goodmorning! naja zo good is hij niet voor mij. heb ontzettend slecht geslapen ben nu al sinds 04.00 wakker, moet me nu gan douchen om te werken en voel me zo beroerd!!! krijg geen vreten door mn strot zelfs een nectarine is teveel. gadverdamme en dan nog tot 16.00 werken. ik kan wel huilen!!!! @geslachtsbep. wij doen dat ook rond de 16 weken maar ik wil het niet weten mijn vriend wel. @ella: ck: betekent volgens mij het geslacht volgens de chinese kalender. voor mij zegt ie dat het een meisje is..lets hope sooo ok ik ga nu echt onder de douche springen. ajuuuuu
hoi meiden.. vandaag was eigenlijk mijn test dag kon het niet laten nog een keer te mogen genietne haha.. maar wat wel grappig was ik had een predictor test gedaan.. en hij gaf gelijk al een licht streepje aan.. dus ga er maar eens iets meer in geloven.. liefs Yippie
Hoi meiden; @ Lindanna; Wat erg meis, heel veel sterkte! Ik hoop dat er snel een kindje in je buik groeit die goed blijft zitten!' Gister mijn moeder en zus verteld, ze hadden het allebei niet aan zien komen en wisten gewoon niet meer wat ze moesten doen! Ik ben 24, 25 als ons kindje wordt geboren. Ik kom uit Gelderland-zuid @ Knobbeltje; Denk ook echt dat het met de zwangerschap te maken heeft, voelt nu alweer heel anders, dus maak me niet zo druk meer @ WC; hier nooit moeite met naar de wc gaan, in tegendeel zelfs. Heb last van het prikkelbare darm syndroom dus vaak diaree. Merk wel dat dat nu wat minder is, dus voor mij alleen een voordeel nu nog.
Goeie morgen meiden, heb alles gelezen, maar ben alles weer kwijt Ben nu een broodje naar binnen aant werken (moet van mannetje meer eten) maar wat ben ik misselijk mvm: de stamk komt ook omdat je nu een betere geur krijgt, dat komt meestal niet te goede knobbeltjes: ik heb ook meer knobbeltjes, maar m'n (.)(.) zijn wel minder voller heb ik het idee en dat maakt me wel onzekerder Liefs Dina
@ lenylenn: Wat vervelend dat je zo'n slechte nacht achter de rug hebt. Werkse vandaag. @ Lindana: Jeetje meid, jammer hoor, had het zo gehoopt @ yippieajee: Fijn gevoel he, nog zo'n positieve test
Goede morgen zwangere dames. @ Lindanna, Sterkte wat vreselijk balen zeg. Hopelijk toch de volgende ronde raak. @ Buik smeren. begin er niet aan heeft toch geen zin @ Nieuwe van harte gefeliciteerd. @ lennyLenn balen dat je nacht zo rot was. Hoop voor je dat het beter word @ wc niet veel moeite mee. Soms wel maar goed doe je weinig aan. persen kan alleen kwaad voor de aambeien. Kindje komt er niet zomaar uit hoor @ Misselijk, gisteren avond te erg. Bah was vergeten hoe erg het kan zijn. @ leeftijd. nu 26 en bij de bevalling ook. @ Geslachtsbepaling jaaaaaaaaaaaaa wil het heel graag weten. @ Voel me verder niet opperbest. Beroert hoofd en keel. Gaat vast weer over.
Owja geslachtsbepaling, m'n man wou nooit weten wat het werd, daar was ik het mee-eens, we wouden het een verrassing laten, zegt meneer gister ineens dat hij toch wel erg nieuwsgierig is, dus dat word nog een gevecht denk ik
Wij willen het geslacht wel graag weten Met 10 weken is de 1e echo, dat is nog te vroeg, maar we willen met 14 weken een pretecho, vaak ook nog te vroeg voor geslachtsbepaling maar wie weet hebben we geluk En anders wordt het toch tijdens de 20 weken echo
@ ella. ck betekend idd chinese geslachts kalender. de J staat voor jongen. wat de groene kleur betreft zal wel even kijken welke kleur het kan. @ lennylenn pff das ook wat zon nacht. en dan ook nog te bedenken dat we pas in het begin zitten, @ yippie leuk he? nog even weer testen. @ ikke, oeh al mensen verteld, ik weet nog goed dat ondanks dat het leuk nieuws was om te vertellen dat ik bloednerveus was. @meara hopelijk voel je je snel weer iets beter. @ dina. haha wat grappig. maar het hoeft geen gevecht te worden hoor. je kan het ook op een briefje laten schrijven en in een envelop laten stoppen. hier. 15 juli heb ik de eerste echo. tis al heel snel maar het lijkt eingelijk zooooo ver weg.
Tara ik zou een 3d echo wat later doen. Met 14 weken is het niet echt mooi. Wij hebben het met 16 weken gehad. Het is grappig maar nog misvormt. later is veel mooier. Eerste echo zal hier tussen 1 en 8 aug zijn.
Ik denk dat we tegen die tijd wel kijken wat we gaan doen Ik heb m'n 1e echo met 7,6 weken duurt nog zolang wij weten nog niet of we een 3D echo laten maken, wil wel bellypaint laten doen Liefs Dina
@ tara. ja heb idd een vroege echo, dat komt omdat ik eerst clomid heb gebruikt ivm pco. dus gaan ze nu even kijken (heb ook wel een klein beetje gelogen hoor,dat ik het termijn niet weet) weet ik ook niet precies want het kan een weekje ofzo schelen. daarnaast heb ik in de zwangerschap van nikki de eerste weken heel veel bloedverlies gehad. dus wil gewoon even zien hoe het eruit ziet. als ik dan weer bloedingen krijg ben ik misschien wat rustiger. van nikki heb ik heel veel echo's gehad. heb gewoon een boekwerkje met de ontwikkeling. eerst met 5 wkn 6 wkn 6 wkn en paar dagen. 8 wkn. 12 wkn 17 wkn (pret) 20 wkn 26 wkn 27 (pret) en 32 weken. dus heel wat. tis nu ook even afwachten of ik onder de gyn of vk kom. heb de vorige zwangerschap een paar keer in het ziekenhuis gelegen ivm nierstuwing. daarom ben ik toen ook ingeleid.
whahaha pak net het boekje erbij met echo foto's en ik heb op exact dezelfde datum de eerste echo. als ik het verteld heb aan iedereen dan zal ik de foto eens inscannen dan kunnen jullie het zien. ik moet dat alleen bij mijn schoonouders doen (scanner kapot) dus dat moet nog even wachten. trouwens met nikki wist ik eerst echt niet hoelang ik zwanger was. had toen mijn laatste ongi 3 januari gehad.
Yippie wat gaaf he! geniet er maar lekker van! Dina , haha mannen! idd je kunt het ook op een briefje laten schrijven!? Shenoby , hopelijk heb je nu een minder problematischer zwangerschap! meiden ik heb denk ik ook geen keuze en zal bij de gyn moeten blijve, voor de controles , vanwege medicatie die ik slik. na ja liever dat , dan stoppen met de medicatie!
Hoi allemaal, ik lees veel over misselijkheid bij jullie. Ik heb er nog helemaal geen last van (gehad). Zou het nog komen of ben ik gewoon een mazzelaar? Wel heb ik ineens rare kleine (water)wratjes op mijn handen. Vooral bij mijn vingers en bij mijn handpalm. Ze vallen bijna niet op, maar heb ze echt sinds dat ik zwanger ben. Mijn gezicht lijkt trouwens ineens wat gaver te worden, zonder puistjes. Dus dat is altijd mooi natuurlijk. Fijne dag allemaal.