leuk hoor! en nee dan is het ontzettend lastig om je mond te houden inderdaad! ik ben net even wezen wandelen..... wist echt niet meer wat ik moest doen haha! ben even naar de kruidvat geweest en heb daar maar van die speciale vitamines gehaald! Oja en tussendoor belde vriendin me op!!!! dus dat was ook ontzettend leuk!
Dat soort dingen hou ik gewoon niet lang voor me. Nu voelt het elke minuut beter dus wil niet wachten met vertellen. Je hebt inderdaad vitamine voor zwangere. Ik heb ze nog van mijn vorige zwangerschap. Zal een kijken of die nog kunnen.
Ja dit is de tweede voor ons. Zou wel weer schelen. Al heb ik het tijdens mijn vorige zwangerschap ook niet braaf geslikt ( schaaaaaaaaaaaaaaaaaaam)
haha ja ik ben ook zo iemand die dat wel gaat vergeten! maar ik wil ze nu wel innemen.... slik ook al weer 2 jaar foliumzuur.. dus ben dat wel gewend!
Ja inderdaad na 2 jaar wen je daar wel aan. Ik slik alleen zo nu en dan ijzer omdat die altijd vrij laag is bij me.
thanks! leuk he jij ook gefeliciteerd! en wat is het spannend ook he idd erg moeilijk om je mond tegen iedereen te houden pffff
haha mariska en dat is nou juist net niet wat wij doen! wij vertellen het iedereen die het maar wil horen! ik kan dan echt niet mn mond houden......
oh ahaha dan zit ik het verkeerd te lezen alleen onze ouders en zussen weten het. meer niet.... en dat moet ik wel drie maanden zien vol te houden en dat is erggug moeilijk. hihi
Hoi Mariska van harte met je zwangerschap/ Is het de eerste voor jullie? Schreeuw het het liefst van de daken maar ja niet slim. Sommige buren zullen het wel iets sneller weten ivm MVM. Maar dat is dan jammer.
@Ella; Jaaaa ik vind het zo tof dat jij nu ook bij de maartmama's zit! @Mariska; Welkom en van harte gefeliciteerd! Ja moeilijk is dat he om het stil te houden... Hier weten mijn ouders, schoonouders, mijn beste vriendin en mijn collega/vriendin het. Voor de rest willen wij het ook nog even stil houden. Maar dat is moeilijk!!!! Zou het namelijk het liefst van de daken schreeuwen.
gefeliciteerd ! Ik heb net hetzelfde gedaan ! Mijn eerste echo is 13 juli in het zh ! volgens mij zijn wij even ver ik heb uitgerekend 5 maart dus vandaag 3w en 5d
Ik DENK... dat ik me ook kan aansluiten haha Ik heb gister 2 superpositieve testen gedaan... en ik kom volgens mij sowieso ergens in maart uit... Wel leuk, mijn zoontje is van maart 2009. Heerlijk in het voorjaar bevallen, niet met enorme buik 30 graden moeten overleven en meteen vaak redelijk lekker weer zodra de kleine er is. Ik mocht destijds al na 5 dagen met hem naar buiten! Maar goed, maandag ga ik verloskundige enzo bellen... Spannend allemaal... Niemand behalve mn vriend weet het. (Kennissen lezen hier wel eens, dus pleasseee sssssst! ) Ik ga het al wel snel aan mijn ouders vertellen, kon vandaag al met moeite mn mond houden.. Ben benieuwd of ze positiever reageren dan 2 jaar geleden
@janneke gefeliciteerd ! Hoezo reageerden ze niet positief met je vorige zwangerschap ?? zou wel leuk zijn als ze blij voor jullie zijn !
janneke van harte gefeliciteerd!!! hoop idd dat je ouders nu wat leuker reageren hoor! Anja , ja haha komen we mekaar hier ook nog tegen! leuk!
hoi hoi aanstaande maart mama's, met een beetje geluk mag ik mijn eigen hier ook melden. Gisteren een positieve test gehad. nauwelijks nog te geloven, dus gooi er morgen nog maar een testje tegen aan!!! Ben nm erg onzeker en bang, aangezien mijn vorige zwangerschap geeindigd is in een miskraam bij 6 weken. Maargoed ik blijf positief, dus aanstaande maart mama's; GENIETEN ALLEMAAL!!!!! Groetjes Sannie