Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Balen meid. Hoop dat het snel beter gaat. Heb zelf ook last van misselijkheid, maar ik heb van die dipsticks van de hema gekocht en daar eet ik er wat van als ik misselijk wordt. Helpt wel een beetje. Maar ga geen visoliecapsules eten, want die ben ik nu de hele tijd aan het opboeren en dat helpt niet echt tegen de misselijkheid.

Hoofdpijn is ook zo beroerd, maar je doet het voor een mooi doel...

Liefs

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Kan ik me voorstellen, heb het ze ook eerst verteld en anderhalve week later dus mijn baas. Kon echt mijn mond niet meer houden. We zijn hier zo open tegen elkaar dat we echt alles weten. Dus dit was ff anderhalve week moeilijk, maar nu hoef ik er niet meer over na te denken.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Linda wat rot he dat jij je ook zo beroerd voelt! wat zijn dat dipsticks?

haha wat leuk zeg dat je het ook al op je werk hebt verteld! ik ook hoor! ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden jullie moeten echt stoppen met roken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik rookte zelf een pakje per dag , tot aan vorige week! ik had een positieve test en ben gelijk gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kan het , dus jullie kunnen het ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en echt je voelt je zoveel beter als je stopt.. al helemaal als je zwanger bent! met name deze fase is zoooo cruciaal voor het kindje.....!!!
    kom op meiden!!! JULLIE KUNNEN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    @Ella: Ik ga altijd naar de fertiliteit in Zwolle. Toen ik belde om te vertellen dat ik zwanger was zei ze tegen mij dat het gebruikelijk is om nog 2 keer een echo op de fertiliteit te krijgen. Weet niet hoe dat in Leeuwarden is?

@lindanna: Ik vind het ook erg moeilijk om te stoppen! Maar als we elkaar nou eens helpen! Ik wist trouwens niet dat je dan al zo snel pigmentvlekken kon krijgen.. Maar voorzichtig met in de zon!

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Dat zijn van die hele droge deegstokjes. Zeg maar minisoepstengels, zijn niet bijzonder lekker, maar ze helpen mij wel.

Thuis eet ik van de haust snackcups. daar zit iets meer smaak aan en minder droog. Staan bij de toastjes in de supermarkt.

Ja scheelt echt wel dat ik het verteld heb. Voel me niet zo stiekem meer.

Liefs

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja ik dus ook, zeker omdat er hier gewoon binnen gerookt mag worden, nou ja van mijn baas dan. Laten we elkaar inderdaad steunen. Misschien kunnen we een dag zeggen waarop we gewoon helemaal stoppen. Dat las ik op de site van Stivoro. Daar geven ze aan dat je een dag in de toekomst moet plannen om te stoppen. Dus wanneer gaan we echt echt stoppen?

Ik wist het ook niet, maar ik zag gister ineens die aderen lopen en toen ook die vlekjes. Zijn gelukkig nog maar klein, maar ze zitten er wel.

8. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    @lindanna: Ik had voor mezelf besloten dat ik als we terug zijn van vakantie (zijn nu op Terschelling) dat ik dan helemaal stop. En dat is 10 juli. Kun jij daar ook wat mee? Of wil je eerder stoppen? Maar ik rook dan ook echt nu niet meer dan 2 per dag!

9. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik ga nu ff een fietstochtje met manlief maken! Heerlijk genieten van onze vakantie!
    Tot later!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel veel plezier nynke!!!
    ja haha geniet maar ff lekker van jullie vakantie! wat leuk heb je laptop mee?

Linda , het gaat je echt lukken meis , het stoppen! idd miss is het goed om een dag aan te geven wanneer je echt wilt stoppen! zo leef je er dan echt naar toe he!

11. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    @Ella: daarom heb ik straks een afspraak met de gyn ipv vk. Is gewoon even afwachten hoe zwaar ze het oppakken.

