Maar ik heb nu al 3 namen in mijn hoofd als dat maar geen 3ling gaat worden dan!!!!!! Ach daar redden we ons ook wel weer mee maar 3 is wel veeeeeeeeel
Peetje ik heb nu wel besloten om nu al buikfoto's te gaan maken zo kun je beter verschil zien. Ik had het de 1e keer niet gedaan en het vond het achteraf toch wel jammer. Nu het de 2e is zal het ook wel sneller gaan ben ik bang voor. En ik was de vorige keer al tonnetje rond 34kg gegroeid Na streng op alles te letten en goed te sporten is alles weer goed gekomen ! Nou ja en het is voor een goed doel en Sonja Bakker is niet voor niks uitgevonden.
Dank dames voor het verwelkomen! @ ydnic Haha idd 3 is wel erg veel zo in eens. Maar als het zo is redt je je ook wel weer. Ik zou denken eerst maar 1! Maar dat heb je zelf niet in de hand Grappig om te lezen dat jullie ook bezig zijn met namen. Wij hier ook al. Soms denk je beetje snel (5 wkn zwngr) maar het is gewoon leuk om alvast een naam te hebben. Wij hebben de jongensnaam al. Voor een meisje hebben we meerdere namen. Weten nog niet of de juiste er al bij zit. Welk zwangerschapsboek lezen jullie? Of welke vinden jullie het prettigst? Ik ben nog druk opzoek naar wist niet dat er zoveel waren! x ShyGirl
@ het geslacht, ja die willen we dolgraag weten. We zijn te nieuwsgierig... @ zwangerschapsboek, ik heb er één gekregen van MvM. Dus daar lees ik af en toe uit. Maar daarnaast zoek ik veel op op internet. Dan wil ik precies zien hoe mijn kindje er met het aantal weken uit ziet en zo...
waardevol: Marco borsato was echt gaaf.. heb vreselijk genoten en niet gehuild.. hier zijn de namen ook al bekend. maar kan rustig nog veranderen.. waardevol. hebben jullie bijbelse namen of gewoon.. gewoon even een vraagje.. wij hebben bijbelse namen omdat we ze gewoon mooi vinden.. had net zo goed sophie of joost kunnen zijn.. bij hoeveel berichten sluit het topic is dat niet bij 1000 dan moeten we een nieuwe maken haha.. ik zal wel even mailen naar de zp dan horen jullie dat nog.. liefs yippie..
Hier zijn de namen ook al bekend voor als het een J of M is. Roepnaam is gewoon wat wij mooi vinden, 2e naam is meer bijbels of heeft een andere bijzonder betekenis... Echo is om 15.15 uur, nog ff geduld dus
Owww tara.. ik denk aan je maar het is vast goed!! Ik ga nu aan het werk en zal morgenmiddag vast weer heeeel veel terug moeten lezen... Wij hebben trouwens nog geen namen maar houd zelf wel van kort en eenvoudig... groetjesss
@ Yippie, de meisjesnaam is niet Bijbels, maar die vonden we gewoon mooi. De jongensnaam die we in gedachten hebben is ook geen Bijbelse naam, maar wel afgeleid van een Bijbelse naam, maar dat is volgens mij met zoveel namen zo. En van die naam is de betekenis ook heel mooi. Nee hoor, we kiezen echt wat we mooi vinden. Geen idee eigenlijk of het tot 1000 berichten gaat. Ik zie wel heel veel topics voorbij komen waar het al ver over de duizenden is. Dus geen idee.
wij willen niet weten wat het wordt...(tot nu toe dan) en we hebben van de week voor het eerst een naam gehad voor een meisje waarvan we allebei gelijk ja zeiden. en we hebben een jongens naam die daar weer niet bij past dus wordt nog vervelend want die jongensnaam hebben we alweer een tijdje en vindt ik ook heel mooi maar die is kort en simpel (3letters en die voor een meisje heeft 9 letters. verder heb ik al zolang als ik kinderen wil gedacht dat ik een jongen kreeg.
5000 berichten gaat snel hoor. er staat 10 berichten per pagina. dus we zitten al over de 1000 @ tara succes zometeen. wat namen betreft we hebben nog niks en we denken er ook nog niet over na. pas met 16 weken als we het geslacht weten gaan we bedenken. en ondertussen houden we de oren open. dan bedenken we ook het een naam voor het andere geslacht. voor het geval dat....
pfff ik heb nergens geen puf meer voor ... Ik ben zoo moe dit heb ik nog nooit gehad ! Ook niet in me eerste zwangerschap ik wist niet dat een mens zoo moe kon zijn
Jeetje, wat is het warm vandaag. Weet gewoon even niet waar ik het moet zoeken vandaag. Pfffffffff!!!! Wij zijn nog niet bezig met namen bedenken. Bij onze dochter hebben we hem ook pas bedacht in de laatste weken, dus daar zal het nu ook wel weer op uitdraaien. Bij mijn dochtertje was ik nu al druk aan het zoeken naar spulletjes en kleding, maar aangezien we dat nu toch allemaal al hebben hoeft dat ook niet, dus ben niet zozeer echt met de zwangerschap bezig. Straks moet er een peuterbedje komen voor de kleine meid, dan kan de baby in het ledikant van haar en de commode wordt ook weer gebruikt voor de baby. Alleen de grote kast blijft bij haar op haar kamertje staan, maar die past ook zeker niet op onze toekomstige babykamer, dus dat moet ook wel. Ooo, dochterje roept, dus ik zal haar van bed halen. Het is ook zo enorm warm boven, normaal laat ik haar daar nog wel even spelen en kletsen, maar ga haar nu maar zo snel mogelijk halen.
Ik ben terug en heb bij onderzoeken en echo's een topic geopend, het was allemaal niet zo positief als ik hoopte...
Ik maak me nu even zorgen: mijn man en ik hebben vanmiddag seks gehad en daarna ben ik in mijn blootje op bed in slaap gevallen. Nu werd ik net wakker en tot mijn grote schrik lag er een beetje bloed onder me (een circel van 4 cm ongeveer) en zat ik zelf van onderen onder. Volgens mij lek ik nu niet meer, maar weet het niet zeker. Toen ik later na het plassen afveegde, veegde ik dus het bloed af, maar er zat ook een beetje rood slijm bij. Ik heb verder niks geen buikpijn of zo, maar ik maak me nu wel zorgen. Wat moet ik nu? Ik heb toch geen beginnende miskraam?
waardevol dit is niet erg volgens mij.. alles is beter doorbloed en als er een adertje knapt dan vloei je even iets.. dus vandaar ik weet dat een kennis van mij dat ook eens heeft gehad. sterkte er mee liefs yippie
Jamaar je schrikt je kapot. Ik dacht dat er gelijk iets mis was met de baby. Hoef ik nu niemand te bellen dan? En als ik wel iemand moet bellen, wie dan? Tis nu net 17:00 en weekend. Hoef ik me nu niet mega-onzeker te voelen dan? Dat kleine rode slijmdraadje dan? Komt dat dan uit de vagina? Of echt van de baarmoeder?
@ waardevol. nee hoor dit is hoogstwaarschijnlijk niks ergs. vooral omdat de link met seks makkelijk te leggen is. dat slijm is gewoon wat slijmvlies wat waarschijnlijk van de baarmoeder mond komt. kan me voorstellen dat het eng is,maar zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was