Mijnengel ik denk dat je een duo wagen wel nodig gaat hebben. Een kindje van 18 maanden kan nog niet lang op een board staan en misschien pas net lopen. Komt vanzelf Yippie moet groeien
die van mij zal 2 jaar en 3-4 maanden zijn als de beeb ter wereld komt maar ook wij gaan kijken voor een duo wagen ! Mijn zoon is nu 20 maanden en hij loopt al van toen ie 12maanden was maar ik zie hem nog geen hele lange afstanden wandelen ! Dus ik denk dat een duo wagen heel handig zal zijn !
@Mijnengel Heb zelf nog geen idee hoe ik dat ga doen Senna is dan ook 18 maanden en zo'n board is wel handig maar moet tegen die tijd maar kijken hoe goed ze kan lopen.. Zo'n duowagen is zo groot vind het nu soms al lastig met de kinderwagen haha @Tara26 Vervelend dat je vriend een beetje 'dwars' doet ik denk ook dat hij moet wennen aan de nieuwe situatie. Ik weet wel dat toen ik zwanger was van mijn dochter mijn vriend soms vervelend deed maar daar kwam later ook uit dat hij het allemaal een beetje eng vond.. Wij werden ook door de pil heen zwanger dus ons leventje stond aardig op zijn kop. Hij draait vast wel bij als hij straks de echo's ziet en het allemaal echter wordt. Zelf nooit geen last gehad van foliumzuur slik nu van Dagravit mama en baby en ook daar geen last van.. Ligt het misschien niet aan je bloeddruk? @Ikke85 ook mijn buikie is al aan het groeien vreemd want ben pas 5 weken maar begint al op te zetten zullen vast de darmen e.d zijn.. Kan me het ook niet helemaal meer herrineren toen ik zwanger was van Senna.
Hoi meiden, Ook ik mag me hier melden... na een hele vervelende nasleep van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die van eind januari tot juni heeft geduurd, ben ik meteen zwanger geraakt bij de eerste eisprong. Het is nog een beetje onwerkelijk, omdat ik door de mijn vorige miskraam na januari niet meer ongesteld ben geweest... in juni was mijn HCG waarde op nul en mochten we het weer gaan proberen, en meteen RAAK. Wij hebben al een zoontje Valentino die is 1 juni 4 jaar geworden, en dit moet dus zijn broertje of zusje worden. Heb gisteren al met de huisarts gesproken, en heb een verwijsbrief voor een eerste echo, omdat ik toch de angst heb dat het buitenbaarmoederlijk is.
Net vk gebeld, met assistente gesproken. Zolang ik geen bloedverlies heb kan het er allemaal bij horen. Ze zei wel dat als de buikpijn aanhoudt en ik vertrouw het niet, dan moet ik volgende week even bellen, dan plannen ze een echo tussen de 7e en 8e week voor de zekerheid... Ik mag gewoon paracetamol slikken van haar dus dat ga ik ook doen als het nodig is....
van harte gefeliciteerd!!!! wat een heftige ervaring zeg met je vorige zwangerschap! IK hoop dat alles nu goed mag blijven gaan! liefs Ella
Tara wat fijn he dat je nu wel paracetamol mag slikken indien nodig...! fijn idee dat je altijd kunt bellen en mocht het nodig zijn dat er een nieuwe echo-datum gemaakt wordt!
Ja zeker, want als je weet dat alles van binnen gewoon goed is dan kom ik die buikpijn beter door, dan heb je iets meer zekerheid... En nu die onwetendheid is vreselijk, steeds die buikpijn en gewoon niet weten of alles wel goed is. Dan duurt het erg lang tot de 10 weken echo
Hey meiden! Ik wil jullie ook allemaal feliciteren met jullie zwangerschappen! Geniet ervan en geniet nog méér als jullie kleintje er is! Het is zoooo leuk en het gaat zoooo snel! Lieve groetjes, een maart-2010-mama! (Tuur, 8 maart 2010)
nou echt wel Tara! ik maak me zelfs nu al wel eens zorgen... laat staan hoe erg ik dat ook zou hebben als ik zo buikpijn zou krijgen! fijn dat de vk-assisitente wel begripvol was he! hoe gaat het nu met je?
Het gaat gelukkig wel weer, heb een goede nacht achter de rug voor mijn doen en ben wel bijgekomen van gisteren. En ik heb nog geen bloedverlies dus ik ga er wel gewoon vanuit dat alles goed is, maar een eerdere echo zou natuurlijk heel fijn zijn. Met jou ook alles goed? Last van kwaaltjes al?
