de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv- ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli : anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli:meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 23 juli:dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli:yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug:tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayD echo 10 aug:Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug:mariska echo totaal: 29 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 27 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
Zo mensen, ik ben voor de eerste keer behoorlijk misselijk geweest vandaag. Tot nu toe al de hele dag. Net hebben we gegeten. En ik vind normaal een bordje warm eten heerlijk, maar ik zat na een half bordje al overvol. Hopelijk moet ik niet overgeven. Ik heb een overgeeffobie. En dat is ook lang geleden. Als kind voor het laatst gedaan. Maar als het moet dan moet het. Tis niet anders. Hebben jullie ook last van misselijkheid? Ook heb ik de hele dag een beetje buikpijn. Verder geen bloed of zo hoor. Dat zal er ook wel bijhoren. Groeiend babytje...
@lennylen: Ik heb nergens last van met foliumzuur. @ Tara: Kun je de catalogus gewoon aanvragen? Goed dat je de VK gebeld hebt. Nu ben je gerust gesteld. Wat zei je vriendje?? @Misselijkheid: op sommige momenten ben ik best misselijk, maar nog niet tot kotsen toe HIHIHIHI. Ben ook niet zo van het overgeven. Bah bah!! @Shenoby: duim voor je!! Ik blijf toch moeite hebben met stoelgang. Heb dan zon buikpijn niet normaal. Dit maakt me wel onzeker. Liefs Sjoelke
Hier vanmorgen voor de 1e keer over moeten geven. Nu net gegeten en wel wat misselijk, maar hoop dat het daarbij blijft. Ook ik heb vandaag last van buikpijn, maar dat hoort erbij Shenoby; hoe is het nu? Denk dat we allemaal voor je duimen dat alles goed is/gaat!
Je kan de catalogus gewoon via de site aanvragen Krijg je ook van die schattige sokjes erbij Vriendje en ik gaat niet lekker Vervelend dat je zo'n last heb van je stoelgang, daar heb ik nog geen last van...Denk niet dat het kwaad kan hoor, is volgens mij vrij normaal.
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv- ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli : anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli:meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 23 juli:dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli:yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug:tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug:Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug:mariska echo totaal: 29 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 29 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
sjoelke wat rot dat je zo last hebt van je stoelgang..... eet je wel voldoende fruit? en vezelrijk voedsel!? fijn volkoren brood? hoop dat het snel weer wat beter gaat! die pijn kan je idd angstig maken he! tara , he wat balen dat het niet zo lekker loopt tussen jouw en je vriend..... leuk die catalogus! ga ik ook even aanvragen Ikke en waardevol , wat lastig zeg dat jullie zo misselijk zijn............!! doe maar lekker rustig aan.... en ook al hoort het erbij , leuk is het niet! Hier gaat alles prima..... nou ja , net wat verkeerds gegeten (ik heb lactose vrij dieet) en tja heb nu enorme buikpijn.. maar ja weet waar het van komt! verder ben ik ontzettend moe................ hebben jullie daar ook last van?? ik lig gewoon smiddags te slapen!
Hey meiden, Had het lijstje aangepast, bij mij ck:m neergezet Hier ook zo moe, ben ook blij dat we morgen een tropenrooster hebben op werk en ik smiddags kan slapen. Voor de rest 's ochtend meer misselijk (ik kan niet overgeven, wou dat het soms kon) En ongelovelijk veel plassen, vooral vanmorgen, om het half uur wel, en geen kleine beetjes wel wat steekjes gehad vanmorgen , maar dat is ook alweer weg Balen dat je wat verkeerd hebt gegeten Ella, hoop dat je je snel beter voelt Liefs Dina
Hier ook ontzettend moe, lig ook vaak 's middags even plat Gister was het helemaal erg, ben gewoon een paar keer in slaap gevallen tijdens het voetbal.... hahaha Maar vandaag een redelijk goede dag.
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv- ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli : anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli:meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli:dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli:yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug:tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug:Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug:mariska echo totaal: 29 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 29 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
alle nieuwe mama's van harte welkom. @ all heb wel bijgelezen maar niet echt de energie om te reageren. sorry... @ hier het bruinverlies blijft gelukkig heeeeeel licht. morgenmiddag tussen 2 en half 4 kan ik bellen voor de uitslag hcg stijging. dus spannend.....
@shenoby, we gaan echt van het beste uit!! morgen moet ik gewoon werken dus kijken wat ik bij moet lezen.. Hier ben ik vooral als ik uit bed kom misselijk en staat het eten me tegen. Als ik dan wat eet gaat het weer, nog geen braakneigingen gehad. Ook als ik me druk maak voel ik het opkomen dus maar kijken hoe het morgen gaat als ik weer voor het eerst moet werken Ook ben ik een stuk meer moe dan de vorige keer (bij mk) en lig ik smiddags even op de bank. Nu ga ik soms ook mij bedje maar opzoeken want ben ik alweer moe.. Ik ben maar wat blij met al mijn klachten, heb er een stuk meer vertrouwen in deze keer. trusten allemaal!!!
Ik mag me handjes nog dichtknijpen heb bijna geen symptonen alleen af en toe wat moe en hoofdpijn.. Maarja misschien wordt het nog erger.. Zo gek kan me bijna niks meer herrineren van mijn eerste zwangerschap en hoe ik me toen voelde.. Shenoby hoop echt voor je dat het gestegen is.
Ja... was een nare tijd. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nestelt de bevruchte eicel zich buiten de baarmoeder, dit kan in de eileider of in de buikholte of zelfs in de eierstok. Ik kwam er bij de eerste intake bij de vk achter, zij doet dan ook altijd een echo. En bij die echo was niets in mijn baarmoeder te zien. Toen doorgestuurd naar de gyneacoloog en die kon het ook niet vinden. Daarna volgde er wekelijks bloedprikken om mijn hcg waarde te checken. Bij mij daalde het gelukkig wat betekent dat het overlijdt en niet meer groeit, je lichaam ruimt het dan zelf op en je krijgt ook geen bloedingen. Het wordt als het ware in je lichaam opgenomen. Wanneer het HCG wel stijgt moet je meteen opgenomen worden en geopereerd worden, gelukkig is dat me bespaard gebleven. Half juni was de waarde van het HCG op nul, dus toen mocht ik weer gaan beginnen met proberen zwanger te raken. En bij de eerste de beste eiersprong was het dus meteen raak, ik heb ook geen menstruatie meer gehad. Het blijft dus voor mij een beetje lastig te berekenen hoever ik ben, maar ik ga uit van mijn gevoel. Hoop op een goede zwangerschap en dat wens ik jullie ook allemaal....
Kan iemand me alsjeblieft in de bevallingslijst zetten, ik weet niet hoe ik dat moet doen... 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv- ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli : anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli:meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli:dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli:yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug:tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug:Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug:mariska echo totaal: 29 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 29 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
Je staat er bij hoor je kunt het bericht quoten en dan de quotes weghalen. En natuurlijk je aanpassing doen
Thanx Meara... Het is voor mij al zo lang geleden, dat ik niet meer wist hoe ik er tussen moest komen...