Wauw Shenoby: Wat had jij een mooie buik!!! Die wil ik ook hihihihihihi!!! Ik ga nu naar mijn bedje en hopen op een rustige nacht voor mij!!! Slaap lekker allemaal. Ik hoop ook bij jullie allemaal op een pijn vrije nacht!! TRusten!! Liefs Sjoelke
Ik kom alleen even snel reageren, want ben net thuis en doodop, dus wil zo snel naar bed. @Shenoby: wat super dat je HCG is gestegen, nu lekker genieten meis!! En ik las ook nog ergens iets over lekkende boobs, dat kan zeker nu al hoor, het is wel meer uitzondering dan regelmaat, maar ik heb het vaker gelezen. Hier eigenlijk maar weinig symptomen, zo nu en dan een vlaagje misselijkheid en hier en daar een steekje in mijn buik, maar verder eigenlijk niet. Ach, ik geniet er nog maar even van, want het kan zo ineens omslaan. De afgelopen 2 dagen had ik trouwens geen drup bloed meer verloren, maar vanmiddag wel weer ineens. Nu ben ik er achter dat het steeds gebeurt als ik iets heb gedaan. Vandaag was dat de auto uitboenen en van de week met de planten water geven en veel staan. De boel is natuurlijk erg goed doorbloed nu, dus een adertje is zo gesprongen. Toch is het steeds weer schrikken, maar neem mezelf maar voor dat ik er toch niks aan kan veranderen mocht het wel mis gaan. En daarnaast zegt mijn gevoel ook dat het wel goed zit en ben ik er erg rustig onder, dus ik probeer maar lekker te genieten van de zwangerschap. O ja, en alle nieuwe meiden, Gefeliciteerd!!!!!!
Goeiemorgen dames! Wat een geklets! @ Shenoby, wat fijn dat je HCG is gestegen joh, geniet er maar lekker van nu! Hier moe, moe, moe!!! Gelukkig laatste dag werken en dan weer even bijkomen! Ik denk dat het bij mij nog helemaal niet doordringt dat ik zwanger ben. Het is gewoon zo onwerkelijk! En wat duurt het nog lang voor de 1e echo!!!!!
Goeiemorgen dames, hoeist met jullie? Hier wel goed. Werd vannacht alleen 1x wakker en voelde me toen heel misselijk, maar dat is nu weer over gelukkig. Had ook zere borsten vannacht. Heb lekker een dagje vrij vandaag en ga straks de badkamer en de wc uitboenen. Vanmiddag is mijn man vrij en gaan we lekker de weekendboodschapjes in huis halen. Jullie nog plannen voor vandaag of moeten jullie gewoon werken? @ Sjoelke, haha dus jij hebt ook twee rollen? Ja dat word als het goed is straks één rol/ buik! Eindelijk.... dan hoef ik mijn buik niet meer zo in te houden. Maar eigenlijk weeg ik veel te zwaar. Dus ben nog wel benieuwd hoe ik er hoogzwanger uit kom te zien. Eigenlijk wil ik na de bevalling heel graag afvallen. Maar volgens mij mag dat dan weer niet met borstvoeding geven, of wel? Maar als het goed is ga ik dan wel veel meer wandelen, want dan heb ik tenminste reden om te wandelen (met de kleine samen.) Want ik zie mijzelf in mijn eentje nog niet wandelen. Dus wie weet dat ik door dat stukje extra beweging wel wat afval. En ze zeggen ook dat je van borstvoeding geven af kunt vallen. Dus we zullen wel zien. En volgens mij heb ik door mijn overwicht grote kans dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Ik zal het maandag wel horen. Nee he, dat ziekenhuis is een half uur rijden... Maar ja wat moet dat moet. @ Vocht uit de tepels: misschien had ik het dan wel. @ Shenoby, mooie buik zeg. Fijne dag allemaal!
Goed nieuws dus meiden wat fijn en bloedloos en een mooie stijging super Hier alles goed hoest nog steeds maar gaat wel weer over
Goedemorgen dames Slechte nacht gehad, 3 keer wakker geweest door buikpijn pff... Net vk gesproken, nou ja assistente dan, merk dat ik nu een andere aan de lijn had dan vorige keer want deze deed wat moeilijker over een vroegere echo... Uiteindelijk gaat ze zo toch voor mij de echopraktijk bellen om met hun te overleggen wat ze voor me kunnen doen...en op welk termijn. Ze belt me daarna terug... Ik voel me zo een zeur he Het is ook grotendeels onzekerheid en angst natuurlijk, plus dat die vele buikpijn gewoon echt niet leuk is.... Ik zei ook tegen haar dat als ik weet dat van binnen alles goed is dat ik dan in elk geval geruster ben en me meer kan ontspannen... Ze gaf wel duidelijk aan dat je geen echo krijgt omdat je onzeker bent en je wel echt klachten moest hebben
@schaapje84 Ik zat er ook aan te denken ik heb met de kv 6dagen(woe) voor nod pos getest en 5 dagen(donderdag) voor nod zei cb digi al zwanger en de zaterdag cb met indicator 2-3weken Nou ja dinsdag zullen we het zien !
