Hihihii meiden!! Ik merk nu al dat ik in plaats van 3 vetrolletjes nog maar twee rolletjes heb! hihihihihihihihihihihi!! Ik heb inderdaad ook een leuk weekend voor de boeg. Buikpijn: Tja of ik het echt buikpijn kan noemen weet ik niet. Meer steekjes in mijn schaambot en af en toe een raar gevoel in mijn buik. Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Zijn er mensen die dat herkennen? @ingef: Ik herken het helemaal. Moe worden op het werk. Die clienten kunnen het ons soms best zwaar maken! hihihihi. Maar dat houdt het werk wel leuk en een uitdading. Vind ik!!!!!! @kriebel in de buik: Dat heb ik de afgelopen twee dagen ook. Ik dacht ook dat is veel te vroeg, maar ik heb het nooit eeerder gevoeld. Zou dat al kunnen????
@Sjoelke: Ik zal naar je zwaaien als je voorbij shopt. Werk namelijk midden in de stad boven een winkel. Ga je voor de baby shoppen of voor jezelf? @ingef: Ja ik heb te hard gejuigd dat ik allemaal niet zo'n last had van kwaaltjes. Oeps. Maar ik herken het wel dat het werk erin hakt. Gister een half uurtje op de bank gelegen. Had het tegen mijn baas gezegd en die moest wel lachen: "Als je de telefoon maar opneemt". @Ellenore: Wat handig heb je meteen iedereen gehad! Heb jij of iemand van de andere meiden nog getrakteerd op het werk toen jullie het verteld hebben? Ik wel, had aardbeivlaaitjes getrakteerd. mmmmmm. Zaterdag ga ik werken (voor mezelf) en zondag: De Babykamer ophalen!!!!!! Oh wat heb ik daar zin in!!!! Heb er 1 via marktplaats gekocht en mijn lage bod was geaccepteerd maar moest hem al wel ophalen. Ik ga verder nog niks inrichten of zo. Tot snel allemaal weer!
He meiden, Ik heb lekker weekend. Mijn moeder komt me dadelijk even helpen met poetsen. Is dat even handig!!!! @lonnie: Ik zwaai wel boven elke winkel even! hihihihihi. Ik ga even bij de H&M kijken voor nog een positiebroek en wat van dei lange hempjes. Verder kijk ik wel waar ik tegenaan loop. Ik ben het op het werk gaan vertellen met een doosje chocolaatjes met roze en met blauwe muisjes. Ik had vakantie en mijn collega;s hadden vergadering. Ik heb toen het doosje chocolaatjes open gehouden en iedereen wist genoeg. HIhihihihi. Erg leuk. Gaaf man, het kamertje al ophalen. Veel plezier, Groetjes
Wat fijn dat je moeder je even helpt! Dat scheelt weer. Bij de H&M heb ik vorige week een zwarte nette broek gekocht met zo'n band. Je hebt hem met rechte pijpen en skinny. Hij was 35euro en zit heerlijk!! Ik vond de hoeveelheid positiekleding wel tegenvallen. Misschien kun je bij de C&A een kijkje nemen? Veel plezier. De groetjes aan de rest van de meiden!! ps leuk van die chocolaatjes
Hey dames Vanochtend bij de VK geweest. Ik moest me wegen en ben 8 ons afgevallen sinds het laatste bezoek. Was geen probleem, ben de afgelopen week ook ziek geweest dus, maar vind het een apart idee haha zwanger maar toch afvallen En ach die kiloos komen vanzelf, de baby groeit super dus no worries Hoe is het met jullie? Zijn jullie al wezen shoppen? Ik heb met 4 oktober (18 weken) een pretecho en tevens geslachtsbepaling, zijn er meer mensen die dat doen nog voor de 20 weken echo???
