Goede morgen meiden Het kan dat je moeie hebt met afgaan doordat je darmen gaan verplaatsen en dus ook wat luier worden. Ik hoop voor beide dat de buikpijn snel weg is want dat voelt erg onzeker. Klachen die afnemen is helemaal niet erg, Volgende week kunnen ze er dubbel en dwars weer zijn
@sjoelke ja sorry was even afwezig...ja ik heb wel dat iets misselijk ben maar niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo. en als ik iets eet gaat het ook wel over. en wat er op die site staat klopt wel maar dat is niet waarom je nu meer problemen met poepen (sorry voor het woord) hebt want het komt door het hormoon dat maakt je darmen luier en als we straks wat verder zijn maakt een ander hormoon je darmen slap en dan floets er al uit voor je er erg in hebt. Ik heb het er namelijk al met mn schoonzusje over gehad. @ ikke ik loop bij de gyn en ik kan wel bellen maar dan zeggen ze denk ik toch wacht maar tot je bloedverlies hebt of tot 19 juli met de eerste echo.
Goedemorgen lady's Hoe gaat het hier? @ sjoelke: ik had dat bij mijn 1e zwangerschap ook.. Ik kon er werkelijk niet vanaf komen heb uren op het toilet gezeten en dan kwam er iets en dan was de buikpijn weer voorbij, maar een half uurtje later kwam het weer in alle hevigheid terug. Zoals al eerder beschreven, de darmen worden luier en gaan hierdoor minder zijn werk doen. Ik kreeg er ook later iets voor omdat ik toen 9 dagen niet had gepoept en mijn buik was zo opgezwollen dat het net leek of ik al veel verder in mijn zwangerschap was wat dus niet zo was. Het recept was movicolon ofzo, waren zakjes daar mocht ik een halve van nemen i.v.m. zwangerschap en 1maal per dag. Daarna was het gewoon een feest Ik weet dus precies hoe je je nu voelt. Ik zou het wel aankaarten bij de vk/gyn of dokter waar je onder controle staat. Geen bloed geeft moed he . De kwaaltjes verdwijnen en komen later weer volledig terug.. Wacht maar af Groetjes XsjaninX
@Ladypink heb vertrouwen erin meis. Ja ik kan nu makkelijk praten omdat ik al een zoontje heb en dat ik het nu wel een beetje weet hoe het gaat. Maar die onzekerheid die had ik de eerste keer ook. Hoeveel testen (25 in totaal i'am a crazy woman en deze keer maar 2 en heb er nog 1tje liggen een digi) ik wel niet gedaan had totdat ik de echo kreeg waarop een kloppend hartje en een bewegend kindje was te zien. Toen werd ik rustig, maar later in de zwangerschap kreeg ik ook weer twijfels omdat ik het kindje weer niet voelde.. tja, ik kan alleen zeggen heb vertrouwen meer kun je ook niet doen. Zelf ben ik ook wel een beetje onzeker omdat ik ongi krampen heb lijkt het wel maar het zijn toch mijn banden die opgerekt worden, maar niet zo erg meer als bij de 1e keer. Als je de test doet wedden dat je streepjes ervan af knallen Liefs XsjaninX
Een goeiemorgen dames, hoe gaat het met jullie? Hier gaat het ok. Ik heb heerlijk geslapen en de misselijkheid viel nu mee bij het wakker worden. Eet nu crackers, maar krijg ze toch moeilijker naar binnen als normaal.. @ Chinese kalender, ik geloof er echt geen bal van. Voor mij en en blijft het gewoon 50/ 50 kans. Maar als ik op de lijst kijk dan is het een M. Maar ik vul hem niet in achter mijn naam. @ Sjoelke, ja inlegkruisjes heb ik ook in elke dag. Maar die had ik ook voor de zwangerschap al in. Dus niks nieuws voor mij. @ Yippieajee, wat is utrogan? Alvast heel veel plezier bij Marco (Borsato neem ik aan) @ Ladypink, ik neem aan dat hetgeen wat jij noemt, er gewoon bij hoort. Ik heb namelijk ook schommelingen met de klachten. Ben ik de ene dag alleen maar moe, dan ben ik de andere dag bijv. misselijk zonder moeheid. @ Onzekerheid, ik herken dat best wel. We zijn gewoon hartstikke bang om ons kleintje te verliezen. Maar ik denk dat als iedereen de eerste echo heeft gehad en die was goed, dat we dan een stuk rustiger zijn... Oeh ik moet nog 4 nachtjes slapen. Fijne dag allemaal en allemaal niet te druk maken.