Een hele goeiemorgen dames, zo, ik kom net mijn bed uitgerold. Ik heb een dagje vrij dus ik kon uitslapen. Heerlijk. Maar wel wel een piepklein beetje misselijk. Ik droomde dat mijn man zwanger was. En dat leek allemaal doodnormaal te zijn in die droom. Maargoed... Mijn man zat gisteren nog een zure haring naast me te eten. Als ik er nu weer aan denk, word ik spontaan weer misselijk. En hij wilde me steeds kusjes geven en hij blies zijn adem uit tegen mij, hij dacht grappig te zijn. En ik ging bijna over mijn nek. Moet ineens niks meer van haring hebben. Terwijl ik een zoute haring op zijn tijd heerlijk vond. @ Ikke85, mijn buik begint ook al een piepklein beetje op te zetten. Maar tis nog niet zo dat ik mijn knopen niet meer dicht krijg. @ Tara26, vriend nog steeds boos? Nouja zeg... Lekker niks van aantrekken. Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Dat boek van baby-dump kreeg ik ook, met die witte sokjes. De postbode zou nu vast wel weten dat hier in huis een kleine op komst is. @ Lennylen, veel plezier met winkelen en met MvM. @ Mamaantje, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Poeh, heftig wat je hebt meegemaakt met die buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar groeide het kindje dan gewoon door? Of stopt dat dan op een gegeven moment met groeien en overlijd het? Heb je dat wel een beetje een plekje kunnen geven nu? Iig sterkte met het verlies van je andere kindje en veel geluk met deze zwangerschap, dat er een wolk van een baby uit mag komen over 8 mnd. @ Elke1984, wat leuk van je, thanx.
waardevol wat rot he dat je zo misselijk bent.... hiihi ik had al wel gelezen idd dat je smaak erg kan veranderen..... ben benieuwd wat je nu juist lekker gaat vinden! tara met mij gaat het goed.... heb nog nergens last van! ben wel ontzettend moe... maar dat kan ook komen omdat dit mn eerste vakantie dag is... en ik eindelijk tot rust kan en mag komen!? verder heb ik wel wat pijnlijke borsten , en mn buik heeft een trekkerig gevoel.... maar om dat nou echt kwalen te noemen.... nee hoor dat valt wel mee!
Gelukkig geen bloed Tara. Kwaaltjes vallen mee. Misselijk af en toe maar gisteren viel dat ook reuze mee. Borsten doen af en toe vervelend. Gisteren heel even licht ongi kramp maar dat was het wel. Ja vreselijk moe en last van mijn ogen maar dat laatste kan ook door hooikoorts komen. Buik lijkt wat boller door darmen die opzetten omdat ze zich moeten gaan verplaatsten.
Wat is er al weer veel gezegd en geschreven zeg gisteravond en vanmorgen.. @ tara wat vervelend dat je man zo doet, hij moet idd vast nog wennen aan het idee en is ook vast als de dood dat het fout gaat. Buikpijn hoort ook wel bij een zwangerschap al hoor je er haast nooit iemand over. @baylee, Juis fijn dat je eerder kan, bedoelde het niet rot hoor.. Dit keer gaan we er gewoon voor toch!!! IK heb gister voetbal gekeken, in alle opzichten een WK om nooit meer te vergeten toch dames!! Ik ben vooral in de morgen misselijk en staat het eten me tegen. Net met tegenzin twee boterhammen gegeten. Gister nadat we buiten voetbal hebben gekeken had ik het zoooo koud en heb ik zelfs een dikke pyama aan gedaan. Herkennen meer dames dit??
@Opgezette buik: dat begon hier al heel snel. Kon een halve week voor NOD mn broeken al niet meer dichtdoen. Zeker savonds heb ik echt een buik waar je niet omheen kunt. Lang leve de A-lijn truitjes @Tara: fijn dat er geen bloed is en dat je eerder voor een echo mag komen indien nodig. Liefs
Goedemiddag dames! Zo, ik heb 1 dagje niet op het forum gekeken en zijn er meteen 20 pagina's vol geschreven!!! Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!! En welkom!! @eten: Ik schommel de hele dag van misselijk als ik aan bepaald eten denk, naar enorme trek ik rare dingen. Gister had ik in 1 keer enorm veel zin in oliebollen!! Koffie kan ik echt niet meer uitstaan, word al misselijk als het koffiezetapparaat aan staat.... Dus ja, best lastig. @Tara: wat vervelend die buikpijn! Hoop niet dat je het weer krijgt! Maar wel een geruststellend idee dat je terecht kan bij de vk. Sterkte meid! Verder niet veel te melden. Wij gaan nog ff genieten van onze laatste paar vakantie dagen op Terschelling.....
Ik denk ook dat als alle maart mama's er straks zijn het een mega lijst gaat worden en het niet meer bij te houden is hahahah