ellenore: leuk dat iedereen het kan zien en dat je er vrijuit over kunt praten he? buikpijn, hier niet.. wel banden af en toe en inderdaad kriebeltjes!.. zo leuk!! lonnie: wat leuk! De babykamer!!! heb er ook al helemaal zin in.. maar wij willen wachten tot we weten wat het wordt...aangezien we allemaal al jongensspul hebben.. veel plezier! Sjoelke: wat een leuke manier om het te vertellen! tara: wat fijn dat alles weer goed is. En tja afvallen als je ziek bent geweest, dat wil wel he! ik sta nu al weer drie weken stil qua gewicht.. in totaal vanaf zw zijn 4,5 gegroeid.. maar was dan ook aan het lijnen totdat ik posi testte.. doe nu veel minder streng,... en geslachtsbepaling, wij hopen het tijdens de 20 weken echo te kunnen zien, anders gaan we nog voor een extra pretecho! Hier gaat alles prima, voel het kriebelen af en toe.. zo bijzonder! vanavond een avondje op de bank... ga niet sporten want ben kucherig en moe... goed excuus toch? lekker tv kijken en bankhangen! verder wordt het mooi weer dit weekend dus daar gaan we lekker van genieten!! liefs
Felici vrijdag!!!! Iedereen een heel fijn weekend gewenst! Ingef, ik vind dat een hele goeie reden om niet te sporten Sjoelke, veel plezier met shoppen!! Er wordt gezegd dat je bij een eerste zwangerschap pas rond de 20 weken iets kunt voelen. Toch ben ik daar niet van overtuigd hoor. Als jij wat denkt te voelen zul je vast wel goed zitten met je gedachten. Ik voel wel degelijk af en toe kleine plopjes en dat gaat niet over in windjes oid dus het zijn niet mijn darmen Ik denk dat je het best zou kunnen voelen. Ligt het niet aan de positie van de baby en de placenta? Lonny, wat leuk dat je de kamer gaat ophalen!!! Heb je ook al leuke accessoires? Mijn buikpijn komt denk ik door een blaasontsteking. Het trekt namelijk nogal richting mijn rug en zij. Altijd voor het weekend he!! Morgen cranberrysap halen. Bij het vertellen aan mijn collega's heb ik niet getrakteerd. Daar is de groep veel te groot voor. Het is geen kantoor of iets dergelijks. We zien elkaar 4 keer per jaar tijdens trainingen in een hotel, dus de setting is iets anders. Maar goed, het was heel leuk dat ze het al konden zien. Een enkeling dacht dat ik iets teveel had gesnoept... Morgen ga ik lekker bijkomen en zondag hebben we een kraamfeest in Friesland (Oudega). En dan lieve dames, volgende week ga ik voor mijn werk naar Lissabon!!!!!!!!!! Is dat niet gaaf? Soms vind ik mijn werk zo leuk!!! Van woensdag tot en met vrijdag lekker naar de zon! Kan niet wachten!
oe blaasontsteking....niet fijn! hopelijk valt het mee! en lissabon...wauw! inderdaad leuk werk zeg...
He meiden, Wat jammer dat er nu een aantal van onze gezellige berichtjes weg zijn. Maar we kletsen weer gezellig verder. Kan gebeuren. Ik heb lekker weekend. Hebben jullie nog leuke plannen??? Liefs Sjoelke
heey dames, er is ook een deel 3 gestart. misschien een idee om deel 1 en 2 samen te voegen? aangezien sommigen ook dubbel mee kletsen? tara26 zit er ook al bij
Nu ook al een deel 3? hahaha Wat een gedoe Meiden, het is weer bijna weekend!!!!! Lekker zeg!!! En nog mooi weer ook. Misschien kunnen we weer eens lekker fietsen met de kleine, dat zou leuk zijn!
@ ellenore, ja na de crash waren alle topics gesloten en werd er gevraagd zoveel mogelijk nieuwe topics te openen. vandaar.. dat er een deel 3 is. deel 2 is als het goed is nog gesloten