden na dat weekje rust in het ziekenhuis. Voordat ik weer ga werken moet ik écht gaan shoppen :D

Hoe gaat het met jou?

Waar is iedereen eigenlijk gebleven? Vind het verdacht rustig hier!

13. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hihi dat is een positief iets he dat je niet meer in je broeken past;)

Met mij gaat het wel goed. Ben nog niks aangekomen, ben jij al in gewicht aangekomen?
    De meeste broeken pas ik nog wel, alleen de broeken die wat hoger vallen zitten echt niet lekker meer ;)

Het is idd rustig, een aantal zijn soort van verhuist naar een ander forum (meeste kijken hier ook nog wel), en sommige zijn met maart-mama's deel 2 mee gaan praten..

14. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ja, dat zei de gyn ook al, dat dat een goed teken was. Maar qua gewicht ben ik nog niets aangekomen. Zou alles gewoon verplaatst zijn of zou ik verkapt afgevallen zijn?
    Toen ik ontdekte dat ik zwanger was ben ik gestopt met roken, wat normaal ook reden genoeg is voor een paar kilo's erbij. En ik kan echt nog maar heel kleine porties eten, dus ik snoep ook minder.

Ach, maakt niets uit, die kleine groeit prima en dankzij D@vitamon krijg ik alle vitamientjes gewoon binnen.

Oja, het zijn bij mij niet meer alleen de broeken; ik merk het ook aan mijn shirtjes... Sowieso had ik in week 6 al een extra cupmaat te pakken, en nu met mijn buikje erbij zitten die shirtjes toch wel erg strak haha!

Maar een vriendin van me had nog wat kleding in de aanbieding die haar te klein is, maar mij nu waarschijnlijk prima past. Deze week toch eens rondsnufffelen daar!

En nu ga ik gezellig naar opa en oma, haha! Zijn jouw ouders ook zo trots? Is echt geweldig om te zien. Ik neem mijn moeder een keer mee naar de echo, dat heeft ze nog nooit gezien!

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ja mijn ouders zijn ook erg trots :D

Ik ben ook gestopt met roken zodra ik zwanger was, en bij mij zit er ook niks extra aan dus zal wel normaal zijn haha :D

Veel plezier bij opa en oma ;)

16. jo83

jo83 Lid

2 mrt 2010
    27
    0
    0
    Het is idd erg stil hier zeg. Jammer!
    @ FallenAngel: wat vervelend dat je te kampen hebt met deze problemen. Jammer dat je zo niet optimaal kunt genieten van je zwangerschap. Hopelijk dat het zo goed gaat met beiden.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ff ego berichtje.

Eindelijk mochten wij ook voor de echo. Alles is goed. Hartje klopt.
    We zijn alleen een week terug gezet (zoals altijd) 25 maart whoehooee ik ben zo heppy

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo meiden,

Fallenangel wat verschrikkelijk vervelend hoop dat je zonder al teveel problemen je zwangerschap doorkomt..
    Ik lees niet meer mee op het andere forum het is te chaotisch voor mij
    enne ik pas ook niet meer in mn broeken mn moeder heeft 2 spijkerbroeken een buikstuk in gezet wat een verademing..
    Ik ben ook gestopt met roken qua kilo's ben ik 4 kilo minder dan voor de zwangerschap en mn buikje begint we echt te groeien.

30 aug weer een afspraak bij de verloskundig en dan neem ik mn vader en moeder mee en die maand erna mn schoonmoeder.

Groetjes Anita

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hi meiden!!

Het is hier idd erg stil, volgens mij kletsen er niet veel meer mee hier??? Ik ben nog wel actief op het andere forum, maar wil hier ook gewoon blijven kletsen.....

Sjoelke; lekkere vakantie gehad??? Ja misschien wel handig om een nieuwe afsprakenlijst te maken, aangezien er nieuwe meiden bij zijn en ook een hoop niet meer actief zijn in dit topic....
    Veel plezier vast morgen bij je echo!!!

Ingef; gelukkig dat je al een beetje aan het idee gewend bent....

buddylijsje; misschien is het handig om hier een nieuw buddylijstje te maken??

Biancje; gelukkig dat het weer wat beter gaat! leuk he dat groeiende buikje!! Hier ook... en nog niet iedereen weet het ;) dus moet het soms echt verbergen, of maar snel wereldkundige gaan maken :D

Fallenangel; wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je heupen... Hopelijk hoef je niet meer terug!! Tuurlijk ben je hier nog welkom!!

Cindy; wat een goed nieuws!! Hoe gaat het met je?? Miste je hier al een tijdje ;)

Ladypink; leuk dat je je ouders en schoonmoeder meeneemt!

Kilo's; ik ben nog niets aangekomen, maar krijg al wel een buikje! Mijn eigen broeken pas ik niet meer.. moet dus hoognodig gaan shoppen!!

Hier; gaat alles goed! Niets bijzonders eigenlijk.... Kwaaltjes zijn gelukkig minimaal, soms nog moe en wat flauw, maar als ik eet is het weer over... Verder druk aan het zoeken naar een nieuwe baan...

20. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He meiden,

Ik zou het erg leuk vinden om weer wat actiever hier te gaan kletsen.

Ik kijk af en toe op het gesloten forum, maar ik kan het echt niet bij houden en hier had ik helemaal een systeempje bedacht! hihihihi!!!!
    Ik mis echt de maart mama's van voor het gesloten forum!!!!! Vond het zo gezellig!!!

Morgen Echo!!! Spannend. Het is mijn eerste.

Ik ben zo mega benieuwd!!!!!

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina