Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Waardevol: fijn dat het gestopt is! En dat je niet zo ongerust meer bent :) Bij mij is het bruinverlies er nog wel, maar het neemt wel gestaag af.. Als het maandag niet over is bel ik even de vk om te kijken of ik iig een afspraak kan maken voor een echo en niet eerst tot de intake moet wachten (21 juli) en daarna pas een verwijsbrief krijg. Maar bruin = oud bloed, dus hier is de ongerustheid ook niet meer zo aanwezig hoor!

@ all: verschrikkelijk dit benauwde weer. Blegh! Ik kan het niet echt hebben. Net met de hond buiten gelopen in m'n korte broek: heeerlijk! Binnen nog warm.. Pfff! Straks de nacht nog doorwoelen..

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ waardevol fijn dat het weer gestopt is.

@ tara. gelukkig gerust gesteld en een extra echo leuk hoor!

@ dreamer
    kun je geen emesafene krijgen om oraal in te nemen?
    die werkten hier destijds goed.
    in het begin heb ik ook sea bands gebruikt.
    dat werkte ook wel.

tjonge jonge wat een hitte zeg!
    wij wonen in een bovenwoning en alle warmte van beneden trekt ook naar boven toe.
    dus bijna 29 graden hier in huis.
    gelukkig wonen de schoonouders in dezelfde straat dus zitten we daar overdag en savonds veel.
    kan nikki lekker buiten spelen en evt. in het zwembadje.

ik begin ineens te merken dat mijn buikje echt begint te bollen.
    savonds kan ik mijn broeken/rokken niet meer dicht krijgen.

zo zometeen nog even met de honden lopen.
    en dan naar bed... maar pas wanneer ik zoooooo moe ben dat ik zeker weten mijn ogen niet meer open kan houden

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Ik ben ineens zo blij dat we in maart mogen bevallen. Poeh poeh. Je zou met dit weer hoog zwanger rond lopen en ook nog moeten bevallen.
    Ik vind diet weer nou al erg! hihihihihi

Fijn tara, ik zoek nog even je andere topic.

Ik durf eigenlijk ook niet te sexen op het moment. Gelukkig vidn mijn schatje het nu ook te warm! hihihihihi.
    Waarschijnlijk komt het over een tijdje ineens dat ik het wel durf.

Spannend hoor dames, dat bloedverlies en bruine afscheiding. Maar ik denk dat het goed komt. Echt waar.

Ik ga nog even het topic van tara zoeken en daarna naar mijn bedje. Ik hoop op weer een goede nacht.

Slaap lekker

4. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik mag me hier ook melden als maartmama.
    Volgens eigen berekening ben ik rond 10 maart uitgerekend.
    Ik ben moeder van een jongenstweeling van anderhalf.
    Ben heel benieuwd hoeveel kindjes we dit keer krijgen ;)
    Nee hoor, ik moet eerlijk zeggen, ik hou nog een flinke slag om de arm. In april heb ik een miskraam gehad waarbij ik in het ziekenhuis ben geëindigd, dus ik wacht de eerste echo wel eens af.

5. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Dames, hebben jullie ook last van vrij erge buikkrampen (beetje ongi achtig)? Ik heb dat een paar keer per dag voor al 's avonds en dan wel maar heel even. Voel me er alleen niet zo prettig bij. Kan de echo niet afwachten tot ik een kloppend hartje zie...pas dan kan ik me wat ontspannen

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemorgen! Lekker geslapen? :)
    Ik wel redelijk. Ik schrok om half 8 alleen wakker van een jongetje die hierachter woont en die toen al in de tuin aan het spelen was en de buurt bij elkaar aan het schreeuwen was. (*&Y^!@#$%^&^%:x
    Grrr.....

@ Ydnic, ja zo is dat. Ik heb het al aardig van me afgezet nu en denk nu gewoon dat het een adertje was vanbinnen die gesprongen was...

@ Nina4, dat lijkt me ook lastig wat jij hebt. Maar misschien heeft dat dus wel gewoon met de innestelling te maken, dat bruine bloed.
    Ik hoop voor je dat het maandag over is, en dat je anders eerder terecht kan...

@ Shenoby, pffff..... hebben jullie het 2 graden warmer in huis dan bij ons. Vreselijk he? Ben je de nacht een beetje goed doorgekomen?