lieve meiden.. ik denk dat we ons zelf ook niet gek moeten laten maken.. (zeg ik zelf hihh) zelf heb ik ook al een aantal dagen dat ik niets voel.. gisteren was ik wel s middags wat misselijk.. Moe ik kan s'morgen s me bed niet uit komen... ben er nu ook net uit en kan me ogen bijna niet open houden. Heb vanmorgen weer wat gezeur in de onderbuik.. meiden we gaan er gewoon met een g oed gevoel vanuit dat we over 8 maanden moeder zijn.. voor iedereen een knuffel ik ga om 12 uur met de trein naar amsterdam.. om naar het westerpark te gaan. heb er zin in.. liefs Yippie
waardevol: ustrogan zijn bolletjes die je na een icsi behandeling vaginaal moet inbrengen.. dit geeft een stof af wat helpt om je emmy te laten innestelen.. het worden ook wel k##knikkers genoemd.. ben blij dat ik mag afbouwen hoor.. hihi dank je idd marco borsato..
@ Yippie, ok, dat zijn het dus. Nou gelukkig dan maar dat je ze af mag bouwen. @ Veerpeer, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.
veerpeer van harte gefeliciteerd! en welkom natuurlijk! meiden wat lastig dat jullie zo last hebben van de stoelgang! je darmen verplaatsen zich nu en door een hormoon worden je darmen wat trager toch!? ik moet eigenlijk gaan inpakken..........maar heb totaal de moed er niet voor! ben nog zoooo moe................ hebben jullie daar ook zo last van!? overal staat wel dat ik me daar aan toe moet geven........... maar ja dat wil natuurlijk ook niet altijd he! Verder gaan we morgen al op vakantie! dus ben er dan 2 weken niet.....! hoop dat alles goed mag blijven gaan met iedereen hoor!!!
@Ella, wat lekker, twee weekjes weg. Waar gaat de reis heen? Ik denk dat je een boel bij te lezen hebt na die twee weken. Of heb je internet op vakantie?
Hey meiden, @ Veerpeer, gefeliciteerd, geniet ervan @ Ella, lekker hoor 2 weken even weg fijne vakantie Ik ga zo weer m'n bedje opzoeken, ben zo moe Liefs Dina
hoi meiden. wat is er weer veel gekletst. en wat komen er nog steeds veel meiden bij. dus nieuwe meiden gefeliciteerd! @ hier vandaag weer bloedgeprikt. kan tussen 2 en half 4 voor de uitslag bellen. over het moe zijn. pff ik ben ook zooooo moe als ik eraan toe zou geven zou ik zowat de hele dag niks doen denk ik. nou ben ik wel eerlijk dat ik sowieso savonds meer energie heb. voor de rest haast geen klachten. bij de eerste ook niet. tot de 12 wkn... toen ging het ineens loos. overgeven duizelig enz enz enz
@Shenoby: mn duimen draaien meis! @Ella: fijne vakantie @Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! @Afnemende boobpijn: hier ook dan weer meer dan weer minder pijn, dan weer alleen mn boobs, dan weer alleen mn tepels. Mn boobs vind ik geen graatmeter, dus daar let ik niet zo op. Maar oh wee als mn vervloekte misselijkheid even minder is Dan gaan de gedachtes hier ook op topsnelheid @Inlegkruisjes: ik draag ze niet, maar ga wel vaak naar de wc om alles even droog te maken. Verlies veel slijm/vocht (en ben elke keer bang dat het bloed is, dus het is meteen even checken haha) En moet toch zeker 1x per uur plassen, echt niet normaal. Morgen alweer 6 weken zwanger En wat gaat de tijd toch langzaam haha. Vinden jullie de dagen nu ook veeeeeeel langer duren dan voor de zwangerschap? Liefs Dreamer
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht