Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boe sjoelke daar ben ik weer..

hih.. meiden... ik lees en schrijf hier ook nog wel hoor..
    heb nu alleen niet zoveel te melden..

leifs yippie

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @sjoelke helemaal mee eens ivm mijn adhd kan k niet goed tegen dat andere forum teveel subforumpjes en dan zie ik het niet meer zo goed.
    Ik heb meer aan dat iedereen wat schrijft en over hun kwaaltjes en echo's en van alles en nog wat in 1 bericht.

@ yippie heb even een link voor je..
    Link doet het niet meer.

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!!

Sjoelke; jaaaaa daar ben ik ook voor!!! Ik mis het hier ook!
    Ik kom dan ook nog op het gesloten forum, maar vind het hier ook gezellig.... Ik heb me gister ook aangemeld bij maart mama's deel 2, zag dat er veel meiden die hier mee kletste nu ook daar kletsen en daar is het wat drukker....
    Heel veel plezier vandaag!! enne wel ff laten weten he hoe is was!!!

Ladypink; kan me dan heel goed voorstellen dat je het andere forum niet fijn vind!

Hier; gaat alles goed! Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen... Kleine dame slaapt gelukkig sinds 3 dagen weer door! Moet alleen 1 keer eruit om de speen terug te geven.. Maar door de auto piloot werd ik elke keer wakker terwijl zij lekker lag te slapen.. Ben alleen vandaag zoooo moe... Werk dus lekker thuis vandaag, kan ik wat rustiger aan doen en hoef ik niet zo heen en weer te rijden. Ik ben namelijk iets meer dan een uur onderweg voordat ik op mijn werk ben. Eerst de hond naar de dagopvang brengen, dan onze kleine meid naar opa en oma en dan door naar mijn werk... Had ik niet zo'n zin in vandaag en gelukkig kan ik goed thuis werken.....

Hoe gaat het met jullie???

4. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ Sjoelke: Veel plezier met je echo vandaag :D

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ladypink: een buddy, doe ik niet aan.. en ik ben vlak na jou uitgerekend...;) hopelijk meld iemand zich!

biancje: goed dat je rustig aan doet meid!

fallenangel: wat heftig meid, wat zul je een pijn gehad hebben....gelukkig slaan de medicijnen aan! en natuurlijk kun je hier nog gewoon meekletsen! het is hier inderdaad rustig doordat een groot deel een eigen forum heeft geopend...ik schrijf hier en bij het andere maart deel..vond het ook jammer dat hier één keer per week een berichtje kwam...vandaar!

cindy: fijn dat alles goed is met de kleine!!

joan: nieuwe baan aan het zoeken? zit je nu thuis? wat zoek je voor iets?

sjoelke: leuk dat iedereen weer wat terug komt! ik vond het gesloten deel namelijk niet zo'n leuk idee...ben echt een zp-er..;) vandaag je echo meid!!

joan: fijn dat je weer eens door kon slapen!!

hier: goed! word iets minder misselijk en moe... erg fijn! wel pittig om lange dagen te werken..wil dan echt graag slapen! maargoed.. volhouden! zoonlief is al twee nachten aan het hoesten.. wordt ie steeds wakker..zo zielig! vanacht midden in de nacht maar een zetpil gegeven...toen heeft ie tot 8 uur geslapen! heerlijk!! buik is hier ook echt aan het groeien! kan me nog redden met leggings en tuniekjes, maar als het kouder gaat worden moet ik er toch echt wat bij kopen! luxeproblemen hahahah..

liefs!

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ingef; mijn contract kan niet meer verlengd worden; ze willen me namelijk geen vast contract geven en heb al 3 contracten gehad, dus ze moeten me een vast contract geven of ontslaan.. nou ze hebben dus voor het laatste gekozen :( mijn contract loopt tot 31 oktober, maar ik heb nog 4 weken vakantie en mijn laatste werkdag is 29 september....
    Ik ben wel hard aan het zoeken, maar ik weet niet zo goed wat ik wil... handig he ;) en ik wil ook maar 2 dagen werken, ook niet echt makkelijk, veel bedrijven willen je toch zeker voor 3 dagen... en dat wil ik echt niet..... en daarbij komt dat het denk ik heel moeilijk voor me wordt om voor de bevalling een nieuwe baan te vinden... want wie neemt nou iemand aan die 20 weken zwanger is en alweer bijna met verlof gaat??????????

