@shenoby ik denk ook aan zwangerschapsdementie hoor euhhh moet ik nog doen @sjoelke Ja ik denk ik ga even brutaal zijn breek gewoon even in daar ! We maakten ons gewoon zorgen dus hopen dat ze snel hier even langskomt ! IK heb wel een zw broek maar heb hem nog niet gedragen draag elke dag trainingsbroeken zo van dat gladde stofje en die zitten heerlijk en (nog niet) te strak dus ik draag ze nog wel effe ! Alleen me shirts zijn wel positie kleding want me buik kwam onder sommige andere gewone shirts uit
ik heb de blije doos van prenatal besteld.. die is altijd zo leuk.. verder nog niet eigenlijk.. en positiekleding! yep... gewone kleding zit echt niet lekker meer... en jij? ook al wat leuks gescoord?
ja en die bonnen van het kruidvat uitprinten en newborn luiers halen ! Dat is de nieuwe actie van kruidvat ipv die doos
@ tara wat een mooie foto. sorry maar ik kan het niet zien op deze foto. misschien dat ze het bij het grote NUB topic wel kunnen zien.
mooi meid!! wat een compleet kindje al he?.. blijft onvoorstelbaar dat dat allemaal echt in je buik zit!
@positiekleding: Ik heb nu twee broeken. Ik draag normaal al veel tunieken en langere kledingstukken dus dat kan nu nog wel, maar broeken zitten echt niet meer fijn. Ik ga vrijdag nog even shoppen. Dan blijft er vast wel weer wat hangen. Hihihihihi. @blije doos: Die ga ik dadelijk ook maar vast eens aanvragen. Hoor zoveel positieve verhalen. @ luiers kruidvat: Die ga ik ook halen. Mooi meegenomen. @Tara: Wauw wat een mooie echo!! @ingef: Dat vind ik nu echt zo bijzonder inderdaad. Dat er gewoon een klein mensje in me groeit. Geweldig dat dat kan he!! Ik heb weer bijna weekend. Morgen nog één dagje werken en dan ga ik vrijdag lekker shoppen. Hebben jullie nog leuke plannen? Liefs Sjoelke
Hoi allemaal!! Zwangerschapskleding: ik kan niet meer zonder de broeken! Wat zit dat toch lekker. Het is alleen lastig dat ik voor mijn werk in busines moet en daar is niet veel in de krijgen. Een volledig pak met een zwangerschapsbroek, nog niet gevonden helaas. Ik heb wel een zwarte pantalon. Vandaag voor de 1e keer bij de vlk geweest. Geen hartje kunnen horen, maar dat komt volgende week wel bij de combinatietest. Ik maak me er niet druk om. Ik wacht ook even mee op de reactie van Dreamer. Hopelijk gaat het goed. Tara, wat een mooie echo!! Hoe is het nu met je?? Net spare ribs gegeten!!! Heerlijk!!!! Wat eten jullie vandaag? xx Ellenore
ik ga lekker een weekendje naar mijn ouders met mijn zoon...heerlijk even vertroeteld worden als kind.. verder verjaardag van mijn moeder, dus gezellig iedereen weer eens zien... en jij dus lekker shoppen? nog meer leuks in de planning?
wij hoorden het hartje voor het eerst met ruim 12 weken..dus niets aan de had meis... en wij hebben een broodje gegeten.. had zo'n maagzuur, dat ik echt geen zin in koken had...nu een bakkie thee met een bakje druiven en stukjes appel...lekker gezond!
Nou ik zag dat Dreamer in het andere topic wel een reactie heeft gegeven vandaag maar niet op mijn inbraak ! Ik vind het vreemd ... we hebben toch nooit wat verkeerd gezegd ofzo ??
ik had nog even gelezen. maar bij dreamer was in ieder geval alles goed. dus das het belangrijkste denk ik.
meiden dreamer heeft in ons eigen maart topic al geantwoord.. ze had vakanite.. dus geeft niet komt goed!!! ik ga morgen weg voor 2 weken daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
@yippie fijne vakantie geniet ervan ! fijn dat je het even meld En ik las even terug in ons besloten forumpje en zag idd dat dreamer der gemeld heeft !!! ow wat ben ik blij dat alles goed gaat met dreamer !
Ja heerlijk zijn die zwangerschapskleren. Ik heb vorige week mijn eerste broek gekocht bij de h&m. Echt super! @vakantiegangers: Fijne vakantie gewenst! Was gister bij een zwangere vriendin en zij is 19 weken en daar kun je niet meer om haar buik heen hoor! Die groeit ineens supersnel! Ik kan ook niet wachten tot je het echt goed gaat zien en vooral voelen . Jullie ook? Hier ben trouwens zo moe overdag!! Niet normaal meer. Bij mij lijken de kwaaltjes nu pas te beginnen.
@ Ellenore: Dat lijkt me inderdaad erg lasting ja om een volledig positiepak te kopen. Ik heb ze ook nog nooit gezien. @ingef: Wat heb jij een leuk weekend voor de boeg. Ik heb zaterdag ook nog familiedag en een feestje en zondag wil mijn lief zijn familie uitnodigen voor zijn verjaardag. Dus weer een vol weekend. @Yippie: Hele fijne vakantie. Ga er lekker van genieten. @Lonnie: Ik wil ook graag een dikke buik! Ik heb die wel al, maar nu wil ik er zoeen dat mensen ook zien dat ik zwanger ben! Hihihihihihii. Morgen kom ik naar jou city. Ff shoppen daar. Liefs Sjoelke
yippiejajee: fijne vakantie! en fijn dat je hier ook meldt dat alles goed is met dreamer! niet iedereen leest mee in het besloten forum.. lonnie: wat vervelend dat je kwaaltjes nu lijken te beginnen..nu had je ze misschien al wel niet meer verwacht he?.. sjoelke: ja, heb ook erg zin in dit weekend....heerlijk! jij ook leuke dingen voor de boeg!! hier gaat het ook goed..vandaag wel een hele pittige dag,. was een crisis met een client van mij en ben er de hele dag druk mee geweest...maargoed, uiteindelijk wel heel blij dat alles weer is opgelost...maar nu moe!! het hakt er wel meer in hoor, als je zw bent..hebben jullie dat nu ook? verder heb ik af en toe het idee dat de kleine kriebelt in mijn buik.. kan vast nog niet.. maar hebben jullie dat ook? de eerste voelde ik met 17 weken kriebelen en de week erna een stevig porretje... en jullie?
Hey allemaal! Yippie, fijne vakantie!!! Waar gaat de reis naar toe? Sjoelke, zo'n strakke, bolle buik! Ja super! Oh meiden, ik weet nu al niet meer waar ik op wilde reageren. Zo slecht!! Vandaag een volle dag training gehad. Morgen weer. Met mijn werk zie ik nooit een collega, dus dat maakt een training leuk! Iedereen kon zien dat ik zwanger was!! Het was erg fijn om iedereen op de hoogte te kunnen brengen. Hebben jullie ook nog steeds af en toe buikpijn?