ooh zagdat je er nog meer info achter hebtr staan maar ik weet niet waar de afkortingen voor staan want dan kan ik je dat ook even doorgeven van mij.
ja hoor. 1e kindje enz spreekt voor zich. thuis= thuisbevalling zh= ziekenhuisbevalling fv= flesvoeding bv= borstvoeding vk= verloskundige gyn= gynacoloog.
oke duidelijk bij mij is het 1e kindje ziekenhuis en de flesvoeding/borstvoeding is afhankelijk of het er 1 of 2 zijn. Daar is namelijk een grote kans op aangezien ik deze ronde 2 eitjes had voor het eerst in 3 jaar. en verder gaat alles via de gyn omdat ik een operatie aan mijn baarmoeder heb gehad ivm een afwijkende vorm en daardoor moet ik veel gecontroleerd worden of de baby of baby's wel goed groeien. 19 juli eerste echo en ik wil niet weten wat het wordt...
kan er bij jongen of meisje ook verrassing bij staan? wij wilen het een verrassing houden namelijk, maar het lijstje is idd overzichtelijker Maar ik ga m'n bed in, vannacht hebben we ergens anders geslapen, nou ja geslapen?! (2uur gedommeld) dus ben kapot. Liefs Dina
@ dina daar had ik onbekend voor. maar verassing is idd beter @ all vinden jullie het ook leuk als er bij de bevallingslijst nog komt de staan wat de chinese geslachtskalender aangeeft? wie gaat er trouwens meedoen met mvm? ik weet het nog niet. heb het vorige keer wel gedaan. maar toen ging het door het warme weer zo vreselijk stinken. dus twijfel nu eingelijk.maar vind het ook fijn dat vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen worden zo geholpen kunnen worden en vind het dus eingelijk best belangrijk. pff moeilijk moeilijk
ik ga zowiezo meedoen want door het toedoen van zulke medicijnen ben ik eindelijk zwanger geraakt. Ik weet al wat mijn chinese kalender zegt en zelf ben ik overtuigd dat ik zowiezo een jongetje krijg.
@ ladypink. mijn chinese geslachtskalender zegt ook een jongetje. nu heb ik het gevoel dat ik een meid krijg. en aangezien ik er de vorige keer van overtuigd was dat ik een jongen kreeg zal ik het nu ook wel weer fout hebben. en zal het dus inderdaad wel een jongetje worden. maar we wachten (geduldig) af.
zo ik ga even een spammetje doen van mijn maart 2009 kindje. ze is geboren op 3 maart. kunnen jullie even zien hoe mooi die maart kindjes wel niet worden.haha ze was btw eerst zelf met de theedoek aan het rondrennen. en zeggen woei woei woei dus toen hebben we hem maar vastgemaakt. ze loopt in de luier omdat het zooooo warm was.
He dames, Ga nu even proberen op zoveel mogelijk dingen te reageren. @boeken over zwangerschap; Ik heb al een paar maanden de zwangerschaps bijbel. Ik vind het best een fijn boek. Staat veel info in en wat ook erg leuk is, is dat er je lichaam van week tot week in staat en de groei van de baby per week. @mvm: Ik zit nog een beetje in twee stijd wat ik er mee doe. Van de ene kant voel ik me verplicht om andere vrouwen te helpen, maar van de andere kant vind ik het wel een gedoe met dit warme weer met die plas. @waardevol: Ik heb laatst ook zitten kijken naar een kinderwagen. Die zijn inderdaad erg duur. Ik hoop dat mijn ouders zeggen Meid, die krijg je van ons!!! @ zwangerschapsolie: Smeren jullie allemaal al? Wat smeren jullie? @(.)(.): Lijkt wel of ik blauwe plekke heb op mijn tepels! @buik slapen: Dat gaat niet meer zo lekker. Ik weet zoiezo niet zo goed hoe ik moet gaan liggen. @Ontlasting: Au au au, Bij mij zit het echt allemaal vast. Gisteren avond en vannacht heb ik zoveel pijn gehad in mijn maag en darmen. Lijkt wel of alles op elkaar geduwd zit. @lennylen: Fijn dat je vriend het verteld heeft. En super dat je schoonouders zo reageerde. Dat maakt het voor hem ook weer positief!! @ Dreamer: Ik heb echt kippevel!!! Poeh wat heftig!! Wauw!! Wat fijn dat er nu toch een baby in je buik groeit!! @kraamzorg: Nog niet geregeld hier. Ga ik vanaf volgende week allemaal doen. @Roken: poeh dames, Het valt niet altijd mee om niet te roken. Ik denk maar steeds aan de baby, maar ik zou er wel een lustten! Hihihihihi. Maar ik hou vol!! @Shenoby: Mooi nieuw lijstje!! Erg overzichtelijk. En wat een mooie foto! Ik hoop dat maart 2011 ook zon mooie babys geeft!!! Liefs Sjoelke
@shenoby: Ik wil niet zeuren, maar zou je mijn naam in de lijst van afspraken willen veranderen? Y ipv IE... Mooie maart dochter hebben jullie hoor! Hier nog steeds een relaxte vakantie, niet veel te melden...
