@ sjoelke. daarom zeg ik ook niet welk hoekje en hoeveel graden het moet zijn de antwoorden zal ik de dames via pb sturen. @ Tara wil best kijken of ik het kan zien
shenoby: wat bijzonder zeg! nou, als ik een goede echo daar voor heb (van de zijkant he?) dan mag je bij mij ook kijken hoor! wij willen het weer weten.... sjoelke: leuk! een wagen en een positiebroek... wat wordt het allemaal echt he? wij hebben nog niets gekocht...hebben alles nog he... ga wel binnenkort alles eens van zolder halen.. hier alles prima. Iedereen weet nu dat we zw zijn.. ook via hyves..lekker makkelijk he? Ik voel me steeds beter en dat is erg fijn. Lijkt me heerlijk om straks de baby te kunnen voelen... ben benieuwd hoe snel dat dit keer gaat...de vorige keer bij 19 weken.. nou meiden, geniet van jullie zondag!
Wij hebben echt gewacht met kopen tot na de eertse echo. Maar nu voelt het inderdaad echt heel echt allemaal. Voelt erg fijn. OOOOOOOOOOO jaaaaaaaaaaa de baby voelen. Dat lijkt me ook zo geweldig. Ik vind zwanger zijn nu echt super leuk. Hihihihi. Lekker genieten meid. Liefs Sjoelke
zwanger zijn is heerlijk!!!! behalve misselijk zijn dan. is raar om eraan te geloven dat dit ook (als het goed is) mijn laatste zwangerschap zal zijn. mijn vriend vindt 2 kindjes genoeg en ik ook. dus ik moet hier extra van genieten. raar idee en ik denik dat ik het altijd zal blijven missen als ik vrouwen dan met van die dikke buiken zie lopen. ach mischien bedenken we ons wel over een paar jaar maar zoals het er nu voor staat zijn we dik tevreden met 2 gezonden bengeltjes. @geslacht: ja ik weet wel hoeveel graden het hoekje moet zijn, las het net toevallig in een ander topic maar ik weet niet wat het geslacht is als het minder dan de ...graden is. dus hihi schiet er niks mee op. wel een hele mooie echo hoor
Ik zal eens proberen om de echo's in te scannen en op me pc te krijgen ! Maar even iets anders hebben jullie nog wat van Dreamer vernomen ?? Ik wordt toch een beetje ongerust nu hoor ! Hoop dat alles goed gaat ... en hoop haar snel te horen hier of op het ander forum !
Hoi maart mama's, Ik kom gezellig meekletsen. Ik las al vaak even mee maar kletsen is toch leuker. Ik ben zwanger van de eerste dus alles is nieuw en spannend. Het heeft precies 2 jaar en 2 miskramen geduurd voordat ik zwanger was en nu geniet ik er met volle teugen van! Ik wil ook iedereen feliciteren!! Groetjes Lonneke
Wauw meiden, Ik ben echt op de roze wolk geklommen.Hihihihihi Ik straal, voel me goed en ben erg gelukkig. Gaan wij even met z'n allen genieten. Knuffel
Welkom Lonneke, Klets gezellig mee en gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk ook een brabander! hihihihihi
lennylenn: hier ook bewust maar twee kindjes en dus ook de laatste keer zw... ga er ook zo veel mogelijk van genieten! al doe ik dat zo wie zo wel.. baylee: nee, niets van dreamer gehoord...hopelijk geen slecht nieuws.. lonneke: welkom meid en ook van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het spannende weken voor je geweest moeten zijn..gelukkig wordt je kleintje met de dag sterker!! geniet ervan.. sjoelke: fijn dat je je zo goed voelt!! hier gaat het ook goed, heb vandaag alleen iets te veel in huis gedaan volgens mij...suffie...kon niet meer stoppen met poetsen..hahaha verder strakjes weer sporten.. moet me er heen slepen, ben benieuwd of ik het red..we shall see! liefs
Hey meiden!! Ik zie opeens dat hier ook weer volop getypt wordt! Sjoelke! Hoe is het??? Wat is er met dreamer? Was er iets niet goed met de baby? Ik zal vanaf nu weer meelezen hier. Zat de laatste tijd alleen nog maar in deel 2. Ik las iets over wel of niet laatste zwangerschap? Dit is voor mij ook zeker de laatste. Vind het wel een fijn idee om zo vroeg (30e) klaar te zijn met het gezin. Kan ik na deze bevalling lekker werken aan een smashing body! Net als Ingef ga ik er ook dubbel zoveel van genieten Spreek jullie snel!!
@ all ik heb nog wel gezien dat dreamer nog online is geweest. maar haar banner was een beetje vreemd geloof ik. hoop voor dr dat alles goed is.
na wat speurwerk heb ik dreamer gevonden ergens hier op zwp in een topic heb daar dus effe ingebroken ! Maar haar banner is gelukkig wel nog goed ! Er staat 13weken en .. dagen dus ik ga er vanuit dat alles goed is ? Heb even gevraagd om hier even te komen want we zijn allemaal ongerust ! Dus hoop dat ze hier even langskomt als ze dat berichtje leest !
whahaha, ja die donkere haarkleur is ook kunstmatig. zat ook bij de statistieken te kijken van dreamer08 en heeft ook helemaal geen berichten geplaatst in het maartmama's topic. mmmm laten we het houden op zwangerschapsdementie. trouwens nog gelukt om foto's te uploaden?
He meiden, Ik was dreamer ook op gaan zoeken! hihihihi. Was blij te zien dat ze vandaag nog online was. Slim om even in te breken in dat topic. Had ik niet aan gedacht! Ik denk ook zwangerschaps dementie HIhihihihi!! Heerlijk dat ik dat nu elke keer mag gebruiken als ik iets vergeet!! Hebben jullie al ergens een gezellige blije doos of iets opgehaald? Ik bij de babydump. Erg gezellig. Zit vanalles in. Hoe zit het met jullie buikjes? Hebben jullie al positie kleding aan? Meiden tot morgen!!!!! Ik ga lekker slapen. Knuffel
ik weet niet precies wat er met dreamer is... ze is volgens mij al een hele tijd niet meer online geweest? ik schrijf trouwens in beide delen.. het was hier zo stil dat ik naar deel twee was gegaan..tot nu toe is het nog goed bij te houden!
wat goed van jou!! inspector gadget... hoop inderdaad dat ze hier nog even komt vertellen hoe en wat!