Volgens de chinese kalender krijgen wij een meisje Ik denk meisje, manlief denkt jongen. Ben benieuwd!
He dames, Was eigenlijk de bedoeling vandaag wat meer mee te kletsen, maar de buurman kwam op bezoek. Ik eet inderdaad genoeg fruit (3 stuks per dag) en ook pruimen, roosvice laxo 2 glazen, volkoren brood. Dus daar moet het niet aan liggen. Ik wacht maar gewoon even af. Vrijdag bel ik voor een afspraak naar de VK en dan zou ik wel eens vragen. Hebben jullie overdag ook nog en inlegkruisje in voor de zekerheid?? Ik ben zo bang voor bloedverlies. Herkennen jullie dit?
sjoelke.. ivm de icsi moet ik de utrogan nog inbrengen en kan je zeggen wat een zooi is dat dus ik heb hem idd in hahah.. nog een paar dagen knikkeren en dan mag ik stoppen ben aan het afbouwen.. all: hier moe maar een goede dag gehad.. morgen maar eens even uitslapen.. want ga morgen avond naar marco.. liefs yippie
@ alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd en een gezonde zwangerschap toegewenst . Het wordt hier al steeds drukker... GEZELLIG Ik heb nog niets gelezen, want ik was zo druk en moe vandaag dus dat doe ik morgen als ik alleen op mijn werk ben . Groetjes
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv- ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
Ik heb het voor de zekerheid nog voor, maar ook omdat ik veel afscheiding heb, als ik niet hoef te werken of weg hoef doe ik niks voor, dan wissel ik wat vaker van slipje
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht Zo ik heb mezelf er ook even bij gezet
Mariska, hoe is het gegaan bij de VK? Gaat verder alles goed? Hoop dat je niet meer zo'n pijn hebt! Shenoby, hoe is het nu met jou? Hoop dat het allemaal goed gaat! Verder veel gelezen, weinig onthouden
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
zijn er meiden online ik ben namelijk even heel onzeker sinds 2 dagen zijn mn borsten minder gevoelig en ik ben ook minder moe zou dat kunnen betekenen dat er iets misgaat of kunnen die klachten ook overgaan?
He meid, Volgens mij kunnen die klachten ook over gaan. Dus ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken. Liefs Sjoelke
He Dames, Ik heb vannacht weer heel slecht geslapen. Werdt weer wakker van de buikpijn en heb alles bij elkaar een uur op de wc gezeten. Ik wordt hier echt niet goed van. Ik ben dan zo bang dat ik een MK krijg. Maar met afvegen is er dan echt helemaal geen bloed of afscheiding. Het lijkt wel of mijn ontlasting er bijna niet meer uit kan door de groei van mijn baarmoeder!? Zou dit kunnen?? Groetjes Sjoelke
ooh meid dan hebben we hetzelfde gedaan vannacht ik had ook zo'n buikpijn en het poepen wou niet en er was geen bloed te zien dus ik weet wat je bedoelt
Gisteren dacht ik ook even van ik voel mijn borsten niet meer, maar als ik dan op mijn tepels duw, dan zijn ze wel gevoellig, maar echt dat gevoel van vooraf heb ik niet meer.
Ik heb zojuist op deze site zitten lezen. Bekkenbodem - Medic Info Ik denk (en hoop) dat dit mijn probleem is!!
Sorry, maar ik moet nu echt gaan douche enz. Anders kom ik te laat op mijn werk. Ik lees vanavond weer. Liefs Sjoelke
meiden ik denk dat alles wat we nu ineens wel of niet voelen ons heel onzeker maakt, maar zolang er geen bloed is gaan we er vanuit dat alles goed is. Als je je nou echt heel erg zorgen maakt, kun je misschien even de VK bellen, misschien dat die je gerust kunnen stellen.