He dames, ik had nog een paar testen liggen. Dacht ik doe nog eens een testje. CB gaf meteen 3+ aan en de kruidvat 2 voor 5 was de test streep veel donkerder dan de conrole streep. hihihihii Groetjes
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje 1 maart: Lindanna - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 1 juli: lindanna gyn 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli : anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli:meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 23 juli:dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli:yippieajee echo 3 aug:tara vk 4 aug: ikke85 vk 9 aug: ikke85 echo 16 aug:mariska echo totaal: 27 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 27 zo de lijst is weer aangepast.
Hai ladies Hoe gaat het hier? Hier is het me toch een partij warm pfff ik kleef en zweet. Ik heb met de juli en augustusdames die nu bijna gaan bevallen medelijden. Voor hun is het met deze hitte volgens mij niet uit te houden. Hebben jullie dat ook dat je nu middenin de nacht zo in eens wakker wordt? Ik slaap niet meer aan 1 stuk door .. O ja voor de lijst ben 3 maart uitgerekend en het is mijn 2e kindje.. Ik heb me aangemeld bij de vk en wanneer de datum voor gesprek is dat wordt pas na mijn vakantie. Ik ben dan ook geloof ik 13 en/of 14 weken dat ik mijn eerste gesprek heb.. Hier doen ze het niet voor de 10 weken.. Ja en als ik bijna 10 weken ben dan ga ik op vakantie dus baal wel een beetje. Ik wil toch weer bv gaan geven. Bij onze knul is het helemaal misgegaan en meneertje wilde ook eerst niet drinken dus toen fv gedaan. Maar nu een nieuwe kans en hopelijk nu toch de bv . Deze keer ook weer in het ziekenhuis was bij onze 1e goed bevallen en alles is bij de hand, mocht het misschien weer verkeerd gaan
Zo ben ik weer ff mvm: ik ga vanaf dinsdag al meedoen met mvm, heb ze meteen gemailt toen ik wist dat ik zwanger was en 3 dagen laten kwam er al iemand langs, test gedaan en mocht meteen de 1e ophaaldag beginnen, dat is dus dinsdag. ik vind het een erg goed doel, vooral omdat ik de hormonen nog in de koelkast heb liggen. Kraamzorg: heb ik nog niet geregeld, wil ik na de echo doen Ontlasting: ik heb normaal al last van obstepatie, dus heb meteen met de ha overlegt wat we dan kunnen doen en dat zijn zakjes om de ontlasting wat te verzachten volgens mij zwangerschapsolie: ik heb bio-oil, omdat ik al straie heb (dus dat worden er zeker meer) geslacht: m'n mannetje is er zeker van dat we een jongen krijgen ik heb nog geen idee uitzet: we krijgen een maxicosi, we konden ook een kinderwagen krijgen, maar die hebben we al (.)(.) hebben jullie ook dat ze de ene dag meer pijn doen dan de andere? Liefs Dina
ooh ik heb ook zo last van obstipatie normaal en nu is het ook echt erg.. Maar je mag niet drukken want dan rijg je aambeien nou ik had gister al bloed bij de ontlasting maar nog geen pijn gelukkig. en mn (.)(.) doen inderdaad ook zo pijn niet te geloven mn tepels worden nu al groter soms denk ik dat ze knappen
Hihihihi Tepels die knappen!!! Dat is lastig!! Maar ik zie ze ook met de dag groter worden. Ik heb vanmorgen eindelijk weer een kunnen poepen! (sorry, niet echt smakelijk) Dat lucht echt op. Liefs Sjoelke
zeg dat wel ik gister 2 keer en vanochtend maar mn schoonzus heeft me wat tips gegeven die is zelf ook zwanger en je mag niet naar voren buigen dus rechtop en niet drukken maar zuchten..het hielp wel