Wat fijn dat je minder misselijk en moe bent!! Herkenbaar als je een lange dag gewerkt hebt je zo moe bent, heb ik ook ik ben dan echt niets meer waard :( hoeveel uur werk je???
    Ooohh wat vervelend zeg voor je zoontje dat hij steeds zo aan het hoesten is :( hopelijk is het snel over!!
    hahaha hier ook een buikje wat aan het groeien is! het wordt de hoogste tijd dat wij het iedereen maar gaan vertellen ;) hahaha Wordt lastig he nu met kleding?? Ik kan me ook nog redelijk redden, maar laat de herfst nu maar komen want dan kan ik nieuwe jurkjes etc kopen :D heb hele leuke gezien op de site van de h&m, misschien dat ik die vanmiddag toch wel vast ga bestellen ;)

hier; vanmorgen heb ik onze kledingkast opgeruimd en wat kleding eruit gegooid... We hebben nog een kast (met onze jassen, sportkleding en strandhanddoeken enzo) in een andere kamer maar die moet weg uit die kamer want dat wordt de babykamer... nu moet ik toch echt eens verzinnen waar ik alles ga laten ;) want het past niet meer in onze kast :) en een grotere kast in onze kamer past niet... heb ook nog een open kast staan en denk dat ik daar ook maar spulletjes in ga leggen...
    Maar nu had ik dus echt heeel veel kledinghangertjes liggen onderin de kast, ik vind dat zo rommelig maar weet niet zo goed waar ik die moet laten, waar laten jullie de overgebleven kledinghangertjes??????

7. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant

Boe Sjoelke?????????

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

jeetje, wat vervelend dat het zo gelopen is op je vorige baan. En inderdaad een baan zoeken voor 2 dagen terwijl je al zw bent is niet onmogelijk, maar wel lastig...

ikzelf werk 28 uur, 3 dagen van 8 uur en 1 dag van 4. Soms loopt het wat uit. Ben leidinggevende van een team in de gehandicaptenzorg. Als er dan een crisis is kun je niet zomaar zeggen,..: nou eh, ik ga hoor!"... hahah,.maargoed het is erg leuk, spannend en afwisselend werk. Ik klaag zeker niet hoor!

wat betreft de overgebleven hangertjes...ik hang meestal een aantal lege in de kast en de rest gooi ik weg..;) je gebruikt er niet zoveel...

en iedereen het goede nieuws vertellen! Leuk, hebben wij inmiddels wel gedaan... alleen wat collega's en vrienden weten het nog niet..maar die zien het snel genoeg..;)

9. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ingef; ja ik hoor ook wel mensen om mij heen die zeggen dat het wel kan, maar dat je wel veel geluk moet hebben.... Bij mijn vriend hebben ze laatst ook nog iemand aangenomen die 19 weken zwanger was.. Je moet maar net in het plaatje passen en de leidinggevende moet het ook maar net zien zitten.... Komt goed!! En anders na mijn zwangerschap ;)

Wat een leuke baan! Ja kan me voorstellen dat je dan vaak wat meer uren werkt! hahaha zie het helemaal voor me "Inge er is crisis, sorry mijn uren zijn op doeiii " :D :p hahaha Geef je leiding op een woning???
    Ik werk ook in de gehandicaptenzorg, eerst als zorgconsulent, toen ben ik bij een andere organisatie gaan werken als jobcoach maar die locatie ging sluiten begin dit jaar en toen kon ik gaan werken (binnen dezelfde organisatie) als praktijkopleider.. Wat nu dus weer gaat stoppen... Maar ik weet nog niet of ik bij deze doelgroep wil blijven werken, maar denk dat ik maar algemeen ga kijken.. Dan kan ik daarna rustig nadenken en rond kijken wat ik voor 2 dagen wil doen....

Ja dat is ook wel een goede, ik heb er echt zo veel!! pfff... ik hang er gewoon een paar extra in de kast en de rest gooi ik maar weg, gebruik ze toch niet!

