*breekt in* Zwangere dames van harte gefeliciteerd! Maart 2011 alweer. Wow. Groetjes van een maart 2009 mama die bevallen is in februari *breekt uit*
gefeliciteerd ! Jaaa ik heb ook zo'n buikpijn heb ik in het begin van me eerste zwangerschap niet gehad nu dus wel
Denise van harte gefeliciteerd!!!!! wat leuk zeg! Dreamer! wat leuk! komen we mekaar hier weer tegen! maarre meis je moet jezelf niet gek lezen hoor!!! ik heb ook wat buikpijn.... als ik niet beter wist... dan dacht ik echt dat mn ongi er aan zou komen!?? heb jij dat gevoel ook? meiden wat leuk he al een heel maart 2011 groepje!!! Liefs Ella
Dames, misschien wel iets voorbarig maar ik kom je hier ook aanmelden. De testen worden steeds donkerder maar eigenlijk geloof ik er zelf al wel in maar mannetje nog niet vandaar.
Welkom Kalfje! Gefeliciteerd @Ella: nee heb niet het gevoel dat ik ongi zou worden ofso. Het is echt buikpijn, hoger dan mn baarmoeder. @All: pff ben echt zo ziek! En die warmte werkt niet echt mee om me beter te laten voelen (kan heel slecht tegen warmte) Heb manlief er vanacht al 3x uitgestuurd om iets te eten te halen. Gelukkig doet ie dat met liefde, maar ga vandaag toch maar even kijken voor een mini koelkast voor op mn nachtkastje! Wat zijn jullie kwaaltjes? Of ben ik de enige die overladen is met kwaaltjes? Liefs
Dreamer ik heb net je filmpje bekeken. Slik slik slik. Heftig zeg. Hoe bijzonder is het dat er nu een kindje in je groeit. Kalfje van harte met je zwangerschap Krampjes/buikpijn is hier ook herkenbaar. Dan weer links en dan weer rechts. Schouder pijn ken ik niet maar kan van spanning komen. Vandaag voor het eerst een beetje misselijk geweest
Hey dames, Ik mag me hier ook komen melden Vermoedelijke bevaldatum is 3 maart 2011. Ik heb nog niet echt ergens last van, ben alleen moe en rommelende/steekjes in buik.
Ikke gefeliciteerd! @Meara: dank je. Het is idd heel bijzonder dat we nu zwanger zijn. Na al die tijd toch nog in ronde 1 raak Hoop voor je dat de misselijkheid snel weer weggaat!
Ikke welkom en van harte gefeliciteerd! Dreamer , heb je nog steeds last van je schouderpijn? ik heb dat ook niet ..... maar wel wat last van mn buik , het steekt wat en heb ook het gevoel dat ik wat vermoeider ben??? maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen! verder ben ik niet misselijk.... jij wel heel erg!? Kalfje , welkom! en van harte gefeliciteerd!
@Kalfje; Gefeliciteerd! Een posi test zegt genoeg lijkt me. @Ikke; Jij ook gefeliciteerd! @Dreamer; Heb even je filmpje bekeken... heavy zeg. Bijzonder dat je nu dan toch zwanger mag zijn he. Wel vervelend dat je meteen zo ziek bent hoor! @Kwaaltjes; Buikpijn en krampjes heb ik ook met vlagen. Ik ga nog steeds heel vaak naar de wc om te zien of er niets bloedt. Verder wel ontzettend gevoelige tepels en pijnlijke boobs. En misselijk in vlaagjes maar nog niet overgegeven.
Hier nog een Maart mama, als alles goed gaat tijdens de zwangerschap dan verwacht ik mijn wondertje op 7 Maart
Ik heb 14 juli mijn eerste echo Spannenddd!! Ik heb het per ongeluk al aan een paar mensen verklapt, maarr mijn ouders weten het nog niet.. Ik wilde wachten tot die 1e echo, maar dan is het zo raar dat anderen het al wel weten en zij niet. Ik ga dus al mijn moed verzamelen en het deze week nog aan ze vertellen... Ik ben trouwens heeel benieuwd hoe ver ik ben, want ik zou toch achteraf ook al wel een stukje verder kunnen zijn... nou ja we zullen zien. Oh en misselijk ben ik nog niet, dat begon vorige keer ook pas met 7-8 weken geloof ik. Ik heb wel een opgeblazen buik, je kunt het al echt een beetje zien.. al zijn het darmen die wat omhoog geduwd worden, maar toch. Buikpijn had ik afgelopen week wel af en toe, maar nu begint dat alweer een stuk minder te worden. Nou ik blijf meelezen/schrijven hier en iedereen verder ook gefeliciteerd natuurlijk
Ja mijn doel was ook om te wachten tot de 1e echo en dan wilde ik het vertellen. Maar idd, mijn vriendinnen weten het al, kon het echt niet voor me houden. Denk dat ik het me moeder en stiefvader en me pa toch wel binnenkort vertel... Ik vind het ook enorm moeilijk om me mond te houden. Heb ook best last van me buik en dat valt op, ik heb nu steeds de neiging mijn hand op m'n buik te leggen als ik kramp heb
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames @Ella: nee gelukkig is de schouderpijn weg. Denk dat het kwam van spanning of verkeerd liggen. Mijn kwaaltjes: kotsmisselijk, de hele dag. Boobs zijn al zeker een cupmaat gegroeid en heel raar, vooral aan de kant van mn oksels. Ze beginnen echt onder mn oksels nu. Buik is enorm opgezwollen (en ben erg dun van mezelf, dus valt goed op) Heel erg moe. Emotioneel. Mn typen gaat nergens meer over, dus hand-oog coordinatie lijkt wel aangetast Pukkeltjes in mn gezicht. Veel pijn in mn buik. Vocht/slijmverlies down there. Aardig lijstje zo he! En vind niks erg, behalve dus die extreme misselijkheid. Dat verpest echt veel, want genieten lukt zo niet. En dat het nu al zo extreem is ... ik zie de komende weken een beetje met angst tegemoed! Voordeel is wel dat ik me nu iets minder druk maak of het wel goed zit. Blijkbaar maak ik genoeg hcg aan, anders was ik niet zo ziek. Dus het zal wel goed zitten! Ow ja, dat checken of je bloed herken ik wel, want ik voel elke keer wat lopen en ben dan bang dat het bloed is, maar het is dus vocht/slijm. Zo, heel verhaal haha. Volgens mij zijn wij de enige die het nog tegen helemaal niemand hebben verteld. Hoop het echt tot de 12 weken vol te kunnen houden! Liefs Dreamer die nu steeds meer gaat geloven dat ze echt zwanger is
Dreamer; Wij hebben het ook nog aan helemaal niemand verteld. Willen zoiezo de eerste echo afwachten en dan zien we wel of we het niet meer vol kunnen houden. Maandag eerst maar eens bellen naar verloskundige voor afspraak.
@Dreamer; Dat is een aardige waslijst met kwaaltjes zeg! Balen van de misselijkheid. @Janneke21; Ik heb ook 14 juli de eerste echo! Spannend he. Hier zijn er ook al wat mensen die het weten hoor, kon het echt niet voor me houden.
hallo dames!! ook ik mag me hier aanmelden!! WHOEHOEEE VANMIDDAG POSITIEF GETEST!! heel erg onverwachts maar heeel erg welkom. ik weet niet precies hoever ik ben aangezien mijn cyclus de afgelopen maanden echt een rotzooi was. maar ik ben toch echt zwanger. nu al 6 keer getest en allemaal dik positief