@ Sjoelke, ja hier nog iemand die blij is dat de baby in maart komt. Dan is het buiten iig lekker koel.

@ Helena1977, van harte met je zwangerschap en welkom in dit topic. :)

@ Kalfje, ja heel af en toe heb ik last van krampen maar niet elke dag en niet vaak of zo.... Denk soms eerder of het normaal is dat ik zo weinig voel in mijn buik.

Weet iemand of dat normaal is? Als ik op mijn buik lig, dan zijn alleen mijn borsten gevoelig, maar mijn buik kan ik gerust op liggen. Ook als ik er op druk is het totaal niet gevoelig of zo. Hebben jullie dat wel en is het normaal dat je in je buik niet altijd wat voelt? Ok heb ik nog niet bepaald het idee dat mijn buik al opbolt of zo. Misschien een piepklein beetje. Paar mm hooguit. ;)
    Ben zo blij als het maandag is. Dan is de echo.

Fijne dag allemaal!

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Goeie morgen meiden,

Alle nieuwe maart mama's gefeliciteerd en geniet ervan

@ Waardevol, fijn dat het bloeden is gestopt

@ Nina, hoop dat het bloeden bij jou ook snel stopt

hebben jullie ook dat je afvalt? ik was vorige week al 0,7 afgevallen en deze week week 0,5

Ik heb voor de rest geen buikpijn ofzo, alleen soms ivm obstiatie

gister wel heel erg misselijk, nu ook, ben dus alleen een cracker aan het eten

Liefs Dina

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou ik heb nu voor het eerst last van ochtendmisselijkheid ben dan ook gelijk maar even aan het (@%$^&^*) geweest bah.

9. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ja hier ook, schijnt normaal te zijn de eerste paar weken :)

Ojee, duidelijk zwanger :D
    Hoop dat je een beetje de dag doorkomt...

Heb ik ook, als ik op mijn buik lig voel ik mijn borsten maar meer ook niet ;)

Pff vertel mij wat over buikkrampen ;)
    Ik heb er tot nu toe erg veel last van gehad.
    Moet bekennen dat ik vannacht niet wakker ben geworden dus goed teken :D Maar normaal elke nacht wakker erdoor...

Gefeliciteerd en welkom :D

10. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    @bloeding: ik heb in mijn zwangerschap van de jongens ook wat oud bloed verloren. Schrok me toen een ongeluk. Op de echo zagen we toen ook wat troebel spul onderin mijn baarmoeder. De vk zei toen dat het innestelingsbloed was.

@afvallen: schijnt inderdaad heel normaal te zijn. Bij de tweeling ben ik eerst een hele poos gelijk gebleven. Pas na 18/20 weken begon ik echt aan te komen.

@buikkrampen: Hier ook. Heb al wel echt het gevoel dat er een klein bolletje zit. Ik durf niet meer zo goed op mijn buik te liggen, hoewel ik vanmorgen wel op mijn buik wakker werd :D

Maar, veel mensen hier die hun eerste kindje krijgen. Spannend hoor! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het allemaal ervaren. Ik vond dat heerlijk, lekker kamertje inrichten, spulletjes kopen, pufcursus...

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@shenoby pag 97: prachtige buik hoor!!

@babynamen: meisjes naam hebben we al.. al heel lang eingelijk
    jongens naam nog niet.

@vrij zijn of werken: IK HEB LEKKER EEN WEEK VAKANTIE!!!
    @zw.boek: heb ik niet...ik heb Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina :D

@waardevol:het bloeden is niks gevraalijks hoor. dat gebeurd wel vaker omdat je nu zwanger bent en de adertjes veel beter doorbloed zijn kan het wel eens gebeuren dat tijdens de sex eentje kapot knapt vandaar dat bloed. maar is helemaal niks ernstigs dus maak je ook geen zorgen. je schirkt natuurlijk wel maar er is echt niks aan de hand.

@tara: ik gaat zo ff je ander topic lezen in onderzoeken en echos wan tje schreef dat het niet zo positief was.