@Nynke: natuurlijk ben ik bezorgd, maar ik loop me niet actief zorgen te maken (snappie?). Het is hoe het is en daar is nu niets meer aan te veranderen. Vraag is alleen hoe het nu dan aangepakt gaat worden en dat zal ik 14 juli wel horen.

12. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hey hoi allemaal

ben ik weer!
    dank voor de lieve berichtjes

@roken. ben ook ineen keer gestopt
    manlief rookte ook niet dus dat maakt het mij wel een stuk makelijker. collega's roken wel, maar we hebben bijna nooit gelijk pauze en zo. heb er totaal geen moeite mee
    ik weet waar ik het voor doe!! en iedereen kan het!!!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend FallenAngel! ik moet ook naar de gyn voor de controle!
    hoop dat het allemaal goed gaat hoor!

Mariska , wat goed dat je ook in 1x bent gestopt!!!
    en hoe gaat het nu met je?
    hoop voor jou dat alles goed mag blijven gaan......
    echt moeilijk lijkt me dat!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Misselijkheid: dit zijn volgens mij de enige medicijnen die echt puur voor de zwangerschapsmisselijkheid zijn.
    Dus vrees dat ik pech heb als dit niet meer werkt...
    Maar merk dat het weer tegen 2 uur loopt, want het zakt gelukkig ietsjes af.
    Kan ik weer ademhalen tot een uur of 7-8 vanavond ;)

Maandag en gisteren was ik een beetje bang of het allemaal wel goed ging, want de misselijkheid was zo afgezwakt (logisch als je meds neemt ervoor haha)
    Maar nu maak ik me geen zorgen meer :p
    Dat is echt het enige voordeel van die rotmisselijkheid!
    Wil iemand een beetje hebben?

@Stoppen met roken: als je echt wilt lukt het je.
    En zo te horen gaat het iedereen hier lukken!
    Goed je handen bezig houden, dan komt het goed.
    Dus dames, veel typen hier :p

@echo's: zijn er hier meer dames die elke 4 weken ongeveer een echo zullen krijgen?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow ja, las iets over veel moeten plassen.
    Hier ook!
    Maar drink volgens mij ook meer dan normaal, dus weet niet of het geheel aan de zwangerschap te wijten is.

En las gisteren iets over vergeetachtigheid.
    Nee hoor, totaaaaaaaal geen last van .. ahum :p
    Ik kan zelfs midden in een zin vergeten wat ik nou aan het zeggen was!
    Das toch knap :p

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja da's nog wel lang he. Ik ga gewoon als dit pakje op is stoppen. Moet toch lukken. Ik weet waar ik het voor doe. Ik denk dat als ik morgen naar de gyn ben geweest en ik het echt heeel zeker weet dat ik dan ook echt kan stoppen. Nu is er nog steeds iets in mij dat het niet echt kan geloven.

Veel plezier nog op terschelling. Heb je mooi weer bij zeg...

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nog ff vraagje aan iedereen, nemen jullie je man/vriend mee naar de eerste intake bij de vk of gyn of ga je alleen en bij de eerste echo met zijn 2en?

Liefs.

P.S. Ik heb niet alleen last van de kwalen zoals vergeetachtig en misselijk, ik kan ook bijna niet meer fatsoenlijk typen.....

18. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Thanks, ik denk ook dat het me wel gaat lukken, maar het is zooo raar wat er in je hoofd allemaal rondspookt. Dus eerst de 100% zekerheid en dan lukt het me zeker. Raar is dat eigenlijk dat ik het nog niet kan geloven.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha dat typen heb ik ook Linda!
    HCG tast echt je hersenen aan haha :p

Mijn man gaat overal mee naartoe.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mijn man gaat wel mee naar de gyn!
    hij ging soms ook wel mee met FM's!
    en zekers als ik gesprek had met de gyneacoloog.

hij vind het zoo super! hij wil er nu niets van missen!!! ;)

Deel Deze Pagina