Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    yeh 2-1 voor nederland! :):):):):) en nu zo houden ;):D
    @missnanda gefeliciteerd met je zwangerschap :) en klets gezellig mee :)

2. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    yeh al 3-1 whoei ze zijn in topvorm

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

M'n kaasjes zijn op!!! hihihi.
    Nederland wint nu toch, dus ik kan wel gaan slapen.

Slaap lekker allemaal
    Tot morgen

Liefs Sjoelke

4. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Slaap lekker Sjoelke, ik ga ook mijn bedje in.. Heerlijk verlang gewoon naar mijn bed en kussen.

welterusten dames en tot morgen

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja je hebt gelijk, ne dheeft al gewonnen en ik kan mn ogen echt niet meer open houden.

michien een rare vraag maar worden jullie ook duizelig na het slikken van een foliumzuur tablettje? had ik ook bij de eerste zwangerschap en nu weer. zodra ik dat ding slik ben ik niet lang daarna zo draaierig.

6. LayD

LayD Lid

3 jul 2010
    15
    0
    0
    Flevoland
    Vraagje voor diegene die een 2e kindje verwachten, gaan jullie de andere kamer ook veranderen voor jullie 1e kindje? Zo ja, doen jullie ook een thema en welk bed gaan jullie kiezen? (uhmm quote weet niet hoe het werkt)

Ons 2e kindje krijgt het kamertje van onze dochter en daar veranderen we niet superveel aan misschien andere aankleding.

Ons meisje krijgt dan een nieuw kamertje met een juniorbedje en een leuke thema maar wat geen idee?? Moet ik me nog in gaan verdiepen...

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Missnanda, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

@ Sjoelke en XsjaninX, slaap lekker.

@ Lennylen, nee hoor, geen last. Maar dat komt ook doordat de foliumzuur verwerkt zit in mijn Puur Mama vitamientjes van VSM.

NEDERLAND GAAT NAAR DE FINALE! 2-3!

8. alle nieuwe welkom...

zo hier ook naar bed ben moe..

ik heb vandaag compleet mama van davitamon gekocht..

zwangerschaps vitamines.. aan gezien ik erg aleergies ben is dit een handige optie..

ik heb veel gezeur in mijn liezen en buik.. moe en misselijk.. maar goed dat hoort er bij he..
    leifs mij

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Shenoby: dikke knuff meis.
    Hoop dat de reactie van je vader toch mee gaat vallen.

@Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! :D

@Uitgerekende datum: als je je eisprong weet, reken dan vanaf die dag.
    Twee weken later ben je 4 weken.

@Late innesteling, later uitgerekend: nee, je beeb begint met groeien en delen vanaf de bevruchting (dag van eisprong)
    Een late innesteling maakt dus niets uit!

@Tara: wat eng meis!
    En oneerlijk wat je vriend zegt.

@Foliumzuur: slik het al 3 jaar en nergens last van.
    Ik slik het met het ontbijt, misschien dat proberen?

@All: vandaag weer veel hoofdpijn gehad, zijn er hier meer die dat hebben?
    En over de hele dag krampen over mn hele onderbuik.
    Vind het echt eng!
    En moet nog 2 weken wachten op de echo.
    Ben nog elke keer blij als er geen bloed op het wc papiertje zit.
    Heb vanacht en overdag trouwens niks kunnen slapen, dus ben echt kapot.
    Hoop vanacht toch wat slaap te kunnen vatten.

Liefs Dreamer

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :):):):):):):)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nieuwe meiden van harte welkom!!!! wat fijn dat jullie zwanger zijn!

Yippie die davitamon compleet mama met visolie , die slik ik ook! dat zijn van die grote rode he!

Dreamer , ik slik nu ook alweer 3 jaar foliumzuur! heb ook nog nooit last gehad van misselijkheid. ja hier ook af en toe steken en krampen... probeer er dan geen aandacht aan te schenken ,maar vind het toch wel wat eng.
    doe je wel rustig aan!? hoop zo dat de 2 weken voorbij vliegen!! zodat je straks een mooie echo zult hebben!

Lennylen miss idd een idee om ze bij het ontbijt te nemen!? als je dat al niet deed? iig ze in te nemen bij iets te eten!? lastig zeg dat je er misselijk van wordt!

Lekker eten......... tja ik vind alles lekker! (behalve zuurkool) ik hou ook echt van hartige dingen... las hier net wat over tomaat met morzarella en pesto! mmmmmmmm heerlijk! bruchetta maak ik ook wel vaak! dat is ook zooo lekker!
    na ja ik zal er over ophouden want begin nu weer aardig trek te krijgen! ;)

Hoop dat ik vannacht ook wat beter slaap als afgelopen nacht.... heb toen weer erg slecht geslapen...
    lekker slapen meiden!!!

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    jeetje, als ik dat lees ben ik dan de enige die moeite heeft met eten? als ik lees waar jullie allemaal trek in hebben dan draait mijn maag om. het is niet zo dat ik moet over geven maar ben soms beetje misselijk en totaal geen trek. 's avonds gaat het beter.
    ach ja komt wel weer denk ik.fijne dag allemaal, ik ga proberen te werken. ben alleen moe en lusteloos hoop dat het beter gaat vandaag.

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Goeie morgen meiden,

Ik heb meestal ook juist geen trek in eten, maar moet eten van mannetje ;) dus dat doe ik dan ook maar :p

Ik ben nog moe, maar moet wel zo werken helaas :( gelukkig maar een halve dag maar moet nog veel doen, dus lig pas tegen half/3uur weer in bed.

@ Tara, wat een onzin dat jij zelf die buikpijn zou veroorzaken zeg :mad: hoop dat je vriend snel inziet dat dat dus echt niet zo is.

Foliumzuur: ik heb ook al 2 jaar foliumzuur geslikt, nu slik ik een andere, waar meer vitamine inzitten, maar ook nergens last van

Liefs Dina

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal,

Ik heb niet alles gelezen, ben echt zó moe sinds gister 8) vannacht ook goed geslapen, een paar keer wakker door een verstopte neus en plassen.
    Nu wakker en zou nu alweer kunnen slapen pfff

Hebben jullie ook dat jullie buik al een beetje opgezet is? Ik kan sommige broeken niet meer dicht of ze zitten dan veel te strak...

Nou hoop vanmiddag bij te kunnen lezen en meer te reageren :)

Fijne dag dames!

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Goedemorgen dames

hoe is het hier? Er is nog een hoop gekletst nadat ik weg ging hihi :D Gezellig hoor, moest even bij lezen...

Buikpijn gaat prima in principe, moet eerlijk bekennen dat ik vannacht voor het eerst in 2 weken geen last heb gehad...;)
    Voor het eerst in 2 weken ben ik niet s' nachts wakker geworden door buikpijn, dat was een welkome verrassing.
    Toch ga je je dan ook zorgen maken omdat je het na 2 weken wel redelijk gewend bent....Ach het is ook nooit goed he :p

Vriendlief is nog steeds boos, en waarom :(

16. Meara

Meara Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Tara gelukkig geen buikpijn nu voor je. Vreemd dat je vriend boos is. Gaat het op zijn werk niet goed of is hij bang voor de nieuwe situatie?

Nieuwe mama's van harte welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Voetbal wat waren ze goed he.

17. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ Meara

Nee ik weet het ook niet, hij praat ook niet echt erover tegen mij. Maar er zal hem vast iets dwars zitten, zou niet weten waarom hij anders zo doet tegen mij...:( Maar dat komt ook vast wel weer goed, zo gaat dat meestal ;)

@ all: Ik heb gisteren de catalogus van baby-dump binnen gekregen en daar kreeg ik één paar witte sokjes bij :D Zo schattig :p

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morning zwangeren!!

@thema kamertje: ja, madi krijgt een nieuwe kamer. hij heeft nu nog de echte baby nijntje kamer maar hij is bijna 1 en stoer dus hij krijgt een zeeman/piraatjes kamer. toevallig had de kruidvat hele leuke schilderijtes enz hiervan.

@foliumzuur..ik zal het eens bij het ontbijtje proberen. hoop dat dat helpt. ik deed het steeds na het avondeten.

sorry voor het korte berichtje maar ik moet gauw gaan douchen want ik heb met mn vader en zus afgesproken om te gaan winkelen voor maddis verjaardag. om 14.00 ook nog intake mvm.

tot vanmiddag allemaal en een hele fijne ochtend en middag

19. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    HAllo allemaal hoe is het hier met de kwaaltjes.Ik merk dat ik nu al last begin te krijgen van mijn bekken dat belooft wat.
    Verder niet echt klachten alleen heel erg moe.
    Dames die straks 2 kleintjes hebben hoe gaan jullie dat doen.
    Zit zo te twijfelen of ik een duowagen moet halen of niet.
    Want ijn jongste zal dan 18 maanden zijn als de baby geboren word.

20. Tara ik weet natuurlijk niet wat er gebeurt is.. maar onze mannetjes moeten ook wennen aan het papa worden..hihi..
    hier is er ook flink van de leg.. moet er aan wennen. moet ook eerlijk zeggen dat ik het nog moeilijk kan bevatten..

maar het komt vast goed..

iedereen een fijne dag...

leifs Yippie

Deel Deze Pagina