Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ben ik gelukkig niet de enige :D

Ik vroeg het me af omdat ik 3 dagen voor mijn NOD positief heb getest, en de test was overduidelijk positief, niet zo'n licht twijfel streepje ;)

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja ik vroeg het me om diezelfde reden ook af.
    maar ik zou dan 5 dagen voor NOD knal posi hebben getest.
    tenminste als ik de datum aanhou wat het met clomid was.
    weet het namelijk niet precies.
    nou ja vanmiddag weten we het misschien

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Spannend hoor shenoby, dus het kan bij jou ook enkele dagen schelen :D

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja idd,
    maar ik ga er vanuit dat we vanmiddag niks kunnen zien.
    dan kan het alleen maar meevallen.

5. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Dit vond ik op een website...

Ik ben toevallig op de dag van de echo exact 10 weken haha, ga er niet vanuit dat ik korter ben want dan is het wel apart dat ik 3 dagen voor NOD knal posi test ;)

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik duim voor je meis, ben benieuwd :)

7. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Jaaaa als alles goed gaat word ik ook een maart mama!! alle dames hier gefeliciteerd!!!!!

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik meld mij ook bij de maart mama's! Vorige week woensdag na 19 rondes heel onverwacht een knal positieve test in mijn handen gekregen.
    Op 6 maart zijn wij uitgerekend (Ongeveer want heb een korte cyclus dus weet niet hoe ze dat berekenen)
    Vind het erg leuk om te zien dat er in deze topic een hoop meiden zijn die net zo ver zijn als ik:D

Hebben jullie ook al zoveel kwaaltjes? Ik heb al vanaf voor NOD geen eetlust en menstruatieachtige buikpijn. Voelt ook wel als spierpijn. En ook erg moe, alles is teveel. Kan niks op mijn buik verdragen en bij vlagen misselijk. Maar toch maak ik mij zo zorgen dat ik er nog niet echt van kan genieten. We hebben er 19 rondes over gedaan en we willen het zo graag, nu ben ik zwanger en ben ik erg bang om het weer te verliezen. Herkennen jullie dit gevoel?

Nou op naar de komende 8 maanden!! en dan een lief klein beebje in mijn armen houden, kan niet wachten :)

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

nou ladies,
    ik ga de luiertas voor nikki klaarmaken.
    mijn papieren pakken en dan off to the gyn.
    hopelijk kan ik jullie straks een mooi plaatje laten zien.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa, weer twee zwangere vrouwen. :D
    Gefelicteerd met jullie zwangerschap en welkom in dit topic.

@ Brigit, moeheid, daar heb ik ook last van inderdaad. Niet de hele dag door of zo, maar meer zo tegen het eind vd middag dat het komt opzetten. Misselijk en buikpijn niet echt.
    Maar het is wel herkenbaar hoor, je laatste zin. Je hebt er zo lang over gedaan om zwanger te worden en dan wil je dolgraag dat het babytje bij je blijft zitten... Dat hebben we allemaal wel denk ik, een stukje onzekerheid. Maar laten we duimen voor elkaar dat iedereen bevalt van een wolk van een baby. Geniet er maar lekker van. :)

11. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Welkom brigit en peetjuhh :) ennuh gefeliciteerd beiden :D

@ brigit: Heel herkenbaar hoor, ik was dan nog niet zo lang bezig maar het blijft spannend en de onzekerheid dat er wat mis kan gaan zit er bij mij ook heel erg...
    Ook de buikpijn is erg herkenbaar helaas;)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Huh? Heb ik wat gemist?
    Krijg jij nu al je eerste echo?:(
    Ik wil ook!!!!:p

Nou heel veel succes. Ik ben benieuwd. ;)

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    shen heel veel plezier en ik ben benieuwd

14. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    #714 Tara26, 6 jul 2010
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
    Bereken de uitgerekende datum

Ik kwam deze site tegen en deze berekent je uitgerekende datum mede naar het gemiddelde van je cyclus.
    Als ik deze berekening doe ben ik 6 maart uitgerekend, 2 dagen eerder dus. Dan zou ik nu 5 weken en 2 dagen zijn;)

Ze gaan altijd uit van je 1e dag van de laatste menstruatie maar mijn cyclus was maar 25 á 26 dagen en niet 28 zoals ze vanuit gaan.
    Met deze berekening ben ik uitgegaan van 27 dagen, het gemiddelde ;)

Ben benieuwd wat jullie uit de berekening krijgen :D

15. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
  16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    1 dag later uitgerekend en 2 dagen minder zwanger huh??

17. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    @birgit, herkenbaar hoor.. Je klachten klinken heel normaal en dus van het positieve uitgaan hoor!! Mijn vorige zwangerschap is uitgelopen op een miskraam en voel me nu zo anders dat ik wat geruster ben. Al leef ik natuurlijk helemaal toe naar mijn eerste echo 12 augustus..

Dames, ik wil graag zo een leuke banner plaatsen maar hoe doe ik dat?? Ik kan hem wel maken en de link knippen maar moet je dat dan weer ieder bericht opnieuw doen of waar kan ik hem vast zetten ofzo?? Ik heb al gezocht maar word er niet wijzer van.

Iedereen van harte!!!

18. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik ben meer van die calculators aan het doen en allemaal schijnen ze wat anders aan te geven, variërend van 6 maart tot 8 maart.

19. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Je kunt hem bij gebruikersinstelling bij handtekening plaatsen, dan verschijnt ie automatisch onder al je reacties.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Peetjuh en birgit , van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! gezellig dat jullie hier mee komen kletsen!

Shenoby heel veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarschijnlijk ben je er al.....

Deel Deze Pagina