@zwanger zijn: pfff ik was vorig jaar rond deze tijd hoogzwanger!!!! 16 juli (1 week te laat) werd meneer na 1,5 dag weeen eindelijk geboren. jaaa dat was echt gene pretje hoor. het bevallen was heerlijk! koele kamer en kreeg pijnstilling en verdoving dus heb helemaal maar dan ook helemaal niks van de bevalling gevoeld. maar hoogzwanger zijn met zulk weer is idd geen pretje. en dan nog maagzuur erbij hmmmmmm

@buikkrampen: hier vooral in de ochtend.

@afvallen: ik ben nog nie top de weegschaal gaan staan. maar het zou best wel kunnen. bij de vorige zw. helemaal niet afgevallen juis 23 kilo erbij.

@nieuwelingen: van harte gefeliciteerd en welkom

zooo volgens mij heb ik nu op alles gereageerd! gisteren lekker uiteten geweest en naar de film met mn vriend. maddi was thuis met oma. heerlijke spareribs gegeten en naar get hem to the greek gegaan. leuke film maar wel zo een droge humor.

straks bb2uen en zwemmen bij mijn zus en morgen naar voetbal! vakantie begint gezellig. komende week focussen op maddis eerste verjaardag en dan is voorlopig de drukte voorbij .phieuw. oow meiden wat voel ik me weer misselijk zeg! moest mij nvriend wakker maken vanochtend om maddi bezig te houden want ik kon echt niet meer. ben op bed gaan liggen, heb nog even kunnen slapen maar daarna begon het misselijke weer. moest overgeven maar ik ben daar zo bang voor dus ik hou het in, ook niet echt slim want dan voel je je nog beroerder

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    als ik ga liggen voelt het net als er een gewichtje zinkt in mn buik en als ik me dan weer omdraai voel ik het weer naar voren komen tegen mn buikwand aan gek gevoel maar of dat nu de baby is of iets anders geen idee mn buik ziet er nog steeds hetzelfde uit

13. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    @ lennylen

Ja dat leek eerst zo maar met betere apparatuur en iemand met meer ervaring bleek er niks aan de hand te zijn :D
    Maar ben wel erg geschrokken hoor pff...

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@tara: ooo gelukkig meis!!!! ben blij dat het allemaal wel goed zit

ik gaat maar eens douchen want we gaan zo lekker bbquen en zwemmen. heerlijk!!!

15. menn ik heb vannacht slecht geslapen, ben een buik slaper en kon er echt niet op liggen vannacht. en viez plak weer..
    zo ben echt chago vandaag hih..
    moet ook nog werken van daag en morgen hih hoop dat de kids een beetje lief zijn..

hier val ik ook wat af.. maar goed dat komt denk ik ook door dat ik niet meer snaai..

iedereen een knuffie

liefs yippie

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

pfff vanmorgen half 6! eer ik een keer in slaap viel.
    ben er nu net uit.vriend is er met nikki uitgegaan.
    weinig energie verder.
    reageer vanavond wel weer ik ga zo eerst even een paar boodschappen doen.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    euh..... mag ik me ook voorzichtig hier melden?????

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    na wat getwijfel dan toch vanmorgen een echte positieve test.. ben er nog een beetje onderste boven van...

maandag is NOD...dus tis nog heel pril...

19. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Hallo,

Er blijven maar nieuwe maart Mama's binnen druppelen!!! Gezellig hoor!! Welkom dames en profociat.

Ik kan ook op mijn buik liggen en voel dan ook alleen mijn borsten en niet mijn buik.

Ik heb vanacht weer een redelijk goede nacht gehad. Alleen was er in de buurt een feestje met harde muziek, maar verder geen klachten.

MOet zeggen dat ik me nu ook redelijk goed voel. Maar ik lees bij bijna iedereen vanaf ongeveer 6 weken erg misselijk en overgeven.
    Nou dan kan het vanaf morgen komen! hihihihihihihi.

Ik vind de temp nu echt niet fijn. Ik heb echt amper energie.

Sames fijne dag, misschien ben ik er vanavond weer en anders morgen.

Groetjes en rustig aan he

20. ichtus... natuurlijk ben je welkom.. ook al is het nog even heel voorzichtig..

voel je welkom we zijn hier wel super fanatiek hoor.. hiih

iedereen een goede dag.. ik zit nu alleen maar binnen ben super benauwd.. maandag maar even naar de huisarts aangezien ik al bijna 3 jaar niet meer puf.. ih

liefs yippie

Deel Deze Pagina