Leuk he om iedereen het goede nieuws te vertellen!!!
    Alleen mijn schoonzus+man en zwager+vriendin weten het nog niet en dan weet iedereen van beide gezinnen het.. Van het weekend aan mijn andere schoonzusje verteld (daar was ik vorige keer samen mee zwanger) en die was helemaal blij :D ze dacht al iets aan me te zien, niet qua buikje maar qua uitstraling ofzo ze vond dat ik er anders uitzag hihihi maar durfde niets te vragen.... maar vind het fijn als beide families het weten voordat het echt iedereen het weet, zo vervelend als ze het via via moeten horen...
    en nog een aantal vrienden moeten we het nog vertellen.. donderdag ga ik naar een vriendinnetje en dan doe ik Sienna haar mooie jurkje met de tekst "i wish i'l be a lovely sis" aan.. niet iedereen snapte trouwens gelijk de tekst op haar jurkje ;)
    En mijn collega's tja die zien het vanzelf wel haha alleen 2 waar ik heel goed mee kan opschieten weten het al wel.....

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kijk! dat zijn goede berichten iemand aannemene terwijl die 19 weken zw is.. super! ik werk inderdaad in de gehandicaptenzorg, alleen niet op een woning. Ik ben leidinggevende van een team ambulante medewerkers.... zij ondersteunen mensen thuis bij het leven met een beperking. Leuk werk inderdaad! Jij dus ook al leuke dingen gedaan! kan me voorstellen dat je nu even na moeten denken wat je wil..;)

wat een leuk idee om iedereen het te vertellen via een jurkje! en je hebt er natuurlijk altijd mutsen tussen die het niet begrijpen.. zo was hier iemand die, toen ik zei: "wij verwachten een tweede" reageerde met: "oo wat leuk een tweeling"!!! haaahha.. iedereen wakker, wij direct sussen....nee het is er maar één..gelukkig..hahah

liefs!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaaahhhh..net zoiets schattigs...kleine man zat lekker tegen mij aan op de bank..was al wat moe.. ik lekker in zijn nek kriebelen.zegt mijn man ineens: "hij slaapt!" was ie in slaap gevallen....a goss.. vermoeiend 3 jaar zijn..;) dus hem maar zachtjes in bed gelegt!... lief he? is allang niet meer gebeurt..hihih

liefs

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Inge; Leuk dat je leiding geeft aan een ambulant team!! Lijkt me heel afwisselend....

hahaha moest erg lachen om die snuggere opmerking 'ooh wat leuk een tweeling!!!" hoe komen mensen er soms toch bij he!?!
    Wat wij zo leuk vonden aan dit jurkje is dat ze het de hele zwangerschap (uhm zolang ze het past natuurlijk, maar daarna gaat het in haar verzamelkist) aan kan! Ik zal donderdag wel ff een foto maken!!

aaaahhhh wat lief!!!!! ja 3 jaar zijn is ook heeeeel vermoeiend ;) maar wat heerlijk dat hij tegen je aan in slaap is gevallen.... Ligt hij nu nog lekker te slapen of is hij alweer wakker??

Sienna ligt nu (gelukkig wel weer op tijd) te slapen, hoop dat ik heel de nacht mag door slapen van haar! Morgen weer werken op kantoor...

Hoe gaat het met de andere meiden???

Fijne avond!!

13. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He meiden,

Nog even een verlaat berichtje.
    Vandaag een geweldige echo gehad. Ben volgens de metingen 12+5 vandaag, maar ik pas mijn banner nog niet aan.

Morgen plaats ik even een foto.

Ga nu snel slapen.

Liefs Sjoelke

14. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Gefeliciteerd meid met jullie geweldige echo!!! :D

Slaap lekker!!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja is leuk en afwisselend werk inderdaad! mocht je iets in friesland zoeken, er is werk genoeg bij ons...;)

leuk dat ze het jurkje nog een hele tijd aankan..schattig hoor, ben inderdaad benieuwd naar de foto..hoe oud is je meisje?

hier is de kleine lekker in bed door blijven slapen....ben benieuwd hoe laat ie morgen wakker is..aangezien hij dus sinds 18 uur slaapt..;) ik hoop dat Sienna ook lekker doorslaapt...er gaat niets boven een goede nachtrust...zeker nu je zw bent he?..

liefs

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat heerlijk meid!! gefeliciteerd!!

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo...weer bij! ben net terug uit de sportschool...lekker een uurtje yoga gevolgt. Ging best goed, al merk ik dat niet alles meer even soepel gaat...haaahh...zit een extra laagje buik in de weg..;)

lekker slapen en tot morgen!

18. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    ingef; friesland is best een stukje rijden voor mij :D woon in zuid-holland!! hihih maar anders had ik zeker van je aanbod gebruik gemaakt ;)
    heb net een vacature gevonden voor 12 uur in de week als schoolmaatschappelijk werkster, heb gesolliciteerd! duimen dat ik op gesprek mag komen!! Al reken ik nergens op....

Sienna is nu bijna 10,5 mnd.. nog even en dan kunnen we haar eerste verjaardagsfeestje gaan vieren!! Het is zo hard gegaan dit jaar.... Als ik de foto heb gemaakt dan post ik die hier wel ff :D

En die goede nachtrust kunnen we zeker wel gebruiken!! Wat fijn dat je mannetje lekker is blijven slapen, hopelijk blijft hij heerlijk slapen tot morgenochtend!! Hoe laat is hij meestal wakker??
    Moet het afkloppen maar sienna slaapt ook nog steeds... duim heeel hard dat ik weer de hele nacht mag slapen (met 1 keer eruit voor de speen...) Sienna is gelukkig een echte uitslaper, kan ik soms ook wat langer blijven liggen! Meestal wordt ze wakker rond 8 uur... of soms nog wat later.. Tijdje terug in het weekend werd ik wakker en dacht hoe laat is het? kijk ik 9.30 waaaaatttt :$ en Sienna lag nog heerlijk te slapen!

Lekker dat je nog even bent wezen sporten!! Geef je nog les??

Slaap lekker!! Ik ga ook mijn bedje opzoeken (veelste laat weer :( morgen weer vroeg op)

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo..hahaha... ja da's inderdaad nog al een stukkie karren iedere dag..;) ik hoop dat je op gesprek mag komen meid! klinkt als de ideale baan voor je! 12 uurtjes.. heerlijk zeg!

kleine heeft de hele nacht doorgeslapen en was om half 8 wakker... had het blijkbaar nodig! heeft 13 uur geslapen!

ik geef nu geen les meer. Heb aangegeven dat wat te zwaar te vinden nu ik zw ben... heb niet genoeg lucht om en te praten en zelf de oefeningen te doen.. ook mag je niet alles doen als je zw bent, dus kan ik het niet goed voordoen.. heb lekker weer zelf een les gevolgt!

en Sienna is dus nog een lekker klein poppie! Heerlijk zeg! loopt ze al wat langs? ow..lijkt echt lang geleden dat die van mij zo klein was! heerlijk straks weer zo'n klein keuteltje!!

fijne dag vandaag! liefs

20. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Kwalen: Hier zijn de kwalen ook wat minder, maar nog niet helemaal over, maar dat vind ik ook niet erg. Hihihihihi! Dan weten we in ieder geval dat de beeb er nog zit! Hihihihi
    Inderdaad hetzelfde als Ingef eerder beschrijf. Pijnlijk (.)(.), en af en toe voel ik mijn banden. En half 4 is voor mij ook echt een ik wil nog wel, maar ik kan niet meer moment! Een cup a soup doet dan wonderen.

@ Nieuwe meiden: Welkom meiden en van harte gefeliciteerd.

@Buik: Ik kan sinds een paar dagen echt mijn buik niet meer inhouden. Ik heb nu echt zo’n ? buik dat mensen denken “Is die nou zo vet, of is die zwanger!!!”hihihihiihi

@jo83: Vervelden mij die misselijkheid. Toch proberen af en toe iets hartigs te eten. Een crackertje of zo. Dat heeft bij mij echt geholpen tegen de misselijkheid.

@Biancje: He wat rot voor je meid. Hopen dat het nu weer wat beter gaat.

@Fallenangel: Poeh heftig zeg. Ik ga met je mee hopen dat je niet meer terug hoeft. En natuurlijk ben je hier nog welkom. Zelf al wordt het januari! Hihihi

Ik ben voor een nieuw afspraken lijstje en een nieuw buddey lijstje!!! Wie is daar goed in?

@gehandicaptenzorg: Ik lees meer meiden uit deze sector. Wat gezellig!!!!!

Ik heb me gisteren opgegeven voor de zwangerschapsyoga. Ik heb er nu al zin in.

Meiden wat was die echo gaaf. Ik wil er vandaag weer één. Plaats zo even een foto!!

Liefs Sjoelke

Deel Deze Pagina