Goeie morgen meiden, @ Tara, ik hoop dat je eerder terecht kan @ Shenoby, wat een mooie buik had je Ik ben trouwens ook heel trots en blij dat we zwanger zijn Echo: ik moet nog precies 2 weekjes wachten tot de echo (7,6weken) vind he nu al spennend Maar ben weer veel moe, was kwart voor 9 wakker, maar stuk of 5 plaspauzes er tussendoor gelukkig vandaag vrij dus kan veel slapen Liefs Dina
goedenmorgen meiden.. ik ben zwaar moe.. kan ook niet anders was ook 1.15 thuis. hhaah vanmorgen,, maar wat was het gaaf zeg.. meiden wat een geklets hier.. wat zal dat een kakel hok worden mochten we ooit gaan meeten haha.. ik geniet er va ndat we allemaal zo fanatiek zijn.. liefs yippie
@ echo Vk heeft net teruggebeld en ik mag vanmiddag voor een inwendige echo er naartoe...Zal nog wel weinig te zien zijn maar ze kunnen in elk geval kijken of het geen bbz is begreep ik uit haar verhaal...
Hallo Meiden! Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Echt spannend. Nog geen last van kwaaltjes hier. Vanmorgen nog maar een keer getest voor de zekerheid, maar het is nog steeds zo! Hebben jullie erg last van kwaaltjes? Grtjs ShyGril
@ Tara, dat is mooi dat je even langs mag komen bij de VK. @ ShyGirl, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.
Dames!!! Ik heb zo heerlijk geslapen!!!!!!!!!! Zonder buikpijn, krampen enz!!! Joehoe!!!!!!!! Ik dacht ik schreeuw het even van de daken! Ben zo blij!!! @waardevol: Dat lijkt me inderdaad ook erg heerlijk! Buik niet meer in hoevem houden. Ik tel er nu al op. Maar ik ben ook te zwaar. Maar ja, we zien inderdaad wel hoe we uitgroeien! Hihihi. Ik denk dat ik over negen maanden een kamer olifantje ben! Hihihi @vandaag: Ik ben ook vrij en ga flink aan de poets. Niet fijn met dit weer, maar het moet gebeuren. @lin80: Fijn dat je nu weet waar het vandaan komt. Dan kun je nu meer gaan genieten!! @ikke 85: Ik heb ook ooit het idee dat het helemaal niet tot mij doordringt dat ik zwanger ben. Ik vind het nog steeds moeilijk er echt van te genieten. @tara: Spannend meid, Maar heel goed dat je je niet af hebt laten schepen. Succes vanmiddag. Gaat je vriendje mee? @ Yippie: Gaaf man Marco!! Kon je je emoties bedwingen bij gevoelige liedjes. Ik heb namelijk het gevoel dat ik daar nu slecht tegen kan. @shygirl: Welkom en gefeliciteerd!! Ik ga nu even de vk bellen voor een afspraak.
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 9 Juli: Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
de maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 7 juli : mariska vk 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht Heb even mijn afspraak voor aankomende maandag bij de vk er tussen gezet. Echo krijg ik pas half augustus net voordat ik op vakantie ga. Datum geef ik nog door
Wat een heerlijke dag weer vandaag. Heb vandaag lekker uitgeslapen en gelijk maar een afspraak bij de vk gegereld en nu niet vergeten ben voor vandaag ook een afspraak vergeten moest om 9 uur op het cb zijn oeps toen sliep ik nog nu mag ik iets later komen @ tara veel succes vanmiddag duim voor je meid @ sjoelke nu even geen buikpijn JIPPIE!!! @ alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet ervan @mezelf ben nu wel misselijk. Lijkt net of ik elk moment kan overgeven maar het hoeft niet. is geen lekker gevoel en het lijkt net of ik vannacht de tour de france gereden heb..... pfff zo moe Fijne dag iedereen
De maart 2011 mama's 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-? 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 30 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht